Eräälle naiselle

Le' Nainen

Toivottavasti sinua ei haittaa, että juttelen välillä mukavia toisten kanssa.
Haluaisin vaan saada ajatukset välillä muuallekin. En minä niistä muista ole kiinnostunut muussa kuin kaveri/ ystävämielessä ja ne kyllä tietää sen.

Kun en vaan osaa tulkita tätä meidän välistä hommaa. Haluatko tutustua paremmin? Haluatko, että häivyn silmistäsi? Yksi päivä sinua tuntuu kiinnostavan kaikki, mitä sanon tai teen, toinen päivä olet kuin et huomaisikaan. Minä en oikein ymmärrä niitä vaikeasti tavoiteltava- juttuja. Olen yksinkertainen ihminen.

Jostain syystä sinä vedät minua puoleesi, vaikka järki yrittää sanoa, että unohda koko homma.

Mikä sinä oikein olet naisiasi? Mitä sinä haluaisit, että teen / jätän tekemättä?

12

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tällä hetkellä

Jos hän kirjoittaisi minulle noin, vastaisin, että tutustutaan.

• 5+13

Kyllä muakin ärsyttäisi jos ei paljoakaan mitään fiksua sanotuksi saa ja pitää tyytä vaan päätään aukomaan. )

• :).

Ootkohan nyt ihan varma. Älä ole vainoharhainen. Ei taida olla ihan noin.

• M nainen

Ei haittaa, kirjoittele sinä vaan kenelle haluat. Minä en täällä kirjoita kenellekään, osallistun joskus keskusteluun mielipiteelläni. Harvemmin täällä käyn, enkä lue vanhoja juttuja.

Sitäpaitsi, en koskaan toivoisi kenenkään ottavan minuun yhteyttä palstan kautta, kaikki muut keinot kyllä käy.

Mukavia palstajuttelutuokioita sulle ja muille. Tulinkin vaan piipahtamaan, kävin kun kävinkin ulkona tein pitkän lenkin ja nyt on jo tekemistä tällekin päivälle.

• haluaisintutustuamut

Vähän sama tilanne. En kyllä tiedä olenko itsekään kovin hyvin osoittanut että olisin kiinnostunut tutustumaan :(

• mannaripannari

Tee selkeä aloite. Sillä siinä päästään eteenpäin. Minä olen kans sellainen rautalankatyyppi et pitää vääntää ennen kuin uskaltaisin luottaa että oikeasti minuun haluiaisi tutustua. Se tosin oli jo monta vuodatusta ennen kun olisin vielä kehdannutkin tavata...............

• kiiltokuva123

:) Jos tää oli yks supersöpö töistä. Niin haluisin tietty. Jänskään vaan liikaa. Enkä usko et oisit kiinnostunut. Laita viestiä? Ei siinä mitään menetä jollei annakkaan?

• Le' Nainen

No en kyllä ole supersöpö, mutta loppuosa täsmää... ;)
        Miksi et usko? Pelottaa kyllä aika paljon itseäkin ottaa yhteyttä, kun en ota selvää mistään. Ja sitten vasta oliskin noloa molempien kannalta, jos olisin tulkinnut kaiken päin huttua...

• komppaan edellisiä
        Le' Nainen kirjoitti:

No en kyllä ole supersöpö, mutta loppuosa täsmää... ;)
        Miksi et usko? Pelottaa kyllä aika paljon itseäkin ottaa yhteyttä, kun en ota selvää mistään. Ja sitten vasta oliskin noloa molempien kannalta, jos olisin tulkinnut kaiken päin huttua...

Ei se tietenkään noloa olisi, rohkeutta takataskuun!

• kysymys.

Le´Nainen? Onko lyhenne nimestä?

• Le' Nainen

Ei ole. Tai no, nimimerkin eka kirjain kyllä on sama kuin etunimeni eka kirjain. Vahingossa :)

• tunteet tuhosit

Miksi härnäsit niillä? Pilasi kaiken söpön jota oli ennen jouluakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      20
      12488
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      9
      11250
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      179
      5147
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      35
      3780
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3594
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      54
      3257
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      109
      2944
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2638
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      57
      2207
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      2015
    Aihe