muu samassa osoitteessa kuin ihastuksenne, pääsette helposti eroon pähkäilystä onko varattu vai vapaa! Suosittelen.
Katsokaa numerotiedustelusta
30
346
Vastaukset
- Ei toimi
jos on salatut tiedot.
- piilossa.
Näin on.esim. mua on turha etsiä, saan nukkua yöni rauhassa,eikä puhelin kilise. Ikävää tietysti on se ettei mua löydä enää nekään joiden soisi löytävän.
- Ei toimi
piilossa. kirjoitti:
Näin on.esim. mua on turha etsiä, saan nukkua yöni rauhassa,eikä puhelin kilise. Ikävää tietysti on se ettei mua löydä enää nekään joiden soisi löytävän.
Mua ei haittaa. Kaikilla niillä on mun numero, joilla haluankin olevan ja kysyessä numeron saa.
- älä unta näe
asuuko kaikki suhteelliset mielestäsi saman katon alla?
- 09876543211234567890
?! ei numerotiedustelusta sitä näe, jos ihmiset maksavat omat laskunsa, tai joku numeroista on salattu. Kaikki samassa osoitteessa näkyvät vain jos kaikki samalla laskulla.
- Näkee sen
hakee osoitteella niin antaa henkilöt jotka asuvat osoitteessa. Eli eka ihastuksen osoite, sen jälkeen haku osoitteella, mikäli joku asuu muukin asuu samassa osoitteessa saa tiedot.
- 3+14
Näkee sen kirjoitti:
hakee osoitteella niin antaa henkilöt jotka asuvat osoitteessa. Eli eka ihastuksen osoite, sen jälkeen haku osoitteella, mikäli joku asuu muukin asuu samassa osoitteessa saa tiedot.
Ei näy jos henkilötiedot salattu. Henkilötietonsa saa salaiseksi maistraatissa.Tiedoksi.
- 16.3.14
3+14 kirjoitti:
Ei näy jos henkilötiedot salattu. Henkilötietonsa saa salaiseksi maistraatissa.Tiedoksi.
Jotkut ammatit vaatii sen.
- Autorekisterikeskus
on myös hyvin hyödyllinen.
Jos vaikkapa väittää sinkku olevansa.- 3+19
Jos on salatut tiedot,näkyy vain omistajan nimi,ei osoitetta.
- Jos bilikalla
3+19 kirjoitti:
Jos on salatut tiedot,näkyy vain omistajan nimi,ei osoitetta.
kaksi haltijaa, näkyy kyllä.
- No just just
Jos bilikalla kirjoitti:
Kuinka monella varatulla on yhteinen auto? Veikkaisin, ettei kovinkaan monella. Entä mitä jos se auto on jonkun ihan muun nimissä, miespuolisen, muttei kumppanin? Kyllä se vaan niin on, että aika hakuammuntaa näillä keinoin on mitään selvittää.
- 1+9
Jos bilikalla kirjoitti:
Niin kyllä,mutta jos haluaa salata yhteistietonsa, tiedostaa tämän.
- Niin no,
No just just kirjoitti:
Kuinka monella varatulla on yhteinen auto? Veikkaisin, ettei kovinkaan monella. Entä mitä jos se auto on jonkun ihan muun nimissä, miespuolisen, muttei kumppanin? Kyllä se vaan niin on, että aika hakuammuntaa näillä keinoin on mitään selvittää.
näin on käynyt ihan reaalielämässä. Ei ollutkaan niin sinkku, yhteinen auto, yhteinen osoite jne. Vaikka muuta puhui.
Joten jos yhtään epäilyttää, että koittaa huruttaa, kannattaa yrittää tarkistella. Itseään saa syyttää (myös), jos ei edes koita.
- vai niin
Mitä jos asuu kommuunissa, kimppakämpässä, sukulaisen luona jne. alivuokralaisena, miten ne tiedot silloin näkyy?
- tai vaikkapa
lapsensa kanssa, jonka puhelinlaskun luonnollisestikin maksaa. Eihän osoitetiedoissa sentään ikää näy.
- Näinpä.
Lisäksi ihmisillä voi olla useampia osoitteita, joista vain yhdessä kirjoilla.
- Joillain myös
tekaistuja osoitteita, jos kartoista etsii: ei ole olemassa sen nimistä katua ollenkaan.
- näinpä näin
Voi asua vaikka ulkomailla, osoite Suomessa asioitten hoitamisen takia.
- tilanne:
Mitä jos on aave eikä ole osoitetta. Ilmestyy vaan välillä eri paikkoihin ja näyttää ihmiseltä muuten.
- 10+8
Jäin kiinni. Mäkin näytän ihmiseltä,mutten ole elänyt enää pitkään aikaan.
- No more.
Enpä viitsi urkkia. Saattaa hyvinkin asua ja jos asia olis mulle jotenkin kuulunut, olisi kyllä kertonut. Näin ollen...
- Hyödyllinen vinkki
itseasiassa olen käyttänyt tätä, eräs nainen vaikutti liiankin innokkaalta, torppasin kun huomasin asuvan jonkun äijän kanssa samassa osoitteessa joskus aikoinaan.
- huokaus
Jestas mä en taas kestä tätä typeryyttä...
Mitä jos seurustelee, mutta ei asu yhdessä?- syvä huokaus
Aivan:)
- kolmaskin
ehkäpä, jos asuu toisen kanssa, avoliitossa, homma on pikkuisen vakavampaa, kuin ainoastaan jonkun tapailu?
- wtf.
joopa !
- Ei mee
aina näin
- Capish.
En tiedä/ muista osoitetta enkä tarkista myöskään numerotiedustelusta. Onko selvä? Jos haluaa että tiedän, kertoo. Ja voi hyvin olla, että muutos asumisolosuhteissa on tapahtunut.
What I do in my house is my business. What you do in your house is your business. And unless I get a clear signal that not even my thoughts are allowed, I will do what I do. And he does what he wants on his own time. His own house and his own life. - saan kaiman tietoja
Mulla on kaima samalla paikkakunnalla, jolla ilmeisesti ei ole asiat ihan menneet putkeen. Mulle tulee ihan ihme puheluita, kerrankin ulosottomies tivasi saataviaan kun sitten sanoin ettei mulla ole aavistustakaan mistä puhuu, hän kysyi olenko syntynyt silloin ja silloin sanoin että en. Meni ihan vaikeaksi kun huomasi että hän oli paljastanut kaimani tietoja mulle. Ei auta vaikka numerotietoni ovat tiedustelussa niin että mulla on etu ja toinen nimi ja kaimalla pelkkä etu ja sukunimi. Niin hyvin sitten katsovat osoitteita virastoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724989Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164699- 804183
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014097Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33288Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223104- 352838
- 282777
- 402753
- 372752