HDFin

9892

Moi.
Yritin rekisteröityä tuonne HDFin:iin, Vastailin kaikkiin perus kysymyksiin, mutta sitten siinä "Security Information" otsikon alla on se "Invitation Code". Mistäs sellaisen koodin saa?

42

7678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rkgofjokuvaak

      Sinne ei tarvi rekisteröityä kattoakseen elokuvia, ainakaan tällä hetkellä. Ite ainaki kattelen ilman kirjautumista. Ja en osaa vastata tuohon kysymyksees:D

    • Confused...

      No mut mitäs se sit tarkottaa,kun siellä löytyy hausta elokuvia,mut sit siin soittimen kohdalla lukee että "removed from public access" kun sitä leffaa yrittää kattoo.Niin tarkottaako se sitä että sen näkee vain rekisteröityneet vai sitä että se on poistettu ihan kokonaan se leffa koko sivustolta. ja jos näin on niin miksi kyseinen elokuva löytyy sit kuitenkin vielä elokuvahausta?

      • jkkkjkkn

        vain osassa leffoja noin. muuten paljon katottavaa fgree!


      • kribsu

        Hdfin ei varsinaisesti itse streamaa näitä leffoja, eli kun törmäät elokuvaan joka ei toimi, niin tämä elokuva on poistettu toiselta sivustolta, miltä hdfin streamaa ne.. eli serverit eivät ole hdfinin omat, vaan jostain esimerkkinä U.S.A laittomalta elokuvasivustolta, hdfin kyllä tekstittää ne itse.


      • höröhörö19999

        Minulla ei näy mikään leffa


    • apuaheti

      aina kun yritän saada jonkun elokuvan päälle tulee lukemaan "file invalid or deledet" eikä toimi millään tietokoneella tai tablella joilla olen kokeillut, vaikuttaako käyttöjärjestelmä yms. siihen?

      • apuajaheti

        sama vika . aikasemmin toimi kaikki leffat ja sarjat ihan normaalisti ,ny valittaa tota "file invalid or deledet" hommaa. mikä vikana ?


    • tursas1

      sama juttu mulla..mikä mahtaa olla..

    • regular

      täällä myös sama ongelma!! D: onneks en oo ainoa! Mikäköhän mättää? :O

      • KeljuK

        Foorumilta poimittua:

        "Elikkäs JW:n soittimissa tällä hetkellä häikkää.
        Asiaa korjataan, mutta se voi viellä aikaa joten malttakaa odottaa rauhassa."


    • leffojensuurkuluttaj

      kiitti toi autto paljo :)

      • emmmmss

        toi juttu on kirjotettu 2013 ...... :D


    • hdfinjätkä

      on kyllä erikoista toi HDFinin sekoilu! mulla oli sama ongelma alkuvuodesta, mutta se meni pois. nyt se on sitten tullut uudelleen (myös mulle). Kannattaa vaan odottaa :)

    • Lukalukan

      Osaako kukaan sanoo/arvata kui kauan täs voi mennä et videot saahaan taas toimimaan? Tää on kestäny meinaa aika kauan jo. Ittelläni jo pari viikkoo /:

    • HDfin tyyppi

      Täällä sama tuo "file invalid or deleted" mut jokin häikkä se vaan on.

    • HDfin tyyppi

      Hei muistin äsken kun siellähän on kahden laista toistinta niin toinen niistä toimii mut toinen ei.

    • elokuvienmestari

      Hdfinin uusi ylläpitäjä oli tehnyt jonkun virheen joten osa elokuvista ei toimi ja rekisteröinti on otettu pois käytöstä en tiedä syytä.

    • hubahuba

      jw soittimesta loppui lisenssi joten kaik linkit katkesi kyseiseen soittimeen. Vaik nyt on se on luultavasti maksettu, niin silti leffojen linkitykset on katkennut. Joskus alkuvuodesta alkoi tulemaan tota file invalid or deleted viestiä ja sai lukea jatkuvaa hokemista et asiaa ollaan korjaamassa. Kilinpaskat siellä mitää korjata. Kumma admini ku vain jatkoi laittamista jw soittimelle leffoja eikä soitin toimi. Kumma logiikka.

    • WarettajaWares

      Nyt se on kuopattu se palvelu. HDFINskin tilalle on tullu joku HDLORD mut suomitekstejä ei enää laiteta. Saihan sitä joskus ihan naatintkoakin mut yleensä aina oli jotain ongelmia. Korostan, aina. Hyvä vaan että loppu.

    • ei piratismille

      Jaa? Mä kokeilin Robocopia katsoa. Kuvasta näkyy vain osa vas. ylänurkasta. Olen samaa mieltä, että hyvä vaan kun palvelu lopetetaan. Ei vaikuta ihan lailliselta touhulta. En tajua, miksi kaikki viihde pitäisi saada ilmaiseksi, kun nykyään on jo hyviä ja edullisia laillisiakin palveluita. Onneksi TV-maksu muuttui YLE-veroksi, joka on paljon halvempi kuin ennen. Samat piraattisankarit varmaan pakoilivat TV-maksutarkastajia myös.

    • somalaine

      Itse en ainakaan pysty katsomaan mitään elokuvia tabletilla koska mainoksia tulee aivan koko ajan mutta puhelimella pystyy katsomaan.

    • Tylsä ilta...

      No nyt siellä on alettu poistamaan elokuvia oikein urakalla, enää ei ole montaa elokuvaa jäljellä, kannattaa kattoa nopeaa ennen kuin koko sivusto tyhjenee...
      Ja mikä ihme se odotus aika oli viikko sitten? Joutu kesken leffan odottamaan jotain 3 tuntia että sai jatkaa elokuvan katsomista.
      Surkeaksi menny, taitaa olla sivuston alasajo kovaa vauhtia käynnissä.

    • ppp88888888

      Olen katsellut hdfinistä elokuvia vähän aikaa jo, mutta aina kun on sitä vähän aikaa katsonut, tulee view limited wait 3 hours to watch. Sitten kun olen odotellut jo monta päivää se ei lähde pois vaan tulee vain view limited, mitä ******? Haluan nähdä elokuvan loppuun!

    • ???

      miks jotkut elokuvat loppuu kesken

    • nojuukelis

      mites teillä muilla mulla ainaki suurinosa leffoista ei pyöri

    • Helvetin hankalaa

      Eikö teitä muita ärsytä se että kun tuon sivuston avaa niin niitä mainos sivuja pomppaa joka välissä tai kun vaihtaa sivua? Niitä saa koko ajan olla klikkaamassa pois, se on ihan vitun ärsyttävää. Ne elokuvat jotka haluaisin katsoa eivät näy. Siinä lukee vain että "file is deleted". Ne elokuvat taas jotka näkyvät edes vähän, pätkivät aina kesken. Kun yrittää aloittaa uudelleen samaa elokuvaa, se pysähtyy täsmälleen samaan kohtaan. Tähän ei auta vaikka sammuttaa tietokoneen ja yrittää uudelleen. Se kun yhden kerran pätkii se ei toimi enää uudestaan. Olen asiasta valittanut varmaan jo kolme vuotta sitten, ei Hdfinin ylläpito tee asialle yhtään mitään. Ihan kuin he eivät välittäisi lainkaan, tuota menoa sitä sivustoa ei käytä enää kukaan ja he joutuvat lopettamaan koko paskan. Noita helvetin mainos sivuja ei ollut vielä muutama vuosi sitten. Paljon on muuttunut siinä ajassa, ennen sitä sivustoa pystyi vielä käytättämään mutta nykyään se on mahdotonta. Mitä sille sivustolle oikein tapahtuu?

      • UrpoOletVittuJee

        Käytä Adblock Plussaa urpo niin mainokset lähtee. Ja hirtä sen jälkeen itsesi uusavuttomuutesi takia vitun aivokuollut paviaani.


      • WickedMind

        Juu, käytä ehdottomasti adblock:ia... ja jos se leffa pysähtyy esim kohtaan 23:03 niin laita se uudelleen pääle ja pomppaa kohtaan 23:04/05 elisi sekunti pari yli siitä kohdasta nii mulla ainakin on sit toiminu...:) ja eiks se meille oo parempi et ne hoitaa ton sivun ylläpito maksut ennemmin mainoksilla kuin kk maksuilla varsinki kun sivulla on ollut aika moisia ongelmia... Mut onks kellää tietoo miks hdlord.com ei toimi tällä hetkellä ( eikä oo toiminu kyl 7-14 vrk:n???? T. Onnellinen kun tollaisia sivuja on varsinki suomalaisilla teksteillä (ite en niitä tarvi, mut on ne ihan jees jos katsoo pojan kans tai "kauniissa" nais seurassa...:D silloinhan ei voi olettaa et tollainen basic broken-english toimi...:) Ja jos tekään ette tarvi tekstejä kokeilkaa esim. primewire.ag / projectfree.tv tms....


    • j7y6htg

      Ei toimi nyt hdfin

    • kgkgkkgkg

      mistäs nyt elokuvat?????

    • Nyyyyh

      Missä HDLord?? Ei oo sivut näkyny aikoihin! :(

      • WickedMind82

        Niinpä koittaakohan ne saada sitä taas toiminta kuntoon tai jtn, onks kukaan käyny katsomassa niitten FB sivulta onks mitn uutisia?!?!?!?


    • jo31

      Hdlord sivustoa ei tule enää takaisin kiitos virasomaisten.

      hdfin viellä löytyy mutta sieltä toimii vaan vk soittimet koska se turkkilainen karkasi naimisiin ja jätti sivuston lojumaan ilman ylläpitoa.

      • vituttaa1

        Nyt ei toimi enää mikään.


    • zeze3

      Vei samalla teidän hölmöjen rahat ja häihin ne käyttää :)

    • vkhdfin

      joo ei kannata kirjautua vk :hon. ei toiminu ku hetken. mut ny ei näy mikään elokuva. antamaani sähköpostiin tulee perkeleesti roskapostia sen jälkeen!!!!

    • vittuuntunut1

      Mulla on kanssa se että ku selailen elokuvia ja yritän kattoo niin ehkä 1 kymmenestä elokuvasta toimii, melkeen aina tulee että "file invalid or deleted" ja joskus hieman harvemmin "this site is blocked by VK "

    • Qwerty82627

      Netflix toimii hyvin.. Käyttäkää sitä :)

    • LeffaPro

      täältä saa kaikki leffat. Mutta pitää olla varovainen virus ja klikkausten kanssa. Mitään ei pidä ladata. Sitten peli on pelattu. www.primewire.ag ja valitkaa streamaajaksi Vidbull sitten leffaruudun alapuolelta "Continue to Video". Aukeaa eka mainosikkuna. SULJE SE. Sitten paina leffarudussa olevaa pienen ruudun oikeassa ylänurkassa olevaa äxxää. Aukeaa toinen mainosikkuna. SULJE SE. Tämän jälkeen painat ruudussa olevaa PLAY nuolta ja leffa lähtee käyntiin. Älä poikkea tästä setistä. Käytä Vidbullia. Voi seikkailla muilla streamaajilla, mutta en suosittele.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      313
      2859
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2203
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      84
      1651
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      189
      1541
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1345
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1243
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1094
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      20
      1092
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe