YTÄVÄISENI

Hnainen

minä muutan kesään mennessä pois täältä paskanpuhujien paratiisista. Samalla vaihtuu numero. Jos haluat olla vielä yhteyksissä, kerro se minulle. Karistan nimittäin kaikki muistot tästä paikasta pois enkä halua kuulla kenestäkään mitään. Sinä oot ainoa, jonka toivon pysyvän mukanani aina. Se on susta kiinni. Voin myös unohtaa sut

Tunniste tuli sanottua

54

438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En mä halua

sä olet varattu, ja ollut varattu. Kaikkea hyvää sinulle kuitenkin, en muistele pahalla.

• ap.

En ole varattu, sinä oot väärä ihminen

• Ok ihan miten
        ap. kirjoitti:

En ole varattu, sinä oot väärä ihminen

vain.

• Homer S

Jos voit unohtaa, tee se. Jos et, älä mene.

Tämä meni tietysti jollekin työkaverille, mutta vastasin kuitenkin.

• ap.

Unohtaa en voi, mutta lähtemistä se ei estä. Naiselle on osoitettu tämä viesti. Ei ole työkaveri, on vain ystävä tai nykyisin enemmänkin kaveri jos edes hyvänpäiväntuttu... mutta kuitenkin

• hnainen
        ap. kirjoitti:

Unohtaa en voi, mutta lähtemistä se ei estä. Naiselle on osoitettu tämä viesti. Ei ole työkaveri, on vain ystävä tai nykyisin enemmänkin kaveri jos edes hyvänpäiväntuttu... mutta kuitenkin

Miksi muutat? Niinhän ne tekee. Mutta vain idiootti niihin uskoo. En mäkään voi unohtaa mitään... mutta mutta ei ole numeroasi jolla voisi pitää yhteyttä jne.

• Homer S
        ap. kirjoitti:

Jaa. Aika paljon sanottu hyvän päivän tutulle. Suosittelen kysymään suoraan. Jos hän todella on ystäväsi, hän vastaa kyllä. Ja riippumatta siitä, oletko lähdössä vai et.

• ap.
        Homer S kirjoitti:

Jaa. Aika paljon sanottu hyvän päivän tutulle. Suosittelen kysymään suoraan. Jos hän todella on ystäväsi, hän vastaa kyllä. Ja riippumatta siitä, oletko lähdössä vai et.

minä en enää hänelle sano kuin hyvästi jos hänestä ei kuulu mitään. sen viestin laitan lähtöpäivänä. en ala täällä enempää puimaan tätä asiaa.

• Homer S
        ap. kirjoitti:

minä en enää hänelle sano kuin hyvästi jos hänestä ei kuulu mitään. sen viestin laitan lähtöpäivänä. en ala täällä enempää puimaan tätä asiaa.

Toivottavasti Hnainen on yhteydessä....

• ap.
        hnainen kirjoitti:

Miksi muutat? Niinhän ne tekee. Mutta vain idiootti niihin uskoo. En mäkään voi unohtaa mitään... mutta mutta ei ole numeroasi jolla voisi pitää yhteyttä jne.

todella raskas ero ja muita ihmissuhteitten menetyksiä tälle vuodelle. kiitos ihanan paikkakunnan missä asun... et ole sinäkään oikea. pitäkää ihmiset huolta ystävistänne ja korjatkaa asiat jos vaan voitte! mieluiten olkaa ystäviä aina älkääkä loukatko toisianne!

• ap.
        Homer S kirjoitti:

Toivottavasti Hnainen on yhteydessä....

minä olen Hnainen..

• Homer S
        ap. kirjoitti:

minä olen Hnainen..

No voi peeveli. Oisit heti sanonut. Oisin käynyt ehdottelemaan.

• hnainen
        Homer S kirjoitti:

No voi peeveli. Oisit heti sanonut. Oisin käynyt ehdottelemaan.

Joo et ollut oikea anteeksi siitä Kovin raskaita ovat kokemuksesi olleet vähän liikaakin kannettavaksi yhdelle ihmiselle ja lyhyen ajan sisällä. En toivo mitään muuta kuin voimia sinulle minne menetkin. Anteeksi vielä sekaannus.

• ap.
        hnainen kirjoitti:

Joo et ollut oikea anteeksi siitä Kovin raskaita ovat kokemuksesi olleet vähän liikaakin kannettavaksi yhdelle ihmiselle ja lyhyen ajan sisällä. En toivo mitään muuta kuin voimia sinulle minne menetkin. Anteeksi vielä sekaannus.

eipä mitään ja ei tämä mitään helppoa ole ollut, mutta minä en ole maailman heikoin ihminen. Nousen vielä täältä suosta parempana kuin ennen. Sen olen päättänyt ja sen vielä teen

Yksin tässä olen ollut... Kirjaimellisesti

• hnainen
        ap. kirjoitti:

eipä mitään ja ei tämä mitään helppoa ole ollut, mutta minä en ole maailman heikoin ihminen. Nousen vielä täältä suosta parempana kuin ennen. Sen olen päättänyt ja sen vielä teen

Yksin tässä olen ollut... Kirjaimellisesti

Ei varmastikkaan ole helppoa ollut. Hädässä tosiystävät tunnetaan nekin vähät kääntää selkänsä, kun jotain negaa tapahtuu tai juoruilevat kun selkäs käännät. Sellaista elämä on, kun antaa ajan kulua niin ne haavatkin siitä sitten umpeutuu toivon mukaan, mutta seuraavalla kerralla on entistä vahvempi ettei enään mikään hetkauta. Usko pois.

• ap.
        hnainen kirjoitti:

Ei varmastikkaan ole helppoa ollut. Hädässä tosiystävät tunnetaan nekin vähät kääntää selkänsä, kun jotain negaa tapahtuu tai juoruilevat kun selkäs käännät. Sellaista elämä on, kun antaa ajan kulua niin ne haavatkin siitä sitten umpeutuu toivon mukaan, mutta seuraavalla kerralla on entistä vahvempi ettei enään mikään hetkauta. Usko pois.

minä en välitä vaikka hän hädän hetkellä käänsi selkänsä. ymmärrän häntä täysin. olen varmaan liian ystävällinen, mutta häntä en voi vihata sen takia ja nämä mureet on mun ei hänen. en voi vaatiakkaan häntä kantamaan edes osaa tästä mitä käyn läpi.

• Äkäiselle ukolle
        ap. kirjoitti:

minä en välitä vaikka hän hädän hetkellä käänsi selkänsä. ymmärrän häntä täysin. olen varmaan liian ystävällinen, mutta häntä en voi vihata sen takia ja nämä mureet on mun ei hänen. en voi vaatiakkaan häntä kantamaan edes osaa tästä mitä käyn läpi.

Olen ollut yllätynyt ja hämilläni siitä miten omiasi siis pimatsujasi kohtelet. Ja yllätävä vihainen käytös. Mutta tunnen edelleen vahvasti sinua kohtaan ja voin kyllä näyttää sen sinulle ja katkaista välit heihin kokonaan. Kun vain saadaan meidän aika toimimaan. Ota yhteyttä ja tehdään sovinto.

• hnainen
        ap. kirjoitti:

Liiasta kiltteydestä ja ystävällisyydestä joutuu aina maksamaan tavalla tai toisella. Vahvemmat osaavat käyttää sitä hyväksi, häikäilemättä. Mutta eikö olisi helpompi jakaa taakkaa jonkun toisen kanssa kuin olla sen asian kanssa ihan yksin? Joo, oikea asenne kun ei välitä ei satuta sitten niin paljon itseään. Terve itsekkyys on hyvästä.

• ap.
        hnainen kirjoitti:

Liiasta kiltteydestä ja ystävällisyydestä joutuu aina maksamaan tavalla tai toisella. Vahvemmat osaavat käyttää sitä hyväksi, häikäilemättä. Mutta eikö olisi helpompi jakaa taakkaa jonkun toisen kanssa kuin olla sen asian kanssa ihan yksin? Joo, oikea asenne kun ei välitä ei satuta sitten niin paljon itseään. Terve itsekkyys on hyvästä.

niinhän se on. olis varmaan helpompi, mut en halua päästää ketään lähelle. pärjään kyllä yksinkin ja aika parantaa vaikka nyt on paha olla. ei ole sellaista asiaa enää josta en yli pääse. tää mun ero on vienyt multa ihan kaiken ja kaikella tarkoitan kaikkea paitsi taloa joka ei ole enää koti. tää on vaan talo täynnä muistoja perheestä, jota en enää näe. tämäkään ei minua romahduta. pohjalla kävin, mutta päiväpäivältä nousen ylöspäin.

• hnainen
        ap. kirjoitti:

niinhän se on. olis varmaan helpompi, mut en halua päästää ketään lähelle. pärjään kyllä yksinkin ja aika parantaa vaikka nyt on paha olla. ei ole sellaista asiaa enää josta en yli pääse. tää mun ero on vienyt multa ihan kaiken ja kaikella tarkoitan kaikkea paitsi taloa joka ei ole enää koti. tää on vaan talo täynnä muistoja perheestä, jota en enää näe. tämäkään ei minua romahduta. pohjalla kävin, mutta päiväpäivältä nousen ylöspäin.

Mullakin on tuo sama etten päästä ketään lähelle. Mutta etuna on tuo kirjoittaminen mikä on hyvä juttu purkaa tuo tapahtunu ehkä sillä tavoin pääsee takaisin balanssiin itsensä kanssa. Se on kamalaa kun on hiljainen asunto vailla elämää mikä on sinne kuuluisi. Ne kaikki tunteet mitkä tulee itku, huuto, jne. Anna tulla. Jaa mistäkö tiedän kävin joku aika sitten muutaman viikon helvetissä.

• hnainen
        ap. kirjoitti:

Mullakin on tuo sama etten päästä ketään lähelle. Mutta etuna on tuo kirjoittaminen mikä on hyvä juttu purkaa tuo tapahtunu ehkä sillä tavoin pääsee takaisin balanssiin itsensä kanssa. Se on kamalaa kun on hiljainen asunto vailla elämää mikä on sinne kuuluisi. Ne kaikki tunteet mitkä tulee itku, huuto, jne. Anna tulla. Jaa mistäkö tiedän kävin joku aika sitten muutaman viikon helvetissä.

• ap.
        hnainen kirjoitti:

Olen huutanut ja itkenyt joka ilta tammikuun puolesta välistä asti. Monikaan ei tiedä totuutta miten rikki olen. Siksi tänne kirjoitankin.. Jonnekin saa purettua. Nyt kuitenkin ajatukset ovat enää vain hyvin voimakkaan surun alla ja kyllä välillä jo hymyilyttääkin. Raskaita aikoja.. Moni luulee, että olen niin kova etten tunne surua, mutta he ovat niin väärässä..

• En menettänytkäänkai
        hnainen kirjoitti:

Kerrot että sinulla on ollut raskas ero. Jos olet eronnut, niin olet varmaan halunnut erota. Silloihan olet tehnyt juuri sen mitä olet halunnut. Jos olet eronnut muistakin kuin puolisostasi niin oletpa ääliö. Minä halusin erota, ja erosin. Lasten asioissa olen ex,n kanssa tekemisissä ja se on jo alkanut toimimaan hyvin.Aluksi meillä tökki tosi pahasti ja aloin riehumaan aina jostakin no katkaisin välit kokonaan. Lapset oireili ja minä oireilin ja kenelläkään ei ollut jyvä. Muutaman kuukauden kuluttua otin yhteyttä perheeseeni ja istuimme ex,n kanssa samanpöydän ääreen, tosin pöydän eri puolille. Puhuimme ja selvitimme asiat juurtajaksain. Nyt on mennyt sitten tosi hyvin jo 9kk. Tapaamiset sujuu ja lapset ovat alkaneet luottamaan taas minuunkin. Itselläni on paljon helpompaa ja ei ole tarvinut enää riidellä ex,n kanssa .Kyllä se tietenkin välillä kismittää, kun huomaan että minulla on tunteita vieläkin häntä kohtaan. Hän vain kerkesi mennä elämässään eteenpäin, kun minä rämmein syvissä vesissä. Kuitenkin sain rakkaimpani takaisin elämääni ja olen taas isä. Minulla on tarkoitus taas elämälle ja huomiselle. Aikaisemmat katkeruuteni ovat kuin huono uni enää. Niin ja tyhjän talon sain vielä kodiksi ja muutin sinne asumaan. Parhaat hetket sielä vietän lasteni kanssa ja ex on kivasti jeesannut minua. Joskus uskottelin itselleni että hän on kiero ja kurja kumppani. Nyt hän on hyvä kasvattaja rinnallani lasteni tulevaisuuden parantamisessa.

• hnainen
        ap. kirjoitti:

Olen huutanut ja itkenyt joka ilta tammikuun puolesta välistä asti. Monikaan ei tiedä totuutta miten rikki olen. Siksi tänne kirjoitankin.. Jonnekin saa purettua. Nyt kuitenkin ajatukset ovat enää vain hyvin voimakkaan surun alla ja kyllä välillä jo hymyilyttääkin. Raskaita aikoja.. Moni luulee, että olen niin kova etten tunne surua, mutta he ovat niin väärässä..

Moni on joutunut kasvattamaan kovan kuoren elämän myllerryksessä. Yhtä monasti se tulkitaan jonkin asteiseksi persoonallisuushäiriöksi eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa. Koska kaikki ei näytä tunteitaan ulos tai on muuten huono ihmistuntemus. Jonnekkin on tosiaan hyvä purkaa ettei se patoudu ja kostaannu myöhemmin. Rikki todellakin olet. Itse olen pikkuhiljaa toipumassa.

• hnainen
        hnainen kirjoitti:

Moni on joutunut kasvattamaan kovan kuoren elämän myllerryksessä. Yhtä monasti se tulkitaan jonkin asteiseksi persoonallisuushäiriöksi eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa. Koska kaikki ei näytä tunteitaan ulos tai on muuten huono ihmistuntemus. Jonnekkin on tosiaan hyvä purkaa ettei se patoudu ja kostaannu myöhemmin. Rikki todellakin olet. Itse olen pikkuhiljaa toipumassa.

Niin eivät tiedä.

• ap.
        hnainen kirjoitti:

Kasvatuksesta on kiinni minkälaisen luonteen ihminen omaa aikuisena. Kova koulu = kova luonne. Heikkoudestakin oli puhetta jos tunteensa näyttää. Ei siis persoonallisuushäiriö vaan itse luotu ominaisuus.

Mutta minä lähden nyt saunaan. Oppinut purkautumaan palstoille.. Hyvä että on olemassa. Kiitos sulle ja hyvää yötä!

• Nina A.....
        En menettänytkäänkai kirjoitti:

Kerrot että sinulla on ollut raskas ero. Jos olet eronnut, niin olet varmaan halunnut erota. Silloihan olet tehnyt juuri sen mitä olet halunnut. Jos olet eronnut muistakin kuin puolisostasi niin oletpa ääliö. Minä halusin erota, ja erosin. Lasten asioissa olen ex,n kanssa tekemisissä ja se on jo alkanut toimimaan hyvin.Aluksi meillä tökki tosi pahasti ja aloin riehumaan aina jostakin no katkaisin välit kokonaan. Lapset oireili ja minä oireilin ja kenelläkään ei ollut jyvä. Muutaman kuukauden kuluttua otin yhteyttä perheeseeni ja istuimme ex,n kanssa samanpöydän ääreen, tosin pöydän eri puolille. Puhuimme ja selvitimme asiat juurtajaksain. Nyt on mennyt sitten tosi hyvin jo 9kk. Tapaamiset sujuu ja lapset ovat alkaneet luottamaan taas minuunkin. Itselläni on paljon helpompaa ja ei ole tarvinut enää riidellä ex,n kanssa .Kyllä se tietenkin välillä kismittää, kun huomaan että minulla on tunteita vieläkin häntä kohtaan. Hän vain kerkesi mennä elämässään eteenpäin, kun minä rämmein syvissä vesissä. Kuitenkin sain rakkaimpani takaisin elämääni ja olen taas isä. Minulla on tarkoitus taas elämälle ja huomiselle. Aikaisemmat katkeruuteni ovat kuin huono uni enää. Niin ja tyhjän talon sain vielä kodiksi ja muutin sinne asumaan. Parhaat hetket sielä vietän lasteni kanssa ja ex on kivasti jeesannut minua. Joskus uskottelin itselleni että hän on kiero ja kurja kumppani. Nyt hän on hyvä kasvattaja rinnallani lasteni tulevaisuuden parantamisessa.

Ompa kaikenkattava kerronta. Mutta rohkea tilitys ja voi auttaa joitakin vaikeassa ja toivottomassa tilanteessa olevaa henkilöä. Kiitos!

• vettä kiukaalle...
        ap. kirjoitti:

Kasvatuksesta on kiinni minkälaisen luonteen ihminen omaa aikuisena. Kova koulu = kova luonne. Heikkoudestakin oli puhetta jos tunteensa näyttää. Ei siis persoonallisuushäiriö vaan itse luotu ominaisuus.

Mutta minä lähden nyt saunaan. Oppinut purkautumaan palstoille.. Hyvä että on olemassa. Kiitos sulle ja hyvää yötä!

hyviä löylyjä!

• eikaikkimennytkään

• sivustaneuvo

On varmasti hyvä että purat pahaa oloasi, mutta myös H naisen annan sinulle neuvon, että ihan kaikkia asioita ei kannata täällä puhua.

• ei mennyt kaikki

Mikä hiivatin H nainen. Kyllä minulla ihan nämä sukukalleudet ovat tallessa. Eikä mitään hävettävää tapahtumissa enää. Kerroin miten hyvin asiat lopulta järjestyi. Ei mitään pahaa oloa nyt. Etkö osaa lukea vai ymmärryksessäsikö on aukkoja.Siis luetun ymmärtämisessä.

• sivusta lukija
        ei mennyt kaikki kirjoitti:

Mikä hiivatin H nainen. Kyllä minulla ihan nämä sukukalleudet ovat tallessa. Eikä mitään hävettävää tapahtumissa enää. Kerroin miten hyvin asiat lopulta järjestyi. Ei mitään pahaa oloa nyt. Etkö osaa lukea vai ymmärryksessäsikö on aukkoja.Siis luetun ymmärtämisessä.

Aloituksen allekirjoituksena on Hnainen.. :D

• ap.
        sivusta lukija kirjoitti:

Aloituksen allekirjoituksena on Hnainen.. :D

Mitä pahaa siinä on jos kerron murheistani?

• hnainen
        ap. kirjoitti:

Ei mitään pahaa ei todellakaan. Asioitaan on vain hyvä jakaa jonkun kanssa.

• sivusta tosiaan
        ap. kirjoitti:

Juu kuule, ei yhtään mitään pahaa ja jos kerran olet sama kirjoittaja kuin tuo - ei mennyt kaikki - niin siitä vaan sitä luetun ymmärtämistä harjoittamaan, sinäkin.

• Päivi.
        sivusta tosiaan kirjoitti:

Juu kuule, ei yhtään mitään pahaa ja jos kerran olet sama kirjoittaja kuin tuo - ei mennyt kaikki - niin siitä vaan sitä luetun ymmärtämistä harjoittamaan, sinäkin.

Vastaushan oli kirjoitettu tuon miehen tekstin alle ja kuitenkin osoitettu H naiselle. Ehkäpä hän siksi ihmetteli. Ymmärtäkää heitäkin jotka aloittavat tai ovat ehkä ensi kertaa täällä. Antaa kaikkien kukkien kukkia.

• ap.

mulle on ihan yks paskan hailea jos joku tunnistaa ja ajattelee mitä ajattelee. ei vois vähempää kiinnostaa. oikeassa elämässäni en enää suutani aukaise. jos jotakin kiinnostaa alkaa karttelee tai hakkumaan mua omien tunteitteni takia niin siitä vaan. pakko vaan jonnekkin purkaa omaa oloaan

• hnainen

Joko putin meni ukrainaan?

En ole tuo -ei mennyt kaikki- kirjoittaja. Niin ei menekkään kaikki putkeen. Itse kuulun niihin ihmisiin, jotka ei usko siihen että vanha suhde voisi toimia.

• hnainen
        hnainen kirjoitti:

Joko putin meni ukrainaan?

En ole tuo -ei mennyt kaikki- kirjoittaja. Niin ei menekkään kaikki putkeen. Itse kuulun niihin ihmisiin, jotka ei usko siihen että vanha suhde voisi toimia.

Aplla alkaa löytyä asennetta. Iloitsen puolestasi.

• ap.
        hnainen kirjoitti:

Aplla alkaa löytyä asennetta. Iloitsen puolestasi.

on vain asioita jotka ei haittaa mua mitenkään. nyt hyvää yötä

• hnainen
        ap. kirjoitti:

on vain asioita jotka ei haittaa mua mitenkään. nyt hyvää yötä

Hyvää yötä sulle sinne jonnekkin.

• vai ystävä

Kerran halusin mutta se aika on mennyt. En halua enää. Olisitpa kavereinesi ja huorinesi jättänyt rauhaan ja antanut elää omaa elämää. Jään palstalle jonne houkutit. Mene sinä PAHA pois.

• ap.

ja tämä olikin ihan varmasti just sulle! kyllähän mulla on monia huoria! pidän oikein ilotaloa!

• hnainen
        ap. kirjoitti:

ja tämä olikin ihan varmasti just sulle! kyllähän mulla on monia huoria! pidän oikein ilotaloa!

Ystävä luulee apta joksikin toiseksi kirjoittajaksi. Jos pitää jotakin ei se sulta/multa pois ole.

Mullakin on kuulemma monta miestä joista itse en ole tiennyt mitään, mutta kiva kun joku tietää nämä asiat paremmmin kuin itse.

• ajateltavaa
    • ap.

sinä nainen et kuulu enää minun elämääni... et ole ystävä, et ole minulle enää mitään

• ap, sun

Kannattais välillä katsoa peiliin!

• ap.
        ap, sun kirjoitti:

ei tällä kertaa. vika ei ole minussa. minun elämääni hän ei enää tule.

• ap.
        ap, sun kirjoitti:

vika ei ole tällä kertaa minussa. hän ei enää tule minun elämääni kuulumaan

• ap, muista
        ap. kirjoitti:

vika ei ole tällä kertaa minussa. hän ei enää tule minun elämääni kuulumaan

kaikkiin erimielisyyksiin tarvitaan vähintään kaksi ihmistä, joten katso vaan sinne peiliin!

• ap.
        ap, muista kirjoitti:

kaikkiin erimielisyyksiin tarvitaan vähintään kaksi ihmistä, joten katso vaan sinne peiliin!

Minä olen kaikkeni tehnyt. Enää en anna periksi vaikka hän on minulle helvetin tärkeä.

• ohhohhooh

Tunnistatteko te oikeesti toisenne?

• ap.

Eiköhän vastaaja ollu joku kaukaa viisas vaan

• haistakuulehuoranvit

Tiedät että halusin jo silloin yhteyttä. No sitä ei syntynyt. En ymmärrä tai no joo ymmärrän kyllä miksi ei. Miksi nyt sitten haluat? Miksi me ei jo silloin voitu olla läheisiä? Miksi miksi en tiiä ei voi tietää ei kukaan kertonu miksei viestiny miksi oli jossain en tiiä missä miksen minä ollu ees tekstin arvoinen ei ollu siis meitä hälle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      63
      4832
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      112
      4558
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      79
      4030
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3917
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      122
      2964
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2708
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      28
      2637
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2632
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2599
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2464
    Aihe