en haluaisi olla neitsyt 24 vuotiaana!

MITÄ TEEN?

olen 24 vuotias nainen ja haluisin kysyä että onko jotenki epänormaalia olla neitsyt vielä tässä iässä? en oikein uskalla ravintoloissa lähestyä miehiä kun ne ovat jotenkin liian ylimielisiä/ällöttäviä tai aivan liian kännissä.Olen hoikka brunette ja pituuttakin löytyy 170 cm ja olen ollut muutamassa parisuhteessa jotka ovat päätyneet minun ns pihtaamiseen. olen juuri täyttänyt 24 ja en haluaisi olla enää neitsyt mutta en tiedä mitä teen pitäisikö odottaa avioliittoon vai hypätä vain rohkeasti sänkyyn jonkun kanssa?

25

2658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m22

      Itse ainakin arvostan, jos nainen on säästänyt neitsyyttään.
      Semmoinen olisi unelmieni naisystävä, kunhan muutenkin synkkais ja ois miellytävän näkönen.

      Itse en enää jaksanut uskoa moisiin ihmeisiin, niin menin neitsyyteni antamaan tässä hiljattain... ikää 22 ja mies. :)
      Mutta mielipide edelleen sama, mitä vähemmän kumppaneita naisella, sitä parempi.

    • selvinpäinparasta

      Epänormaalius on vain jokaisen omassa päässä, koska jokaisella ihmisellä on oma näkemyksensä epänormaalista.
      Vaikeaa tuohon on mitään tähdellistä sanoa, koska itse tiedät paremmin esim. sen, että kuinka arvossa neitsyys sinulle on.

      Sen vaan sanon, että jos hyppäät sänkyyn jonkun kanssa, niin please, tee se selvin päin

    • tässä iässä?

      Rohkeasti sänkyyn tutun luotettavan miehen kanssa aina kun haluttaa. Neitsyydellä ei ole tässä asiassa oleellista merkitystä kunhan kerrot miehelle ajoissa.

      Molempien ei ole hyvä olla yhtään kännissä. Mieluummin vähemmän jännittävä (pelkäävä) selvin päin.

      24 on hyvä ikä olla neitsyt. Parasta ennen on 27v jos haluat nauttia elämästä.
      Avioliittoon odottaminen on kateellisten keksintö. Säännön keksivät kai pikkupoikia ”harrastavat” pedofiili-papit.

    • Nainen 28v

      Ei ole epänormaalia olla 24-vuotias neitsyt.

      • 20v ja neitsyt

        Itse olen myös neitsyt 20v mies ja jännittää juuri baarissa että jos saisikin enemmän niin nolaisiko siinä ittensä sitten. Sen takia haluisin sen ekan kerran juuri jonku toisen neitsyyden kanssa jonka kanssa voisi puhua ja tutkiskella toista.


    • MAN92

      ei sillä ole mitään merkitystä, parempi ajatella omilla aivoilla eikä jonkun tietyn mallin mukaan (kuten se että neitsyys pitäisi menettää nuorena). Jos puoliso haluaa eron vain sen takia, että ei saa seksiä, on hän erittäin vähämielinen. Neitsyydessä ei ole mitään pahaa eikä hävettävää. Jos puoliso todella välittää hän kyllä kunnioittaa sinun mielipidettäsi.

    • Jagdpanther

      Onhan aloittajalla ainaki 6 hyvää seksinharrastamisvuotta menny jo hukkaan neitsyyden takia. Äkkiä siitä vaan eroon ja nauttimaan elämästä! Paitsi että kenen kanssa? Ei mielellään ihan tuntemattoman...

    • Moi!
      Olet vielä nuori ja eikä mitään häpeämistä neitsyydestä. Naisena siitä pääsee varmasti eroon, mutta eri asia on miehellä. Ikää kohta 35 vuotta eikä näytä oikeasti koskaan tapahtuvan. koska kaikki pitää outona ja epäilevässä valtakunnassa epäillään heti ihmistä jotenkin vammaseksi. Jollainen en kyllä ole, täysin terve, jopa hoitaa omaa yritystä, ihan kivannäköinen, reilu, ei käytä päihteitä, harrasta irtosuhteita jne.
      Hyvät, kunnolliset miehet jäävät yksin tässä valtakunnassa.
      Vaikeaa on löytää sopivaa kumppania tästä maailmasta, tietää mitä tämä nykyään on, pinnallista ja pahuudessa olemista ja itsekkyyttä sitä riittää ja noita päihderiippuvaisia.
      Laittele nimimerkin taakse viestiä, jos tällainen reilu, aito, rehellinen, suorasanainen jalat maassa seisova neitsytmies kiinnostaa. :)

      • Jagdpanther

        Periaatteessa kelpo mies mutta kyllä jotaki vikaaki on ku vieläki neitsyt... Luonne. Liian ujo tai liian jotaki muuta


      • Nainen vanha
        Jagdpanther kirjoitti:

        Periaatteessa kelpo mies mutta kyllä jotaki vikaaki on ku vieläki neitsyt... Luonne. Liian ujo tai liian jotaki muuta

        Pidä pääs kiinni, ellei sinulla ole mitään hyvää sanottavaa toisesta!


    • hmmhmm.

      Neitsyyden poistot luotettavasti kanssani.
      T: Mies parhaassa iässään ja asiansa osaava.
      Jos nappasi, niin ilmoittele.. Koko suomi.

      • niin ilmoittelen

        -sika


    • ..............

      Olen myös 24-vuotias neitsyt nainen. Olen ajatellut että jos joku erityinen mieshenkiö valloittaa sydämeni niin sitten olen valmis. Eikä minua haittaisi jos miehelläkin olisi poikuus tallella, päinvastoin. mutta jos näin ei vaan kertakaikkiaan tapahdu niin en ota mitään stressiä enkä kiirehdi. Ei siihen ole mitään ikärajaa että milloin pitää se tehdä. Eikä mun mielestä ole mitään rajaa siihen milloin on ns. epänormaali.
      En todellakaan halua menettää sitä kenelle vaan vaikka mahdollisuuksia olisi ollut. Minäkin olen hoikka ja ihan hyvännäköinen. :) Suurin syy kaikkeen on, että olen tosi ujo ja jopa kavereitakin on tosi vaikea saada sen takia saati sitten miesystävää. Mutta olen jo jotenkin hyväksynyt tämän. Ehkä sitten kun seksin aloittaa myöhemmin niin se tuntuu uudemmalta pidempään jos jotain positiivista miettii.

      • mmmmmmmmmml

        Kyllä mies ja seksi vie sen ujouden sinusta.
        Elät nyt markkina-arvosi huippuaikoja, joten eipä kannata odotella liikoja ettet jää yksin.


    • utut

      Hyppää sänkyyn mun kanssa ni asia hoituu.

    • haluaisin kokea

      Itsellänikin ikää pian 24 ja vielä on ensisuudelmakin kokematta. Luonteeltani olen mukava, sosiaalinen ja huumorintajuinen, mutta ulkonäkö ei ole niin priimaa. Miehet eivät ilmeisesti malta odottaa, että tutustuisivat paremmin eivätkä "tuomitsisi" ulkonäön takia? Ymmärrän toki sen, että ulkoinen olemus on se, jonka ensimmäisenä näkee.

      • creme(at)suomi24.fi

        Hei..
        Voit laittaa minulle postia, niin katsotaan keksitäänkö me jotain kivaa.
        Samassa tilanteessa olen itsekkin.:)
        Kerron sitten kahdenkesken enemmän.


    • Apua! kokenematon

      Hei vain! Itse olen 23v neitsyt mies ja asia alkaa painamaan mieltä jo aika paljon, olen ujo enkä mikään kaikkein urheilullisin ihminen, mutta olen mukava, käytöstavat omaava nuori herrasmies, kavereiden tyttöstävät kehuvat että olisin "täydellinen huomaavainen" poikaystävä, mutta ujouden kanssa sitä on vaikea muille näyttää. En pidä neitsyyttä mitenkään epänormaalina, mutta itseluottamusta se häiritsee. Parisuhde toive on toisen neitsyt henkilön kanssa, koska kokeneen tytön kanssa saattaa jännitys jättää hommat tekemättä. Baareista tyttöjen etsiminen on vaikeaa koska en juurikaan juo koskaan, ja en niinkään tykkää käydä baareissa. Mielessä on käynyt että yrittäisi etsiä vanhemmista ja kokeneista naisita "opettajaa" mutta harkitsen vielä asiaa, mitä mieltä olette?

      • 91etelä

        Olisin voinut itse kirjoittaa tuon viestin...olen myöskin 23v. mutta kokemusta ei juuri ole. Olen nainen pk-seudlta. En ole ehkä ujoimmasta päästä ja minulla on laaja ystäväpiiri, mutta tuollaisissa asioissa olen epävarma. Nolostun helposti (vaikka olen ihan kivannäköinen tyttö) alastomuudesta. Olin aiemmin vielä ujompi ja nyt tuntuu myöhäiseltä ottaa sitä takaisin, kun kaikilla ystävilläni on ollut jo useita suhteita.


      • 8+1
        91etelä kirjoitti:

        Olisin voinut itse kirjoittaa tuon viestin...olen myöskin 23v. mutta kokemusta ei juuri ole. Olen nainen pk-seudlta. En ole ehkä ujoimmasta päästä ja minulla on laaja ystäväpiiri, mutta tuollaisissa asioissa olen epävarma. Nolostun helposti (vaikka olen ihan kivannäköinen tyttö) alastomuudesta. Olin aiemmin vielä ujompi ja nyt tuntuu myöhäiseltä ottaa sitä takaisin, kun kaikilla ystävilläni on ollut jo useita suhteita.

        Ei 23v ole todellakaan myöhäistä, itse menetin vasta 28 vuotiaana about kuukaus sitten poikuuteni mies kun olen..


    • voiluoja...

      On teillä persuilla ongelmat...

      • konnapuolue-kok

        On teillä kokkarihomoilla ongelmat...


    • oikeat sanat

      et halua olla yksin,,, Etipäs oma ystävä !

    • Hei..
      Voit laittaa minulle postia, niin katsotaan keksitäänkö me jotain kiva
      [email protected]

    • etoleoutoo

      Itse olen neitsyt ja sinua vanhempi, lähempänä 30v. En pidä itseäni outona, miksi se olisi mukamas outoa? Tottakai kun olen asiasta kertonut, ihmiset eivät ota sitä tosissaan, esimerkiksi kun olin 19v, ihmiset sanoivat, ettei minun "näköiseni" varmasti enää neitsyt ole.

      En usko mihinkään aivoliittoon saakka, mutta haluan mennä sänkyyn ensimmäistä kertaa sellaisen ihmisen kanssa, johon luotan, jonka kanssa voisin ensimmäistä kertaa yrittää. Sellaista ei vain vastaan ole tullut. On totta että monet miehet haluavat seksiä jo parin kuukauden tapailujen jälkeen.

      Ei minulla kiire kuitenkaan ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe