Narsistin omalaatuisuuksia on esimerkiksi peniksen vilauttelu lapsille.
Narsisti kulkee omassa asunnossaan aina alasti ja verhot auki jotta kaikki näkisivät.
Narsisti masturboi autossa ja pysähtyy teinipoikien lähelle ja näyttää penistään.
Narsisti esittelee sukukalleuksiaan pikkulapsille
10
210
Vastaukset
- 112
Kun ilmoitat poliisille, hän ei saa kuitenkaan syytettä narsismista vaan alaikäisten seksuaalisesta ahdistelusta. Please, call.
- pippeli amputointiin
Mutta kun narsisti pitäisi saada pakkohoitoon. Pedofiliasta tms. ahdistelusta ei sinne joudu koska psykiatrit eivät tiedä mikä on mielisairautta ja mikä ei.
Pedofiilit ovat oikeita sairaita. - 800
Pedofiilit joutuu linnaan narahtaessaan eikä siellä ole yhtään kivaa heidänlaisillaan.Ja tämä aloitus on TÄYSIN idioottimainen!Narsismilla ja tuollaisella käytöksellä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
- Narsismitietäjä
Kyllä se on narsismia jos n. näyttää pojille että katsokaa, minulla on isompi.
- liekö penixlintu?
Narsismitietäjä kirjoitti:
Kyllä se on narsismia jos n. näyttää pojille että katsokaa, minulla on isompi.
Taidat mielelläsi vilkuilla ja vertailla peniksien kokoja, narsismitietäjä. Kas kun huuhaa palstallakin esiintyy eräs "tietäjä".
- wefii
Hahaa. Jäi aloittaja kiinni omasta narsismistaan, vaikka muita syyttelee. Sinut paljasti sanan "sukukalleus" käyttäminen. Vain narsistille kaikki on kalleuksia, upeaa ja ihgua. Jopa mulkku. Narsisti nauttii tällaisten kirjoitelusta ja provosoi toisen näyttämään just sen minkä itse haluaa. Hyihyi.
- paljastitko itsesi?
Sinäkö se olet?
- suku"köyhyys"
Valitettavasti tämä on totta. Meillä narsisti kävi vessassa tekemässä toimitukset ovi auki, ulkona kuseksi omenapuihin kaikkien näkyvillä, vaikka naapurit omassa pihassa. Teinityttöjä puristeli rinnoista "onks tissit kasvaneet" (itseasiassa tyttö oli tuolloin 12v.)
Aloittaja puhuu ihan asiaa, narsisti haluaa esitellä itseään kaikille, miten vastustamaton hän on. Mutta yleensä ihmiset ympärillä hämmentyvät ja itseäni suoraan sanottuna oksetti koko touhu, oli se niin sairasta. Onneksi tuollaisista pervoista pääsee eroon.- vttb
toihan on voyeristi tai mikä se nyt tykkää vilautella. ei narsisti.
- MrJuha82
Joutavaa jorinaa ketjun aloittajalta.
Liekkö hän tehnyt koko ketjunavauksen PELKÄLLÄ HUUMORILLA??
Haloo nyt hehe
huumoria hän harrasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322088Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461705Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1101460Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041216Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041014Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76958- 59845
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,31782Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52779Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd100717