Sinä tiedät...

...

minusta jotain, mitä kukaan muu ei tiedä. Ja minä tiedän sinusta jotain mitä kukaan muu ei tiedä. Tämä on 100% varmaa, eikö olekin? Olen tästä oikeastaan varmempi kuin mistään. Sori, turha venkoilla murut

32

364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monien kohdalla

on noin.

• ap.

Ei tässä mittakaavassa!

• ei mahdotontakaan

Aloitamme siitä, että sinä kerrot minulle, että mitä minä tiedän sinusta ja sitten katsomme, että natsasiko. Eikö kuulostakin hyvältä suunnitelmalta?

• ap.

Kuulostaa tympeeltä, en jaksa ;) Turha selitellä itsestäänselvää asiaa tuntemattomille ;))

• ei mahdotontakaan
        ap. kirjoitti:

Kuulostaa tympeeltä, en jaksa ;) Turha selitellä itsestäänselvää asiaa tuntemattomille ;))

Mmm.. sinähän se varsinainen mentalisti olet, minä vain poloinen oppilas ;)

• ap.
        ei mahdotontakaan kirjoitti:

Mmm.. sinähän se varsinainen mentalisti olet, minä vain poloinen oppilas ;)

Sovitaan sitten näin :) Mutta kaikki ei silti ole mennyt ihan "putkeen" sillä hän ei vielä ole vierelläni. Joskus vielä on - olen varma siitä :))

• ei mahdotontakaan
        ap. kirjoitti:

Sovitaan sitten näin :) Mutta kaikki ei silti ole mennyt ihan "putkeen" sillä hän ei vielä ole vierelläni. Joskus vielä on - olen varma siitä :))

:D Toivotan sinulle täten onnea asiaasi.

• ap.
        ei mahdotontakaan kirjoitti:

:D Toivotan sinulle täten onnea asiaasi.

Tämä on tähtiin jo kirjoitettu

• apeelle
        ap. kirjoitti:

Jaksatko odottaa? Luotatko siihen, että sua odotetaan? Ei ne ymmärrä :)

• ap.
        apeelle kirjoitti:

Jaksatko odottaa? Luotatko siihen, että sua odotetaan? Ei ne ymmärrä :)

Tähän asti on ainakin mennyt niin. En tiedä kuinka kauan usko pysyy horjumatta kummassakaan päässä. Toisaalta en halua ajatella sitä mahdollista pettymystä myöskään. Nyt tuntuu varmalta ainakin :)

• ei hyvä juttu

Oliko tuo uhkaus...?

• ap.

JOO!! PÖÖ!!!!

• ihan haisee

siltä, niin vois tulkita.
        Jos ei voi venkoilla, aina voi hypätä vaikka talon katolta.

• ....

100% miten jatketaan?

• 017

Ihan sama. Olen kaikille yhtä avoin omista asioistani - ja sinun tapaamiseni on ollut yksi elämäni tarkeimmista tapahtumista! Mitä on todellinen avoimmuus :)

Mulla ei ole salaisuuksia! Ei yhtään mitään.

• ed.

Sinä olet sen ohjenuora. Millainen olen, miten muut minut näkevät, miten minua voi kohdella, eikä minulla ole mitään, mitä peitellä.

Olen avoin jopa mielenterveyden heittelystäni ....SAAN olla vähän hullu! JEEE!!!!

• ap.

Hieno asenne sulle. Vaikka et olekaan mun hän ja toisinpäin.

• ed.

• MURUT?

Miksi monikossa? Oletko gigolo vai uudelleen syntynyt Auervaara?

• ap.

Yksi vain mielessä mulla :)) Muruilla tarkoitin kaikkia meitä täällä palstalla.

• ÅäÅ

Näinpä se lienee. Tässä kohtaa jostain ihmeellisestä syystä luotan sinuun, vaikka luottamus muuten sinua kohtaan onkin horjuvaa.

• no pöö kerro

ap monelta herätys huomenna? aikasin?

• ehkä jotain muutakin

Tiedän ainakin sen että mä lähden nyt nukkumaan. Hyvää yötä muru ;)

• 6+4

Kuka sun muru on?

Yksi ihminen tietää minusta enemmän kuin kukaan muu, tai ainakin muutaman salaisuuden jota en ole muille kertonut. Hän, joka ei ollut elämässäni kuin jonkun hassun kuukauden.

• ap.

Pitänee mennä kohta nukkumaan... Hyvää yötä kulta ihana

• vastaa mulle

koska viimeksi näitte?

• ap.
        vastaa mulle kirjoitti:

koska viimeksi näitte?

tänään näimme, mutta emme valitettavasti päässeet edes juttelemaan. :((

• ap (oikea)
        ap. kirjoitti:

tänään näimme, mutta emme valitettavasti päässeet edes juttelemaan. :((

HEI?!? Älä nyt viitsi kuitenkaan. Ei nähty hänen kanssaan tänään, eikä eilenkään. Nyt meen nukkumaan, tää menee ihan pelleilyksi. Hyvää yötä sille yhdelle ja suukko

• toivotaantoivotaan..
        ap (oikea) kirjoitti:

HEI?!? Älä nyt viitsi kuitenkaan. Ei nähty hänen kanssaan tänään, eikä eilenkään. Nyt meen nukkumaan, tää menee ihan pelleilyksi. Hyvää yötä sille yhdelle ja suukko

• Tämä sama

veijari keksii jokaiselle illalle jonkun höplötyksen naisia hämätäkseen. Aika hyvin onnistuukin, ja naureskelee itsekseen kuinka naiset on kiehtovia otuksia uskoessaan kaiken.

• erä(s)mies

I know what you mean :'(

• avoin kirja

Pitää paikkansa -tiedät, mutta tiedänkö minä jotain, mitä muut ei tiedä. En varmaksi osaa sanoa -oletko niitä kertonut muillekin, mitä tiedän...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      43
      4006
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      51
      3651
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3218
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      93
      3087
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      88
      2066
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2028
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1889
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      31
      1841
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      34
      1830
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1774
    Aihe