Halut katosi vauvan syntymän jälkeen. En halua selibaattia tai harrastaa seksiä kun ei huvita. Mies ei saa mitä haluaa...tai saa liian harvoin. Ennen homma toimi päivittäin!!! Mitäs tässä nyt tekis...
Mua ei paneta!
6
657
Vastaukset
- sister-mother
on huono ukko jos seksiä haluaa jos emäntä ei halua :)
- aholisti71
Viina on aika hyvä lääke melkein mihin tahansa.
Et oo eka YH äiti joka noin ajattelee :D
- 3 + 3
Pitääkin muistaa valistaa lapsia siitä, että vauvan tulo usein tarkoittaa luostarielämää. Ei tule sitten järkytyksenä.
- poju 93
Tämä pistää jo melkein masentamaan kun täällä on joku neiti 93 jolla on lapsi... itse olen poju 93 ja en ole ikinä saanut kokea sitä naisen lämpöä ja läheisyyttä.... eipä siinä nykyään ei oikeastaan jaksa edes kiinnostaa... varmaan johtuu siitä kun on koulussa kiusattu... eli en kyllä luota itseeni yhtään aina kun meen peilin ohi niin mietin itsekseni että voi helvetti että oon ruma... niin joo eli piti sanoa että eipä itselläkään ole mitään seksi haluja oikeastaan...
- Kokematon 25v
On Suomessa paljon vanhempiakin miehiä joilla ei ole ainuttakaan seksikokemusta. Naisilla taas kokemattomuus on yleensä enemmänkin oma valinta. Ei tietenkään kaikissa tapauksissa mutta usein näin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4283181SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis842446Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj802063Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1261783- 1431667
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi161362- 761329
Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön2951135Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li181111Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021059