Mua ei paneta!

-neiti93

Halut katosi vauvan syntymän jälkeen. En halua selibaattia tai harrastaa seksiä kun ei huvita. Mies ei saa mitä haluaa...tai saa liian harvoin. Ennen homma toimi päivittäin!!! Mitäs tässä nyt tekis...

6

657

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sister-mother

on huono ukko jos seksiä haluaa jos emäntä ei halua :)

• aholisti71

Viina on aika hyvä lääke melkein mihin tahansa.

• Et oo eka YH äiti joka noin ajattelee :D

• 3 + 3

Pitääkin muistaa valistaa lapsia siitä, että vauvan tulo usein tarkoittaa luostarielämää. Ei tule sitten järkytyksenä.

• poju 93

Tämä pistää jo melkein masentamaan kun täällä on joku neiti 93 jolla on lapsi... itse olen poju 93 ja en ole ikinä saanut kokea sitä naisen lämpöä ja läheisyyttä.... eipä siinä nykyään ei oikeastaan jaksa edes kiinnostaa... varmaan johtuu siitä kun on koulussa kiusattu... eli en kyllä luota itseeni yhtään aina kun meen peilin ohi niin mietin itsekseni että voi helvetti että oon ruma... niin joo eli piti sanoa että eipä itselläkään ole mitään seksi haluja oikeastaan...

• Kokematon 25v

On Suomessa paljon vanhempiakin miehiä joilla ei ole ainuttakaan seksikokemusta. Naisilla taas kokemattomuus on yleensä enemmänkin oma valinta. Ei tietenkään kaikissa tapauksissa mutta usein näin on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      428
      3181
    2. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      84
      2446
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      80
      2063
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      126
      1783
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      143
      1667
    6. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      16
      1362
    7. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      76
      1329
    8. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      295
      1135
    9. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      18
      1111
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      1059
    Aihe