Mitä mieltä olisit jos kumppanisi menisi kaverisi bielisiin selkäsi takana(kysyi kyllä mukaan, mutta olin jo itse muualla). No mielestäni oli vähä outoa, mutta ei silleen pahemmin häirinnyt/aiheuttanu mustasukkasuutta.
kumppani tapaa vastakkaista sukupuolta olevan tyypin bileissä ja alkaa käymään tämän luona kaffilla(lähes päivittäin). Tässä kohtaa mulla alka mustasukkaisuus.
haluaa kuulemma tutustua uusiin ihmisiin. Mun mielestä tälläinen ei oo hyväksyttävää. Toki vastakkaista sukupuolta olevia kavereita saa olla ja tavata mutta tälläinen "treffaaminen" uuden tyypin kotona mun selän takana on liikaa.
kiitos asiallisista vastauksista
kumppanin uudet kaverit
2
168
Vastaukset
- NäinMinäAsianNäen
Itse olen sitä mieltä että kummallakin saa olla omat rientonsa suhteen ulkopuolellakin, en nyt tarkoita vieraissa käymistä vaan ihan omia harrastuksia ja illanistujaisia. Kumppania ei tarvitse ottaa mukaan kaikkialle. Mutta tuollainen, että kysyy sinua mukaan vasta kun tietää ettei sinun ole mahdollista päästä (kun olet jo toisaalla), on aika ikävää.
En ole liioin mustasukkaista tyyppiä, mutta kyllä minua ainakin häiritsisi jos kumppani alkaisi joka päivä käymään kaffilla jonkun uuden tuttavuuden luona. Kyllä se kerta, kaksi viikkoon pitäisi riittää uuden ystävyyden solmimiseen.
Oletko keskustellut kumppanisi kanssa asiasta? Jos hän vähättelee tunteitasi, kiertelee ja kaartelee vastaustensa kanssa tai tekee selväksi ettei halua sinun tutustuvan tähän uuteen ystäväänsä, pitäisi hälytyskellojen alkaa soida.
Sen sijaan jos hän keskustelee asiasta avoimesti eikä hänellä ole mitään sitä vastaan että ottaisi sinutkin joskus mukaan sinne kaffelle, niin mielestäni asia on okei ja maassa olkoon rauha. Sen verran pitäisi kumppanin kuitenkin sinun tunteitasi ymmärtää, että ei nyt ihan joka päivä tätä uutta tuttavuutta näe, tai sopii kaffittelun vaikka jonnekin julkiselle paikalle ennemmin kuin toisen kotiin. - twiikeri1
erään miespuolisen kaverin suhteessa kävi niin, että kun mies tuli etelästä työmatkalta, sai hän kavereilta kuulla että avovaimon luona oli rampannut jätkiä melkein päivittäin. avovaimo selitti että 'kavereita käy kahvilla'. mies kyllä tajusi mikseivät nämä 'kaverit' käyneet koskaan, kun hän oli myös kotona. ero tuli. yleensä kyllä parisuhteessa uudet tutut esitellään kumppanillekin. laita naiselle hyväntahtoinen tekstari, kerro että olet hänen uuden ystävän kumppani ja oot kuullut hänestä, kutsu kahville teille ja katso mitä tapahtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337313Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654430Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553473Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972134Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361783Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201731- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791495Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436