Tärkein ministeri

Siitä kysymys tässä

Suomen hallituksessa on tärkeinpuolue RKP ja sen ministerit.
Ei sitä päivää ettei RKP:n ministeri Haglundt olisi Tv:ssä tai Radiossa esittämässä
omia esitelmiään Suomen puolustuksesta ja liittymisestä milloin Natoon, milloin
yhteistäliittoa ruotsin kanssa.
Ihmettelen sitä miten tuo armeijan käymätön nappula on saanut tuon
puolustusministerin pallin ja on äänessä jatkuvasti kun itse pääministeriä
ei kuule yleensä ollenkaan selvittämässä hallituksen asioista?

Onko oikein että Suomen tärkeistäasioista on päättämässä ministeri
pienestä minimi puolueesta kun pääväestön asioista pitäisi olla kyse?

Tuo eliitin kielipuolue on lähinnä vieraanmaan asioihin perustuvana ja sen
kauppoja edustavana tullut jo hyvin esille meille kansalaisille Suomessa.

Onko Suomella varaa riskeerata kauppasuhteet ja yhteinen naapuruussuhde
Itänaapuriin tuon öykkäröintiin perustuvan puolueen toimintatapoihin eduskunnassamme?

RKP on ollut hallituksissa kohta 40 vuotta putkeen onko kyseessä jopa salaliitto
tai röyhkeä korruptiolla saatu etuiluasemma maamme johdossa?

6

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muija peräsuomesta

      Sanattomaksi vetää tämä touhu.

    • Me köyhät yhdessä

      Samoin ollaan sanottomina mutta jospa äänestäisimme senioripuoluetta niin asiamme
      korjaantuisivat varmasti.

    • Korruptio ja lahjoo

      Rkp on istunut hallituksessa vuodesta 1976 yhtämittaa.
      Koko Suomen itsenäisyyden aikana on Rkp ollut hallituksessa 80% ajastaan.

      Onko korruptiolla ollut tuohon vaikutteita muuten tuo tuntuu mahdottomalta?

    • Hallitus vaihtoon

      Meidän nykyinen hallitus on saanut kaikki asiat tässä maassa pahasti sekaisin
      ja yrittää nyt sekoittaa vielä ulkopolitiikankin ja pilata suhteet naapurimaahankin.

      Suomen kannattaisi olla puolueettomana eikä liittyä mihinkän Natoon
      sillä Natoon liittyminen lisää puolustusmenoja huomattavasti kun vielä
      pitäisi säästääkin.

      Miksi valtio lakkautti Itäsuomen varuskuntia, sitä minä ihmettelen ja nyt
      nämä päättäjälimaskot ovat tekemässä elämänsä munauksia
      liitymisellä Länsiliittoutumaan (Natoon).

    • Se on siitä paskasta

      Sanon suuren nimen se on Carl Haglund aladoopipuolueesta RKP!

    • RKP:n plopparit

      RKP:n toiminta on myös venäjävastaista ja puolue ei kannata ystävyyssuhteita Itänaapuriimme vaan haluaa liittyä Natoon ja tehtä asekauppoja ruotsin hyväksi eli on täysin kaupparatsuna ruotsalaisille meidän maamme sisällä.

      Tuo etuilupuolue ei välitä siitä että Natoon liittymisen takia Suomi menettäisi kokonaan kauppasuhteet Venäjään ja miten käy valtion velkakierteen silloin?

      RKP:lle tärkeintä on ruotsin hyvinvointi ja sen rajojen puolustus meidän kustannuksellamme siksi RKP:n puolustusministeri Carl Haglund haluaa
      liittoutua ruotsalaisten kanssa ja tehdä asekauppoja ruotsin hyväksi.
      Tuosta saa helposti sen käsityksen mitä nämä ruotsalaisten kauppa plopparit
      tekevät täällä meidän maassamme eli me joudumme ostamaan aseet ruotsista ja puolustaisimme niillä sitten ruotsia kuin ennenkin on tapahtunut ollessamme ruotsin alusmaana. Tuntuu aika järkyttävältä miten Suomessa ollaan noin sinisilmäisiä,
      että ei huomioida RKP:n toimintaa mitä tihutyötä se tekee maamme sisällä ja on päättämässä tärkeistä asioistamme?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe