Tärkein ministeri

Siitä kysymys tässä

Suomen hallituksessa on tärkeinpuolue RKP ja sen ministerit.
Ei sitä päivää ettei RKP:n ministeri Haglundt olisi Tv:ssä tai Radiossa esittämässä
omia esitelmiään Suomen puolustuksesta ja liittymisestä milloin Natoon, milloin
yhteistäliittoa ruotsin kanssa.
Ihmettelen sitä miten tuo armeijan käymätön nappula on saanut tuon
puolustusministerin pallin ja on äänessä jatkuvasti kun itse pääministeriä
ei kuule yleensä ollenkaan selvittämässä hallituksen asioista?

Onko oikein että Suomen tärkeistäasioista on päättämässä ministeri
pienestä minimi puolueesta kun pääväestön asioista pitäisi olla kyse?

Tuo eliitin kielipuolue on lähinnä vieraanmaan asioihin perustuvana ja sen
kauppoja edustavana tullut jo hyvin esille meille kansalaisille Suomessa.

Onko Suomella varaa riskeerata kauppasuhteet ja yhteinen naapuruussuhde
Itänaapuriin tuon öykkäröintiin perustuvan puolueen toimintatapoihin eduskunnassamme?

RKP on ollut hallituksissa kohta 40 vuotta putkeen onko kyseessä jopa salaliitto
tai röyhkeä korruptiolla saatu etuiluasemma maamme johdossa?

6

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muija peräsuomesta

      Sanattomaksi vetää tämä touhu.

    • Me köyhät yhdessä

      Samoin ollaan sanottomina mutta jospa äänestäisimme senioripuoluetta niin asiamme
      korjaantuisivat varmasti.

    • Korruptio ja lahjoo

      Rkp on istunut hallituksessa vuodesta 1976 yhtämittaa.
      Koko Suomen itsenäisyyden aikana on Rkp ollut hallituksessa 80% ajastaan.

      Onko korruptiolla ollut tuohon vaikutteita muuten tuo tuntuu mahdottomalta?

    • Hallitus vaihtoon

      Meidän nykyinen hallitus on saanut kaikki asiat tässä maassa pahasti sekaisin
      ja yrittää nyt sekoittaa vielä ulkopolitiikankin ja pilata suhteet naapurimaahankin.

      Suomen kannattaisi olla puolueettomana eikä liittyä mihinkän Natoon
      sillä Natoon liittyminen lisää puolustusmenoja huomattavasti kun vielä
      pitäisi säästääkin.

      Miksi valtio lakkautti Itäsuomen varuskuntia, sitä minä ihmettelen ja nyt
      nämä päättäjälimaskot ovat tekemässä elämänsä munauksia
      liitymisellä Länsiliittoutumaan (Natoon).

    • Se on siitä paskasta

      Sanon suuren nimen se on Carl Haglund aladoopipuolueesta RKP!

    • RKP:n plopparit

      RKP:n toiminta on myös venäjävastaista ja puolue ei kannata ystävyyssuhteita Itänaapuriimme vaan haluaa liittyä Natoon ja tehtä asekauppoja ruotsin hyväksi eli on täysin kaupparatsuna ruotsalaisille meidän maamme sisällä.

      Tuo etuilupuolue ei välitä siitä että Natoon liittymisen takia Suomi menettäisi kokonaan kauppasuhteet Venäjään ja miten käy valtion velkakierteen silloin?

      RKP:lle tärkeintä on ruotsin hyvinvointi ja sen rajojen puolustus meidän kustannuksellamme siksi RKP:n puolustusministeri Carl Haglund haluaa
      liittoutua ruotsalaisten kanssa ja tehdä asekauppoja ruotsin hyväksi.
      Tuosta saa helposti sen käsityksen mitä nämä ruotsalaisten kauppa plopparit
      tekevät täällä meidän maassamme eli me joudumme ostamaan aseet ruotsista ja puolustaisimme niillä sitten ruotsia kuin ennenkin on tapahtunut ollessamme ruotsin alusmaana. Tuntuu aika järkyttävältä miten Suomessa ollaan noin sinisilmäisiä,
      että ei huomioida RKP:n toimintaa mitä tihutyötä se tekee maamme sisällä ja on päättämässä tärkeistä asioistamme?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1812
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      463
    Aihe