Uusi viiko ja uudet ajatukset,

tämä on juhlaviikko

äiti laskee minut kylälle ja saan ostaa pussin tupakkaa ja pullon viiniä ja saan kirota julkisesti. Tunnen olevani mies, Perussuomalainen mies.
No kun kylälle menen niin etsin porukan missä haukutaan mamuja, missä haukutaan demari, kepua, rkptä, vasuria ja missä uhotaan isänmaan asiaa ja tunnen olevani mies. Äitille en sano tästä mitään muuten äiti ei anna tehtä sätkätupakka ja minun tuprutella sitä saunan portailla.
Nyt kun yksin kylälle niin saatan katsella tyttöjä, en minä niistä mitään ymmärrä, mutta katselen vaan.
Nähtään kohta kylällä.

Terveiset;
Jouko 36v
Lieksa

8

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt se selevis

Ai sinä oot se ärrävikanen. Joka istuu saunanportailla ja huutelee tytöille. Haluatteko kylpee.

• Nyt te televis

mutta kun tuo meijjänni saana on niin syrjässä jotta turha sieltä on huuvella.

Mutta Jouko tuo mullehhi sätkätoppa ja viinpullo en kehtoi ite lähtee kylälle kun siellä on niin paljo ihmissii ja kun nuapurissa asuttaan

Tepi

• Hiili ja lotta jylsi
        Nyt te televis kirjoitti:

mutta kun tuo meijjänni saana on niin syrjässä jotta turha sieltä on huuvella.

Mutta Jouko tuo mullehhi sätkätoppa ja viinpullo en kehtoi ite lähtee kylälle kun siellä on niin paljo ihmissii ja kun nuapurissa asuttaan

Tepi

Tepin sauna on missä on. Mutta Joukon sauna on keskustassa.
        Onko tämä Mullehhii joku somali saarnaaja

• älä pelkää
        Hiili ja lotta jylsi kirjoitti:

Tepin sauna on missä on. Mutta Joukon sauna on keskustassa.
        Onko tämä Mullehhii joku somali saarnaaja

saat vasta ensi viikolla tumman kaverin kämppäkaveriksi niin sinunkin pelkosi hälvenee

• --------

On aika erikoisia aloituksia Lieksan sivulla, varsinkin kun tietää kuka tämänkin aloituksen on tehnyt. Onko elämäsi tyhjää? Mitä sinä saat tästä? Runkkaatko onnellisena nurkassa aloituksellesi?
      Sinun oikea puoluekantasi ei ole vaikea arvata.

• ?!----------------??

Tämä kirjoittajan aloitus edustaa mitä parhainta Lieksalaista älykkyyttä.
        Missään muualla kuin Lieksan ja perussuomalaisten palstalla on yhtä paljon "pissapäitä" ja tämä oli kohteliaisuus, ois voinut rumemminkin sanoa.

Hyvin harvoin on mitään järkevää ja kun tulee niin se tukahdutetaan.

Ihan niillä kavereilla joilla virtsaa on jo pään täynnä , niin ei ole muuta kuin "mamujen" ( lainaan kavereitten haukkumasanaa ) haukkuminen, muutamien päättäjien haukkuminen ja ruskean reiän kaipuu.

Ja sama toistuu Perussuomalaisten palstalla. Ja pahimmat " piisapäät" käy räksyttämässä asioista joista eivät itse ymmärrä mitään.

Tämä avohoitoon päässeitten purkutie on siinä mielessä erilainen, kuin esim.
        Oulussa, Helsingissä jamuutamissa muissa kaupungeissa.
        Siellä kun kaveri pääsee avohoitoon annetaan sille fillari ja toivotaan yhteiskunnalle säästöjä.
        Kun poikkeet em. paikoissa niin seuraahan fillaristien ajotyyliä.

• Mauri 20 v Lieksa

----------------------- Jouko on viksu poika ja luulen et se on Perussuomalainen,
        minä olen melkein Perussuomalainen ja olen Joukon tuttu.
        Mauri päätti mennä Joukon luona käymään, sen äiskä tekee hyvää kiljua.

terv.
        Mauri 20 v/ ei hetero
        Lieksa
        melkein perussuomalainen

• 20+8

Kyllä on reilu äippä sulla alottaja :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3928
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      357
      3048
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      1978
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1685
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1129
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      974
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      42
      889
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      831
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      70
      818
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      794
    Aihe