Katselin Deturin matkoja, kuun muut matkatoimistot tuntuvat reissaavan huhtikuussa vain Kanarialle. Tekisi mieli matkustaa vähän eksoottisempaan kohteeseen. Huhtikuun keskilämpötila näyttäisi olevan Tunisiassa 24, mutta onko oikeasti niin lämmin? Aina noihin lukemiin ei oikein voi luottaa... Entäpä mikä on lapsiperheelle paras paikka, Sousse, Monastir vai Hammamet? Kuvien perusteella Hammamet kiehtoo.
Pääsiäisenä Tunisiaan - tarkeneeko?
Anomuksen
3
546
Vastaukset
- Tunisian huhtikuu
Huhtikuussa kyllä ilmat ovat jo lämmeneet, merivesi sen sijaan on vielä viileää. Soussen valitsisin kyllä kohteeksi, on kaikista monipuolisin, Hammamet vielä vähän hiljaisempi huhtikuussa.
- pokspoks1
Huhtikuussa voi olla jo tosi lämmin, mutta illalla viilenee ja yöt ovat viileitä. Jos hyvä säkä käy niin rantaelämä on vilkasta, paitsi että vesi on kylmää. Valitsisin ehdottomasti Soussen, sillä muut paikat ovat vielä hiljaisia. Itse olen myös lädössä pääsiäisenä.
- I love TUNISIA
Hei!!!!Kyllä tarkenee...sinne vaan viettämään pääsiäistä..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418