Olin lauantaina hautajaisissa Outokummussa.Ne menivät niin kuin hautajaiset yleewnsä menevät.Sitten seurasi muistotilaisuus.Sekin meni hyvin niin pitkään kuin eräs mies,(en tiedä edes hänen nimeään),esitti parilaulua. Ei lauluissa ollut vikaa,ne menivät aika hyvin. Mutta sitten tapahtui sellaista mikä ei mennyt minun tajuntaani. Mies alkoi kertomaan että hän on levyttänytkin ja alkoi kaupittelemaan kasettejaan. Ei mennyt minun tajuntaani että vainajan muistotilaisuus on kaupittelu tilaisuus.jäi vähän "halju" olo moisesta menettelystä !?
Voihan nenä !
26
826
Vastaukset
- höh
jep jep, sitä sattuu täällä. lukkarin minkä lie kanttuurin elämänkumppani. voi aikoja voi tapoja.
- Levyttää ja rahoille
Levykauppias on vain aktiivinen. Se on nyt sitä uutta uskovien kulttuuria.
Kovalla tohinalla musaa markkinoille.
Rahaa se tarvitsee laulajakin. Ei sitä ihan pyhällä hengellä elä vieläkään. - 17*5
Jos tuommoinen kohdalleni sattuisi, niin kyllä kirpparin pitäjä sais liukkaan lähdön.
- 5 + 9
Mainari kertoo asiaa, ei ole sopivaa käytöstä tuollainen.
- Levykauppa ÖKS
Levyjä pitää kaupata mikäli haluaa että niitä joku ostaa.
Eihän tuo nyt mikään kenraalimunaus ole.
Hyvä kun ihminen on aktiivinen ja yrittää.
Suotta olette vain kateellisia laulajapojalle.
Vainaja ei varmaan olisi pannut pahakseen. - ...
Ehkä tuo omituinen kauppatilaisus taphtui outokummussa, mutta tuskinpa se on outokummun ominaisuus sinänsä. Olisi voinut tapahtua missä vain.
- Hyvät tavat kunniaan
Jep itselläni sama havainto viime vuonna. Laulun jälkeen kaupistelu käyntiin kesken muistotilaisuuden.
Sitten tämä pariskunta ? säntäsi ruokajonoon ensimmäisten joukossa ennen omaisia.
Onpa tavat taineet pahasti unehtua.
Muuten onko yhteinen tekijä tietty vanha hautaustmsto?
- Omaiset 2013
Kauppa se on joka kannattaa!!!!!
- mainarin leski
Kyllä totta puhut, sama tapahtuma sattui kohdalleni myös, mut en tämän eneppää
kerro! - Kolehti 2014
Onhan sitä syötäväkin
- 12+13
Mautonta menoa, jos sattuisi omalle kohdalle paskajuttujen markkinointia hautaisissa niin vetelisin myyjää kunnolla turpiin. Uskontoa ja sen markkinointia pitäisi lailla rajoittaa rangaistuksen nojalla, kirkko erilleen valtiosta.
- 16+89
Uskovainen ei yleensä usko kauppaamiskieltoja. Pahimpia ahnehtijoita koko poppoo.
- Yksi kiinnostunut
Oliko hyvä pari laulaja? Vieläkö on kasettija saatavana? Keneltä voipi kysellä?
- hämmentävää
Saman olen kokenut ja ei todellakaan kuulu kesken muistotilaisuuden alkaa esiintyjän kaupata omia levyjään.
- Enkelikuorolaiset
Uskovainen?
Kaupaaminen Suomessa on laillista hommaa. - omainen
Saman olen miekin kokenut. Oli kyllä uskomaton tilanne... Onkohan kysymyksessä sama "taiteilija" Viinijärveltä??
- Kauppa kannattaa
Levykauppa on varsin kannattavaa. Ainakin kun ihmiset ovat herkässä tilanteessaan.
- hautajaisvieras
Mitäs tykkäisit jos itse olisit pitämässä hautajaisia lähesellesi ja laulava kauppamies tyrkyttäisi kesken kaiken levyjään. Muutenkin hällä laulu viilee musiikin jäljessä.
- Levylaulajalle
Hieno kauppamies ja saa levyt kaupaksi. Herkkä ihminen ostaa kunhan vähän antaa ostoon osviittaa.
- valeuskis
Taitaa olla kysymyksessä ihan aito " Vale uskovainen" laulajapoika. Löytänyt sopivan kohderyhmän.
- murikka-mainari
Ei ole minunkaan mielestä sopivaa hautajaistilaisuudessa. Voisi hienovaraisesti mainita, että cd-levyjä saa tilaisuuden jälkeen kysyä häneltä tai muuta vastaavaa.
Turha yleistää uskovia ahneiksi. Eiköhän se ahneus ole sellainen synti, joka saattaa kyteä monenkin nahkan alla. Ihmisiä ne on uskovatkin, mutta ovat armahdettuja syntisiä ja heidän kuuluu parantaa elämänsä Raamatun ohjeiden mukaisesti. Muttei kukaan ole täydellinen. Jos on, niin heittäköön ensimmäisen kiven. - taiteilijalta
Ostin levyn.
- 20+17
Myisi kunnon musiikkia, humppaa, valssia, tangoa tulkkina Gröhn tai Taipale.. Ostaisin välittömästi.
- Levariin
Ostin levyn. Parempi kuin Taipale
- Julkkuko
Onkohan kysymyksessä sama taiteilija , joka oli männä viikolla esittelemässä Heilissä uutta autoaan.
- näitähänpiisaa
ei taija olla. ihan on oudon kummun ihmisiä joltakin näistä keskustan liepeiden lähiöistä. ja mahtaako henkilöllä olla edes autokorttia, autosta puhumattakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254771Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa53402Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283210Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss272649Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu762385Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181779Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91404Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171265Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41148