Voisiko joku kiva ihminen kertoa missä ylivieskalaisessa kaupassa on myynnissä selätin kunto laite? Olen toiselta paikkakunnalta ja täältä ei löydy!.
Missä kaupassa on myynnissä selätin?.
14
2049
Vastaukset
- Kiva ihminen :)
Citymarketissa näky olevan, ei alkuperäinen Selätin vaan merkiltään Iron Body Waist Trimmer mutta lienee vastaava kuin Selätin... Hinta 20 euroa. :)
- Kiva ihminen :)
Niin ja tuo hinta on Plussakortilla, ilman sitä maksaa 39.90..
- En satavarma
Mulla on sellainen mielikuva, että oon nähny Halpa Hallissa, tai Kärkkäisellä vastaavia...
- Selkävaivainen
Kiitos tiedoista! Lisää vikkejä saa toki laittaa!. Pitää käydä seuraavalla ylivieskan reissulla katseleen/kyseleen.
- laihuttaja
Selkävaivainen kirjoitti:
Kiitos tiedoista! Lisää vikkejä saa toki laittaa!. Pitää käydä seuraavalla ylivieskan reissulla katseleen/kyseleen.
Ei kuulu ykan citymarketin valikoimaan, kyselin sitä tänään .
- Pate pel....
laihuttaja kirjoitti:
Ei kuulu ykan citymarketin valikoimaan, kyselin sitä tänään .
Nyt tarvis varmaa tietoa mistä löytyy! (hinta?.)
- seonhyvä
Citymarketin lämpötiskistä saa porsaan selälettä.
- Varmaa on!
Halpa-Hallista löytyy. Varma tieto.
- Selkävaivainen
Varmaa on! kirjoitti:
Halpa-Hallista löytyy. Varma tieto.
Halpa-hallissa on ei aito vaan kopio 29.95€. Ostin tänään jäi vielä 5tai6 kpl.
- malla33
Savenmaalla Nivalassa on hyvin kaikenlaisia hilavitkuttimia
- jussipussipuutanuss1
mää oon kerran selättäny wähätuiskun jussin
- hardmans
kaikenlaista pöljää se leipä elättää-selätin...voi viddu
- tommi1
www.selätin.fi sivuilta löutyy paikkakuntakohtainen jälleenmyyjälista
josta löydät lähimmän jälleenmyyjän. www.selätin.fi sivuilla on myös verkkokauppa, - nimim1
Prismasta löytyy alkuperäsiä Selättimiä ja joissin Apteekeissa myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232642- 652586
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062310- 341599
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371462- 281260
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181