olin viime kesänä lenkillä metsäsä näin ison kiven riisiun kaikki vaatteet menin makaamaan kivelle aloin löytämälläni kävyllä runkkaamaan olin tosi kiimasa js märkänä taivaallinen tunne onko muita jotka on tehny vastasvaa?
alasti kesäisesä metsäsä neitonen runkulla
68
8788
Vastaukset
- kjhsdjkh
Tuhma poika!
- poitsu täält
Murteesta päätellen olet Perä-Pohjolassa asuva 60-vuotias ukkeli!
- Anonyymi
Täsmä vastaus!
- pike 21v
Moi minäkin uimarannalla kesäyönä tyydytin itseäni oli tosi ihanaa
- milla 23vuotias
Moikka minä puistosa sormitin oli tosi kiimanen sessio ja aika jännää
- kivaa2014
milla 23vuotias kirjoitti:
Hei Milla 23! Tehtäiskö tää vaikka yhdessä kun on niin kivat kelit. Mennäään vaikka pikku-piknikille ja naatiskellaan..
- Mallla
milla 23vuotias kirjoitti:
Mulle on jäänyt nuoresta kun miehet väkisin naivat. Kuitenkin muistelen hyvällä vaikka olin 14v. Ja vieläkin kun olen 20v niin haluttaa että joku ottaa VÄKISIN kunnolla.
- Mirve,,
Olin kain 15v kun olin puiston laisalla alasti, kun tyydytin iteäni alasti niin en huomannut kun neljä miestä tuli katsoo. Käskivät vaan jatkaa ja riisuvat housut pois kun niillä seiso, Sai neljää ukkoa pitkän kun naivat..Jäin vaan makaamaan kun sperat valu pimpasta. Ei paha kokemus.
- Anonyymi
millä hiekkaa pimppiin vai
- Anonyymi
Mirve,, kirjoitti:
Olin kain 15v kun olin puiston laisalla alasti, kun tyydytin iteäni alasti niin en huomannut kun neljä miestä tuli katsoo. Käskivät vaan jatkaa ja riisuvat housut pois kun niillä seiso, Sai neljää ukkoa pitkän kun naivat..Jäin vaan makaamaan kun sperat valu pimpasta. Ei paha kokemus.
Ukko64 fantasioi jälleen olevansa teinityttö, joka raiskataan. Tarinatuotanto jatkuu edelleen.
milla tulitko lujaa kun sormetit
- milla 23vuotias
Olen oikeasti Pera 57v.
Ja kiitos kysymästä, kyllä tulin lujaa.
- srtgwrtghrtgh
ajoitko tutkaan?
- käpy
Minäkin runkkaan teräsharjalla.
- rälläkällä
meilläpäin jätkät runkkaa kutka muuten lähtee
- puuma50v
Menkää poitsut omille sivuille tämä on naisille
- tiksu 50v
Ulksalla sormittaminen on kiihottavaa sormitin parvekkeella pikku pakkasesa
- Emelie91
Huhhuh. Tuo kiihotti. Ja olen nainen..... alko alapää sykkiä
- pöntön vierestä
Emelie91 kokeile vessaharjalla.
- runkrunk!
Emelie91, runkataanko yhdessä joskus? Mua tällainen kiinnostais... Ihanaa uutta kokemusta..
- Voi luoja 69
pöntön vierestä kirjoitti:
Emelie91 kokeile vessaharjalla.
Hölmöläisen touhua tuolainen vessaharjalla sutiminen.
Vessaharja on sitäpaitsi likainen vaikka harjatessa käytätkin vahvasti emäksistä vc-n pesuainetta. Älä paitä sitä ainakaan vituusi toiste. - Emma,,,,
Kiihottaa olla alsti varsinkin miehet katselevat. Olen käynyt stippaamassa, yleensä vanhempia ukkoja mitkä haluu katsella 19v pippiä. Kun rupee tissejäni/peppua puristelee ja on sormet pipsassa niin antaudun patjaksi niiden kippa panoon.
- Anonyymi
Emma,,,, kirjoitti:
Kiihottaa olla alsti varsinkin miehet katselevat. Olen käynyt stippaamassa, yleensä vanhempia ukkoja mitkä haluu katsella 19v pippiä. Kun rupee tissejäni/peppua puristelee ja on sormet pipsassa niin antaudun patjaksi niiden kippa panoon.
Vitu Uko64, miloin opit kirjotamaan?😁😂
- Pertti 78
Itekkin usein runkkaan ja paskon samalla äitini pikkareihin.
- puhtaana putkahtanut
pertit on pervoimpia jos syntyessään
Otsikossa oleva fantasia on todella kiihottava. Saisinpa joskus nähdä, kun neitonen tyydyttää itseänsä luonnossa oikein märkänä. Runkkaisin itsekin kiimoissani.
- jöpöttääkö
jätkällä saitko tyydytyksen
- kuuleppas
JÄTKÄ kiihotutko naisena esiintyessäsiheti jäit kii naiset eivät runkkaa vaan SORMETTAVAT meehän viel kasvamaan opit ees kirjoittamaan virheittä
Naisen itsetyydytys kiehtoo minua. Fantasia näkymästä saa minut takuuvarmasti kiimaiseksi. Haaveeni olisi joskus katsella, kun nainen tyydyttää itseänsä. Ketä naista kiihottaa miehen itsetyydytys?
- pillu märkänä
jonesex kirjoitti:
Naisen itsetyydytys kiehtoo minua. Fantasia näkymästä saa minut takuuvarmasti kiimaiseksi. Haaveeni olisi joskus katsella, kun nainen tyydyttää itseänsä. Ketä naista kiihottaa miehen itsetyydytys?
Olen nainen ja minua kiihottaa miehen ja naisen itsetyydytys. Ah, se on niin ihanaa, että kostuu pillu kun vaan ajattelee. Pillu ihan märkänä
pillu märkänä kirjoitti:
Olen nainen ja minua kiihottaa miehen ja naisen itsetyydytys. Ah, se on niin ihanaa, että kostuu pillu kun vaan ajattelee. Pillu ihan märkänä
Minulla kalu hurjan kovana. Missä sun kanssa voisi keskustella aiheesta?
- 2+20
pillu märkänä kirjoitti:
Mulla sellainen fantasia, että nainen katselee kun teen sitä,
ja haukkuu minua huoraksi. - Lits
2+20 kirjoitti:
ja haukkuu minua huoraksi.Olen vielä nuori nainen ja itsetyydytykseni saa vain hurjempia piirteitä. Kesäsin halun riisua kun hieron, joskus mennyt miehen lähelle että näkee. Halun tulla raiskatuksi kun oikein haluttaa. Joskus olen antanut puskassa vanhankin ukon naida kun vaan haluttaa. Monta on saanut mitä en ole tuntenut sen jälkeen.
- aapon 23cm työkalu
Lits kirjoitti:
Olen vielä nuori nainen ja itsetyydytykseni saa vain hurjempia piirteitä. Kesäsin halun riisua kun hieron, joskus mennyt miehen lähelle että näkee. Halun tulla raiskatuksi kun oikein haluttaa. Joskus olen antanut puskassa vanhankin ukon naida kun vaan haluttaa. Monta on saanut mitä en ole tuntenut sen jälkeen.
Täällä ois 76 v panokone ei hyydy kone
aapon 23cm työkalu kirjoitti:
Täällä ois 76 v panokone ei hyydy kone
Kylläpä minua taas panettaa kauheasti. Tulispa oikein lämpimät ilmat, niin voisin runkata ulkona luonnossa ja toivoa, että joku nainen katselisi.
- Suddenly
Lits kirjoitti:
Olen vielä nuori nainen ja itsetyydytykseni saa vain hurjempia piirteitä. Kesäsin halun riisua kun hieron, joskus mennyt miehen lähelle että näkee. Halun tulla raiskatuksi kun oikein haluttaa. Joskus olen antanut puskassa vanhankin ukon naida kun vaan haluttaa. Monta on saanut mitä en ole tuntenut sen jälkeen.
Nainen saa naida aina kun haluaa, kysyy vaan suoraan mieheltä. Jos ensimmäiseltä ei saa niin varmasti toisen kanssa innostaa. Miehellä tämä juttu onkin sitten aivan eri juttu. Vai mitä tuumaatte tytöt, jos joku yhtäkkiä esittäisi pyynnön että naitaisko jossain?
- niin niin
Suddenly kirjoitti:
Nainen saa naida aina kun haluaa, kysyy vaan suoraan mieheltä. Jos ensimmäiseltä ei saa niin varmasti toisen kanssa innostaa. Miehellä tämä juttu onkin sitten aivan eri juttu. Vai mitä tuumaatte tytöt, jos joku yhtäkkiä esittäisi pyynnön että naitaisko jossain?
Kyllä asia on näin, -nainen on hankalampi saada suostumaan.
mutta oishan se ihanaa... niin niin kirjoitti:
mutta oishan se ihanaa...Nautin masturboimisesta todella paljon ja teen sitä usein. Olisi kiva vaihteeksi keskustella naisen kanssa siitä. Se olisi kiihottavaa.
- "käyttömies"
2+20 kirjoitti:
ja haukkuu minua huoraksi.Olen usein ulkona ajatuksissa ja käsi hameen alla, nuori mies(poika) katseli kun 49v nainen sai. Ei häirinnyt kun katseli. Lähti mukaan ja sai katsella kunnolla, niin myös minäkin kun sain pojalta vaatteet pois Nuorella seiso jatkuvasti ja katselin sormet haaroissa kun kaateli alasti viiniä. Sain siitä alastoman kotiorjan kun suostu tekee kaikkee, parasta kun ottaa suihin kunnolla ja imee klitorista pitkään. Voi monella tapaa tyydyttää itseään, (kotiorja).
- Roger7
pillu märkänä kirjoitti:
Moi, pillu märkänä! Runkattaisko yhdessä kannsasi? Voi ihanaa kuin se kiihottaa..!
- Märkänä
pillu märkänä kirjoitti:
Kiihottaa kun vanhempi mies katselee rannalla ja tyydyttää itseään. Otan tissit paljaaksi ja kun kiihotun niin otan housutkin pois että saa katsella kun sormeilen pippaani. Olen nuori (16) mutta kiihottaa kun vanha mies panee kunnolla. Sitten ei tarvii muille kertoa.
- Nainen 51
pillu märkänä kirjoitti:
Minua on aina kiihottanut olla alasti ja itetyydyttää miehen katsellessa. Joskus yöjanalla kiihotun kun on nuori mies mikä katselee mun isoja tissejä. Otan housut pois kun ei ole muita matkustajia. Kun aikansa katselee mun pillua niin vien veskiin naimaan.
- Niin ja näin
niin niin kirjoitti:
mutta oishan se ihanaa...Kyllä tulee mentyä vanhankin miehen matkaan kun kysyy suoraan tulenko pantavaksi. Kyllä tietää perillä että vaatteet lähtee heti, kun näyttää pimsaa niin vanhasakin seisoo kunnolla.
- eiseniineroamiehellä
Suddenly kirjoitti:
Sama tekniikka toimii myös miehellä mutta todennäköisesti keskimäärin vasta kymmenes suostuu eikä jo toka. Kertoi yks tyyppi joka tekniikkaa käytti menestyksellä. Ite en jaksa 9 hylkäystä tai oikeastaan ole edes niin kiinnostunut siitä kymmenennestä kun yhtä runkkausta kaiken maailman lutkien paneminen.
- Perttii !!
Syö puuros ja lakkaa haaveilemasta.
- perapukama
Täällä pertti pervo peräpukama onks viljoo näkynyt runkkasin autossa lasti lensi tuulilasiin heeh
- viljo nai
perapukama kirjoitti:
Täällä pertti pervo peräpukama onks viljoo näkynyt runkkasin autossa lasti lensi tuulilasiin heeh
Täällä viljo nai omalla kalulla itteä perseeseen
viljo nai kirjoitti:
Täällä viljo nai omalla kalulla itteä perseeseen
Olen joskus runkannut ja samalla viestitellyt naisen kanssa, joka sormettaa. Tosi kiihottavaa puuhaa.
- eeva 38 v
Olis kiva tavata mistä päin olet olen pillu turvoksisa ja märkä
- kol-li
Kol-li Porin liki vailla naista luontoon runkulle
Kirjoittele kik messengeriin nimimerkille jonesexx. Mulla usein kalu hurjan kovana, varsinkin iltamyöhällä.
- eeva 38
jonesex kirjoitti:
Kirjoittele kik messengeriin nimimerkille jonesexx. Mulla usein kalu hurjan kovana, varsinkin iltamyöhällä.
Eeva tässä moi mä oon varattu mut puutteessa ukko on 68 mut sillä ei seiso en oo saanu mulkkua 9 vuoteen eikä ukolla oo haluja ollenkaan oon tosi puuttesa sormitan joka päivä
- ari 33 v
eeva 38 kirjoitti:
Eeva tässä moi mä oon varattu mut puutteessa ukko on 68 mut sillä ei seiso en oo saanu mulkkua 9 vuoteen eikä ukolla oo haluja ollenkaan oon tosi puuttesa sormitan joka päivä
Eeva tavataako ?
eeva 38 kirjoitti:
Moikka missäpäin asustelet minä liikun matkailu-autolla olen nuorekas hoikka keski-iän ylittänyt Oululainen mies ois kiva käydä sun kans ajelemassa ja paneskelemassa muuten tykkäätkö kun sun pillua nuollaan sekä sormitetaan samalla jos kiinnostuit niin pane postia tulemaan
- jaana 19 v
eeva 38 kirjoitti:
Moi olen itsekkin puutteesa minulla on isot häpyhuulet ja iso peppu kokeilin tänään serlapuutelinettä laitoin sohvatyynyn väliin ja istahin senpäälle tärisen vieläkin
- åä'pö
täti onki setä
- eeva 38
ari 33v
Joo tavataan, mutta missä ja milloin ?- Ari33v
Tavataan jumbossa launtaina klo 13:00 sopiiko eeva 38
- pilli 18 v
Ari33v kirjoitti:
Tavataan jumbossa launtaina klo 13:00 sopiiko eeva 38
On kiva sormittaa ja lukea näitä kokeilin porkkanaa
pilli 18 v kirjoitti:
On kiva sormittaa ja lukea näitä kokeilin porkkanaa
Samoin. Kiva lukea kuinka tyydytätte ja tehdä sitä itse.
- kik kolli.
Kik kolli.
- Nainen123828273
Olin kerran metsässä kävelyllä ja näin yhden miehen runkkaamassa kaivella ja menin sinne päin ja hän näki mut ja rupesin riisuutumaan ja sit ruvettiin hommiin ja oli taivaallista
- Erkkii !
Lakkaa haaveilemasta ja syö puuros !
Ei haaveilemisessa mitään vikaa ole. Haaveilla saa, mutta se toteutus on eri juttu. Kik jonesexx
- minää
jonesex kirjoitti:
Ei haaveilemisessa mitään vikaa ole. Haaveilla saa, mutta se toteutus on eri juttu. Kik jonesexx
Onko jollaki fantasiana panna 15 w jätkää tai muute vaa kiihottaa.ota yhteyttä kik messengerim kautta: mixu999 tai sähköpostil: [email protected]
ja tää on sit vaan tytöille ja naisille;D
- Anonyymi
Olen tämmöinen vanha paappa 102 vuotta ja olen minäkin nuorena runkannut . Sota-aikana korsussakin runkattiin pulloon ja ne lotat sitten lähettivät pullot kotiväelle. Kylän tyttöjen leikkeihln ne menivät sitten juu. Runkkaisin vieläkin mutta kun en oikein muista mitenkä sitä runkataan... runkatkaa vaan te nuoret sitten juu ja ne tissit kasvaa sitten siitä runkkimehusta nii juu
- Anonyymi
Ukko64 vuonna 2014.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603705Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen492990Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631252898Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3651961- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2091112Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27929- 47921
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että105904