Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

alasti kesäisesä metsäsä neitonen runkulla

tinu19 v

olin viime kesänä lenkillä metsäsä näin ison kiven riisiun kaikki vaatteet menin makaamaan kivelle aloin löytämälläni kävyllä runkkaamaan olin tosi kiimasa js märkänä taivaallinen tunne onko muita jotka on tehny vastasvaa?

68

8354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjhsdjkh

      Tuhma poika!

    • poitsu täält

      Murteesta päätellen olet Perä-Pohjolassa asuva 60-vuotias ukkeli!

      • Anonyymi

        Täsmä vastaus!


    • pike 21v

      Moi minäkin uimarannalla kesäyönä tyydytin itseäni oli tosi ihanaa

      • milla 23vuotias

        Moikka minä puistosa sormitin oli tosi kiimanen sessio ja aika jännää


      • kivaa2014
        milla 23vuotias kirjoitti:

        Moikka minä puistosa sormitin oli tosi kiimanen sessio ja aika jännää

        Hei Milla 23! Tehtäiskö tää vaikka yhdessä kun on niin kivat kelit. Mennäään vaikka pikku-piknikille ja naatiskellaan..


      • Mallla
        milla 23vuotias kirjoitti:

        Moikka minä puistosa sormitin oli tosi kiimanen sessio ja aika jännää

        Mulle on jäänyt nuoresta kun miehet väkisin naivat. Kuitenkin muistelen hyvällä vaikka olin 14v. Ja vieläkin kun olen 20v niin haluttaa että joku ottaa VÄKISIN kunnolla.


      • Mirve,,

        Olin kain 15v kun olin puiston laisalla alasti, kun tyydytin iteäni alasti niin en huomannut kun neljä miestä tuli katsoo. Käskivät vaan jatkaa ja riisuvat housut pois kun niillä seiso, Sai neljää ukkoa pitkän kun naivat..Jäin vaan makaamaan kun sperat valu pimpasta. Ei paha kokemus.


      • Anonyymi

        millä hiekkaa pimppiin vai


      • Anonyymi
        Mirve,, kirjoitti:

        Olin kain 15v kun olin puiston laisalla alasti, kun tyydytin iteäni alasti niin en huomannut kun neljä miestä tuli katsoo. Käskivät vaan jatkaa ja riisuvat housut pois kun niillä seiso, Sai neljää ukkoa pitkän kun naivat..Jäin vaan makaamaan kun sperat valu pimpasta. Ei paha kokemus.

        Ukko64 fantasioi jälleen olevansa teinityttö, joka raiskataan. Tarinatuotanto jatkuu edelleen.


    • milla tulitko lujaa kun sormetit

      • milla 23vuotias

        Olen oikeasti Pera 57v.
        Ja kiitos kysymästä, kyllä tulin lujaa.


    • srtgwrtghrtgh

      ajoitko tutkaan?

    • käpy

      Minäkin runkkaan teräsharjalla.

      • rälläkällä

        meilläpäin jätkät runkkaa kutka muuten lähtee


    • puuma50v

      Menkää poitsut omille sivuille tämä on naisille

    • tiksu 50v

      Ulksalla sormittaminen on kiihottavaa sormitin parvekkeella pikku pakkasesa

    • Emelie91

      Huhhuh. Tuo kiihotti. Ja olen nainen..... alko alapää sykkiä

      • pöntön vierestä

        Emelie91 kokeile vessaharjalla.


      • runkrunk!

        Emelie91, runkataanko yhdessä joskus? Mua tällainen kiinnostais... Ihanaa uutta kokemusta..


      • Voi luoja 69
        pöntön vierestä kirjoitti:

        Emelie91 kokeile vessaharjalla.

        Hölmöläisen touhua tuolainen vessaharjalla sutiminen.
        Vessaharja on sitäpaitsi likainen vaikka harjatessa käytätkin vahvasti emäksistä vc-n pesuainetta. Älä paitä sitä ainakaan vituusi toiste.


      • Emma,,,,

        Kiihottaa olla alsti varsinkin miehet katselevat. Olen käynyt stippaamassa, yleensä vanhempia ukkoja mitkä haluu katsella 19v pippiä. Kun rupee tissejäni/peppua puristelee ja on sormet pipsassa niin antaudun patjaksi niiden kippa panoon.


      • Anonyymi
        Emma,,,, kirjoitti:

        Kiihottaa olla alsti varsinkin miehet katselevat. Olen käynyt stippaamassa, yleensä vanhempia ukkoja mitkä haluu katsella 19v pippiä. Kun rupee tissejäni/peppua puristelee ja on sormet pipsassa niin antaudun patjaksi niiden kippa panoon.

        Vitu Uko64, miloin opit kirjotamaan?😁😂


    • Pertti 78

      Itekkin usein runkkaan ja paskon samalla äitini pikkareihin.

    • puhtaana putkahtanut

      pertit on pervoimpia jos syntyessään

      • Otsikossa oleva fantasia on todella kiihottava. Saisinpa joskus nähdä, kun neitonen tyydyttää itseänsä luonnossa oikein märkänä. Runkkaisin itsekin kiimoissani.


    • jöpöttääkö

      jätkällä saitko tyydytyksen

    • kuuleppas

      JÄTKÄ kiihotutko naisena esiintyessäsiheti jäit kii naiset eivät runkkaa vaan SORMETTAVAT meehän viel kasvamaan opit ees kirjoittamaan virheittä

      • Naisen itsetyydytys kiehtoo minua. Fantasia näkymästä saa minut takuuvarmasti kiimaiseksi. Haaveeni olisi joskus katsella, kun nainen tyydyttää itseänsä. Ketä naista kiihottaa miehen itsetyydytys?


      • pillu märkänä
        jonesex kirjoitti:

        Naisen itsetyydytys kiehtoo minua. Fantasia näkymästä saa minut takuuvarmasti kiimaiseksi. Haaveeni olisi joskus katsella, kun nainen tyydyttää itseänsä. Ketä naista kiihottaa miehen itsetyydytys?

        Olen nainen ja minua kiihottaa miehen ja naisen itsetyydytys. Ah, se on niin ihanaa, että kostuu pillu kun vaan ajattelee. Pillu ihan märkänä


      • pillu märkänä kirjoitti:

        Olen nainen ja minua kiihottaa miehen ja naisen itsetyydytys. Ah, se on niin ihanaa, että kostuu pillu kun vaan ajattelee. Pillu ihan märkänä

        Minulla kalu hurjan kovana. Missä sun kanssa voisi keskustella aiheesta?


      • 2+20
        pillu märkänä kirjoitti:

        Olen nainen ja minua kiihottaa miehen ja naisen itsetyydytys. Ah, se on niin ihanaa, että kostuu pillu kun vaan ajattelee. Pillu ihan märkänä

        Mulla sellainen fantasia, että nainen katselee kun teen sitä,
        ja haukkuu minua huoraksi.


      • Lits
        2+20 kirjoitti:

        Mulla sellainen fantasia, että nainen katselee kun teen sitä,
        ja haukkuu minua huoraksi.

        Olen vielä nuori nainen ja itsetyydytykseni saa vain hurjempia piirteitä. Kesäsin halun riisua kun hieron, joskus mennyt miehen lähelle että näkee. Halun tulla raiskatuksi kun oikein haluttaa. Joskus olen antanut puskassa vanhankin ukon naida kun vaan haluttaa. Monta on saanut mitä en ole tuntenut sen jälkeen.


      • aapon 23cm työkalu
        Lits kirjoitti:

        Olen vielä nuori nainen ja itsetyydytykseni saa vain hurjempia piirteitä. Kesäsin halun riisua kun hieron, joskus mennyt miehen lähelle että näkee. Halun tulla raiskatuksi kun oikein haluttaa. Joskus olen antanut puskassa vanhankin ukon naida kun vaan haluttaa. Monta on saanut mitä en ole tuntenut sen jälkeen.

        Täällä ois 76 v panokone ei hyydy kone


      • aapon 23cm työkalu kirjoitti:

        Täällä ois 76 v panokone ei hyydy kone

        Kylläpä minua taas panettaa kauheasti. Tulispa oikein lämpimät ilmat, niin voisin runkata ulkona luonnossa ja toivoa, että joku nainen katselisi.


      • Suddenly
        Lits kirjoitti:

        Olen vielä nuori nainen ja itsetyydytykseni saa vain hurjempia piirteitä. Kesäsin halun riisua kun hieron, joskus mennyt miehen lähelle että näkee. Halun tulla raiskatuksi kun oikein haluttaa. Joskus olen antanut puskassa vanhankin ukon naida kun vaan haluttaa. Monta on saanut mitä en ole tuntenut sen jälkeen.

        Nainen saa naida aina kun haluaa, kysyy vaan suoraan mieheltä. Jos ensimmäiseltä ei saa niin varmasti toisen kanssa innostaa. Miehellä tämä juttu onkin sitten aivan eri juttu. Vai mitä tuumaatte tytöt, jos joku yhtäkkiä esittäisi pyynnön että naitaisko jossain?


      • niin niin
        Suddenly kirjoitti:

        Nainen saa naida aina kun haluaa, kysyy vaan suoraan mieheltä. Jos ensimmäiseltä ei saa niin varmasti toisen kanssa innostaa. Miehellä tämä juttu onkin sitten aivan eri juttu. Vai mitä tuumaatte tytöt, jos joku yhtäkkiä esittäisi pyynnön että naitaisko jossain?

        Kyllä asia on näin, -nainen on hankalampi saada suostumaan.
        mutta oishan se ihanaa...


      • niin niin kirjoitti:

        Kyllä asia on näin, -nainen on hankalampi saada suostumaan.
        mutta oishan se ihanaa...

        Nautin masturboimisesta todella paljon ja teen sitä usein. Olisi kiva vaihteeksi keskustella naisen kanssa siitä. Se olisi kiihottavaa.


      • "käyttömies"
        2+20 kirjoitti:

        Mulla sellainen fantasia, että nainen katselee kun teen sitä,
        ja haukkuu minua huoraksi.

        Olen usein ulkona ajatuksissa ja käsi hameen alla, nuori mies(poika) katseli kun 49v nainen sai. Ei häirinnyt kun katseli. Lähti mukaan ja sai katsella kunnolla, niin myös minäkin kun sain pojalta vaatteet pois Nuorella seiso jatkuvasti ja katselin sormet haaroissa kun kaateli alasti viiniä. Sain siitä alastoman kotiorjan kun suostu tekee kaikkee, parasta kun ottaa suihin kunnolla ja imee klitorista pitkään. Voi monella tapaa tyydyttää itseään, (kotiorja).


      • Roger7
        pillu märkänä kirjoitti:

        Olen nainen ja minua kiihottaa miehen ja naisen itsetyydytys. Ah, se on niin ihanaa, että kostuu pillu kun vaan ajattelee. Pillu ihan märkänä

        Moi, pillu märkänä! Runkattaisko yhdessä kannsasi? Voi ihanaa kuin se kiihottaa..!


      • Märkänä
        pillu märkänä kirjoitti:

        Olen nainen ja minua kiihottaa miehen ja naisen itsetyydytys. Ah, se on niin ihanaa, että kostuu pillu kun vaan ajattelee. Pillu ihan märkänä

        Kiihottaa kun vanhempi mies katselee rannalla ja tyydyttää itseään. Otan tissit paljaaksi ja kun kiihotun niin otan housutkin pois että saa katsella kun sormeilen pippaani. Olen nuori (16) mutta kiihottaa kun vanha mies panee kunnolla. Sitten ei tarvii muille kertoa.


      • Nainen 51
        pillu märkänä kirjoitti:

        Olen nainen ja minua kiihottaa miehen ja naisen itsetyydytys. Ah, se on niin ihanaa, että kostuu pillu kun vaan ajattelee. Pillu ihan märkänä

        Minua on aina kiihottanut olla alasti ja itetyydyttää miehen katsellessa. Joskus yöjanalla kiihotun kun on nuori mies mikä katselee mun isoja tissejä. Otan housut pois kun ei ole muita matkustajia. Kun aikansa katselee mun pillua niin vien veskiin naimaan.


      • Niin ja näin
        niin niin kirjoitti:

        Kyllä asia on näin, -nainen on hankalampi saada suostumaan.
        mutta oishan se ihanaa...

        Kyllä tulee mentyä vanhankin miehen matkaan kun kysyy suoraan tulenko pantavaksi. Kyllä tietää perillä että vaatteet lähtee heti, kun näyttää pimsaa niin vanhasakin seisoo kunnolla.


      • eiseniineroamiehellä
        Suddenly kirjoitti:

        Nainen saa naida aina kun haluaa, kysyy vaan suoraan mieheltä. Jos ensimmäiseltä ei saa niin varmasti toisen kanssa innostaa. Miehellä tämä juttu onkin sitten aivan eri juttu. Vai mitä tuumaatte tytöt, jos joku yhtäkkiä esittäisi pyynnön että naitaisko jossain?

        Sama tekniikka toimii myös miehellä mutta todennäköisesti keskimäärin vasta kymmenes suostuu eikä jo toka. Kertoi yks tyyppi joka tekniikkaa käytti menestyksellä. Ite en jaksa 9 hylkäystä tai oikeastaan ole edes niin kiinnostunut siitä kymmenennestä kun yhtä runkkausta kaiken maailman lutkien paneminen.


    • Perttii !!

      Syö puuros ja lakkaa haaveilemasta.

      • perapukama

        Täällä pertti pervo peräpukama onks viljoo näkynyt runkkasin autossa lasti lensi tuulilasiin heeh


      • viljo nai
        perapukama kirjoitti:

        Täällä pertti pervo peräpukama onks viljoo näkynyt runkkasin autossa lasti lensi tuulilasiin heeh

        Täällä viljo nai omalla kalulla itteä perseeseen


      • viljo nai kirjoitti:

        Täällä viljo nai omalla kalulla itteä perseeseen

        Olen joskus runkannut ja samalla viestitellyt naisen kanssa, joka sormettaa. Tosi kiihottavaa puuhaa.


    • eeva 38 v

      Olis kiva tavata mistä päin olet olen pillu turvoksisa ja märkä

      • kol-li

        Kol-li Porin liki vailla naista luontoon runkulle


      • Kirjoittele kik messengeriin nimimerkille jonesexx. Mulla usein kalu hurjan kovana, varsinkin iltamyöhällä.


      • eeva 38
        jonesex kirjoitti:

        Kirjoittele kik messengeriin nimimerkille jonesexx. Mulla usein kalu hurjan kovana, varsinkin iltamyöhällä.

        Eeva tässä moi mä oon varattu mut puutteessa ukko on 68 mut sillä ei seiso en oo saanu mulkkua 9 vuoteen eikä ukolla oo haluja ollenkaan oon tosi puuttesa sormitan joka päivä


      • ari 33 v
        eeva 38 kirjoitti:

        Eeva tässä moi mä oon varattu mut puutteessa ukko on 68 mut sillä ei seiso en oo saanu mulkkua 9 vuoteen eikä ukolla oo haluja ollenkaan oon tosi puuttesa sormitan joka päivä

        Eeva tavataako ?


      • Masturboiminen on kivaa. Kik jonesexx


      • eeva 38 kirjoitti:

        Eeva tässä moi mä oon varattu mut puutteessa ukko on 68 mut sillä ei seiso en oo saanu mulkkua 9 vuoteen eikä ukolla oo haluja ollenkaan oon tosi puuttesa sormitan joka päivä

        Moikka missäpäin asustelet minä liikun matkailu-autolla olen nuorekas hoikka keski-iän ylittänyt Oululainen mies ois kiva käydä sun kans ajelemassa ja paneskelemassa muuten tykkäätkö kun sun pillua nuollaan sekä sormitetaan samalla jos kiinnostuit niin pane postia tulemaan


      • jaana 19 v
        eeva 38 kirjoitti:

        Eeva tässä moi mä oon varattu mut puutteessa ukko on 68 mut sillä ei seiso en oo saanu mulkkua 9 vuoteen eikä ukolla oo haluja ollenkaan oon tosi puuttesa sormitan joka päivä

        Moi olen itsekkin puutteesa minulla on isot häpyhuulet ja iso peppu kokeilin tänään serlapuutelinettä laitoin sohvatyynyn väliin ja istahin senpäälle tärisen vieläkin


    • åä'pö

      täti onki setä

    • eeva 38

      ari 33v
      Joo tavataan, mutta missä ja milloin ?

      • Ari33v

        Tavataan jumbossa launtaina klo 13:00 sopiiko eeva 38


      • pilli 18 v
        Ari33v kirjoitti:

        Tavataan jumbossa launtaina klo 13:00 sopiiko eeva 38

        On kiva sormittaa ja lukea näitä kokeilin porkkanaa


      • pilli 18 v kirjoitti:

        On kiva sormittaa ja lukea näitä kokeilin porkkanaa

        Samoin. Kiva lukea kuinka tyydytätte ja tehdä sitä itse.


    • kik kolli.

      Kik kolli.

    • Nainen123828273

      Olin kerran metsässä kävelyllä ja näin yhden miehen runkkaamassa kaivella ja menin sinne päin ja hän näki mut ja rupesin riisuutumaan ja sit ruvettiin hommiin ja oli taivaallista

    • Erkkii !

      Lakkaa haaveilemasta ja syö puuros !

      • Ei haaveilemisessa mitään vikaa ole. Haaveilla saa, mutta se toteutus on eri juttu. Kik jonesexx


      • minää
        jonesex kirjoitti:

        Ei haaveilemisessa mitään vikaa ole. Haaveilla saa, mutta se toteutus on eri juttu. Kik jonesexx

        Onko jollaki fantasiana panna 15 w jätkää tai muute vaa kiihottaa.ota yhteyttä kik messengerim kautta: mixu999 tai sähköpostil: [email protected]
        ja tää on sit vaan tytöille ja naisille;D


    • Anonyymi

      Olen tämmöinen vanha paappa 102 vuotta ja olen minäkin nuorena runkannut . Sota-aikana korsussakin runkattiin pulloon ja ne lotat sitten lähettivät pullot kotiväelle. Kylän tyttöjen leikkeihln ne menivät sitten juu. Runkkaisin vieläkin mutta kun en oikein muista mitenkä sitä runkataan... runkatkaa vaan te nuoret sitten juu ja ne tissit kasvaa sitten siitä runkkimehusta nii juu

    • Anonyymi

      Ukko64 vuonna 2014.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1355
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      71
      1241
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe