Kaappiin Kossua ja olutta, sekä A-luokan lenkkimakkaraa!

Terästä oli meressä

Pressun alla pitäneet puuvenetyypit löytää tänä keväänä märkää mössöpuuta olevan haisuliini.
Guttabergatyypit huomaa ruton menneen kämmenen kokoisina paloina vesirajassa ja sisällä home tappaa ensi henkäisyllä.
Me teräsvenetyypit /miksei alumiini ja betonikin) hieman imuroimme sisätiloja, tuuletamme leväilmaa sisään ja lähdemme huhtikuun puolessa välissä liikkeelle. Tämä tietysti, jos syksyllä vaihdettiin öljyt, tarkastettiin ohjaus, kiristeltiin remmet ja muuta sellaista. Pitänee sinne tuoda patjat ja tekstiilitkin pestynä ja raikkaalle tuoksuvana. Kaappiin Kossua ja olutta, sekä A-luokan lenkkimakkaraa!

8

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keinon keksinyt

Helpompi tapa sopia myyjä/huolto liikkeen kanssa syksullä paatti ylös pesu huolto ja sitten paatti talveksi lämpöiseen / ilmastoituun halliin ja keväällä soitto ja paatti tankattuna omalla laituri paikalla (tämän pystyy taloudellisesti tekeen kun unohtaa kaikki oluet / viinat myymälään.eikö ole helppoa kun ei edes tule krapulaa

• pulleat peet

viinoista en luovu, mielummin istun sitloodassa kotisatamassa lipittamassa viron herkkuja kun merille selvinpäin

• Prysselin tsaari

Bryssel kielsi A-luokan makkarat, joten ellei sulla ole vanhoja pakastimessa, niin ei onnistu.

• white trash

http://www.metro.fi/galleria/#p1393553171710

Tässä teräspaatissa on kyllä hommaa ennen kuin pääsee punaniska kossupöhnässä makkaraa syömään kannelle !

Moikkaillaan kesällä, vieläkö sulla on se ABB:n haalari ja Karhu-lippis?

• oo8lo8l

Mistä mölö tiedät että terästä oli? Jospa sittenkin oli guttabergalla päällystetty puu?

• kato&mieti
        oo8lo8l kirjoitti:

Mistä mölö tiedät että terästä oli? Jospa sittenkin oli guttabergalla päällystetty puu?

Tukailepa pinnan yläpuolelle jääneitä osia. Mieti lisäksi, minkälaisia veneitä säilytetään yleensä talvet vesillä.

• i8iol8oil
        kato&mieti kirjoitti:

Tukailepa pinnan yläpuolelle jääneitä osia. Mieti lisäksi, minkälaisia veneitä säilytetään yleensä talvet vesillä.

Paljon olen nähnyt puu- ja muovineneitä.

• Työeläkeläinen'

Työeläkeläinen
      14.7.2013 18:43
      0
      Sulje
      En minä väitä! Minä olen oikeassa aina!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      529
      2619
    2. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2240
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      206
      2206
    4. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1648
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1499
    6. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      50
      1416
    7. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1369
    8. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1181
    9. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      94
      1151
    10. Unohdettu parannuksen kaste

Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?
      Kaste
      693
      1055
    Aihe