Olen p-pohjanmaalta, enkä tiedä tästä paikkakunnasta mitään. Minkälaisia ihmisiä Orivedellä asuu? Onko todellakin köyhä paikka, vaikka vain kivenheiton päässä Tampereelta? En rehellisesti sanottuna ole saanut teistä positiivista kuvaa näiden keskustelu ketjujen vuoksi.
poliisin ammattiin orivedelle
6
295
Vastaukset
- Y-kons Matero
Tervetulemasta oriveteläiseksi. Oletko löytänyt orivedeltä morsiammen ittelles? Jos et niin toivottavasti otat vanhemmasta päästä vapaita naisia, löytyy pitkää hoikkaa wiskibasso-äänistä ja tupakoivaa akateemista naista.
toinen vaihtoehto ja hyvä sellainen on olla oriveteläinen homo! - kovaaohi
Hyviä ihmisiä, kuten kaikki muutkin suomalaiset. Jokaiseen laariin aina mahtuu vähän torajyviäkin, mutta nekin yleensä ihmistyvät, vähän vain viiveellä.
- Oo,c
Ja kohtahan Orivesi laajenee
- ei enää ikinä
Nahkapäiden ja toisten asioiden urkkijoiden kylä. kyllä kannattas ettiä muualta työtä
- Terevetuloa oriveell
Poliisina unelma paikka olla orivedellä. Poliisit ovat tunnettuja urkkijoita, kuten myllylän tapaus toi julki. Poliisina orivedellä on hyvä olla, sanonta tieto on valtaa pitää paikkaansa.
- Björn
Ei tiiä meistä mittään, jäniksiä luulee olevan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958738
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264888- 504348
- 683923
- 513266
- 513094
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.552942Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262736- 432521
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422465