Väärää tietoa kristinuskosta

Hiljainen uskoja

Kristittynä en ole koskaan uskonut, että Jeesus oli Jumalan lihallinen poika, vaan Jumala kutsui häntä Raamatussa vertauskuvallisesti pojakseen, johon hän on mielistynyt. En liioin usko, että Jeesus tai Pyhä Henki ovat Jumalia; ei ole kuin yksi Jumala, josta kaikki muu tulee. Jeesus saarnasi lähimmäisenrakkautta, vrt. laupias samarialainen. Raamatussa sanotaan "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi." ja "Kosto on minun, sanoo Herra" Ja niistä neitsyistä taivaassa: Raamatussa sanotaan, että taivaassa ei naida eikä mennä miehelle. Enkä ymmärrä, kuinka Jumala palkitsisi murhamiehiä, jotka tappavat jopa omia uskonveljiään tulkintakiistojen takia. Kehottaisin ensin lukemaan Raamatun, varsinkin Uuden Testamentin joka kertoo ihmiskunnan toivosta ja lunastuksesta uskoville, ennenkuin uskoo kansankiihottajien puheita. Kristityt rukoilevat Jumalaa vain kun on asiaa tai syytä kiittää. Meistä muu tuntuu silmänpalvonnalta.

8

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • afterlife78; ;:

No, ei tuo toisten tappaminen ole valtaverta islamia, vaan al-quida, hamas, muslim brotherhood islamia. Se on Koraanin vastainen tulkinta, joka on helppo sekoittaa. Tosin ei kirjan kansat saa tappaa, mutta ei niin kukaan edes nykypäivänä toimi.

• Hiljainen uskoja

Siis kysymys kuuluukin: luetaanko kristityt kirjan kansoihin? Ja mistä alkaen juutalaiset ja kristityt eivät ole olleet kirjan kansoja? Siis äärimuslimien mielestä eivät ole, vai koskeeko tämä kaikkia muslimeita?

• afterlife78;,;

Kristityt ja juutalaiset ovat kirjan kansoja. Al-Quida islamissa he ovat yhä, mutta al-quida islam ei seuraa Koraanin yhdeksännen suuran lakeja vaan ovat vain raakalaisia, jotka tappaa kenet haluaa.

• Hiljainen uskoja

Kyllä se on kamalaa, kun Isä Luojan lapset tappelevat siitä, kuka on eniten Hänen mieleensä. Ei siitä seuraa kuin tukkapöllyä koko sakille.

• klpo

Kristinusko on jotenkin erilaista kuin uskovat!
      Voi todeta Uuden Testamentin julistuksesta!
      Jeesus käski julistaa Evankeliumia maailman loppuun asti
      Apostolien teot 17.luku
      30. Nämät eksytyksen ajat on tosin Jumala sallinut*, ja ilmoittaa nyt kaikille ihmisille joka paikassa, että he parannuksen tekisivät!(Uskoisivat Evankeliumin)
      31. Sillä hän Jumala on päivän säätänyt, jona hän on maan piirin tuomitseva vanhurskaudessa, sen miehen(jeesuksen) kautta, jonka hän on säätänyt*, ja jokaiselle ilmoittaa uskon, siinä että hän hänen(Jeesuksen) kuolleista herätt!".
      1.Johanneksen kirje 2.luku
      I. Minun lapsukaiseni! näitä minä teille kirjoitan, ettette syntiä tekisi. Ja jos joku syntiä tekee, niin meillä on edesvastaaja Isän tykönä, Jesus Kristus, joka vanhurskas on,
      2. Ja hän on sovinto meidän synteimme edestä, ei ainoastaan meidän, vaan myös kaiken maailman edestä.
      12. Rakkaat poikaseni, minä kirjoitan teille, että teille synnit anteeksi annetaan hänen(Jeesuksen) nimensä tähden."
      Uusi Testamentti kehoittaa kristittyjä rukoilemaan joka tilassa!

• klpo

Raamatun Uuden Testamentin mukaan Jumala, Jeesus ja Pyhä Henki ovat yksiolennolisia eli laadultaan yhtä Jumalan kanssa!
      Raamatun Uuden Testamentin Apostolii Johanneksen 1. kirje
      "I. Tämä on se, joka vedellä ja verellä tulee, Jesus Kristus, ei ainoastansa vedellä, vaan vedellä ja verellä. Ja Henki todistaa, että Henki on totuus.
      7. Sillä kolme* ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana(Jeesus on Jumalan sana) ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:
      8. Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.
      9. Jos me ihmisten todistuksen otamme, niin on Jumalan todistus suurempi; sillä tämä on Jumalan todistus, jonka hän Pojastansa(Jeesus) todisti."

• Hiljainen uskoja

Ilmaisit asian paremmin kuin minä osasin.

• öökvö,vvl

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3839
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2974
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1872
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1608
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      728
    Aihe