Pelaat mun kanssa

tunnustus..

Pelaat mun kanssa likaista peliä. Olet siinä taitava. Ihailen taitoasi. Mikä pikku riiviö sinä nainen oletkaan. Erittäin hyvät siirrot. Haluat iskeä mua syvälle ja kivuliaasti. En anna sen tapahtua. :)

Olet kyllä ainutlaatuinen. Sulla on kykyjä vaikka muille jakaa. :)

Haluasin sut. :)

23

836

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo osaa se k......

Noi hymiöt on joka tekstissä niiiin hauskoja

• Osaan tietenkin

mutta en se ollut minä ;).
        Tuohon aikaan olin vielä kaukana, mutta nyt lähempänä kuin arvaatkaan ;),,,

• I call

Kuinka tämä pelaaminen noin niinku käytännössä ilmenee? :)

• harrastaa samaa

kannattaa pysyä erossa... ei välttämättä ole peliä.

• fhklbccv

En mä mitään peliä pelaa, haluan vain sut !

• En alistu koskaan

Hyvä että myönnät mies itsekin pelaavasi. Sä aloitit sen likaisen pelin, minä puolustaudun vaan kaikella sillä taidolla millä pystyn. Miksi muuten tarvitset jonkun pelinappulaksesi? Onko elämäsi tylsää sinä aloittaja?

• en..

En aloittanut.

• Mietipä sitä

Sinun tulkintasi tilanteesta. Totuus on jotain muuta.

• hnainen

En pelaisi sinun kanssasi mitään pelejä. Enkä varsinkaan niitä kaikkein kivuliaita kuinka voisinkaan? Ethän ole päähän potkittavissa;) Harkitsen siirtoni kuten kaiken muunkin, aina. Ihailen sinun tapaasi seisoa omilla jaloillasi ja tehdä itsenäisiä päätöksiä.

Haluan sinut mies

• tasapeli?

mitäs mies(?) itse pelaat ;)

• Hyvää tarkoittaen

Rakastuneen liikkeitä ei onnistu järjellä selittelemään. Ei itselle eikä muille.

Silloin toimii vajavaisen ymmärryksen vallassa, pystymättä parempaan. Se voi tuntua muiden mielestä oudolta, suunnittelemattomalta leikiltä, vaikka se on itselle täyttä totta.

Näin toimii umpirakastunut - hän toivoo kohteelleen hyvää vajanaisin sanoin.
        Voimakkaat tunteet sekoittavat. . . lämmöllä kaikille rakastuneille.

• Pakko vähän pelata

kun mies on sellainen, että sitä on pidettävä vähän varpaillaan ;)
      Ei kuitenkaan mitään liian vakavaa, en yritä loukata. Päinvastoin.

• Joo pelataan

Kovilla panoksilla.

• naiselta

se, joka pelaa, ei pelkää. Olen aika armollinen peluri, mutta olympiatasoa. Tämä kaikki on vasta alkua. Joillain on vain niitä "kykyjä". ;)

• woman<3

En pelaa mitään. Sut tahtoisin!

• human~

Onko tässä pleijeri vs pleijeri kohdanneet? No, jos tykkää moisesta niin mikäs siinä. En ikinä satuttaisi häntä ehdoin tahdoin, näpäytän vain tarpeen niin vaatiessa ja puhaltelen pipit sammuksiin alta aikayksikön.

• en ymmärrä

No kerro nyt mitä peliä ja miksi siitä tekee niin ainutlaatuisen? Miksi haluat naisen joka " pelaa likaista peliä"?

• tässätätä

Täällä on muutamia tosissaan vaikka sitä on ehkä ollu vaikea näyttää irl paremmin ja sitten on niitä ketkä koittaa tehdä pikku kepposia. Jos taas innostuu liikaa, saattaa se vaikuttaa toisesta peliltä, jos näistä millään ilveellä mitään tunnistaa, tunnistamisesta taitaa tietää paremmin 24 ylläpito.

• eikä juoruta

Ylläpitokin pelaa. Ei pitäisi puuttua.

• kohta kyllästyn

Enkä edes yritä. Kaikki tulee jostain ylhäältä. Annan vain sen minkä itse kerran sain.

• Se on taitolaji,

mutta kun sen kerran oppii, niin sitä voi vain kehittää paremmaksi ;o). Miksi antaisin kerran oppimani taidon ruostua, sen oppimisseenkin kun meni aikaa ;).

• tunnustus...

Katkeruus. Voisit hellittää siitä. En minä ole syyllinen siihen mitä muut ovat tehneet. Laske aseet, jooko? Olen sun puolella, en sua vastaan.

• Game over

Game over.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      146
      4906
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      18
      3537
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      158
      3347
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      32
      2818
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      95
      2578
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1853
    7. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      8
      1488
    8. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1472
    9. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      Henkinen hyvinvointi ja mielenterveys
      138
      1402
    10. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      11
      1267
    Aihe