Kuulun ilmeisesti siihen onnettomaan 20%, joka saa aknensa takaisin isotretinoiinihoidon loputtua.
Oletan, että teitä, kuten minuakin, on hoidettu paikallisella ihotautien polilla. Minulle ei sovittu kontrolleja, mutta nyt parin kuukauden finnittömyyden jälkeen olen saanut pizzanaamani takaisin ja korkojen kera.
Kysyn siis, että miten toimii käytännössä hoitoon hakeutuminen? Voinko soittaa polille ja sanoa, että olen taas pizzanaama vai alkaako hoitopolku alusta?
Oli ihanaa olla lähes koko hoidon ajan pari kuukautta finnitön. Itseluottamus kohosi ihan mielettömästi ja voin muutenkin paremmin. Nyt taas istun kotona piilossa. :´(
Hei te, joilla on akne uusiutunut isotretinoiinin jälkeen!!
rumanaamarini
0
89
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354593- 553165
- 302863
- 602787
- 62370
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542165- 151589
- 171564
- 161504
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81498