Iltaan murusia...

Omituisia juttuja

Tiesitkö muuten, että Oreo-keksit MADE IN USA on lähestulkoon identtisiä dominokeksien kanssa? Ootko maistanut?
En tiennyt minäkään tätä, lähes tajunnanräjäyttävä juttu, kaipaakohan sielläkin rapakon takana joku Oreonsa puolikasta?
Kleopatra käytti huulipunana murskattuja purppuranpunaisia koppakuoriaisia, kiva ettei elänyt silloin, ainakaan koppakuoriaisena.
Saturnuksesta jotain juttua, en jaksa lukea.
Taisi muuten olla historia lehden parhaimmat jutut tässä!

Asuuko sun ajatuksissa, myös joku henkilö, maksaako se vuokraa?
Annatko sen koskaan asua fyysisesti vierelläsi?

Ööö ei näitä palstajuttuja jaksa, liian omituista mun makuun, silti yksi on mielessä, ikävä siis. Kivaa huomista! Meen lukemaan Tolstoi:n Sotaa ja rauhaa.

Rauhaa ja rakkautta ;)

14

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no on joo

Hyviä murusia ööö en ole maistanu.. mitä lie jotain uutuuksia.

Ei minulla ole ketään joka sitä maksaavaan maksan sen olisi kiva jos joku jakaisi sen kanssani..

• Onnekseni oma

vuokra on todella halpa, voisin kyllä jakaa sen myös, symbolinen ele tuo...

• Voisko nuita

uutuuksia ihan tarjota hänellekkin kun sattuu piipahtamaan kaffeelle? Mistä ostit?
      Ite kun en tuommosia napostele, mutta ihan vaan häntä varten ;), jos vaikka hänelle maistuis.

Kuulek un en maksa vuokraa, maksan hoitovastiketta, ja ihan isseksien sen teen, en omasta kukkarosta, mutta suoraan pankista tililtäni, kätevää, eikö totta ;).

Ompa sulla raskasta luettavaa, kirjakin painaa tuhottomasti, ja se asia mitä siinä on, niin sehän kaksinkertaisaan lukemisen painon.

• Tottahan toki

eräs vapaa nainen piipahtaa kylään tarjoan keksiä.

• tää daami

Olen maistanut. Dominot on parempia. :-)

Helsingissä on ainakin Behnford's niminen kauppa, josta saa justiinsa jenkkituotteita.

Mun mielessä asuu kyllä yksi henkilö. On majaillut jo pitkään. Se on vähän huonomuistinen tuon vuokran suhteen ja ne aina jää rästiin, mutta sitten se aina toisinaan muistaa kuitata ne yhdellä hymyllä. Ottaisin sen heti tuohon vierelle jos vain tulisi.

• Pitänee piipahtaa

joskus siellä, täydentämässä Orio-varastoa jos joku vapaa nainen piipahtaa vaikka kylään. Sinussa on jotain tuttua, en tiedä mitä, outo tuntemus.

• tää daami
        Pitänee piipahtaa kirjoitti:

joskus siellä, täydentämässä Orio-varastoa jos joku vapaa nainen piipahtaa vaikka kylään. Sinussa on jotain tuttua, en tiedä mitä, outo tuntemus.

Citymarketeista voi löytyä myös.

Miksi Tolstoin Sota ja rauha?

• Hykerryttävän hyvä
        tää daami kirjoitti:

Citymarketeista voi löytyä myös.

Miksi Tolstoin Sota ja rauha?

kysymys, luen paljon Venäläistä kirjallisuutta, seuraavaksi Puskinia, ehkäpäs!

• tää daami
        Hykerryttävän hyvä kirjoitti:

kysymys, luen paljon Venäläistä kirjallisuutta, seuraavaksi Puskinia, ehkäpäs!

Olen itse tainnut lukea vain kaksi venäläistä kirjaa: Anna Kareninan ja Aleksandr Grinin Punaiset purjeet.

Punaiset purjeet on jännä. Grin on luonut kokonaisen oman maailmansa, joka muistuttaa omaamme ja kirjailijan fanit kutsuvat sitä "Grinlandiaksi". Pietarissa jopa vietetään vuosittain kirjan innoittamia juhlia, joissa punaisin purjein varustettu alus lipuu pitkin Nevaa.

Luetko oikeasti paljon venäläistä kirjallisuutta vai keksitkö tuon juuri äsken?

• Kerrotko kenellekään
        tää daami kirjoitti:

Olen itse tainnut lukea vain kaksi venäläistä kirjaa: Anna Kareninan ja Aleksandr Grinin Punaiset purjeet.

Punaiset purjeet on jännä. Grin on luonut kokonaisen oman maailmansa, joka muistuttaa omaamme ja kirjailijan fanit kutsuvat sitä "Grinlandiaksi". Pietarissa jopa vietetään vuosittain kirjan innoittamia juhlia, joissa punaisin purjein varustettu alus lipuu pitkin Nevaa.

Luetko oikeasti paljon venäläistä kirjallisuutta vai keksitkö tuon juuri äsken?

jos paljastan, etten osaa lukea? Kirjoitan myös tikkukirjaimilla ja tavuviivoilla! Tottakai luen paljon, jostain syystä valtaosa vaan sattuu olemaan Venäläistä. Pasternak, Tsehov, Tolstoi, Puskin, Dostojevski.

Tiesitkö muuten että Puskinin isoisä, oli Etiopista tuotu orja? Aika jännittävä seikka. Lukeminen alkoi oikeastaan, kun vietin nuoruudessa aika pitkän siivun sairaalassa, ei ollut muuta tekemistä kuin lukea, sitä ennen kiinnosti kyllä ihan muut asiat.Jostain syystä siellä kirjastokärryssä sattui olemaan FD:n Karamazovin veljekset, siitä se ajatus sitten lähti. Vähän samanlainen juttu kuin "olut" kun sitä siemailee ensimmäisiä kertoja se on pahaa, mutta siitä oppii pitämään, kun sitä nauttii monesti, jotkut vähän liiankin hyvin, mä en koskaan oppinut pitämään oluesta, mutta opin pitämään lukemisesta mm.

Pietari voisi muuten olla mielenkiintoinen paikka matkustaa tuli vaan mieleen. Olen käynyt Viipurissa.

• tää daami
        Kerrotko kenellekään kirjoitti:

jos paljastan, etten osaa lukea? Kirjoitan myös tikkukirjaimilla ja tavuviivoilla! Tottakai luen paljon, jostain syystä valtaosa vaan sattuu olemaan Venäläistä. Pasternak, Tsehov, Tolstoi, Puskin, Dostojevski.

Tiesitkö muuten että Puskinin isoisä, oli Etiopista tuotu orja? Aika jännittävä seikka. Lukeminen alkoi oikeastaan, kun vietin nuoruudessa aika pitkän siivun sairaalassa, ei ollut muuta tekemistä kuin lukea, sitä ennen kiinnosti kyllä ihan muut asiat.Jostain syystä siellä kirjastokärryssä sattui olemaan FD:n Karamazovin veljekset, siitä se ajatus sitten lähti. Vähän samanlainen juttu kuin "olut" kun sitä siemailee ensimmäisiä kertoja se on pahaa, mutta siitä oppii pitämään, kun sitä nauttii monesti, jotkut vähän liiankin hyvin, mä en koskaan oppinut pitämään oluesta, mutta opin pitämään lukemisesta mm.

Pietari voisi muuten olla mielenkiintoinen paikka matkustaa tuli vaan mieleen. Olen käynyt Viipurissa.

En tiennyt tuota Puskinista. Samoin Alexandre Dumasilla on juuret Afrikassa - tämän isoisä meni naimisiin mustan orjan kanssa.

Venäläinen kirjallisuus ei kyllä ole yhtään hassumpi valinta. Täällä Suomessa tahdotaan jostain syystä usein halveksia venäläisiä, vaikka heillä on hyvin rikas kulttuuri.

Pietariin kannattaa mennä. Kävin itse pari vuotta sitten. Todella kaunis kaupunki ja paljon siistimpi sekä rauhallisempi kuin odotin.

• namnamomnom

Oliko ne koppakuoriaiset samoja joista nykyäänkin tehdään punaista väriainetta, esim. karkeissa käytettävää.

• Tarina ei kerr

hyvinkin mahdollista muuten. Tuotakin en muuten tiennyt, aion silti syödä punaisia karkkeja namnimnamnomnom namskuti nam.

• ei kiitos mulle
        Tarina ei kerr kirjoitti:

hyvinkin mahdollista muuten. Tuotakin en muuten tiennyt, aion silti syödä punaisia karkkeja namnimnamnomnom namskuti nam.

Sokeria, lisä- ja väriaineita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      122
      4760
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      5
      3392
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      126
      3190
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      26
      2627
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      73
      2353
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1779
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1394
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1255
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1233
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1138
    Aihe