Olen huomaavinani vähän samaa näköä, mitäs muut tuumaatte?
http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?subarea=uutiset&article=115291
Jaappanin "Mini"
4
1404
Vastaukset
- Auto
Sivuprofiilista verrattuna yhdennäköisyyttä mielestäni, muuten ei niin kauheesti...
- matti
Näennäinen yhdennäköisyys johtuu siitä että molemmissa on mustat a-tolpat perinteisten korinväristen sijaan.
- verran
Onhan Mini kaikkien pienten etuvetoisten, etumoottoristen autojen äiti. Mielestäni enemmän Miniä muistuttaa ulkonäöllisesti mulkosilmäinen Micra. Minissähän on pyöreät etuvalot. Oviakin mielellään vain 2 kpl ja sisätilojen pitäisi olla auton mittoihin nähden mahdollisimman suuret eli tavaratilan tulee olla luonnollisesti minimaalinen. Eli sellainen auto, joka on suunniteltu ihmisten (mieluiten max 4 kpl) kuljettamiseen paikasta toiseen.
- mielestä
Se muistuttaa
sivulta jonkin verran uutta miniä
edestä Fiat Stiloa
ja perästä omaa Fiat Bravoa.
Toi on mun mielipide. Muut saa selittää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432508
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1102394- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821159