Pistäkääpäs tänne teidän "järkisyillä" perusteltavia argumentteja miksi kannatti taas kerran korkata.
Itse olin jo lähes kuivilla, kunnes. Työn puolesta vuodeksi Liettuaan, ja kun hyllyt notkuvat täynnä kaiken maailman erilaisia oluita ja väkeviä aivan pilkkahintaan niin heti perusteli itselle että mikskäs ei?
Kun 0,5 "erikoisoluet" ovat alle reilusti alle 1 € paikkallisessa vaalutassa kotiin tulee kannettua aika lailla tavaraa, vaikka tiesihän sen itsekin miten siinä tulisi käymään. Hyvää ruokaa sivussa ja pari olutta liikaa, niin se menee. Ei sillä että Suomessa ei olisi ollut varaa ja juoda, mutta täällä perustelee itselleen että hullua olisi olla juomatta kun melkein ilmaista on. Ehkä jos hengissä palaa takaisin Suomeen hintataso taas hillitsisi.
(Teko)syyt juoda. Osa 1
3
129
Vastaukset
- Iivari-Aatu
Sfittu, ikäänkuin viinaksien hinta ikinä estäisi juoppoa juomasta! Miehellä(?) on työpaikka, kenties realisoimiskelpoista omaisuutta, ties vaikka luottokelpoisuuttakin, äitimuorilla saattaa olla asunto-osake, jota vastaan saa pankkilainaa, ho-ho-hoo! Virosta saa halpaa viinaa pakukaupalla, eikä se koto-Suomessakaan paljoa maksa, kunhan tavoitteena on känni eikä bukee.
Noilla eväillä juo itsensä kevyesti hengiltä! - Huru-ukko.
http://www.youtube.com/watch?v=RdRPNIvTTUo
Jos alkaa vituttaa ankarasti..- Huru-ukko.
Jos alkaa pännii, niin vedä kännii. Jos joku morkkaa, niin pullo korkkaa. Jos oikein mokaa, sun täytyy dokaa. Vedä silloin pelti kii. Antakaa määkin huudan, määkin olen, kännissä (hei hei hei). Antakaa määkin huudan, määkin olen kännissä (hei hei hei). Tajuan kaiken, osaan kaiken, mimmit mua haluaa. Antakaa määkin huudan, määkin olen kännissä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011039- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648