Apua!
Siis hei vaan taas, kaikki tytöt ja varsinkin pojat!
Mulla on 24 000 viestiä Agronetissä. Siellä on niin kivaa että muistin tilata apulannat vasta 9.2 mun pikkusille vuokrapelloilleni. Ja ne tulee mulle vasta toukokuun alussa...jos tullee aikainen kevät nii joudun kylvämään ilman apulantaa....
....yhyhyyyyy...voi orasparkoja....yhyhyyyyyy....
Jos jollain on ylimääräisiä, ottakaa yhteyttä, voin vaihtaa päittäin vaikka mun kymppitonnin "auto"koslaan....
Oraat ilman typpeä....yhyhyyyyy...... nyyhhh....
Loimaan pienvuokraviljelijä pulassa.
9
175
Vastaukset
- Loimaan jankko
MItäs mieltäs Sarasvuon ohjelmasta. Ze näkyy puhepuutarhakonsultilta olevan verokirja kännyssä nelosella, niin lähti ku telkkä pöntöstä.
Katteliko sitä joku? Mä pidin erityisesti supermies Lilon haastattelusta. No nyt kuitenkin oraita kattoon, ai perskuta unohdin että taskulampun paristot olikin tyhjät. NO pakko ootella aamuun ja lämmitellä siinä odotellessa klapeilla mökkiin samalla. Ei näin illalla viitti enää mennä hitsaamaankaan, saattaa nimittäin pimeässä sauman laatu kärsiä. - SKN
Hei onks kellään apulantaa mulle myydä? Jää orasparat ilman.....yhyhyyyyy.....
Onneks Jokerit pärjää..... yhyhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy...... - BACKSPACE
Eikös tuolla toisella keskustelupalstalla järjestetty jonkinmoista kansalaiskeräystä asian tiimoilta. Reilun pelin henki on että autetaan kaveria hädässä ettei jää talven tappamat oraat typettömiksi.
- SKM.
Hyvä olo kun tuli onneksi apupaskat tilattua ajoissa ettei tarvi juhanukseen ootella.
- sontaariittää
SKM. kirjoitti:
Hyvä olo kun tuli onneksi apupaskat tilattua ajoissa ettei tarvi juhanukseen ootella.
Mehän voidaan tulla puhuun sontaa sen pellon laidalle porukalla,tulee samalla lannoitettua ne oraat mitkä on jääpoltteelta pelastuneet.
- SKN
...kymppitonnin kosla pihalla odottaa vaihtoa apulantoihin edelleen...yhyhyyyyyy...
- SKN
Räsänen huolissaan sukupuolitaudeista.
Helmikuussa koitin jo kansaa valistaa, kovin aiheutti paheksuntaa. Mikä ihmisiä vaivaa? Vahinkolapsia ja sukupuolitauteja. Käyttäkää ny helvetissä kumia!!
http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=52048.msg896940#msg896940- ana 111
valistus on aina paikallaan
- SKN
Vieläkin orasparat ilman apulantaa...yhyhyyyy...tulisko hjallis auttamaan....oisko parempi ajaa oraat matalaksi Hankmolla, joka on 70-luvulta ja 2.9 metriä levee...ei voi...sydämeen sattuu....yhyhyyyyyyyyyyyy....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww731177EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30616