ja aina sinä olet ajatuksissani ja sydämessäni. Kaipaan sinua. Ei nämä tunteet häviä eivätkä laannu koskaan vaan vahvoina pysyvät aina vaan. Niin ikävä on sinua. Tahtoisin niin jutella ja viettää kanssasi yhteisiä hetkiä. Kunpa nähtäisiin vähän useammin.
Kyllä sinä A tiedät ja arvaat että
20
569
Vastaukset
- :((
Jos olet hän..Senkin itsekäs ja epärehellinen sekopää. Ei sinun pitänyt koskaan kokea niitä yhteisiä hetkiä. Mihin hyppäsit oletko miettinyt koskaan?
- takapiruilua
Kyllä se on hän....
kyllä se on hän.....
anna palaa.......rökitä se............
hauku hauku...................
- Varmaan
Kyllä sellainen hetkikin tulee vielä!
- Kuutamolla
Ei näitä uskalla ottaa todesta mutta hyvää yötä kaipaajalle.
- yksi pikkuaasi
Minunkin sydämessäni asustavat kipu ja kaipuu, jatkuva ikävä. En voi niitä kiertää, en kieltää, en estää, en kanavoida, en unohtaa. Yritän kyllä, mutta olen aseeton. Eihän tämä mulle ole, mutta vertaistukena toivotan teille onnea ja yhteisiä hetkiä.
- Jtk odotellessa
Ja kyllähän säkin varmaan tiiät xxxx että ajattelen samoin. Mielellään viettäisin sun kaa aikaa. En tiedä miksi tämä on nyt niin vaikeaa.
- Milloin tavataan?
Tiedän, arvaan ja tunnen. *Sama täällä*.
- Hetipaikalla
Vaikka nyt heti.
- Pillusta valuu
Perse on jo levitettynä valmiina, täälä luokassa istun pulpetilla haarat leväällä odottamassa.
- a on mysteeri
Meneekö viestisi aristoteleelle, antiikin kreikan jumalille / jumalattarille, arpojalle vai virpojalle, antskulle vai anterolle. Vaikka pienelle prosentille ikävöiti on huvia vakavampaa.
Arvausleikkejä pitää harrastaa kahdestaan ja kahden seinän sisällä.
Itseppä tulin. - hei ap.
voi kun saisit otettua yhteyttä kaipuusi kohteeseen, jospa tunteenne kohtaisisivat kuten epäilet ja ikävä vaihtuisi iloksi, etäisyys läheisyydeksi. täällä sanasi menevät kuuroille korville ja...no, jääkööt mainitsematta
- armiako
huokaillen haikailet
- mutta ei
Olisipa hänkin kerran halunnut.
- Vieläkin
Haluaa hän tavata.Tunnit vaan menevät niin nopeasti silloin kun on paljon tehtävää, kaikkia ei vaan ehdi yhtenä päivänä vaikka mieli tekisikin.
- EI ENÄÄ
Vieläkin kirjoitti:
Haluaa hän tavata.Tunnit vaan menevät niin nopeasti silloin kun on paljon tehtävää, kaikkia ei vaan ehdi yhtenä päivänä vaikka mieli tekisikin.
Mutta hän ei halua enää. Olisi halunnut silloin mutta toinen ei kiinnostunut eikä tehnyt mitään.
- ap. (K)
Hyvää yötä sulle A-mies.
- kuis?
onx tällä aallasi huomen nimpparit vai joskus toiste?
- ap.
kuis? kirjoitti:
onx tällä aallasi huomen nimpparit vai joskus toiste?
Ei ole huomenna.
- Ei sit millään
ap. kirjoitti:
Ei ole huomenna.
Hih,hah et kun alkuun laittaisi tunnisteta, ei niin moni kuvittelisi omiaan.
- onneton A
Emmää mitään tiedä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1562095Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3091786- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801241Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972