Kyllä sinä A tiedät ja arvaat että

yhä ja kokoajan

ja aina sinä olet ajatuksissani ja sydämessäni. Kaipaan sinua. Ei nämä tunteet häviä eivätkä laannu koskaan vaan vahvoina pysyvät aina vaan. Niin ikävä on sinua. Tahtoisin niin jutella ja viettää kanssasi yhteisiä hetkiä. Kunpa nähtäisiin vähän useammin.

20

569

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :((

Jos olet hän..Senkin itsekäs ja epärehellinen sekopää. Ei sinun pitänyt koskaan kokea niitä yhteisiä hetkiä. Mihin hyppäsit oletko miettinyt koskaan?

• takapiruilua

Kyllä se on hän....
        kyllä se on hän.....
        anna palaa.......rökitä se............
        hauku hauku...................

• Varmaan

Kyllä sellainen hetkikin tulee vielä!

• Kuutamolla

Ei näitä uskalla ottaa todesta mutta hyvää yötä kaipaajalle.

• yksi pikkuaasi

Minunkin sydämessäni asustavat kipu ja kaipuu, jatkuva ikävä. En voi niitä kiertää, en kieltää, en estää, en kanavoida, en unohtaa. Yritän kyllä, mutta olen aseeton. Eihän tämä mulle ole, mutta vertaistukena toivotan teille onnea ja yhteisiä hetkiä.

• Jtk odotellessa

Ja kyllähän säkin varmaan tiiät xxxx että ajattelen samoin. Mielellään viettäisin sun kaa aikaa. En tiedä miksi tämä on nyt niin vaikeaa.

• Milloin tavataan?

Tiedän, arvaan ja tunnen. *Sama täällä*.

• Hetipaikalla

Vaikka nyt heti.

• Pillusta valuu

Perse on jo levitettynä valmiina, täälä luokassa istun pulpetilla haarat leväällä odottamassa.

• a on mysteeri

Meneekö viestisi aristoteleelle, antiikin kreikan jumalille / jumalattarille, arpojalle vai virpojalle, antskulle vai anterolle. Vaikka pienelle prosentille ikävöiti on huvia vakavampaa.

Arvausleikkejä pitää harrastaa kahdestaan ja kahden seinän sisällä.

Itseppä tulin.

• hei ap.

voi kun saisit otettua yhteyttä kaipuusi kohteeseen, jospa tunteenne kohtaisisivat kuten epäilet ja ikävä vaihtuisi iloksi, etäisyys läheisyydeksi. täällä sanasi menevät kuuroille korville ja...no, jääkööt mainitsematta

• armiako

huokaillen haikailet

• mutta ei

Olisipa hänkin kerran halunnut.

• Vieläkin

Haluaa hän tavata.Tunnit vaan menevät niin nopeasti silloin kun on paljon tehtävää, kaikkia ei vaan ehdi yhtenä päivänä vaikka mieli tekisikin.

• EI ENÄÄ
        Vieläkin kirjoitti:

Haluaa hän tavata.Tunnit vaan menevät niin nopeasti silloin kun on paljon tehtävää, kaikkia ei vaan ehdi yhtenä päivänä vaikka mieli tekisikin.

Mutta hän ei halua enää. Olisi halunnut silloin mutta toinen ei kiinnostunut eikä tehnyt mitään.

• ap. (K)

Hyvää yötä sulle A-mies.

• kuis?

onx tällä aallasi huomen nimpparit vai joskus toiste?

• ap.
        kuis? kirjoitti:

onx tällä aallasi huomen nimpparit vai joskus toiste?

Ei ole huomenna.

• Ei sit millään
        ap. kirjoitti:

Ei ole huomenna.

Hih,hah et kun alkuun laittaisi tunnisteta, ei niin moni kuvittelisi omiaan.

• onneton A

Emmää mitään tiedä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      156
      2095
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      309
      1786
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1587
    4. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      80
      1241
    5. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1220
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1160
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1091
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      986
    10. Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea

Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei
      Maatila ja metsä
      24
      972
    Aihe