olisit nyt heti itse sanonu! turhaan mä täällä sitten olen näinkin kauan ollu.
Sä haluat mut sittenkin!
32
995
Vastaukset
- see you<3
Lets go
- en enää en enää
ei ei ei oot nyt käsittänyt väärin. en halua enää vaan oisin SILLOIN halunnut.
- <3 <3
Nää.. Äläs puhu mulle shaisse paskaa ny ;) mä tiedän että sä tiedät että mäkin jo tiedän että säkin jo tiedät.. siis tämä on jo hiukan typerää kun molemmat jo tietää. mitä me leikitään? tyhmiä?
- SE ON MYÖHÄISTÄ NYT!
<3 <3 kirjoitti:
Nää.. Äläs puhu mulle shaisse paskaa ny ;) mä tiedän että sä tiedät että mäkin jo tiedän että säkin jo tiedät.. siis tämä on jo hiukan typerää kun molemmat jo tietää. mitä me leikitään? tyhmiä?
Alusta astihan se tiedettiin. Miksei mitään sitten ollut? Eikö ollut tarkoituskaan?
- <3 <3
SE ON MYÖHÄISTÄ NYT! kirjoitti:
Alusta astihan se tiedettiin. Miksei mitään sitten ollut? Eikö ollut tarkoituskaan?
mitähän shaissee sä nyt kuvittelet ja keneksi sä mahdat mua nyt oikein luulla. EI KYLLÄ TIEDETTY. puskista tuli että sä mut haluat ja jopa tänne eksyit kans mua ikävöimään. Mene nyt etsimään se sun ikävöinnin kohde. se en ole minä
- voixviduunbainuu
<3 <3 kirjoitti:
mitähän shaissee sä nyt kuvittelet ja keneksi sä mahdat mua nyt oikein luulla. EI KYLLÄ TIEDETTY. puskista tuli että sä mut haluat ja jopa tänne eksyit kans mua ikävöimään. Mene nyt etsimään se sun ikävöinnin kohde. se en ole minä
Mene itse! Itse olet väärä!
- <3 <3
voixviduunbainuu kirjoitti:
Mene itse! Itse olet väärä!
:D eipäs ku sä oot väärä. mee itse
- Ootko <3 <3
<3 <3 kirjoitti:
mahdollisesti mies ?
- <3 <3
Ootko <3 <3 kirjoitti:
mahdollisesti mies ?
en ole. nainen olen.
- Ok no
<3 <3 kirjoitti:
en ole. nainen olen.
mites sen päättelit että sun kaipaamasi henkilö täällä ikävöi?
Kysyn vaan sen takii ku itelläkin ollut jossain vaiheessa vähän samanlainen tuntuma.
Itse kylläkin käytin hyvinkin henkilökohtaisia tunnisteita tuossa ehkä kuukausi sitten. - <3 <3
Ok no kirjoitti:
mites sen päättelit että sun kaipaamasi henkilö täällä ikävöi?
Kysyn vaan sen takii ku itelläkin ollut jossain vaiheessa vähän samanlainen tuntuma.
Itse kylläkin käytin hyvinkin henkilökohtaisia tunnisteita tuossa ehkä kuukausi sitten.mut tunnistettiin täältä silloin en vielä tiennyt kuka tunnisti mutta sitten vähän otin selvää asioista irl (sillai kiertoteitä) ja homma valkeni.
- Itse en
<3 <3 kirjoitti:
mut tunnistettiin täältä silloin en vielä tiennyt kuka tunnisti mutta sitten vähän otin selvää asioista irl (sillai kiertoteitä) ja homma valkeni.
ole uskaltautunut lähteen selvitteleen että onko joku täältä tunnistanut vai ei, olis hieman hölmön tuntuista...
Mutta sanotaan niin että kirjoitin tänne jotain hyvin henkilökohtaista jonka olin hänellekin hieman eri tavalla viestissä laittanut.
Ja joku sitten kommentoi että oli tosi rohkeeta laittaa se juttu tänne, voi tietty olla että oli omaa harhaa sillä hetkellä kun tunteet oli äärimmäisen suurina pinnassa.
Ja sitten käytin esim. nimimerkkiä jossa lempinimi jonka yht. ystävämme on mulle antanut yhdistettynä etunimeeni.
Tiedä näitä. - <3 <3
Itse en kirjoitti:
ole uskaltautunut lähteen selvitteleen että onko joku täältä tunnistanut vai ei, olis hieman hölmön tuntuista...
Mutta sanotaan niin että kirjoitin tänne jotain hyvin henkilökohtaista jonka olin hänellekin hieman eri tavalla viestissä laittanut.
Ja joku sitten kommentoi että oli tosi rohkeeta laittaa se juttu tänne, voi tietty olla että oli omaa harhaa sillä hetkellä kun tunteet oli äärimmäisen suurina pinnassa.
Ja sitten käytin esim. nimimerkkiä jossa lempinimi jonka yht. ystävämme on mulle antanut yhdistettynä etunimeeni.
Tiedä näitä.En mäkään nyt kysyny että tietääkö joku sen täällä kirjoittelevan. selvitin vain hiukan että tietääkö joku onko tämä jonka epäilin mun täältä tunnistaneen mut niin puhunu musta jotain sen suuntaista että olisi ihastunut muhun. jne. pienet on piirit niin aina joku jotain osaa sanoa. jos ei faktaa niin ainakin huomioitaan irl
- Miten niin sittenkin
Koko ajanhan olen halunnut. Missään vaiheessa ole mitään muuta väittänytkään, vai olenko?
- sua
haluan aina ja melko järjettömästi.
- TOTUUS9
ET VÄLITTÄNYT!
- Rakkaalleni : )
Kultaseni! Ei se noin ole koskaan mennyt. Olet aina ollut päivittäin ja aina mielessäni. Rakkaudella ja Hellyydellä. Olen itkenyt ikävääni sinuun niin monia kertoja, kumpa tietäisit. Tiedät herkkyyteni ja herkät/rakkauden tunteet sinuun. Ainoa ajatukseni on, että saisin pitää sinua hellästi karismaattisilla, voimakkailla käsivarsillani ja herättää naiselliset tunteesi ja mielihalusi..hihhih! ; )
- sinne vaan
Kyrrpää sullen perrseeseen :))
- Hyi! Tuhmat!
Nyt kyllä itkettää. Kun tollaset tuhmat sedät pilaa kaiken meidän romantiikan. Snif!
- no,tuuppa antaan!
ai niin..eihän susta ole siihen!
- mörökölli
Halusin. Unohtaisit nyt kuten minäkin.
Täällä vain roikuskelet kyttäillen milloin jotain sopivanlaista tekstiä osuis silmiin.- Ei jummarra
Juu, tämä on selvä. Sitä mä vaan en käsitä, mitä sä täällä tekisit. Kaiken järjen mukaan sulla pitäisi olla nyt oma kulta kainalossa ja asiat mallillaan. Sitä ihmettelen.
- Varattu tyhmeliini olet
EN ole kaivannut, enkä halua, sen sijaan sut paljastetaan tänään.
- <3 <3
En ole varattu. Onko kaikki kaipailijat täällä nykyääm automattisest varattuja stalkkereita jotka käy täällä päivittäin eikä osaa edes omia aivijaan käyttää ymmärtääkseen että mahdollisuus että juuri se sun kaipauksen kohde olisi täällä myös? vainoharhaisen ihmisen väittteitä ja sanonkin että SINÄ olet ollut täällä liikaa koska olet noin harhainen ja yleistät. TÄMÄ PALSTA ON SAANUT SINUT KATKEROITUMAAN. hus täältä jos asia on noin.
- <3 <3
<3 <3 kirjoitti:
En ole varattu. Onko kaikki kaipailijat täällä nykyääm automattisest varattuja stalkkereita jotka käy täällä päivittäin eikä osaa edes omia aivijaan käyttää ymmärtääkseen että mahdollisuus että juuri se sun kaipauksen kohde olisi täällä myös? vainoharhaisen ihmisen väittteitä ja sanonkin että SINÄ olet ollut täällä liikaa koska olet noin harhainen ja yleistät. TÄMÄ PALSTA ON SAANUT SINUT KATKEROITUMAAN. hus täältä jos asia on noin.
*eikä osaa käyttää aivojaan ymmärtääkseen että mahdollisuus on PIENI että juuri se sun kaipauksen kohde olisi täällä myös?* kiireessä jäi sana pois.
- ----
<3 <3 kirjoitti:
*eikä osaa käyttää aivojaan ymmärtääkseen että mahdollisuus on PIENI että juuri se sun kaipauksen kohde olisi täällä myös?* kiireessä jäi sana pois.
Entäs jatkotoimenpiteet?
- <3 <3
---- kirjoitti:
Entäs jatkotoimenpiteet?
sms nyt ensiksi ja asian kysyminen vielä itse henkilöltä, vaikka aika selkeäksi hän asian teki jo Irl tässä pari viikkoa sitten.
- Nope.
Ei. En ajattele noin.
- <3<3<3<3<3<3<3
Hihihiiiii....
Kylläpäs täällä taas keskustellaan siihen malliin niin kuin tosiaan kaikki tuntis kaikki.
Aurinkoista päivänjatkoa :) - varattu vielä
Tämä palsta on varattujen kabinetti, joten muut vois siirtyä muille palstoille, ja ottaa muuten vaan yhteyttä ikävöimiinsä ihmisiin.
- Sekamelska
no mitä sitten kun toinen on varattu ja toinen sinkku, annatko luvan käydä välillä tällä palstalla kurkkaa?
- lisssssu
Sekamelska kirjoitti:
no mitä sitten kun toinen on varattu ja toinen sinkku, annatko luvan käydä välillä tällä palstalla kurkkaa?
Onpas hassunhauska keskustelu.
http://tinyurl.com/syndett
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254771Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa53412Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283210Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss272649Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu782392Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181779Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91404Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171265Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91243Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41158