jos uskaltaisin. Et kuitenkaan halua, eikä siitä tulisi mitään. Alan olemaan epätoivoinen ja pelkään, että teen hulluja liikkuja hädissäni.
Ehdottaisin yhteydenottoa
15
423
Vastaukset
- for you my lady
Hullut liikkeet hädissään ovat puoleensa vetävä juttu!! Ovat ne.
- Teet vaikutuksen
Et voi tietää kysymättä mitä toinen haluaa. Voit vain arvailla ja pyörittää niitä ajatuksia päässäsi. Mitäpä jos kysyisit siltä mieheltä suoraan sillä miehille pitää olla suora.
- puunjuurella
Kuules nainen, jos sinulla on asiaa mielle, niin ei sinun tarvi tunkea itseäsi henkilökohtaiseen hakulaitteeseen ääniviestillä tai kirjoittamalla. Onhan facebook, jonne voit laittaa viestin ja sormetristissä sitten toivoa, että saat paluuviestin johon voit vastata.
- Ei käy.
Ei. Enkä vastaa.
- älä suotta pelkää..
en ole tässä elämässä sinuun yhteyttä ottamassa..missään muodossa..ja jos näkemistä toivot,niin sekään tuskin onnistuu..miehelle ;)
- ------
Päivä kerrallaan rauhallisesti ei kiire...
- Haluan kyllä
Laita ensin ihan neutraali viesti vaikka pyydät kahville tms. Sitten hiljalleen eteenpäin, rohkeasti vaan!
- sivusta kommentoin
Ei kahville pyytäminen ihan neutraali juttu ole... En minäkään ketä tahansa kahville pyytäisi.
- 4+16
sivusta kommentoin kirjoitti:
Ei kahville pyytäminen ihan neutraali juttu ole... En minäkään ketä tahansa kahville pyytäisi.
"Mitä kuuluu?" on neutraali. Kokeile sitä.
- neutral or not
4+16 kirjoitti:
Neutraali ja neutraali :D Onhan se tavallaan neutraalia, kun siinä ei tule silmille "olen ihastunut sinuun", mutta johan sekin jotain kertoo, että toinen kyselee kuulumisia.
mutta miksi ihmiset tekee näistä asioista aina niin vaikeita? - Haluan kyllä
sivusta kommentoin kirjoitti:
Minusta taas on neutraalia, kahvilla käynti on yksi arkisimmista asioista eikä siinä
tarvitse puhua ikävästä mitään vaan siitä pääsee mielestäni helposti eteenpäin jos
molemmat niin haluaa. Mielipidejuttuja mutta noin minä ajattelen. - Minä taas en
4+16 kirjoitti:
ekana alkais kyseleen kenenkään kuulumisia, minusta se ei ole neutraalia.
- No voi hyvänen aika
Minä taas en kirjoitti:
ekana alkais kyseleen kenenkään kuulumisia, minusta se ei ole neutraalia.
Kyllä se on koska ihminen voi vastata siihen kuinka neutraalisti tahtoo, ei ole pakko alkaa koko elämäntarinaansa kertomaan. Voi vaikka vastata ihan että kiitos kysymästä, ihan hyvää kuuluu. Ei se sen kummempia vaadi ;)
- tuumasta toimeen
Haluan kyllä kirjoitti:
Minusta taas on neutraalia, kahvilla käynti on yksi arkisimmista asioista eikä siinä
tarvitse puhua ikävästä mitään vaan siitä pääsee mielestäni helposti eteenpäin jos
molemmat niin haluaa. Mielipidejuttuja mutta noin minä ajattelen.No niin, nyt kaikki 7 plussaajaa ottaa ja laittaa kaivatulleen viestin "mennäänkö kahville".
- siis kumpi tossa
nyt pitää yhteyttä ottaa? itse kyllä tietysti ehdottomasti tahtoisin että minuun otetaan yhteyttä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224730Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43354Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1263160Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss252583Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu602280Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181759Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91364Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171225Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut81223Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky4988