Ehdottaisin yhteydenottoa

sinulle mies

jos uskaltaisin. Et kuitenkaan halua, eikä siitä tulisi mitään. Alan olemaan epätoivoinen ja pelkään, että teen hulluja liikkuja hädissäni.

15

423

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • for you my lady

Hullut liikkeet hädissään ovat puoleensa vetävä juttu!! Ovat ne.

• Teet vaikutuksen

Et voi tietää kysymättä mitä toinen haluaa. Voit vain arvailla ja pyörittää niitä ajatuksia päässäsi. Mitäpä jos kysyisit siltä mieheltä suoraan sillä miehille pitää olla suora.

• puunjuurella

Kuules nainen, jos sinulla on asiaa mielle, niin ei sinun tarvi tunkea itseäsi henkilökohtaiseen hakulaitteeseen ääniviestillä tai kirjoittamalla. Onhan facebook, jonne voit laittaa viestin ja sormetristissä sitten toivoa, että saat paluuviestin johon voit vastata.

• Ei käy.

Ei. Enkä vastaa.

• älä suotta pelkää..

en ole tässä elämässä sinuun yhteyttä ottamassa..missään muodossa..ja jos näkemistä toivot,niin sekään tuskin onnistuu..miehelle ;)

• ------

Päivä kerrallaan rauhallisesti ei kiire...

• Haluan kyllä

Laita ensin ihan neutraali viesti vaikka pyydät kahville tms. Sitten hiljalleen eteenpäin, rohkeasti vaan!

• sivusta kommentoin

Ei kahville pyytäminen ihan neutraali juttu ole... En minäkään ketä tahansa kahville pyytäisi.

• 4+16
        sivusta kommentoin kirjoitti:

Ei kahville pyytäminen ihan neutraali juttu ole... En minäkään ketä tahansa kahville pyytäisi.

"Mitä kuuluu?" on neutraali. Kokeile sitä.

• neutral or not
        4+16 kirjoitti:

Neutraali ja neutraali :D Onhan se tavallaan neutraalia, kun siinä ei tule silmille "olen ihastunut sinuun", mutta johan sekin jotain kertoo, että toinen kyselee kuulumisia.

mutta miksi ihmiset tekee näistä asioista aina niin vaikeita?

• Haluan kyllä
        sivusta kommentoin kirjoitti:

Minusta taas on neutraalia, kahvilla käynti on yksi arkisimmista asioista eikä siinä
        tarvitse puhua ikävästä mitään vaan siitä pääsee mielestäni helposti eteenpäin jos
        molemmat niin haluaa. Mielipidejuttuja mutta noin minä ajattelen.

• Minä taas en
        4+16 kirjoitti:

ekana alkais kyseleen kenenkään kuulumisia, minusta se ei ole neutraalia.

• No voi hyvänen aika
        Minä taas en kirjoitti:

ekana alkais kyseleen kenenkään kuulumisia, minusta se ei ole neutraalia.

Kyllä se on koska ihminen voi vastata siihen kuinka neutraalisti tahtoo, ei ole pakko alkaa koko elämäntarinaansa kertomaan. Voi vaikka vastata ihan että kiitos kysymästä, ihan hyvää kuuluu. Ei se sen kummempia vaadi ;)

• tuumasta toimeen
        Haluan kyllä kirjoitti:

Minusta taas on neutraalia, kahvilla käynti on yksi arkisimmista asioista eikä siinä
        tarvitse puhua ikävästä mitään vaan siitä pääsee mielestäni helposti eteenpäin jos
        molemmat niin haluaa. Mielipidejuttuja mutta noin minä ajattelen.

No niin, nyt kaikki 7 plussaajaa ottaa ja laittaa kaivatulleen viestin "mennäänkö kahville".

• siis kumpi tossa

nyt pitää yhteyttä ottaa? itse kyllä tietysti ehdottomasti tahtoisin että minuun otetaan yhteyttä!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      122
      4730
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      4
      3354
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      126
      3160
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      25
      2583
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      60
      2280
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1759
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1364
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1225
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      8
      1223
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      988
    Aihe