S-Pankki velottaa

Monopolin uhri

En oo eläessäni saanu muistutus maksua tai tiliylitysmaksua mutta kun siirryin S-Pankin asiakkaaksi on tullut kaksi.

Ensin laitoin S-Pankin visa laskun suoraveloitukseen missään ei mainita että ei koske vielä sitä jo tullutta laskua josta sen tekee. Siitä tuli 5€ muistutus ja vittuilua asiakaspalvelusta että se pitäis vaan tietää vaikka ei missään luekaan.

Nyt sitten näkyy menneen tilinylitysmaksu vaikka en ole eläessäni paastänyt tiliä nollille ja olipa siellä ollut rahaa maksaa se 4.50€ tilinylitysmaksu vaikka luulis tuon tarkottavan että on tyhjä.

En käsitä? Laitoin viestiä sinne. Varmaan tulee joku vittuilu taas vastauksena.

Pitäis varmaan vaihtaa pankkia onko ideoita ilman kuukausi maksua korteista tai tilistä?

8

270

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksi Nordea ?

minä töpp'ilin Nordeassa kortilla yms. monta kertaa.

esim kun muutin 30 % 200 e, tai muuta vastaavaa, siitä on 2 v en muista, luottomaksun niin että maksan kaikki heti, se maksoi hurjasti, oliko 12 e.

Ja kerran en maksanut kun ei veloitettu varsinaisesti 5 e laskua, olis kannattanut maksaa.

myös viivakoodi on kurja.

tietysti Nordean nettisivuiltakaan ei voi kopioida ja liittää exeliin, kuten muissa pankeissa,
      tai numerot voi siirtää, mutta ei laske eikä toimi EXELISSÄ

• 18+10

Suoraveloitus päättyi kun vuosi vaihtui, eli varmaan tarkoitat suoramaksua?

Itse olen kyllä tietoinen ollut siitä, että aina kun laitat menemään lomakkeen/hakemuksen suoramaksusta, niin suoramaksutoimeksiannon voimaan astuttua aletaan tulevia laskuja veloittamaan suoraan tililtä, eikä niitä vanhempia aiemmin ilmestyneitä laskuja. Käy mielestäni järkeen.

Mutta tilinylityksestä en olisi huolissani, siitä ei tule vielä mitään häiriö-merkintää, kun tosiaan olet sen ylityksen maksanut, ja jokainen pankki tietääkseni veloittaa tilinylityksestä ja sen muistutuksesta.

Monessa pankissa en ole ollut asiakkaana, mutta ainakin osuuspankissa alle 26-vuotiaat saavat tilin, kortin ja verkkopankin ilman maksuja.

Ja mitä viestisi sävystä/asenteestä käsitän, niin jos samalla asenteella olet niitä viestejä kirjoitellut asiakaspalveluun, niin ei ne varmaan kuninkaallisena sinua kohtele, kun niitä turhia kirosanoja viljelee viestiin.

• Monopolin uhri

Tapahtui silloin kun oli vielä suoraveloitus.

Ongelma on että en ylittänyt tiliä vaan maksu on tullut turhasta ja se oli veloitettu ja maksettu tililtä johon ei ollut tullut rahaa eli miten miinukselta olevalta tililtä voivat saada maksuja.

Käytän korrektia kirja kieltä kun asioin Pankin kanssa.

• monopolin uhrilammas

Ja taas me ihmetellään oikein porukalla, kuinka väärin huolellisia ihmisiä onkaan kohdeltu.

• NORDEA PARAS!

NORDEA ON PARAS!

FAKTA, jota ette voi kieltää!

• Tyytyväinen asiakas

Minulla ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia S-pankin kanssa koko sinä aikana jona sen asiakas olen ollut, mutta minulla ei ole suoraveloituksessa mitään laskuja hoidan manuaalisesti itse netin kautta kaikki maksut itse.

• mummo76v

POP on luotettava olemme olleet siitä saakka kun Osuuspankki hajosi on
        pieni ja turvallinen neuvovat ,jos tarttee koeen kanssa...

• ruttukasa mummo

Eroa siitä pois -kävet siihen pankkin mihin halut muuttaa tilisi -.

Kaikki hoituu ALLEKIRJOITAT valtakirjan sitten seuraavan kerran kun menet pankkiin -ovat asiat kaikki siellä.....

niin tein ja menin pop.pankkiin olen tyytyväinen-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe