Asioidessanne PKO marketissa niin jos teillä on pullonpalautuksia niin tehkää se erikseen kassalla eli kun esin minulla oli panttipalautuksia 15.30 ja ostokset teki 15,35e niin bonuksia tulisi tässä tapauksessa ainoastaan 5 centistä
Eli näin toimii osuuskauppa
Kannattaa maksaa ensin ostos niin saat koko summasta bonuksen eli 15,35e
ja ottaa sitten käteisenä pullonpalautus 15,30e
Olen asiasta ollut yhteydessä PKO johtoon ja siten yhteisymmärrystä ei tullut heidän kassajärjestelmä mielestäni on huono asiakkaita ajatellen MK
Bonukset
30
379
Vastaukset
- Ota aina rahana
Minäkään en ole tehnyt sopimusta S-marketin kanssa, että antaisin heille bonuksia myymistäni palautustölkeistä ja-pulloista. Toisinpäin sopimus on voimassa. Ei todellakaan kannata antaa palautuspullokuittia maksun yhteydessä kassalle, koska silloin menetät bonuksesi osoksistasi.
Kaksi kertaa olen ollut yhteydessä asiasta kauppiaan edustajiin, mutta kummallakaan kerralla he eivät ymmärtänyt ollenkaan mistä on kysymys. Koetapa Markku vääntää asia seuraavalla kerralla rautalangasta.- Asia kuntoon
Eräs S-marketin kaupan kassoista valisti minua ottamaan palautukset rahana juuri edellä minituista syistä. Hän vaikutti olevan ihan noheva tyttö.
Toivottavasti myös kaupan johto ymmärtää tekevänsä vääryyttä asiakkaalle panttiasiassa! Asia kuntoon kirjoitti:
Eräs S-marketin kaupan kassoista valisti minua ottamaan palautukset rahana juuri edellä minituista syistä. Hän vaikutti olevan ihan noheva tyttö.
Toivottavasti myös kaupan johto ymmärtää tekevänsä vääryyttä asiakkaalle panttiasiassa!Ompas sitten viesti mennyt perille kun eilen asiasta sanoin ja tänään aluepäällikolle ja talousjohtajalle ja sanoin etten jätä asiaa tähän joten kuulette vielä asiasta.MK
- mehumatti
Kuinka jollain voi olla noin paljon pulloja ja tölkkejä? Kun tekee mehunsa ja kotikaljansa itse, niin ei pulloja synny tuota määrää.
- Kaltoin kohdeltu
Kuukausien mittaan kertyy monenlaisia palautustölkkejä ja pulloja kymmenittäin. Nyt ei ollut ketjun aloittajalla ongelmana palautusmateriaalin määrä, vaan niistä kerättävä pantti kaupan kassalla.
Ostan täyden tölkin ja maksan siitä pantin 15 snt, mutta kun palautan tölkin, minun pitää maksaa siitä bonus kaupalle. Se on myös minun mielestäni väärin, koska minäkään en ole tehnyt sopimusta kaupan kanssa kaupalle asiakkaan maksettavista bonuksista. - kaikki kotiapäin
Kattos perkule. Kiitti Markku. En tosiaan ole ollut noin tarkka ja aina vienyt sen kk:n satsin pulloja kerralla ja antanut pullopalautuskuitin siinä samalla ostoksia tehdessä. Enpäs tee enää niin.
- von dööppeliäkö
Se riippuu onko oluet ostettu sokkarilta. Kertyyhän siitä ponuksia ja päänsärkyä, kun toistasataa olutta imaisee.
- sprölöl
ei lieksassa ole sokosta? :D:D
- tyytymätön
K-ketjulla on aivan sama homma, jos maksaa panttikuitilla ei plussia kerry..
- renttelireinot
Köyhillä köyhien huolet!
- Pitäisi jo tajuta
En olisi näin rikas, jos en huolehtisi pienistäkin raha-asioistani ja varsinkin jos joku yrittää viedä rahojani vääryydellä.
Jos ostan tölkkini cittarista ja palautan S-markettiin, ei S-marketilla ole mitään oikeutta maksattaa minulla panteista bonuksia. - Halpaa viinaa
Pitäisi jo tajuta kirjoitti:
En olisi näin rikas, jos en huolehtisi pienistäkin raha-asioistani ja varsinkin jos joku yrittää viedä rahojani vääryydellä.
Jos ostan tölkkini cittarista ja palautan S-markettiin, ei S-marketilla ole mitään oikeutta maksattaa minulla panteista bonuksia.Minä vien tölkkien ja pullojen palautuskuitin alkoon. Joka kerta saa todeta, että olipa halpaa viinaa, ei kannata lähteä Virosta hakemaan. Ps. käyn suutteeksi Liidelin kaljaa korin, siitä saan panttirahaa 3.6 ekeä seuraavaa alko reissua varten. Joka juopon matematiikka on jees.
- kaljakko
Halpaa viinaa kirjoitti:
Minä vien tölkkien ja pullojen palautuskuitin alkoon. Joka kerta saa todeta, että olipa halpaa viinaa, ei kannata lähteä Virosta hakemaan. Ps. käyn suutteeksi Liidelin kaljaa korin, siitä saan panttirahaa 3.6 ekeä seuraavaa alko reissua varten. Joka juopon matematiikka on jees.
Käymissankkoon uutepurkki n. 15 € sokerit (ei saa laittaa enemmän kuin 600 gr!!!). Tölkilliselle (33 cl) tulee hintaa n. 21 c. Tosin panttia ei saa.
Pitäisi jo tajuta kirjoitti:
Jos ostan tölkkini cittarista ja palautan S-markettiin, ei S-marketilla ole mitään oikeutta maksattaa minulla panteista bonuksia.Pantti on pantti ja siten palautus on saatava pantista
Mutta kun ostat sitten noilla panttirahoilla ostokset kuten kukkamultaa niin siinä sitten ei tulekkaan bonuksia niin sanoin jo PKO edustajille parille että tämä on minun rosvoamista kaupan taholta ja näin tuossa tapauksessa vain tulisi bonusostokseksi 5 senttiä 15,35 euron ostoksesta siinä on se vääryys asiakasta kohtaan joten sillä tavalla asiakkaita sumutetaan PKO marketin taholta MK
Mitä tulee sitten noihin pulloihin niin kyllä juuri hain omasta pakasteesta mustikoita ja myös mehua on itsella joten siinä siitä ruusunpiikistä sinulle kukkanen MKPitäisi jo tajuta kirjoitti:
Jos ostan tölkkini cittarista ja palautan S-markettiin, ei S-marketilla ole mitään oikeutta maksattaa minulla panteista bonuksia.Ei panteista tarvitsekkan maksaa bonuksia, mutta jos ostan palautuspantilla ostokseni kuten esimerkki todistaa niin kauppa ei anna ostoksista bonuksia joten se on nyt osuuskaupan taholta asiakkaan sumuttamista ja moni ei sitä hoksaa kuten et sinäkään.MK
Eli palautuspantti rahana ja maksa sitten ostoksesi niin siitä kertyy bonuksia muussa tapauksessa ne menee toiseen persiseen jos asian suomeksi ilmaisee MK- Hyirtu
Pullojen kerääjä taitaa olla entinen sosiaalitoimiston etuuskäsittelijä liekkö pois joutunut työpaikastaan mies ajaa mustalla autolla ja kyttää röyhkeästi akka poimii tyhjät tölkit näin rikas mustan auton ajaja vie köyhiltä kaiken silmien edestä
- tuli bonuksia
Minä painelin bonus kortti kolme kertaa korttikoneeseen ja joka kerran sain bonuksia.
Nostelet sitä kortti eestaas kuin esinahkaa siinä laitteessa joka kerran bonuksia tulee. - Jatka vaan
Näinhän se menee. Samalla kauppa ottaa ostoistasi kominkertaisen maksun. Mitäs kun on millä mällätä!
- sprölöl
öö ei? miten ne sen tekisi? :D
Pitänee tehdä niin että kerää pulloja ja vie ne sitten osuuskauppaan ja ottaa rahat kassalta ja menee lindiin niin saa kaiken kotinnpäin MK
- kaljakko
Eipä ole ollut pullonpanttihuolia sen jälkeen kun laitoin omat oluet käymään. Suosittelen, ihan hyvää tulee! Dark Ale on melkein kuin Guinnesia. Eikä maksa paljon.
- kukkahuivi
Lopeta Markku tuo kaljan kanssa läträäminen niin ei ole noita ongelmia.
Toistasataa tölkkiä viittaa jo vakavaan ongelmaan.Kuulehan olen tuonut asianesiin vaan siksi, että sinulla olisi sanomista minua kohtaani kaljan kanssa läträämisessä . Sanot mitä kehtaat niin vaikka ole kuiinka sok ihminen jolta saat palkkasi niin asia on kuitenkin selvä, juuri te käytte minun kukkarolla ja sanon asian vielä että asia on niin ,että kuten esimerkissä kerroin niin kanattaa ottaa rahat palautuksisa ja mennä niillä rahoilla ostamaan vaikka lidistä ruokansa niin kaikki on silloin sinun hyväksi, muuten rahat menee herrojen persiiseen , jopa konjakkiin edustustilisuuksissa hieman karrikoiden tilannetta MK
kukkahuiville
Kun ole hyväosianen ja päästelet kenties konjakkipieruja niin sanon sinulle, että missä on sinun hokemasi tasa-arvo juuri tänään tasa-arvon päivänä?
Lähdit minua mollaamaan julkisesti, kun et edes tiedä mitä ja kennen ne tölkit ovat. koska sanon että niistä osa oli todella kivennäinvettä jota käytän laulaessani kysy sitä vaikka isellan karaokevetäjältä koska ainakin hyvin usein olen autolla matkassa joten sanomasion myös loukkaava, Toki en sylje lasiin muulloin mutta koska minulle tarjotaan ?
Todella luulisi sinulla olevan kuitenkin ymmärrystä ihmisä kohtaan ja minäkin olen mieletäni ihminen ja yhtä arvokas Luojalle kuin sinäkin ja hyvin monen ihmisen tukija ja auttaja
Joten kysymys ei ole juuri alkoholi ongelmasta vaan yleesä pullojen palautuksesta ja siitä miten toimitaan epäreilusti asikkaita kohtaan yleensä tuossa kauppa ketjussa näin olen asian ymmärtänyt keskustelujen kuluessa tuon kauppaketjun eli PKO johdon kanssa MK- Matemaatikko
Mä väännän sulle MK rautalangasta ohjeen, millä saat tuplapoonuksen niistä tölkki ja pullopalautuksita ja voit unohtaa koko ongelman.
Kun olet palauttanut tölkit ja pullot, otat pullopantit rahana kassalta. Kun ne tölkit ja pullot oli täysiä ja ostit ne, sulle on kilahtanut niistä pelkistä panteista, (jos sun palautukset oli 15€) tilillesi 1,5 - 7,5 senttiä.
Nyt kun olet saanut niistä panteista täysiä pulloja ja tölkkejä ostaessasi tilillesi jo poonusosuuden, kauppa ei varmaankaan kehtaa ottaa takaisin jo panttien osalta tilillesi kolahtaneita rahoja, vaan sä saat OIKEASTI panteista tuplapoonuksen.
Näin maailma pelastuu ja voit olla, että säästät vuodessa jopa pari euroa.- anglia 64
Sinä olet nero!!
- ugpö
Ihmiset tienaavat tällä..
Juuri niin pitää tehdä.
Mutta kun bonusprosenttit kasvavat tietyn summan jälkeen niin juuri tuo 15 euroa voi puuttua siitä summasta kun bonus olisi korkeampi.
Katohan hieman noita jäsenetuuksia miten ne muodostuu .
Kuitenkin pitää muistaa että pantti on pantti ja sen saa takaisin palautuksen jälkeen
Kiitos mielenkiinnosta ja sama asia on myös muissa liikkeissä jotka antavat etuuksia kanta asiakkaille MK- fyjuit
Oho! Tämä onkin hyvä pointti. Kiitos MK =)
Edelleen kun ostat tuotteita PKO marketista niin saat siitä bonuksia jos olet jäsen jos ostoksesi on vaikka viisikymppiä saat siitä bonuksia mutta jos olet vienyt pullonpalautukseen pulloja niin ne on pantillisia eli vaikka 15cent x 10 kpl niin se vähennetää maksusta mutta saat vaan ostoskertymää 48,50e eli osuuskauppa kuppasi hyvinkin ratkaisevasti juuri monesti tällä kertaa ostokertymään oikeutettua bonusta eli suorastaan rosvosi sinun tiliäsi aina kun palautat pulloja josta olet maksanut pantin. Eli maksa ostoksesi ensin ja nosta sitten pullonpalautukset rahana niin se koituu sinun hyväksi
Tai nosta aina ensin pullonpalautukset rahana tätä asiaa ei ole pko johto korjannut vaikka olen asiasta päin naamaa sanonut MK
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345778Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4972612JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t101889Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳291538En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171149Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7994Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4947- 62902
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43893- 13849