Erityisen kumppanin, joka rakasti sinua /sinä rakastit häntä ja jota ikävöit!!!!
Mikä teki hänestä erityisen elämässäsi
42
863
Vastaukset
- 13+10
Meidän välillä oli mielestäni sitä oikeanlaista kemiaa.
Herkkinä ihmisinä tulkitsimme toisiamme väärin ja tiemme erkani.
Toivoisin, että voisimme vielä palata takaisin siihen mitä meillä oli, tai oikeastaan uuteen parempaan.
Hän taitaa olla kuitenkin se herkempi, eikä halua selvitellä enää kerran solmuun mennyttä.
Mielestäni se kuitenkin kannattaisi, koska suhde, jossa pystyy solmut selvittämään, on suhde, jolla saattaa olla tulevaisuus. Mikään suhde ei ole ongelmaton, vaan osapuolilla pitää olla halua ja tahtoa selvittää kaikki asiat. Hyvässä suhteessa ei ristiriitoja enää esinny juurikaan, kun toisen tuntee ja tietää tavat hyvin.- 7x7
Jokainen haluaa ja pystyy selvittämään solmut
onpa kyseessä minkälainen jäärä tahansa,
se tarvii vaan oikeanlaisen paikan, tilanteen ja vastaantulon. - Suffeli - Duffeli
7x7 kirjoitti:
se tarvii vaan oikeanlaisen paikan, tilanteen ja vastaantulon.ja sen että sanoo ton oikeeseen osotteeseen.
- 13+10
7x7 kirjoitti:
se tarvii vaan oikeanlaisen paikan, tilanteen ja vastaantulon.Kumpa olisikin niin meidän kohdalla.
Mies kielsi olemasta yhteydessä viimeisen viestini jälkeen.
Hänen viesti sisälsi sellaista tekstiä, etten uskalla enää sanoa mitään, ellei hän avaa yhteyttä suuntaani.
Näin hänestä unen jokin aika sitten ja olin siinä huolissani hänestä. Sen jälkeen hän on ollut mielessäni usein.
Elän nyt päivä kerrallaan tämän toivon kanssa. Aika näyttää mitä tapahtuu.
- Iwillstay.
Se, että kuvittelen hänen kettuilevan minulle anonyymillä nettipalstalla. Ja se, että antaisin senkin anteeksi.
Mutta nyt takaisin todellisuuteen...- toi oli paha_
kuvitella erityisen ihmisen toimivan noin, ei taida kuiteskaa olla kovin erityinen sulle.
- kuulosti ikävältä
samoin kai voi ajatella että oma viestisi tässä oli samaa kettuilua hänelle. ei pitäisi
tuomita näiden viestien perusteella ketään. - Vastakysymys :
millaisia viestejä sinä olet kirjoittanut hänelle näillä palstoilla, oletko antanut oletuksesi perusteella takaisin samalla mitalla vai miten?
- ette kuulu joukkoon
sinä luulotteluinesi ja hän ihmisenä josta voi kuvitella noin pahaa.
- Hänestä teki
erityisen se valo joka hänestä hohti, empaattisuus, hymyilevät huulet ja silmät ja
kiltteys jota harvoin kohtaa. Hän on varmaan maan päälle laskeutunut enkeli.
Mies 29.- Kaihoisa mies
Hän on niin kaunis,herkkä ja aito.Arvaan,että jos joskus saamme aikaiseksi rauhallisen keskustelun,siitä tulee varmasti hyvin koskettavaa.
- - haave -
jospa joskus jossain joku ajattelis itestä edes vähän tonne päin. upeita sanoja.
- ota siihen yhteys
Kaihoisa mies kirjoitti:
Hän on niin kaunis,herkkä ja aito.Arvaan,että jos joskus saamme aikaiseksi rauhallisen keskustelun,siitä tulee varmasti hyvin koskettavaa.
Kaunista tekstiä...
Sellainen keskustelu kannattaa käydä. - on upeaa
- haave - kirjoitti:
jospa joskus jossain joku ajattelis itestä edes vähän tonne päin. upeita sanoja.
Täällä aina ihastelee, kun jotkut lausuu niin upeita sanoja. Kukahan onnekas kohde on.
- Hän teki kaikesta
erityistä vain olemalla oma itsensä. Se riitti.
- Kaikki
hänessä.
- Hän
Olemalla oma itsensä, oma ihana itsensä.
- Se ihminen
Jollaista en luullut olevan olemassakaan.
- pelurit ulos
Hän näyteli jotain, mitä ei ollut. Kaksinaamaista peliä. Pelkkä peluri. Tuli sekin nähtyä.
- Olemalla
Erityinen. Siinä se.
- Only for u honey
"rakasti sinua /sinä rakastit" Turhan vahvoja sanoja omalle kohdalle, mutta vastaan silti.
Hän oli minulle jotain mitä en ole ikinä kokenut, halusin häntä enemmän kuin ketään miestä tähän mennessä, niin henkisesti kuin fyysisestikin. Halusin hänet ihmisenä, ystävänä, rakastajana. Hän on hassu ja huumorintajuinen, hän osaa olla röyhkeän seksikäs ja suorasukainen, itsevarma ja järkevä, ihana. - Hähähää mulle
Luulin typeryydessäni että hän oli Se Oikea. Mutta olin väärässä.
- Kuntietäisinmitäteki
Hän ajoi minut hulluuteen, kiihkoon ja rakkauteen. Avasi kuoret ja haavat ja näki sieluuni. Hän näki minut sisältä ja teki kuorestani kauniimman. Hän valtasi ajatukseni ja syrjäytti ajankulun.
- rakastuminen heti
Tuolta se juuri on tuntunut hänen kanssaan heti alusta alkaen. Kuin katsoisimme toisiamme syvälle sieluun ja kuin tuttuuden tunne ja rakkaus olisi syttynyt heti välillemme. Emmekä voi kumpikaan olla ajattelematta toisiamme, tiedämme sen.
- sad but true..
Hän sai minussa suuret tunteet esiin, luulin että tunsi samoin..
- En osaa selittää
sitä. Ensimmäisestä kohtaamisesta lähtien tunsin enteilevästi jotain aivan erityistä häntä kohtaan, vaikka tuolloin hän ei varmaankaan ollut edes vielä huomannut minua.
- JustMeYeah
Uskallatko paljastaa missä
näit hänet ensimmäisen kerran? :p
Minä näin miespuolista ihastustani ensimmäisen kerran
koulussa kaksi vuotta sitten, syyslukukausi
oli juuri alkanut. Ihastukseni oli
välillä unohduksissa seurusteluni takia,
ja nyt vasta tuntuu että olemme alkaneet
enemmänki katsella toistemme suuntaan. Pahinta on että olen itse varattu eikä tämä ihastus ota laantuakseen, en tiedä itsekään mikä hänestä tekee niin mielenkiintoisen
että tunteeni vain pitää minua otteessaan.
Surullista mutta totta, nyt huokailen tuskissani omaa tilannettani ja yritän pysyä
järjissäni kaikesta huolimatta. :p
- tähdet silmissä
Tämä 5 v nuorempi mies vain teki vaikutuksen kaikella mahdollisella tavalla. Sellainen aitous ja kyky olla läsnä. Ja vaikka hän välillä myrskyn lailla riehaantuu, niin hänen tietynlainen herkkyys ja välittäminen paistaa sen myrskyn läpi ja lumoaa toisen tajuttomaksi. Tai ei itseasiassa tajuttomaksi vaan saa toisen, ainakin minut, säteilemään. Myös vahva vetovoima häneen on jotain sellaista, joka saa aikaan itsessäni jotain suurempaa, ei vain pelkkää himoa.
- Aito Ihmisyys
Mielenkiintoista analyysia. Herättää kysymyksiä ja ajatuksia.Prosessi/Henkinen/Hengellinen kehitys.
- huomaavaisuus
Hänessäkin aitous.
- aitous
Aitous on tärkeintä.
- erityinen on
En tiedä, en todellakaan, mutta mielessä on, joka päivä.
- rakastin
Rakkaus, ainakin uskoin niin, hyvät jutut ja teot, mutta julmuus paljastui. ei enää
- kuka tietää sun jutut
Palsta on julma.
- ikävin tuntein m
villi ja herkkä nainen, aito , ei esittänyt jotai, mitä oli, suora ja rehellinen, yllätyksiä täynnä aina
- kaipaan yhä
kiukkusenakin suloinen olento, herkkä, viisas, huomioi muut, oikeudenmukaisuus, silmissä lämpö ja villikatse. teki minut melkein hulluksi . rakastin ja kaipaan aina
- en unohda
muistan ensikatseen ja kun tapasimme, luonnollinen olento, kuin enkeli.
tapaus, tämä nainen harvinainen pakkaus, kiukuttelevanakin oli ihana, suli mun syliin.
En vieläkään voi käsittää, ettei me olla me. oltiin kauan yhdessä. Sitä naista en unohda koskaan. kaipaus lohduton - kaikkeni m
http://www.youtube.com/watch?v=yg57rqUkezo
kaikki tiivistetysti - rakkaus naiseen m
- Niin kai se on
Vieläkin, kai siitä haaveilen vieläkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413908Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3533027Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131937Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101665Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41109- 71964
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23821- 69793
- 44784