Mikä teki hänestä erityisen elämässäsi

ykskaks2

Erityisen kumppanin, joka rakasti sinua /sinä rakastit häntä ja jota ikävöit!!!!

42

863

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13+10

Meidän välillä oli mielestäni sitä oikeanlaista kemiaa.
      Herkkinä ihmisinä tulkitsimme toisiamme väärin ja tiemme erkani.
      Toivoisin, että voisimme vielä palata takaisin siihen mitä meillä oli, tai oikeastaan uuteen parempaan.
      Hän taitaa olla kuitenkin se herkempi, eikä halua selvitellä enää kerran solmuun mennyttä.
      Mielestäni se kuitenkin kannattaisi, koska suhde, jossa pystyy solmut selvittämään, on suhde, jolla saattaa olla tulevaisuus. Mikään suhde ei ole ongelmaton, vaan osapuolilla pitää olla halua ja tahtoa selvittää kaikki asiat. Hyvässä suhteessa ei ristiriitoja enää esinny juurikaan, kun toisen tuntee ja tietää tavat hyvin.

• 7x7

Jokainen haluaa ja pystyy selvittämään solmut
        onpa kyseessä minkälainen jäärä tahansa,
        se tarvii vaan oikeanlaisen paikan, tilanteen ja vastaantulon.

• Suffeli - Duffeli
        7x7 kirjoitti:

ja sen että sanoo ton oikeeseen osotteeseen.

• 13+10
        7x7 kirjoitti:

Kumpa olisikin niin meidän kohdalla.
        Mies kielsi olemasta yhteydessä viimeisen viestini jälkeen.
        Hänen viesti sisälsi sellaista tekstiä, etten uskalla enää sanoa mitään, ellei hän avaa yhteyttä suuntaani.
        Näin hänestä unen jokin aika sitten ja olin siinä huolissani hänestä. Sen jälkeen hän on ollut mielessäni usein.
        Elän nyt päivä kerrallaan tämän toivon kanssa. Aika näyttää mitä tapahtuu.

• Iwillstay.

Se, että kuvittelen hänen kettuilevan minulle anonyymillä nettipalstalla. Ja se, että antaisin senkin anteeksi.

Mutta nyt takaisin todellisuuteen...

• toi oli paha_

kuvitella erityisen ihmisen toimivan noin, ei taida kuiteskaa olla kovin erityinen sulle.

• kuulosti ikävältä

samoin kai voi ajatella että oma viestisi tässä oli samaa kettuilua hänelle. ei pitäisi
        tuomita näiden viestien perusteella ketään.

• Vastakysymys :

millaisia viestejä sinä olet kirjoittanut hänelle näillä palstoilla, oletko antanut oletuksesi perusteella takaisin samalla mitalla vai miten?

• ette kuulu joukkoon

sinä luulotteluinesi ja hän ihmisenä josta voi kuvitella noin pahaa.

• Hänestä teki

erityisen se valo joka hänestä hohti, empaattisuus, hymyilevät huulet ja silmät ja
      kiltteys jota harvoin kohtaa. Hän on varmaan maan päälle laskeutunut enkeli.
      Mies 29.

• Kaihoisa mies

Hän on niin kaunis,herkkä ja aito.Arvaan,että jos joskus saamme aikaiseksi rauhallisen keskustelun,siitä tulee varmasti hyvin koskettavaa.

• - haave -

jospa joskus jossain joku ajattelis itestä edes vähän tonne päin. upeita sanoja.

• ota siihen yhteys
        Kaihoisa mies kirjoitti:

Hän on niin kaunis,herkkä ja aito.Arvaan,että jos joskus saamme aikaiseksi rauhallisen keskustelun,siitä tulee varmasti hyvin koskettavaa.

Kaunista tekstiä...
        Sellainen keskustelu kannattaa käydä.

• on upeaa
        - haave - kirjoitti:

jospa joskus jossain joku ajattelis itestä edes vähän tonne päin. upeita sanoja.

Täällä aina ihastelee, kun jotkut lausuu niin upeita sanoja. Kukahan onnekas kohde on.

• Hän teki kaikesta

erityistä vain olemalla oma itsensä. Se riitti.

• Kaikki

hänessä.

• Hän

Olemalla oma itsensä, oma ihana itsensä.

• Se ihminen

Jollaista en luullut olevan olemassakaan.

• pelurit ulos

Hän näyteli jotain, mitä ei ollut. Kaksinaamaista peliä. Pelkkä peluri. Tuli sekin nähtyä.

• Olemalla

Erityinen. Siinä se.

• Only for u honey

"rakasti sinua /sinä rakastit" Turhan vahvoja sanoja omalle kohdalle, mutta vastaan silti.
      Hän oli minulle jotain mitä en ole ikinä kokenut, halusin häntä enemmän kuin ketään miestä tähän mennessä, niin henkisesti kuin fyysisestikin. Halusin hänet ihmisenä, ystävänä, rakastajana. Hän on hassu ja huumorintajuinen, hän osaa olla röyhkeän seksikäs ja suorasukainen, itsevarma ja järkevä, ihana.

• Hähähää mulle

Luulin typeryydessäni että hän oli Se Oikea. Mutta olin väärässä.

• Kuntietäisinmitäteki

Hän ajoi minut hulluuteen, kiihkoon ja rakkauteen. Avasi kuoret ja haavat ja näki sieluuni. Hän näki minut sisältä ja teki kuorestani kauniimman. Hän valtasi ajatukseni ja syrjäytti ajankulun.

• rakastuminen heti

Tuolta se juuri on tuntunut hänen kanssaan heti alusta alkaen. Kuin katsoisimme toisiamme syvälle sieluun ja kuin tuttuuden tunne ja rakkaus olisi syttynyt heti välillemme. Emmekä voi kumpikaan olla ajattelematta toisiamme, tiedämme sen.

• sad but true..

Hän sai minussa suuret tunteet esiin, luulin että tunsi samoin..

• En osaa selittää

sitä. Ensimmäisestä kohtaamisesta lähtien tunsin enteilevästi jotain aivan erityistä häntä kohtaan, vaikka tuolloin hän ei varmaankaan ollut edes vielä huomannut minua.

• JustMeYeah

Uskallatko paljastaa missä
        näit hänet ensimmäisen kerran? :p

Minä näin miespuolista ihastustani ensimmäisen kerran
        koulussa kaksi vuotta sitten, syyslukukausi
        oli juuri alkanut. Ihastukseni oli
        välillä unohduksissa seurusteluni takia,
        ja nyt vasta tuntuu että olemme alkaneet
        enemmänki katsella toistemme suuntaan. Pahinta on että olen itse varattu eikä tämä ihastus ota laantuakseen, en tiedä itsekään mikä hänestä tekee niin mielenkiintoisen
        että tunteeni vain pitää minua otteessaan.
        Surullista mutta totta, nyt huokailen tuskissani omaa tilannettani ja yritän pysyä
        järjissäni kaikesta huolimatta. :p

• tähdet silmissä

Tämä 5 v nuorempi mies vain teki vaikutuksen kaikella mahdollisella tavalla. Sellainen aitous ja kyky olla läsnä. Ja vaikka hän välillä myrskyn lailla riehaantuu, niin hänen tietynlainen herkkyys ja välittäminen paistaa sen myrskyn läpi ja lumoaa toisen tajuttomaksi. Tai ei itseasiassa tajuttomaksi vaan saa toisen, ainakin minut, säteilemään. Myös vahva vetovoima häneen on jotain sellaista, joka saa aikaan itsessäni jotain suurempaa, ei vain pelkkää himoa.

• Aito Ihmisyys

Mielenkiintoista analyysia. Herättää kysymyksiä ja ajatuksia.Prosessi/Henkinen/Hengellinen kehitys.

• huomaavaisuus

Hänessäkin aitous.

• aitous

Aitous on tärkeintä.

• erityinen on

En tiedä, en todellakaan, mutta mielessä on, joka päivä.

• rakastin

Rakkaus, ainakin uskoin niin, hyvät jutut ja teot, mutta julmuus paljastui. ei enää

• kuka tietää sun jutut

Palsta on julma.

• ikävin tuntein m

villi ja herkkä nainen, aito , ei esittänyt jotai, mitä oli, suora ja rehellinen, yllätyksiä täynnä aina

• kaipaan yhä

kiukkusenakin suloinen olento, herkkä, viisas, huomioi muut, oikeudenmukaisuus, silmissä lämpö ja villikatse. teki minut melkein hulluksi . rakastin ja kaipaan aina

• en unohda

muistan ensikatseen ja kun tapasimme, luonnollinen olento, kuin enkeli.
      tapaus, tämä nainen harvinainen pakkaus, kiukuttelevanakin oli ihana, suli mun syliin.
      En vieläkään voi käsittää, ettei me olla me. oltiin kauan yhdessä. Sitä naista en unohda koskaan. kaipaus lohduton

• kaikkeni m
    • rakkaus naiseen m
      • Niin kai se on

Vieläkin, kai siitä haaveilen vieläkin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3908
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      353
      3027
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      13
      1937
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1665
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1109
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      964
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      821
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      69
      793
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    Aihe