Paavo Väyrynen joutui nyt tosipaikan eteen

voitelu vaikeutui

Kuluvan vuoden alusta astui voimaan veromuutos, jossa yritykset eivät voi enää vähentää edustuskulujaan verotuksesta. Paavo Väyrynenhän on tullut myös tunnetuksi siitä, että hän kyllä aina on löytänyt tarjoamalleen kahvikupille jonkun muun maksajan, kuin hän itse. Pitkään ikään on ehtinyt, mutta nyt se stoppi tulihänellekin jossain muodossa. Paavo Väyrynen kyllä on kekseliäs politiikko, niin porsaan kokoisen reijän hän kyllä vielä löytää. Yleensähän me veronmaksajat loppupeleissä aina maksemme nuo politiikkojemme ilmaiset "kupposet" ja "voitelulounaat". Eli viulujen maksajina olemme itse syyllisiä, eivät nuo paavoväyryset, jotka viettävät "firman piikkiin" leveään elämää.

Ravintolamaailma on nyt kuohukssaan ja uhkalevat toimintansa lopettamisella, niin tuottavaa tämä veronmaksajien piikkiin lankeava toiminta on ollut heille. Täytyy kyllä tästä asiasta ojentaa ruusuja tälle hallitukselle ja Jutta Urpilaiselle, joka uskaltaa pistää koko olemuksena kivitettäväksi tässäkin asiassa. Säästöjä niitä etsitään joka paikasta, niin miksi ei sitten näitä?

5

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et ole ainoa

Jos ulkoministeri Väyrystä tarkoitat ?

Mielestäni Tuomioja on ulkoministeri ?

Sullakin kaipuu keskusta ministereihin.

Vaikka istuva hallitus on ilman keskustaa, silti kova kaipuu keskusta ministereihin.
      Varmaan rapean vuoden päästä toiveemme toteutuu, sinun ja minun.

Eihän tästä nyt mitään tule hallituksella.
      Jää vain ruusukimppuun.

• Faktaa pukkaa

Urpilasen mahdollisuudet ostaa taulujaan Kokkolan kaupungille vaikeutuu.

• Pohjanrannassa lounaita ja ruokajuomia osteta ulkopuoliselta yrittäjältä, vaan päinvastoin molemmat valmistetaan itse ja myydään ulkopuoliselle. Näin ollen Väyryselle koituu verouudistuksesta menetyksiä korkeintaan siinä muodossa, että muut yrittäjät käyttävät Pohjanrantaa entistä vähemmän omien kauppakumppaneidensa kestitsemiseen.

Mutta ei Pohjanranta ole tuossakaan mielessä suurimpia häviäjiä. Ne löytyvät Helsingistä ja muista suurista asutuskeskuksista, joissa voideltaville kauppakumppaneille tarjotaan kaviaaria ja kalliita vuosikertaviinejä, eikä tavallista ruokaa ja ravintoloitsijan itsensä pullottamaa edullista kotiviiniä. Kokoomuslaiset kestitsijät ja ravintoloitsijat kiittävät Jyrki Kataista tästäkin uudistuksesta.

http://www.pohjanranta.com/fi

• :)))

• Tämmöisiä lisää

Syksyllä kävin Pohjanrannassa.
      Silloin oli jotkin myyjäiset piha auleella.
      Kuin tori.
      Ja tuotteet oli tosi hyviä. Maalaisleipää ja sellaista.
      Juuri sitä lähituotetta, miksei kauempaakin.

Suomessa hyvä lähiruoka.
      Sitä hyödyntää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      376
      2376
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      63
      1839
    3. 154
      1423
    4. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1236
    5. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1201
    6. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      48
      925
    7. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      90
      874
    8. Haluatko enää nähdä mua mies?

Se on täysin sinusta kiinni.
      Ikävä
      71
      842
    9. Alavuden Ähtärin kylä 1.1.2028

Ketä saamme kiittää tästä?
      Ähtäri
      28
      813
    10. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      43
      805
    Aihe