Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

menkat jäänyt välistä?

pinkeys1

Pari viikkoa menkat ovat myöhässä mutta rtestit negatiivisia. Voisiko olla että menkat jäivät nyt vain välistä ja uusi kierto alkoi koska ovistesti oli positiivinen?
mietin siis tarvitseeko tästä lääkäriin mennä vai unohdanko tämän että menkat jättivät tulematta?
valkovuoto on kyllä runsasta, poikkeuksellisen. Ehkä nyt on uusi ovis meneillään?
outo keho mulla. Aiemmin ollut normaali..

3

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15+17

      Muistele oliko sulla jotain stressaavaa tai muuten vaan jotenkin elämässä joku erilainen tilanne mahdollisen oviksen aikaan? Voihan hyvin olla, että vaikka ovistesti näytti plussaa niin ovista ei sitten kuitenkaan tapahtunut ja se tapahtuukin vasta nyt. Ovistestihän vaan testaa lh-huipun ja sen testiin jälkeenhän oviksen pitäisi tapahtua. Jos kuitenkin on käynyt niin, että jokin on estänyt oviksen niin se tuleekin sitten vasta nyt ja menkat sitten parisen viikon päästä.

      Tai sitten voit olla raskaana, mutta sulla nousee hormonit vaan niin hitaasti, että ei vielä näyt r-testissä. Tai sitten on jotain muuta hormonihäikkää.

      Kyllä ne menkat sieltä tulee (tai on tulematta, jos flaksi kävi). Tod. näk. jos lääkärille koetat päästä niin sieltä sanotaan vaan, että odottele. Yksityinen tosin saattaa kyllä ottaakin katsottavaksi, rahaahan ne siitä vain saavat.

      • pinkeys1

        En ainakaan ole tiedostanut stressaavani mutta tokihan alitajunnassa on voinut jotain olla. Menkkamaisia on tuntunut kyllä on/off jo kolmw vko! Eli myös vko ennen ku menkkojen pitäisi alkaa, se on ollut meikäläiselle harvinaista.
        niin voi olla etteivät ota mua verikokeisiin vielä, mutta olisi kiva saada menkat jotta uusi yrittäminen voisi aloittaa, vai? Mietin jotain lääkitystä.


      • pinkeys1
        pinkeys1 kirjoitti:

        En ainakaan ole tiedostanut stressaavani mutta tokihan alitajunnassa on voinut jotain olla. Menkkamaisia on tuntunut kyllä on/off jo kolmw vko! Eli myös vko ennen ku menkkojen pitäisi alkaa, se on ollut meikäläiselle harvinaista.
        niin voi olla etteivät ota mua verikokeisiin vielä, mutta olisi kiva saada menkat jotta uusi yrittäminen voisi aloittaa, vai? Mietin jotain lääkitystä.

        *menkkamaisia tuntemuksia, piti kirjoittaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2328
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      42
      1537
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1467
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      73
      1254
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe