Miksi vietät aikaasi niiden pahojen ihmisten seurassa?
Päästät ne vaikuttamaan elämääsi. :(
Miksi sä ihastukseni olet väärässä seurassa?
27
199
Vastaukset
- Jaa kenen?
Millä tavoin pahoja?
- taidat itse
olla paha, kun olet valmis keskustelupalstalla manipuloimaan.
- ap.
Miten niin manipuloimaan? Herää nyt sinäkin jo tähän todellisuuteen?
Millä tavalla manipuloimaan, jos kerron huolestani?
Huoleni on todellinen, jos tietäisit tilanteesta, et kirjoittaisi noin höperöä kommenttia. - no mitä sitä sit
ap. kirjoitti:
Miten niin manipuloimaan? Herää nyt sinäkin jo tähän todellisuuteen?
Millä tavalla manipuloimaan, jos kerron huolestani?
Huoleni on todellinen, jos tietäisit tilanteesta, et kirjoittaisi noin höperöä kommenttia.nettipalstalle tuut kertoon, sille ihmiselle itelleenhän se pitää kertoo et sekin tietää !!
- ap.
no mitä sitä sit kirjoitti:
nettipalstalle tuut kertoon, sille ihmiselle itelleenhän se pitää kertoo et sekin tietää !!
Kerron myös muualla. Muitakin voi olla samassa tilanteessa ja ehkä voin saada jonkun herätettyä ajattelemaan.
- HALOOOOOOO
ap. kirjoitti:
Kerron myös muualla. Muitakin voi olla samassa tilanteessa ja ehkä voin saada jonkun herätettyä ajattelemaan.
KERRO SITTEN MYÖS MUUALLA.
KUKAAN "HÄN" EI TIEDÄ MITÄ JA KEITÄ TARKOITAT, JOS EDES SATTUU NÄITÄ HÖPERYYKSIÄ JA HOURAILUJA LUKAMAAN. URPÅ!
- 12+14
Ketä nää pahat on /ja missä ovat ?
Alamaailman jengiäkö vai huumeliigaa?- ap.
En kerro täällä sen tarkemmin, hän kyllä tietää mitä tarkoitan.
- ei täällä
ap. kirjoitti:
En kerro täällä sen tarkemmin, hän kyllä tietää mitä tarkoitan.
ainakaan kukaan tiiä.
- 14´2
Minulla on hyviä uusia tuttavuuksia tullut, valitsen tarkoin ystävät.
.Aika menee rattoisasti heidän kanssa jos on jotain yhdistäviä asioita.- onnea tiellesi
Joskus yhdistävät asiat voi olla harhaa, tuttavuuksien kanssa. Sitten vasta kun kunnolla tutustuu oppii näkemään ne oikeat yhdistävät. Usein tuttavuuksien kanssa ollaan juuri vain niitä hyvänpäivän tuttuja jolloin ei nähdä kuin pintapuoli toisesta, ei sitä todellista ihmistä siellä alla.
Minäkin olen mennyt harhaan, sitä sattuu. Joistain ei vain niin pääse sitten erkanemaan kun huomaa että siellä alla oleva henkilö ei olekaan se mitä esittää ja että oma elämä alkaa mennä alamäkeen kun tämä kyseinen henkilö vaikuttaa siihen. - 14`2
Tässä ei olekan mistään suhteesta kyse, vaan ystävistä.
- Väärä seura
Kenen mielestä? Asiaa ei taida voida muuttaa ellei hän ajattele kanssasi samoin,
jokainen kun valitsee seuransa itse ja aika harvoin siihen kai voi vaikuttaa sivusta.- ap.
Niin, sepä se. Kun välittää niin silloinhan haluaa varoittaa jos näkee jotain mitä toinen ei välttämättä huomaa, eikö?
- Juuripa näin
Onneksi jokainen voi kuitenkin itse valita seuransa.
- sivupersoona
ap. kirjoitti:
Niin, sepä se. Kun välittää niin silloinhan haluaa varoittaa jos näkee jotain mitä toinen ei välttämättä huomaa, eikö?
Ketähän nyt halunnet varoittaa ?
- Sano se hänelle
ap. kirjoitti:
suoraan sitten. Turha aloitus, jos ei voi mitenkään tarkentaa millä tavoin ne "pahat ihmiset" vaikuttavat.
- mä oon jo
Juuripa näin kirjoitti:
Onneksi jokainen voi kuitenkin itse valita seuransa.
tottunut siihen,että minne tahansa meen,oon aina väärässä seurassa.ja ei,en tosiaankaan haluaisi ketään seuraani,mutta väkisin siihen tungetaan,niin minkä mä sille voin.
eli mitenkään en voi valita seuraani.tietysti voisin käskeä heitä suksimaan kuuseen,mutta silloin minut luokiteltaisiin joksikin oudoksi.
eli mitä mun sun mielestä pitäisi tehdä?
- ap.
Miinuksia ja vastaanväittämistä. :)
Vastaukset ihan kuin lapsi jolta koittaa kieltää lelun jonka tietää tekevän pahaa pitemmän päälle. ;)
Huomaa vastauksista ettei asiaa olla todella mietitty edes.
Ensinnäkin sekin ettei mulla ole valtaa kieltää keneltäkään seuraa, joten sitä vaihtoehtoa on mielestäni turha edes kommentoida.
Uhma on uhmaa.
En ole äitinne, enkä isänne, suosittelen kasvamista kuitenkin.- Eli mitä tahansa
joku sanoo sä joka tapauksessa ajattelet olevasi oikeassa? Onnea vaan, mutta varaudu siihen, ettei se sun ihastus välttämättä ihan arvosta tota sun asennetta.
- Mutta mutta ..
se että oletko aivan varma että sinä olet oikeassa ja hän väärässä?
Otit ketjun kommentitkin vain pelkkänä negana, teetkö saman hänen kanssaan? - ap.
Eli mitä tahansa kirjoitti:
joku sanoo sä joka tapauksessa ajattelet olevasi oikeassa? Onnea vaan, mutta varaudu siihen, ettei se sun ihastus välttämättä ihan arvosta tota sun asennetta.
Sinä et tiedä tästä asiasta mitään, joten?
Minä tiedän tästä asiasta paljon, joten tiedän kyllä myös mistä kirjoitan.
Ei ole kyse asenteestani.
Aika jännää että asiani koskettaa näin montaa henkilöä. - hyvät pahat ja rumat
ap. kirjoitti:
Sinä et tiedä tästä asiasta mitään, joten?
Minä tiedän tästä asiasta paljon, joten tiedän kyllä myös mistä kirjoitan.
Ei ole kyse asenteestani.
Aika jännää että asiani koskettaa näin montaa henkilöä.Aika jännää, että kirjoitat asiasi yleiselle keskustelupalstalle, mutta et halua yhtäkään vastausta.
- ei hätää
hyvät pahat ja rumat kirjoitti:
Aika jännää, että kirjoitat asiasi yleiselle keskustelupalstalle, mutta et halua yhtäkään vastausta.
kummallista, minä ymmärsin aloittajaa. Mutta olen ollutkin aina erilainen.
- ei hätää
Ymmärsin, että aloittajan tarkoitus oli hyvä.
- rajat
Ei se ole ihan niin, kuin luulet. Tiedän sinun tietävän paljon, mutta et voi ymmärtää täysin. Eivät he ole pahoja, luota minuun. Sitä on vaikea selittää, mutta jos itselläni olisikin joskus paha olla, en siitä voi syyttää muita.
- valinnat
Mitä jos aloittaja tuntee sen porukan. Silloin hän voi tietää ja ymmärtää enemmän. Tuli nyt vain mieleen tuosta vastauksestasi.
Yksi ihmisten virheistä on uskoa aina hyvään, ettei kukaan ole paha. Sitten löytyy myös niitä jotka tosissaan uskovat pahaan, puhuvat kuoleman rajalla käynneistä ja nähneensä saatanan siellä ym. ja nauttivat sotkiessaan toisten asioita ja elämiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2182498Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32099Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3171847- 951605
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois831485Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251111
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73996