sun ystävä, en muuta.
Ajattelin että voin olla
14
136
Vastaukset
- en halua
en halua ystäviä.
- outoa että on
ihmisiä joille ystävä ei kelpaa.
- ..............
outoa että on kirjoitti:
ihmisiä joille ystävä ei kelpaa.
jos ei osaa luottaa kehenkään niin ei voi eikä halua.
- ap....
Mä olen päättänyt, etten enää ota vastaan mitään juonittelua!
- simpauttajakainen
Oletko päättänyt ettet itse myöskään juonittele!
- tääkö on
taas niitä "esitän eri henkilöä viestejä. nimmariksi laitetaan oikein noita akka ja mielikuvat lähtee taas vilisemään
rekisteröintipakko palstalle! ! - trollaattori
tääkö on kirjoitti:
taas niitä "esitän eri henkilöä viestejä. nimmariksi laitetaan oikein noita akka ja mielikuvat lähtee taas vilisemään
rekisteröintipakko palstalle! !noita-akkahan kirjoitetaan yhdysviivalla.
paitsi jos trolli on lukihäiriöinen, kuten se usein on.
- Kelpaa kiitos
Ystävyys on hyvä asia eikä ystäviä ole koskaan liikaa. Mies muttei ukko.
- ..että oikein
kelepaa nyt.etkös sä pistänyt mehevän haukkumakirjoituksen toissa iltana???
- Kelpaa kiitos
..että oikein kirjoitti:
kelepaa nyt.etkös sä pistänyt mehevän haukkumakirjoituksen toissa iltana???
Tämä mies ei harrasta niitä juttuja.
- noitikselle
Aikaslailla outo ja kumma tapa todentaa se. Ei ymmärrä.
- se on kuule niin
että vieraiden naisten juttuja ei ymmärrä eikä ole tarviskaan kun ei ymmärrä tutunkaan naisen juttuja.//.
- noitikselle
se on kuule niin kirjoitti:
että vieraiden naisten juttuja ei ymmärrä eikä ole tarviskaan kun ei ymmärrä tutunkaan naisen juttuja.//.
Ahaa, tää ei ollu sit mulle. Have a nice day :)
- sun ystävä
Olen vain noita-akka, kerran olet niin ajatellut ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1284836Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa143511Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1573320Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss302762Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu882513Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181833Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo101452Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1311362Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky51314Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111267