Otsikko on teille kaikille. Mä yritän nyt itse ainakin.
Olisiko aika hyväksyä?
21
639
Vastaukset
- ...
Mikä hyväksyä? se että oon bi ja meistä ei tuu mitään?
- Ihan tosissaan nyt
Se mitä niin kovin haluat muttet saa
- ahne
Me ei hyväksytä, me halutaan!
- edestä ja takaa ooh
Olisiko ukko sun aika hyväksyä, et jos sä käyt panees niin minäkin käyn. En rupee sun perään itkeen. maailma on miehiä täynä. Jos et ymmärrä et sulla on perhe, kohta voit todeta et sitä ei enää ole.
- Ihan tosissaan nyt
Miettikää itseänne ennen tätä kaipausta.
Miettikää että teitä olisi silloin joku kaivannut ja te vaan elätte elämäänne autuaan tietämättöminä tai välinpitämättöminä tästä.
Kuinka hukkaan heitettyä se kaipaus silloin olisi. Sitä tämä on.- onkohan eräs mies
samaa mieltä,kuin edellinen?
kysynpähän vaan.. - Näinhän se on
että jos ei toinen siitä tiedä niin hukkaan menee.
Olen itse vähän miettinyt että onko tiedossa, tunteet on tehty selväksi, mutta onkohan hän huomannut kaipuun tuskaani jota olen yrittänyt peitellä ... tosin välillä ei ole kyllä oikein hyvin onnistunut tuo peittely. - erään miehen
Näinhän se on kirjoitti:
Olen itse vähän miettinyt että onko tiedossa, tunteet on tehty selväksi, mutta onkohan hän huomannut kaipuun tuskaani jota olen yrittänyt peitellä ... tosin välillä ei ole kyllä oikein hyvin onnistunut tuo peittely.silmistä on vaikea lukea mitään.omistani taas saattaa lukea kaiken.
- Ihan tosissaan nyt
Näinhän se on kirjoitti:
Olen itse vähän miettinyt että onko tiedossa, tunteet on tehty selväksi, mutta onkohan hän huomannut kaipuun tuskaani jota olen yrittänyt peitellä ... tosin välillä ei ole kyllä oikein hyvin onnistunut tuo peittely.Jos tapaat häntä edelleen, niin kyllä hän on voinut vaistota että kaipaat häntä, vaikka kuinka peittelisit.
Minä mietin omalla kohdalla, että jos hän saisi tietää että kaipaan häntä edelleen, niin ajattelisiko hän että "voi että kun on outo nainen, päästäis jo irti", vai säälisikö hän vain minua vai tuntisiko hän samoin kuin minä. Ja mitäs sitten, viimeisen vaihtoehdon jälkeen olisin ihan hukassa asian kanssa.
- en missään nimessä
Vaikka tämä ei koske minua, pelkään sen silti koskevan
- Ihan tosissaan nyt
Tiedoksi kaikille näin jälkikäteen, että aloittaja on sitten nainen.
- Näin..
Jos et yritä et saa!!
- vaalea karkulainen
Olen jo ajat sitten hyväksynyt sen, etten löydä häntä enää.
Ja eipä siinä mitään, kun en edes tiedä mitä menetin (ties vaikka olisi ollut sarjamurhaaja-vaimonhakkaaja... hope not!) :D
Nyt vaan lueskelen välillä näitä juttuja ja kommentoin jos aihe vaikuttaa kiinnostavalta.
Kyllä se elämä on tuolla palstan ulkopuolella. - tiedän olisi tmi
viimeinen ilo
http://youtu.be/Ef_swHaMpEQ- I'm not fake n
Mä olen alkanut tykkään tästä biisistä, oli eräässä aikaisemmassa ketjussa kommenttina.
- tässäkin hetkensä
Nyt pitää hyväksyä reippaasti ne vitun tosiasiat. Että kaikki on aina vain yhtä paskaa ja todellisuutta. Eikä meille ikinä muuta tule. Mutta ei se haittaa. Menee se näinkin.
- Näin se on.
http://www.youtube.com/watch?v=czLFtLBO56k
Vaikka nyt ei ole lauantai, niin voit laittaa tämän soimaan. Tulee vähän hauskempi mieli.:)
- Näin se on.
Uusi rakkaus parantaisi. Mutta kun se on niin vaikea rakastua, uskoa ja luottaa. Olen järjen tasolla hyväksynyt, mutta tunteet laahaavat perässä. Joka kerta, kun näen hänet, se on kuin puukolla iskisi sydämeen. Niin paljon sattuu. Onneksi vähän yli kuukauden päästä kaikki helpottuu.
- Hitaasti eteenpäin
Olen hyväksynyt, ettei meistä tule paria. Kalvava ikäväkin asettunut. Aina välillä hän silti läikähtää mieleeni kuin lämmittävä auringonpaiste. Kaunis muisto jäi yhteisistä hetkistä
- masentunut1
Mikä hyväksyä? Haluan tietää! Hyväksy hänelle puhuminen. Hyväksy hänet. Hän haluaa puhua sinulle. Hän ei halua lopettaa sinulle puhumista! Häntä ahdistaa jos joutuu lopettamaan.. Tekee itsemurhan muuten.. Jos et ole hän niin älä pahastu!
- masentunut1
Jos et ole se ketä tarkoitan niin älä pahastu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1284836Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa143511Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1573320Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss302762Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu882513Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181833Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo101452Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1311362Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky51314Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111267