Seniorit liikenteessä, voi voi..
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288666726778.html?pos=ok-nln
Seniorit liikenteessä
6
67
Vastaukset
- Ikämies
Mitä tuossa aloittaja yrittää tarkoittaa kun samanlaista touhua on nuorillakin?
- 15+14
Ainakaan nuorilla ei ole muistisairauksia. Muistisairaat ajavat vaikka moottoritietä väärään suuntaan ja satoja kilometrejä ohi kohteesta tai liikenneympyrässä niin kauan että bensa loppuu.
- Seniorina vain
Mutta mitäs sinä teet kun tulet vanhaksi ?
Ei kaikki vanhat ole muistisairaita ja sinun tulee muistaa sekin sinä
myös tulet vanhaksi.- 14+20
Ajokorttivalvonta on nykyään paljon parempi kuin ennen. Silti liikenteeseen pääsee näitä toisille vaarallisia muistisairaita. Sitä toivoo, että pysyisi itse terveenä. Jos ei pysy on vähän niin kuin hyväksyisi humalassa ajamisen. Moraalitonta toisia tiellä liikkuvia kohtaan ajaa muistisairaana.
- Vanhana liikenteessä
Muistisairaus saattaa tulla yllättäen eikä lääkärintarkastuksia voi tehdä
jokapäivä. Sairas ei itse huomaa muistinsa huonontuneen ja näin tuokin
tapaus on mahdollinen.
Muuten rattijuopot aiheuttavat eniten onnettomuuksia ja he saavat vain
aina uudestaan jatkaa törkeilyjään liikenteessä.- 20+10
Eivätpä aiheuta jos katsotaan suhteessa. Tilastojen mukaan kaksi promillea kuskeista on rattijuoppoja eli liikenteessä on koko ajan kymmeniä rattijuoppoja. Muistisairaus on paljon vaarallisempaa liikenteen kannalta.
Suomessa on noin 2,2 miljoonaa henkilöautoa. Jos keskimäärin neljäsosa liikkuu teillä päivittäin, rattijuoppoja olisi siinä tapauksessa joka päivä 1100. Mieti sitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956797Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652069- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151277- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691180Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71156RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531057Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982