rieju kulkemaan

hihihih.-...

jumalauta haluan riujuni kulkemaan se on rieju rr malli kertoo helppoja virejöä

219

34505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo pe

      Otat kuule kuristukset pois, ja vaihdat 100:sen suuttimen ja sitten isompi etuhamppi niin kyllä sä sen riejus saat kulkemaan ainakin 90-120 km/h

      • rieju rr spike

        mä otin pelkän holkin pois ja 102 suutin ni kulki jotain 85km/h


      • ei riemulla rajaa kun rieju...

        vittuuks menee mitään 90-120noilla vireillä. korkeintaan sen 80 ja tuskin sitäkään itel rr ja kulkee noi jtn 75km/h.


      • Blake
        ei riemulla rajaa kun rieju... kirjoitti:

        vittuuks menee mitään 90-120noilla vireillä. korkeintaan sen 80 ja tuskin sitäkään itel rr ja kulkee noi jtn 75km/h.

        Rieju rr sport-05 menee yli 80 vakiosuuttimella ku repii se pilli alkukäyrästä vittuu


      • rieju
        Blake kirjoitti:

        Rieju rr sport-05 menee yli 80 vakiosuuttimella ku repii se pilli alkukäyrästä vittuu

        ku ottaa kuukautiskupin alkukäyräst helvettii ni johan alkaa kulkee. yli 70km/h. miten holkin saa poistettuu ja missä se on? ja myös muita viritys juttuja?


      • jomppa8
        ei riemulla rajaa kun rieju... kirjoitti:

        vittuuks menee mitään 90-120noilla vireillä. korkeintaan sen 80 ja tuskin sitäkään itel rr ja kulkee noi jtn 75km/h.

        itellä menee rieju rr sen 80-85 ja ei oo muuta tehty kun kurit pois ja isompaa suutinta.. et saa sen ainakin sen 90-100 meneen jos viä laittas hukkaputken tukkoon ja isompaa eturatasta... JA HELEPOSTI


      • Rieppe_rieju
        ei riemulla rajaa kun rieju... kirjoitti:

        vittuuks menee mitään 90-120noilla vireillä. korkeintaan sen 80 ja tuskin sitäkään itel rr ja kulkee noi jtn 75km/h.

        elikkäs mulla on Rieju rsx vuosi mallia 06 ja olen ostanut siihen kromi teharin ja maskin ja vanneteipit ja rajottimen nyt se kulkee semmosta 80m/h, mutta se ei riitä haluain että se kulkis noin 90-100km/h, mutta siten että ei ole mikään laiska vaan jaksaa kiihtyä nopeasti... riejussa on 16mm kaasari vakiona niin sopisko siihen semonmen 18mm kaasari?.... lisäksi haluaisin tietää kumpi suutin olisi parempi 95 vai 100.


      • Zakkeh

        voitko luetella kaikki kurit mitkä pitää ottaa pois?


      • pieru

        ei ainakaan minun rieju mrx kule mitenkään 90/km kun ottaa kurin pois hikiseen 70 jos sitäkään alamäkeen hyytyy tai tukehtuu :D mitenkähän se silleen tekee?? paljon kulkis jos laittaisi UUSI Tecnigas tehoputki FURIA, Rieju MRX/SMX???


      • riepu
        Zakkeh kirjoitti:

        voitko luetella kaikki kurit mitkä pitää ottaa pois?

        no sun mopossas läppärungossa, alkukäyrässä sitten siinä liitoskohassa ja äänen vaimentimessa.


      • stifleri
        rieju kirjoitti:

        ku ottaa kuukautiskupin alkukäyräst helvettii ni johan alkaa kulkee. yli 70km/h. miten holkin saa poistettuu ja missä se on? ja myös muita viritys juttuja?

        juup mulla on toi riejun uusinta mallia oleva miten tota sais silleen että kulkis 60km/h se ois sopiva ja sit että kiihtyis hyvin kai noita kureja vois ottaa ja sit rattaita vaihtamalla pienentää nopeutta vai onko jotain muuta?


      • stifleri
        stifleri kirjoitti:

        juup mulla on toi riejun uusinta mallia oleva miten tota sais silleen että kulkis 60km/h se ois sopiva ja sit että kiihtyis hyvin kai noita kureja vois ottaa ja sit rattaita vaihtamalla pienentää nopeutta vai onko jotain muuta?

        ja missä siinä on niitä kuristuksia.. alkukäyrässä ainaki


      • eeriik

        meneekö sama turbokitti riejuun mikä derbiin..????????????????????????


      • rofl
        eeriik kirjoitti:

        meneekö sama turbokitti riejuun mikä derbiin..????????????????????????

        hmm elikkäs mitens olis ku ottas tosta riejusta kureja pois sen verran että poraa reijän siihen "rikkaan" ja sit vaihtaa 5 piikkiä isomman takarattaan ja 2 piikkiä pienemmän takarattaan ainaki kiihtyy vittuna ja oisko toi mahollista?


      • joopa joo

        niin Paisarin ja alkukäyrän välissä olevan holkin saa kun avaa pultit ja ottaa sen pois. tommoset ohjeet lukee netis.. niin mis siellä on ne pultit ku ne jotka on siinä alkukäyrässä nii ne on hitsattu kii ja miltähän se holkki näyttää siinä näkyykö se vai miten


      • kakka69

        niin Paisarin ja alkukäyrän välissä olevan holkin saa kun avaa pultit ja ottaa sen pois. tommoset ohjeet lukee netis.. niin mis siellä on ne pultit ku ne jotka on siinä alkukäyrässä nii ne on hitsattu kii ja miltähän se holkki näyttää siinä näkyykö se vai miten


      • Huhuuaaas
        pieru kirjoitti:

        ei ainakaan minun rieju mrx kule mitenkään 90/km kun ottaa kurin pois hikiseen 70 jos sitäkään alamäkeen hyytyy tai tukehtuu :D mitenkähän se silleen tekee?? paljon kulkis jos laittaisi UUSI Tecnigas tehoputki FURIA, Rieju MRX/SMX???

        Jos on niin se hyytyy sen takia et siinä on kierrosten rajotin joka alkaa katkoo sytytksii ja sen takii hyytyy alamäkee. Mul on toi RRX 07 power up ja kulkee vakiona 50 tasasella ja ala-mäkeen 60. Sit se elektroninen näyttö on ihan jees ja mul näkyy ainakin km/h. Jos oot ostanu suomesta niin käy valittaa sinne mistä ostit.

        Tosi kiva peli, kiihtyy ihan hyvin ja muuteski aika nätti. Aion 500 km huallon jälkee ottaa kuristuksen alkukäyrästä vittuu ja sit isompaa suutinta. Kaasarinkin vois vaihtaa 18-20 mm ja ehkä teharin...


      • jos mo
        Huhuuaaas kirjoitti:

        Jos on niin se hyytyy sen takia et siinä on kierrosten rajotin joka alkaa katkoo sytytksii ja sen takii hyytyy alamäkee. Mul on toi RRX 07 power up ja kulkee vakiona 50 tasasella ja ala-mäkeen 60. Sit se elektroninen näyttö on ihan jees ja mul näkyy ainakin km/h. Jos oot ostanu suomesta niin käy valittaa sinne mistä ostit.

        Tosi kiva peli, kiihtyy ihan hyvin ja muuteski aika nätti. Aion 500 km huallon jälkee ottaa kuristuksen alkukäyrästä vittuu ja sit isompaa suutinta. Kaasarinkin vois vaihtaa 18-20 mm ja ehkä teharin...

        Joo no paljonko Lieu Rrx -07 Power upin pitäs kulkee noin 1/3 kaasulla?
        Ja nouseeko muka riejun kierrokset edes yli sen 3000? xD


      • Reeju
        pieru kirjoitti:

        ei ainakaan minun rieju mrx kule mitenkään 90/km kun ottaa kurin pois hikiseen 70 jos sitäkään alamäkeen hyytyy tai tukehtuu :D mitenkähän se silleen tekee?? paljon kulkis jos laittaisi UUSI Tecnigas tehoputki FURIA, Rieju MRX/SMX???

        Paljohan kulkee tollanen Rieju RSX jos on kaikki kurit pois ja suutin isompi? mitä pitäs tehä et menis sellanen 60km/h?


      • säätää
        stifleri kirjoitti:

        juup mulla on toi riejun uusinta mallia oleva miten tota sais silleen että kulkis 60km/h se ois sopiva ja sit että kiihtyis hyvin kai noita kureja vois ottaa ja sit rattaita vaihtamalla pienentää nopeutta vai onko jotain muuta?

        pover up :ssa ei oo mun tiedon mukaan kureja, mut siinä on eräänlainen rajotin joka toimii sähkösesti siinä rajottimes on kortti johon oikeeseen kohtaan poramalla saa sen kulkeen sen 70-80 km/h minkä mopot saa valmistus maassaan (espanjassa) kulkea


      • juupajuupe
        ei riemulla rajaa kun rieju... kirjoitti:

        vittuuks menee mitään 90-120noilla vireillä. korkeintaan sen 80 ja tuskin sitäkään itel rr ja kulkee noi jtn 75km/h.

        kaverilla kulkee 90 km\h


      • jakhe
        säätää kirjoitti:

        pover up :ssa ei oo mun tiedon mukaan kureja, mut siinä on eräänlainen rajotin joka toimii sähkösesti siinä rajottimes on kortti johon oikeeseen kohtaan poramalla saa sen kulkeen sen 70-80 km/h minkä mopot saa valmistus maassaan (espanjassa) kulkea

        Kyllä pwr upissa on myös kuri alkukäyrässä ja äänenvaimentimessa ainankin ja sitten se rajoitettu cdi boksi power upin saa kulkemaan 60 kun ottaa sen alkukäyrän kurin pois mikä lähtee helposti avaamalla alkukäyrän kolme pientä pulttia.


      • jeesse
        stifleri kirjoitti:

        juup mulla on toi riejun uusinta mallia oleva miten tota sais silleen että kulkis 60km/h se ois sopiva ja sit että kiihtyis hyvin kai noita kureja vois ottaa ja sit rattaita vaihtamalla pienentää nopeutta vai onko jotain muuta?

        moii sen saa kulkee hyvin 14 eturattaal mul spike x ja kulkee 63 ja painan sellase 80 : D


      • Rieju rrx power up
        säätää kirjoitti:

        pover up :ssa ei oo mun tiedon mukaan kureja, mut siinä on eräänlainen rajotin joka toimii sähkösesti siinä rajottimes on kortti johon oikeeseen kohtaan poramalla saa sen kulkeen sen 70-80 km/h minkä mopot saa valmistus maassaan (espanjassa) kulkea

        Tuas riejus on ainaki siin heti alkukäyräs sellane ''kuukautis'' kuppi.. sen otti pois ni nous vauhti 60km/h sit viel isompi suutin..


      • asdkha
        jakhe kirjoitti:

        Kyllä pwr upissa on myös kuri alkukäyrässä ja äänenvaimentimessa ainankin ja sitten se rajoitettu cdi boksi power upin saa kulkemaan 60 kun ottaa sen alkukäyrän kurin pois mikä lähtee helposti avaamalla alkukäyrän kolme pientä pulttia.

        Siinä alkukäyrässä on kuristukset ja ne siinä on kolme pulttia ja alhaalta yhellä hitsipisteellä kiinni se holkki, että se pitää vähän viilata mutta ei sekään mikään hankala homma ole.


      • Et semmosta
        jos mo kirjoitti:

        Joo no paljonko Lieu Rrx -07 Power upin pitäs kulkee noin 1/3 kaasulla?
        Ja nouseeko muka riejun kierrokset edes yli sen 3000? xD

        Joo no paljonko Lieu Rrx -07 Power upin pitäs kulkee noin 1/3 kaasulla?
        Ja nouseeko muka riejun kierrokset edes yli sen 3000? xD


      • rieju on IHQ
        jakhe kirjoitti:

        Kyllä pwr upissa on myös kuri alkukäyrässä ja äänenvaimentimessa ainankin ja sitten se rajoitettu cdi boksi power upin saa kulkemaan 60 kun ottaa sen alkukäyrän kurin pois mikä lähtee helposti avaamalla alkukäyrän kolme pientä pulttia.

        ainakaan 09 vuojen riepussa ei ole änkässä kuristinta
        vain alkukäyrän ja paisarin välissä ja paisarissa .jos virittää haluaa eikä putkea pahemmin ronklata nii holkki pois ,koska se paisarin kuristin ei vauhtia vie paskan vertaa. sitte isompi suutin ja väleistä riippuen 59- 70 . =)


      • Mopotietäjä12345
        jomppa8 kirjoitti:

        itellä menee rieju rr sen 80-85 ja ei oo muuta tehty kun kurit pois ja isompaa suutinta.. et saa sen ainakin sen 90-100 meneen jos viä laittas hukkaputken tukkoon ja isompaa eturatasta... JA HELEPOSTI

        Helvetin pelle se mittari KUSETTAA ETTEKÖ NIIN YKSINKERTAISIA ASIOITA TIEDÄ ETTÄ VAKIOMITTARIT KUSETTAA MITTARIN NÄYTTÄMÄ NOPEUS ESIM 80-85 ON RIEJUSSA OIKEASTI 65-70


      • wrfvhm.sdzlfyha
        Mopotietäjä12345 kirjoitti:

        Helvetin pelle se mittari KUSETTAA ETTEKÖ NIIN YKSINKERTAISIA ASIOITA TIEDÄ ETTÄ VAKIOMITTARIT KUSETTAA MITTARIN NÄYTTÄMÄ NOPEUS ESIM 80-85 ON RIEJUSSA OIKEASTI 65-70

        Joo ei kyllä noin paljoa kuseta. Omassa kusettaa 3km/h ja on gps:ään kokeeltu.....


      • gsdfgsdfgdf
        rieju on IHQ kirjoitti:

        ainakaan 09 vuojen riepussa ei ole änkässä kuristinta
        vain alkukäyrän ja paisarin välissä ja paisarissa .jos virittää haluaa eikä putkea pahemmin ronklata nii holkki pois ,koska se paisarin kuristin ei vauhtia vie paskan vertaa. sitte isompi suutin ja väleistä riippuen 59- 70 . =)

        kuka vittu jaksaa mitään kureja ottaa pois? rieju varsinkin nii putkesta löytyy vähintää 20 kuristinta.... ostakaa samantie se tehoputki


      • juupajoensankari

        Toi menee niin hankalaksi koko rieju että tyytykää derbiin tai yamahaan, helpoin virittää, kestää ja kulkee.


      • j-enes
        jakhe kirjoitti:

        Kyllä pwr upissa on myös kuri alkukäyrässä ja äänenvaimentimessa ainankin ja sitten se rajoitettu cdi boksi power upin saa kulkemaan 60 kun ottaa sen alkukäyrän kurin pois mikä lähtee helposti avaamalla alkukäyrän kolme pientä pulttia.

        onko rieju rrx rajotin jossain siäl katteiten alla t: osku olematon


      • Rieju MRT 50
        Mopotietäjä12345 kirjoitti:

        Helvetin pelle se mittari KUSETTAA ETTEKÖ NIIN YKSINKERTAISIA ASIOITA TIEDÄ ETTÄ VAKIOMITTARIT KUSETTAA MITTARIN NÄYTTÄMÄ NOPEUS ESIM 80-85 ON RIEJUSSA OIKEASTI 65-70

        "Helvetin pelle se mittari KUSETTAA ETTEKÖ NIIN YKSINKERTAISIA ASIOITA TIEDÄ ETTÄ VAKIOMITTARIT KUSETTAA MITTARIN NÄYTTÄMÄ NOPEUS ESIM 80-85 ON RIEJUSSA OIKEASTI 65-70"

        Ei todellakaan kuseta noin paljoa! Itse olen testannut gps ja 1 km/h kusettaa - alaspäin. Eli jos ajat 50, niin vauhti gps :ään on 51.


      • Pen4!
        Mopotietäjä12345 kirjoitti:

        Helvetin pelle se mittari KUSETTAA ETTEKÖ NIIN YKSINKERTAISIA ASIOITA TIEDÄ ETTÄ VAKIOMITTARIT KUSETTAA MITTARIN NÄYTTÄMÄ NOPEUS ESIM 80-85 ON RIEJUSSA OIKEASTI 65-70

        Mulla kyl mrt:n mittari on yhtä tarkaa kalibroitu kun gps!!! PELLE


      • Rieju mies
        Mopotietäjä12345 kirjoitti:

        Helvetin pelle se mittari KUSETTAA ETTEKÖ NIIN YKSINKERTAISIA ASIOITA TIEDÄ ETTÄ VAKIOMITTARIT KUSETTAA MITTARIN NÄYTTÄMÄ NOPEUS ESIM 80-85 ON RIEJUSSA OIKEASTI 65-70

        Sinä pelle joka siellä viisastelet ja oot kaikki tietävä niin sanompa vaan että itselläni on rieju mrt vm 2010 ja siinä mittari näyttää aivan oikein tai ehkä oikeestaan ali nopeutta. minulla näytti mittari 45 niin kavereilla jotain 50


      • RiejuMRT PowerUp
        jakhe kirjoitti:

        Kyllä pwr upissa on myös kuri alkukäyrässä ja äänenvaimentimessa ainankin ja sitten se rajoitettu cdi boksi power upin saa kulkemaan 60 kun ottaa sen alkukäyrän kurin pois mikä lähtee helposti avaamalla alkukäyrän kolme pientä pulttia.

        Rieju MRT PowerUp vm.2010 ei auta. Otin koko kurin vittuun ja kulki edelleen 44km/h. PowerUpeissa kannattaa vaihtaa välit, porata morikki, vaihtaa suutin, kurit poies, niin pitäs kulkea.


      • TOSI ASIA!!!
        Rieppe_rieju kirjoitti:

        elikkäs mulla on Rieju rsx vuosi mallia 06 ja olen ostanut siihen kromi teharin ja maskin ja vanneteipit ja rajottimen nyt se kulkee semmosta 80m/h, mutta se ei riitä haluain että se kulkis noin 90-100km/h, mutta siten että ei ole mikään laiska vaan jaksaa kiihtyä nopeasti... riejussa on 16mm kaasari vakiona niin sopisko siihen semonmen 18mm kaasari?.... lisäksi haluaisin tietää kumpi suutin olisi parempi 95 vai 100.

        Ite vaihdoin maskin ja lisäsin vanneteipit nii kulki yli 200 !!!!!!!!!!!


      • riejux
        pieru kirjoitti:

        ei ainakaan minun rieju mrx kule mitenkään 90/km kun ottaa kurin pois hikiseen 70 jos sitäkään alamäkeen hyytyy tai tukehtuu :D mitenkähän se silleen tekee?? paljon kulkis jos laittaisi UUSI Tecnigas tehoputki FURIA, Rieju MRX/SMX???

        jos meinaa tukehtuu/hyytyy ala mäkee ni anna vähä ryyppyy


      • jep jep
        pieru kirjoitti:

        ei ainakaan minun rieju mrx kule mitenkään 90/km kun ottaa kurin pois hikiseen 70 jos sitäkään alamäkeen hyytyy tai tukehtuu :D mitenkähän se silleen tekee?? paljon kulkis jos laittaisi UUSI Tecnigas tehoputki FURIA, Rieju MRX/SMX???

        vaihda suurempi suutin!


      • ...
        Rieju MRT 50 kirjoitti:

        "Helvetin pelle se mittari KUSETTAA ETTEKÖ NIIN YKSINKERTAISIA ASIOITA TIEDÄ ETTÄ VAKIOMITTARIT KUSETTAA MITTARIN NÄYTTÄMÄ NOPEUS ESIM 80-85 ON RIEJUSSA OIKEASTI 65-70"

        Ei todellakaan kuseta noin paljoa! Itse olen testannut gps ja 1 km/h kusettaa - alaspäin. Eli jos ajat 50, niin vauhti gps :ään on 51.

        mittari on tarkka vain 45-50km/h


      • ....
        Et semmosta kirjoitti:

        Joo no paljonko Lieu Rrx -07 Power upin pitäs kulkee noin 1/3 kaasulla?
        Ja nouseeko muka riejun kierrokset edes yli sen 3000? xD

        kiva juttu hermanni


      • idioottiiiiiiiiiiii
        rieju rr spike kirjoitti:

        mä otin pelkän holkin pois ja 102 suutin ni kulki jotain 85km/h

        paska puhetta. rajotin hakkaa itellä vastaan 61, ja sen 63 menee ku holkki pois ja 115 suutin, ku uus power-up kone.


      • LUKEKAAAAAAAA
        rieju on IHQ kirjoitti:

        ainakaan 09 vuojen riepussa ei ole änkässä kuristinta
        vain alkukäyrän ja paisarin välissä ja paisarissa .jos virittää haluaa eikä putkea pahemmin ronklata nii holkki pois ,koska se paisarin kuristin ei vauhtia vie paskan vertaa. sitte isompi suutin ja väleistä riippuen 59- 70 . =)

        jep, itselläni on -09 Rieju RRX Smoto, eli Power-Up kone. Mulla on vaan alku käyrässä kuristus jossa on holkki kiinni ofc ! :D oon viilannu holkkii sillee et jää 7mm holkkii, ja 115 suutin. Koska uusi Power-Up kone tarvitsee ison suuttimen. Kulkee sen 64 ilman mitää vikoja tähän asti. Rajotin kyllä hakkaa vastaan mutta jos ostat tehoputken niin sekin loppuu. se on hassu juttu mutta niin se vaan on että rajottimen hakkaus loppuu kun laitat tehoputken kiinni ja menee sen yli 70km/h! :)


      • HULLUJAAAAAAA
        RiejuMRT PowerUp kirjoitti:

        Rieju MRT PowerUp vm.2010 ei auta. Otin koko kurin vittuun ja kulki edelleen 44km/h. PowerUpeissa kannattaa vaihtaa välit, porata morikki, vaihtaa suutin, kurit poies, niin pitäs kulkea.

        Joo, no itelläni on -09 vuoden, sielä on tosin vaan alkukäyrässä 1 kuristus, siitä ite viiilasin holkkia niin että jäi 7mm holkkia enään, ja 115 suutin koska Power-Up kone tarvitsee ison suuttimen. Kulkee 64km/h mutta rajotin hakkaa vastaan. IHMISET ÄLKÄÄ PORATKO CDI-BOKSIANNE! OSTAKAA RAJOTTAMATON! JOS PORAUS KUSEE UUSI MAKSAA 300 - 400€ KUN RAJOTTAMATON TAAS 40 - 100€!!!!!!!!!!!!!


      • huoh alottelijattt
        Mopotietäjä12345 kirjoitti:

        Helvetin pelle se mittari KUSETTAA ETTEKÖ NIIN YKSINKERTAISIA ASIOITA TIEDÄ ETTÄ VAKIOMITTARIT KUSETTAA MITTARIN NÄYTTÄMÄ NOPEUS ESIM 80-85 ON RIEJUSSA OIKEASTI 65-70

        kröhöm.. Digitaali mittari kusee max 8... itselläni kusee tasan 1. olen mitannut auton mittariin, GPSään ja poliisi tutkaan xd 64 näyttää mittari suoralla ja 63 kaikki muut mittarit! Joten turpa kiinni.


      • !!!!
        RiejuMRT PowerUp kirjoitti:

        Rieju MRT PowerUp vm.2010 ei auta. Otin koko kurin vittuun ja kulki edelleen 44km/h. PowerUpeissa kannattaa vaihtaa välit, porata morikki, vaihtaa suutin, kurit poies, niin pitäs kulkea.

        mulla on sama rieju siinä on leo vince v6 milline suutin porattu rajotin ja 13 ja 53 ja menee vaa 85


      • stna!!
        Mopotietäjä12345 kirjoitti:

        Helvetin pelle se mittari KUSETTAA ETTEKÖ NIIN YKSINKERTAISIA ASIOITA TIEDÄ ETTÄ VAKIOMITTARIT KUSETTAA MITTARIN NÄYTTÄMÄ NOPEUS ESIM 80-85 ON RIEJUSSA OIKEASTI 65-70

        jos totta puhutaa mulla mittari kusee liia vähä 5km/h tänää testattu poliisin tutkaa


      • Tk
        stifleri kirjoitti:

        juup mulla on toi riejun uusinta mallia oleva miten tota sais silleen että kulkis 60km/h se ois sopiva ja sit että kiihtyis hyvin kai noita kureja vois ottaa ja sit rattaita vaihtamalla pienentää nopeutta vai onko jotain muuta?

        jos rieskan haluu kulkee sen 60gbs suaral, nii poistaa vaan paisarin alkukäyrän kuristuksen. rajotin ottaa sit viel siin vastaa normaalisti mut vähentämäl kaasuu rajotin ohittuu.


      • Nörö-
        Mopotietäjä12345 kirjoitti:

        Helvetin pelle se mittari KUSETTAA ETTEKÖ NIIN YKSINKERTAISIA ASIOITA TIEDÄ ETTÄ VAKIOMITTARIT KUSETTAA MITTARIN NÄYTTÄMÄ NOPEUS ESIM 80-85 ON RIEJUSSA OIKEASTI 65-70

        Et säkää miltää pätevältä vaikuta. Digitaali mittarit ei yleensä kuse ku jollain parilla.. PELLE!


      • säätää kirjoitti:

        pover up :ssa ei oo mun tiedon mukaan kureja, mut siinä on eräänlainen rajotin joka toimii sähkösesti siinä rajottimes on kortti johon oikeeseen kohtaan poramalla saa sen kulkeen sen 70-80 km/h minkä mopot saa valmistus maassaan (espanjassa) kulkea

        on siinä kuristin


      • fghjkl
        säätää kirjoitti:

        pover up :ssa ei oo mun tiedon mukaan kureja, mut siinä on eräänlainen rajotin joka toimii sähkösesti siinä rajottimes on kortti johon oikeeseen kohtaan poramalla saa sen kulkeen sen 70-80 km/h minkä mopot saa valmistus maassaan (espanjassa) kulkea

        kannattaa varmaa ohittaa se poraamalla


      • jjifuuhh
        Rieju MRT 50 kirjoitti:

        "Helvetin pelle se mittari KUSETTAA ETTEKÖ NIIN YKSINKERTAISIA ASIOITA TIEDÄ ETTÄ VAKIOMITTARIT KUSETTAA MITTARIN NÄYTTÄMÄ NOPEUS ESIM 80-85 ON RIEJUSSA OIKEASTI 65-70"

        Ei todellakaan kuseta noin paljoa! Itse olen testannut gps ja 1 km/h kusettaa - alaspäin. Eli jos ajat 50, niin vauhti gps :ään on 51.

        mun mittari näyttää vakiona 50 gps 51


      • mulqvist
        TOSI ASIA!!! kirjoitti:

        Ite vaihdoin maskin ja lisäsin vanneteipit nii kulki yli 200 !!!!!!!!!!!

        heitä helevettiin tuommoset puhheet


      • härskijänpä
        Et semmosta kirjoitti:

        Joo no paljonko Lieu Rrx -07 Power upin pitäs kulkee noin 1/3 kaasulla?
        Ja nouseeko muka riejun kierrokset edes yli sen 3000? xD

        PASKAPUHETTA, mun rieska menee koillis-savossa 110, mut keski-suomessa 60-70? miks vitus


      • Zakkeh kirjoitti:

        voitko luetella kaikki kurit mitkä pitää ottaa pois?

        paisarin katalysaattori, holkki alkukäyrästä, imukaula, ja läpät


      • lolhkg
        LUKEKAAAAAAAA kirjoitti:

        jep, itselläni on -09 Rieju RRX Smoto, eli Power-Up kone. Mulla on vaan alku käyrässä kuristus jossa on holkki kiinni ofc ! :D oon viilannu holkkii sillee et jää 7mm holkkii, ja 115 suutin. Koska uusi Power-Up kone tarvitsee ison suuttimen. Kulkee sen 64 ilman mitää vikoja tähän asti. Rajotin kyllä hakkaa vastaan mutta jos ostat tehoputken niin sekin loppuu. se on hassu juttu mutta niin se vaan on että rajottimen hakkaus loppuu kun laitat tehoputken kiinni ja menee sen yli 70km/h! :)

        Mul on vittu tk tehari ja rajotin hakkaa viidest kympist eteempäin


      • aesil
        lolhkg kirjoitti:

        Mul on vittu tk tehari ja rajotin hakkaa viidest kympist eteempäin

        Kannattas sitte ehkä porata cdi jos haluaa kovempaa päästä...


      • asjklö
        HULLUJAAAAAAA kirjoitti:

        Joo, no itelläni on -09 vuoden, sielä on tosin vaan alkukäyrässä 1 kuristus, siitä ite viiilasin holkkia niin että jäi 7mm holkkia enään, ja 115 suutin koska Power-Up kone tarvitsee ison suuttimen. Kulkee 64km/h mutta rajotin hakkaa vastaan. IHMISET ÄLKÄÄ PORATKO CDI-BOKSIANNE! OSTAKAA RAJOTTAMATON! JOS PORAUS KUSEE UUSI MAKSAA 300 - 400€ KUN RAJOTTAMATON TAAS 40 - 100€!!!!!!!!!!!!!

        joo, mutta jos on power up versio niin se on pakko porata... koska niihin sähköihin ei käy mikään rajottamaton ?


      • idioottiiiiiiiiiiii kirjoitti:

        paska puhetta. rajotin hakkaa itellä vastaan 61, ja sen 63 menee ku holkki pois ja 115 suutin, ku uus power-up kone.

        ostat uuden cdi boxin ja poraat sen nii ei rajotin enää hakkaa... -.-


      • pierumies
        Mopotietäjä12345 kirjoitti:

        Helvetin pelle se mittari KUSETTAA ETTEKÖ NIIN YKSINKERTAISIA ASIOITA TIEDÄ ETTÄ VAKIOMITTARIT KUSETTAA MITTARIN NÄYTTÄMÄ NOPEUS ESIM 80-85 ON RIEJUSSA OIKEASTI 65-70

        mun oma mittari meni sekasin ku ajoin 80km/h alamäkeen sen jälkee se on näyttäny että jos ajan vaikka 20km/h mittari näyttää 100km/h


    • Nimetön

      no mulla on toi mopo ja mulla se kulkee noin 80km/h ja oon ottanu vaa kurit pois ja vaihtanu suuttimen

      • jjjjarkko

        Kyllä kulkee! Mulla on oranssi Rieju rr -04.. Oon ottanu kaikki kurit pois, ja vaihtanu äänenvaimentimen ja suuttimen oliko joku 102...
        kulkee hiukan yli 100 km/h


      • Zakkeh
        jjjjarkko kirjoitti:

        Kyllä kulkee! Mulla on oranssi Rieju rr -04.. Oon ottanu kaikki kurit pois, ja vaihtanu äänenvaimentimen ja suuttimen oliko joku 102...
        kulkee hiukan yli 100 km/h

        Mikä äänen vaimennin kannattaa laittaa rieju rr:ään ?


      • lol?

        voiko joku kertoo miten kurit otetaan pois tosta moposta lol oon ihan uus enkä tiiä mitään muuta ku että rälläkkää kuusio avainta ja hitsaus konetta tarviipi ja että kurit on jossain putkes mut että missä kukaan kaveri ei jaksa virittää nii ite pitäis opetella tai oisko jossain paikkaa missä neuvottas


      • ffffffffff
        jjjjarkko kirjoitti:

        Kyllä kulkee! Mulla on oranssi Rieju rr -04.. Oon ottanu kaikki kurit pois, ja vaihtanu äänenvaimentimen ja suuttimen oliko joku 102...
        kulkee hiukan yli 100 km/h

        mulla o rieju rr -02 ja oon ottanu kurit pois ja laittanu arrowin teharin ja isomman suuttimen ni kyl se menee reilusti yli 100km/h


      • ripaskaks
        lol? kirjoitti:

        voiko joku kertoo miten kurit otetaan pois tosta moposta lol oon ihan uus enkä tiiä mitään muuta ku että rälläkkää kuusio avainta ja hitsaus konetta tarviipi ja että kurit on jossain putkes mut että missä kukaan kaveri ei jaksa virittää nii ite pitäis opetella tai oisko jossain paikkaa missä neuvottas

        vähän yksinkertasempi kysymys: miten Rieju RRX 50cc -07 Power Upin näytöstä saa vaihdettua mph/km kilometreiksi? on meinaan aika perseestä ajella, kun ei tiedä kuinka nopeesti ajaa..


      • kyllä !
        jjjjarkko kirjoitti:

        Kyllä kulkee! Mulla on oranssi Rieju rr -04.. Oon ottanu kaikki kurit pois, ja vaihtanu äänenvaimentimen ja suuttimen oliko joku 102...
        kulkee hiukan yli 100 km/h

        Nii ja lehmät lentää ! Mittarin mukaa voi mennä vaik 200 mut ooks ottanu gps tai tutkaan ton ?


      • ;salee
        kyllä ! kirjoitti:

        Nii ja lehmät lentää ! Mittarin mukaa voi mennä vaik 200 mut ooks ottanu gps tai tutkaan ton ?

        Kyl se rr menee, aineki ite oon ottanu alkukäyräst ja alkukäyrän ja paisarin välistä vittuu ne kurit ja vaihtanu 98 suuttimen ja 12piikkisen eturattaan. menee gps:ää sen 85. loput kurit ku ottaa pois ni varmasti sen 90-100..


      • joku
        ffffffffff kirjoitti:

        mulla o rieju rr -02 ja oon ottanu kurit pois ja laittanu arrowin teharin ja isomman suuttimen ni kyl se menee reilusti yli 100km/h

        mitä vittuu sönkötät että oot ottanu kurit pois ja laittanu arrowin teharin ku eihän se vaikuta siihen nopeuteen jos sulla ei oo ees kuriton putki paikoillaan vaan tehari!lol ääliö


      • hgjghj
        ;salee kirjoitti:

        Kyl se rr menee, aineki ite oon ottanu alkukäyräst ja alkukäyrän ja paisarin välistä vittuu ne kurit ja vaihtanu 98 suuttimen ja 12piikkisen eturattaan. menee gps:ää sen 85. loput kurit ku ottaa pois ni varmasti sen 90-100..

        mulla on rieju rrx missä kaikkialla on kureja muutakun alkukäyrässä


      • temetias¨
        hgjghj kirjoitti:

        mulla on rieju rrx missä kaikkialla on kureja muutakun alkukäyrässä

        katti paisarissa. ja se pirun cdi


      • rieju on IHQ
        hgjghj kirjoitti:

        mulla on rieju rrx missä kaikkialla on kureja muutakun alkukäyrässä

        uudessa rrx :ssä ei ole ku kuukautis kuppi alkukäyrän ja paisarin välissä... se pois ja 100-102 suutin ja poraamattomalla boksilla väleistä riippuen 59-70


      • rieju rr
        Zakkeh kirjoitti:

        Mikä äänen vaimennin kannattaa laittaa rieju rr:ään ?

        tegnigas e-nox antaa parhaan kierros alueen!


    • tietää

      No otin kurit pois ni se ampasee auton mittarin mukaa 105km/h ja vaihoin ofc isomman suuttimen kaasarii

    • riejuasiantuntia

      Pidä se muute vakiona ja lita vaa 10/70 välit ni se keulii ja sutii.. Ei helvetti mikä topic!

      • ...

        Vittu te kaikki kusetatte nii paljo, kaikilla on joku tehari ja menee reilusti yli 100! menkää vittu mittaa uudestaa tai galiproikaa mittarinne!!!


      • Tuipero_____
        ... kirjoitti:

        Vittu te kaikki kusetatte nii paljo, kaikilla on joku tehari ja menee reilusti yli 100! menkää vittu mittaa uudestaa tai galiproikaa mittarinne!!!

        Kurit kun ottaa poikkeen ja vaihtaa 100:n suuttimen nii se menee hikisesti 60 mut kiihtyy ja vääntää saatanan hyvin.


      • RRX SPIKE
        Tuipero_____ kirjoitti:

        Kurit kun ottaa poikkeen ja vaihtaa 100:n suuttimen nii se menee hikisesti 60 mut kiihtyy ja vääntää saatanan hyvin.

        Uusinta tietoa joka on totta!

        Rieju rrx spike mahdollisuudet:

        1. Kuri: alkukäyrän ja paisarin välissä oleva liitos on kiinni kolmella pultilla ehkä hitsattu itselläni ei ollut, kun liitos on auki otatte sen suppilon näkösen pikku tötsän sieltä pois ja liitos takasin paikalleen. VALETELEMATTA 60-65 TARKKA LUKEMA!

        2. Rajoitettu cdi boxi: boxin näät riejun penkin alla kun otat penkin pultit irti se melko iso musta pötikkä jossa on vitusti johtoja irrotat sen johto liittimen ja kiinnität cdi boxin ruuvipenkkiin mahdollisimman suoraan. NYT TÄRKEIN VAIHE MILLIKIN VÄÄRIN NIIN SE VOI OLLA UUDEN BOXIN OSTO JOKA ON 300E~~ UUTENA! TARVITSET PORAUKSEEN 3MM TERÄN... PAIKKA JOSTA PORAAT ON CDI BOXIN TOISELTA PUOLEN KATSOTTUNA: 1CM VASEMMALTA OIKEALLE 1.1CM LIITTIMESTÄ ALASPÄIN! ELI SE ON KUITENKIN MELKO VASEMASSA NURKASSA JA HUOM PORAUS SYVYYS TULEE OLLA 1CM EI ENEMPÄÄ!

        3. Ratastuksia voi vaihtaa tehon mukaan niin että jaksaa vääntää.. mulla ainaki hyvin meni 15piikkinen eteen kun kurin otin ja suutin 98 vaihdoin..

        4. tietysti myös nämä perus "tehari", kaasari, jne tuovat pientä iloa siihen :p jos rahaa riittää tunnettuja tehoputkia jotka käyvät: Turbokit carbon, leovince v6 kolmannen nimeä en muista tähän hätään mutta tsekatkaa netistä!

        kiitän!


      • ------tuleva rieju rrx:n om...
        RRX SPIKE kirjoitti:

        Uusinta tietoa joka on totta!

        Rieju rrx spike mahdollisuudet:

        1. Kuri: alkukäyrän ja paisarin välissä oleva liitos on kiinni kolmella pultilla ehkä hitsattu itselläni ei ollut, kun liitos on auki otatte sen suppilon näkösen pikku tötsän sieltä pois ja liitos takasin paikalleen. VALETELEMATTA 60-65 TARKKA LUKEMA!

        2. Rajoitettu cdi boxi: boxin näät riejun penkin alla kun otat penkin pultit irti se melko iso musta pötikkä jossa on vitusti johtoja irrotat sen johto liittimen ja kiinnität cdi boxin ruuvipenkkiin mahdollisimman suoraan. NYT TÄRKEIN VAIHE MILLIKIN VÄÄRIN NIIN SE VOI OLLA UUDEN BOXIN OSTO JOKA ON 300E~~ UUTENA! TARVITSET PORAUKSEEN 3MM TERÄN... PAIKKA JOSTA PORAAT ON CDI BOXIN TOISELTA PUOLEN KATSOTTUNA: 1CM VASEMMALTA OIKEALLE 1.1CM LIITTIMESTÄ ALASPÄIN! ELI SE ON KUITENKIN MELKO VASEMASSA NURKASSA JA HUOM PORAUS SYVYYS TULEE OLLA 1CM EI ENEMPÄÄ!

        3. Ratastuksia voi vaihtaa tehon mukaan niin että jaksaa vääntää.. mulla ainaki hyvin meni 15piikkinen eteen kun kurin otin ja suutin 98 vaihdoin..

        4. tietysti myös nämä perus "tehari", kaasari, jne tuovat pientä iloa siihen :p jos rahaa riittää tunnettuja tehoputkia jotka käyvät: Turbokit carbon, leovince v6 kolmannen nimeä en muista tähän hätään mutta tsekatkaa netistä!

        kiitän!

        niin se kolmas on tecnigas enox 165€ mc scatter

        hieno ku mikä ja sit oli viel hebo new perfomer.


      • (|)
        RRX SPIKE kirjoitti:

        Uusinta tietoa joka on totta!

        Rieju rrx spike mahdollisuudet:

        1. Kuri: alkukäyrän ja paisarin välissä oleva liitos on kiinni kolmella pultilla ehkä hitsattu itselläni ei ollut, kun liitos on auki otatte sen suppilon näkösen pikku tötsän sieltä pois ja liitos takasin paikalleen. VALETELEMATTA 60-65 TARKKA LUKEMA!

        2. Rajoitettu cdi boxi: boxin näät riejun penkin alla kun otat penkin pultit irti se melko iso musta pötikkä jossa on vitusti johtoja irrotat sen johto liittimen ja kiinnität cdi boxin ruuvipenkkiin mahdollisimman suoraan. NYT TÄRKEIN VAIHE MILLIKIN VÄÄRIN NIIN SE VOI OLLA UUDEN BOXIN OSTO JOKA ON 300E~~ UUTENA! TARVITSET PORAUKSEEN 3MM TERÄN... PAIKKA JOSTA PORAAT ON CDI BOXIN TOISELTA PUOLEN KATSOTTUNA: 1CM VASEMMALTA OIKEALLE 1.1CM LIITTIMESTÄ ALASPÄIN! ELI SE ON KUITENKIN MELKO VASEMASSA NURKASSA JA HUOM PORAUS SYVYYS TULEE OLLA 1CM EI ENEMPÄÄ!

        3. Ratastuksia voi vaihtaa tehon mukaan niin että jaksaa vääntää.. mulla ainaki hyvin meni 15piikkinen eteen kun kurin otin ja suutin 98 vaihdoin..

        4. tietysti myös nämä perus "tehari", kaasari, jne tuovat pientä iloa siihen :p jos rahaa riittää tunnettuja tehoputkia jotka käyvät: Turbokit carbon, leovince v6 kolmannen nimeä en muista tähän hätään mutta tsekatkaa netistä!

        kiitän!

        1. kohdan suorittamisen jälkeen mittari näyttää 68


      • pdtkhårjkt
        ------tuleva rieju rrx:n om... kirjoitti:

        niin se kolmas on tecnigas enox 165€ mc scatter

        hieno ku mikä ja sit oli viel hebo new perfomer.

        Kaikkia 50cc pytyille tehtyjä tehoputkia on riejuun. Oliskos noin kymmenkunta eri merkkiä, tai enemmän en jaksa laskea.


      • J-onski
        RRX SPIKE kirjoitti:

        Uusinta tietoa joka on totta!

        Rieju rrx spike mahdollisuudet:

        1. Kuri: alkukäyrän ja paisarin välissä oleva liitos on kiinni kolmella pultilla ehkä hitsattu itselläni ei ollut, kun liitos on auki otatte sen suppilon näkösen pikku tötsän sieltä pois ja liitos takasin paikalleen. VALETELEMATTA 60-65 TARKKA LUKEMA!

        2. Rajoitettu cdi boxi: boxin näät riejun penkin alla kun otat penkin pultit irti se melko iso musta pötikkä jossa on vitusti johtoja irrotat sen johto liittimen ja kiinnität cdi boxin ruuvipenkkiin mahdollisimman suoraan. NYT TÄRKEIN VAIHE MILLIKIN VÄÄRIN NIIN SE VOI OLLA UUDEN BOXIN OSTO JOKA ON 300E~~ UUTENA! TARVITSET PORAUKSEEN 3MM TERÄN... PAIKKA JOSTA PORAAT ON CDI BOXIN TOISELTA PUOLEN KATSOTTUNA: 1CM VASEMMALTA OIKEALLE 1.1CM LIITTIMESTÄ ALASPÄIN! ELI SE ON KUITENKIN MELKO VASEMASSA NURKASSA JA HUOM PORAUS SYVYYS TULEE OLLA 1CM EI ENEMPÄÄ!

        3. Ratastuksia voi vaihtaa tehon mukaan niin että jaksaa vääntää.. mulla ainaki hyvin meni 15piikkinen eteen kun kurin otin ja suutin 98 vaihdoin..

        4. tietysti myös nämä perus "tehari", kaasari, jne tuovat pientä iloa siihen :p jos rahaa riittää tunnettuja tehoputkia jotka käyvät: Turbokit carbon, leovince v6 kolmannen nimeä en muista tähän hätään mutta tsekatkaa netistä!

        kiitän!

        Älä helvetissä rupee porailemaan sitä boksia,pikkuriikkisenki ohi ni heti uus ja se ei ole halpa.Halvemmaksi tulee jos ostat boksin missä ei ole rajoitinta.


      • quido3
        J-onski kirjoitti:

        Älä helvetissä rupee porailemaan sitä boksia,pikkuriikkisenki ohi ni heti uus ja se ei ole halpa.Halvemmaksi tulee jos ostat boksin missä ei ole rajoitinta.

        Mistä saa boxin jossa ei ole rajoitinta????????


      • mullaonmopo09
        J-onski kirjoitti:

        Älä helvetissä rupee porailemaan sitä boksia,pikkuriikkisenki ohi ni heti uus ja se ei ole halpa.Halvemmaksi tulee jos ostat boksin missä ei ole rajoitinta.

        Kai sitä saa eka kokeilla poraamista, jos kusi, ostaa rajoittamattoman? =D


      • t8syahjfiopk
        mullaonmopo09 kirjoitti:

        Kai sitä saa eka kokeilla poraamista, jos kusi, ostaa rajoittamattoman? =D

        Riejuun ei mee ku yks cdiboksi, tai joka sopii johtoihi, ja se maksaa sellaset 300~400 e


      • riejuRulz
        ... kirjoitti:

        Vittu te kaikki kusetatte nii paljo, kaikilla on joku tehari ja menee reilusti yli 100! menkää vittu mittaa uudestaa tai galiproikaa mittarinne!!!

        äläpä :D kans ihme hihhuleita ku rupee kulkee satastasta ilma alkukäyrä kurei kulkee ilman alkukäyrän kureja 60-75 ( power up )


      • m1lkkiboy
        J-onski kirjoitti:

        Älä helvetissä rupee porailemaan sitä boksia,pikkuriikkisenki ohi ni heti uus ja se ei ole halpa.Halvemmaksi tulee jos ostat boksin missä ei ole rajoitinta.

        nii mist saa rajottamattoman cdi boksin linkkii kiitos???


      • topspeed121km/h
        m1lkkiboy kirjoitti:

        nii mist saa rajottamattoman cdi boksin linkkii kiitos???

        Kirjoita youtubeen Riejun viritys tai rieju rrx spike x viritys tai vastaavaa niin löytyy video mutta jos mokaat uusi CDI boxi maksaa sen 400euroa (kokemusta on)


      • idiootteja saaaakeli
        t8syahjfiopk kirjoitti:

        Riejuun ei mee ku yks cdiboksi, tai joka sopii johtoihi, ja se maksaa sellaset 300~400 e

        niin originaali pässi. rajottamaton maksaa sen 40 - 100e...


      • 08rieju
        RRX SPIKE kirjoitti:

        Uusinta tietoa joka on totta!

        Rieju rrx spike mahdollisuudet:

        1. Kuri: alkukäyrän ja paisarin välissä oleva liitos on kiinni kolmella pultilla ehkä hitsattu itselläni ei ollut, kun liitos on auki otatte sen suppilon näkösen pikku tötsän sieltä pois ja liitos takasin paikalleen. VALETELEMATTA 60-65 TARKKA LUKEMA!

        2. Rajoitettu cdi boxi: boxin näät riejun penkin alla kun otat penkin pultit irti se melko iso musta pötikkä jossa on vitusti johtoja irrotat sen johto liittimen ja kiinnität cdi boxin ruuvipenkkiin mahdollisimman suoraan. NYT TÄRKEIN VAIHE MILLIKIN VÄÄRIN NIIN SE VOI OLLA UUDEN BOXIN OSTO JOKA ON 300E~~ UUTENA! TARVITSET PORAUKSEEN 3MM TERÄN... PAIKKA JOSTA PORAAT ON CDI BOXIN TOISELTA PUOLEN KATSOTTUNA: 1CM VASEMMALTA OIKEALLE 1.1CM LIITTIMESTÄ ALASPÄIN! ELI SE ON KUITENKIN MELKO VASEMASSA NURKASSA JA HUOM PORAUS SYVYYS TULEE OLLA 1CM EI ENEMPÄÄ!

        3. Ratastuksia voi vaihtaa tehon mukaan niin että jaksaa vääntää.. mulla ainaki hyvin meni 15piikkinen eteen kun kurin otin ja suutin 98 vaihdoin..

        4. tietysti myös nämä perus "tehari", kaasari, jne tuovat pientä iloa siihen :p jos rahaa riittää tunnettuja tehoputkia jotka käyvät: Turbokit carbon, leovince v6 kolmannen nimeä en muista tähän hätään mutta tsekatkaa netistä!

        kiitän!

        mä porasin cdi:ni tänään ja toimii ja mulla on vakioputki ja alkukäyrän kuristus on pois ja kiertää 6 vahteella 9500 ja ei jaksa enää kiertää enempää. niiiiiiiiiiin jos ostais jonku hyvän tehoputken jaksaisko se sitte kiertää enemmän kuin vakioputkella???? ja se vakioputkiki on sellane alavääntöputki vissii eli mun max powerit on siin 6000-7500 kieppeillä


      • 08rieju

      • m1lkkibo

    • Rieju o KUGE

      Mul on rieju spike jos o Power-up moottori, en oo tehny muut ku 1 kuri pois pakoputken alust ( helppo ottaa) ja kulkee jo 79 Km/h.
      Oon hankkimas tehoputken ja isomman suuttimen ja uskon ett rataskin vaihtuu isompaa.
      Toivon/Uskon ett kulkis sitten 90 Km/h :P

      • RiejuRRXpower-up

        Kyllä mittari sitte kusee paljon jos noin paljon näyttää. Kuristamaton ei millään mene noin paljoa jos boxi on rajoitettu vielä eikä välejä ole vaihdettu.


    • tarvii kun

      lyöt isolla vasaralla.
      Itteäs. Päähän.

      • rrx

        mistä voi ostaa suuttimen rieju rrx:ään????


      • milkkiboy
        rrx kirjoitti:

        mistä voi ostaa suuttimen rieju rrx:ään????

        no käyppä vaikka rikumotorissa tai jossai moottori pyöräliikkeessä ja sanot että tarttet isomman suuttimen -.-. ttp://p1.foorumi.info/moponviritys/viewforum.php?f=1&sid=027ac0de915883cbd88578ff5a0d004c tuola kaikki tarvittava riejuspike virityksee


      • lolerg
        milkkiboy kirjoitti:

        no käyppä vaikka rikumotorissa tai jossai moottori pyöräliikkeessä ja sanot että tarttet isomman suuttimen -.-. ttp://p1.foorumi.info/moponviritys/viewforum.php?f=1&sid=027ac0de915883cbd88578ff5a0d004c tuola kaikki tarvittava riejuspike virityksee

        eikös suuttimet oo samat kaikissa mopoissa?


      • jfisfsggggggg
        lolerg kirjoitti:

        eikös suuttimet oo samat kaikissa mopoissa?

        kurit paikallaan ja porattu cdi boksi gps:ssään 50km\h?
        paljokohan menis kurit pois`?


      • slimpix
        jfisfsggggggg kirjoitti:

        kurit paikallaan ja porattu cdi boksi gps:ssään 50km\h?
        paljokohan menis kurit pois`?

        Mul on kuri pois ja cdi porattu, vakio väleillä mittariin 64.. Mietityttää et minkä teharin ostais ku ei löydy rieju mrt mitään putkee, kaikki on mrx/smx ja niissä menee putki toiselepuolelle,eikö?
        :S


      • topspeed121km/h
        rrx kirjoitti:

        mistä voi ostaa suuttimen rieju rrx:ään????

        VIttu meet kauppaan ja pyydät


      • mrtteharo
        slimpix kirjoitti:

        Mul on kuri pois ja cdi porattu, vakio väleillä mittariin 64.. Mietityttää et minkä teharin ostais ku ei löydy rieju mrt mitään putkee, kaikki on mrx/smx ja niissä menee putki toiselepuolelle,eikö?
        :S

        mix et tee uusia liittimiä ihan sama kummalta puolelta se putki tulee :) itellä on DT:n turbokitti kiinni omassa mrt:ees :D


    • bot

      Mites spike kulkis jos ottais alkukäyrän kurit pois ja pistäis 10 piikkisen eteen?

      • vadez

        misäs tos rieju mrt:s on kurit ja onko helppo ottaa pois?


      • kohta mrt
        vadez kirjoitti:

        misäs tos rieju mrt:s on kurit ja onko helppo ottaa pois?

        MRT pakoputken kuri on alkukäyrän ja paisarin välisessä liitoksessa. 3 pulttia vaan irti ja kuri pois. sitten isompi suutin (95-102) on hyvä ja rieju kulkee suoralla oikeata 57km/h-60km/H riippuen kuljettajan painostaja 13 hampainen ratas hyvä eteen kaupunki ajossa ,mutta jos ajat pitempää matkaa niin suosittelen 14 hampaista. seuraavaksi pitäs porata cdi , sitten tehari , isompi kaasari , isompi pytty jos haluaa vielä virittää ,MUTTA HUOM !. älkää ostako teharia riejuun jos ei oo cdi rajotettu ! heti kun pääsee piikille niin rupejaa pätkimään :(... kaikista parasputki on riejuun jos cdi rajotettu niin vakio putki. (sori vähä sekalaista tekstiä :D )


      • kk
        kohta mrt kirjoitti:

        MRT pakoputken kuri on alkukäyrän ja paisarin välisessä liitoksessa. 3 pulttia vaan irti ja kuri pois. sitten isompi suutin (95-102) on hyvä ja rieju kulkee suoralla oikeata 57km/h-60km/H riippuen kuljettajan painostaja 13 hampainen ratas hyvä eteen kaupunki ajossa ,mutta jos ajat pitempää matkaa niin suosittelen 14 hampaista. seuraavaksi pitäs porata cdi , sitten tehari , isompi kaasari , isompi pytty jos haluaa vielä virittää ,MUTTA HUOM !. älkää ostako teharia riejuun jos ei oo cdi rajotettu ! heti kun pääsee piikille niin rupejaa pätkimään :(... kaikista parasputki on riejuun jos cdi rajotettu niin vakio putki. (sori vähä sekalaista tekstiä :D )

        siis rajottamaton


      • bot
        kk kirjoitti:

        siis rajottamaton

        onkos samal taval spikes ?


      • kohta mrt
        bot kirjoitti:

        onkos samal taval spikes ?

        aikalailla samanlailla spikeski.putki spikes vähä erillainen,mutta kurin otto samanlaine homma. joissai riejuis ne 3pulttia hitsattu kiinni,mutta kavereilla ei ollu.mutta todella helppo ottaa kuri pois ja vaihtaa isompi suutin. vaikka mrt ja spikessä erillaiset putket niin kumpikin kiihtyy aikalailla samanlailla ja tehopiikkiki melko samanlainen. aikalailla pätee samat ohjeet virityksessä jos sulla on power up.
        jos ei oo power up niin samanlailla kuri pois ja isompi suutin ,mutta kulkee kovempaa ,kun ei ole cdi rajotettu ja raskaammat välit vakiona. ja power up koneet taisi tulla riejuun 2007.


      • bot
        kohta mrt kirjoitti:

        aikalailla samanlailla spikeski.putki spikes vähä erillainen,mutta kurin otto samanlaine homma. joissai riejuis ne 3pulttia hitsattu kiinni,mutta kavereilla ei ollu.mutta todella helppo ottaa kuri pois ja vaihtaa isompi suutin. vaikka mrt ja spikessä erillaiset putket niin kumpikin kiihtyy aikalailla samanlailla ja tehopiikkiki melko samanlainen. aikalailla pätee samat ohjeet virityksessä jos sulla on power up.
        jos ei oo power up niin samanlailla kuri pois ja isompi suutin ,mutta kulkee kovempaa ,kun ei ole cdi rajotettu ja raskaammat välit vakiona. ja power up koneet taisi tulla riejuun 2007.

        juu power up on ja kiitos tiedoista : )


      • kohta mrt
        bot kirjoitti:

        juu power up on ja kiitos tiedoista : )

        juu :)...


      • nfiw
        kohta mrt kirjoitti:

        juu :)...

        miten tohon mrt:seen saa kiekkamittarin?


      • villewipw
        nfiw kirjoitti:

        miten tohon mrt:seen saa kiekkamittarin?

        porattu boksi ja alkukäyrän kuri pois 70km\h!!!!


      • laiton paska:D
        villewipw kirjoitti:

        porattu boksi ja alkukäyrän kuri pois 70km\h!!!!

        Ei mitää virkaa tollasella, en mistään rahasta lähtis ajamaan tuollasella liikenteeseen, pyssyllä pitäs uhkailla ennen kuin ajasin!!!!!! Tiedätkö edes mikä pommi sulla on alla?


      • että?
        laiton paska:D kirjoitti:

        Ei mitää virkaa tollasella, en mistään rahasta lähtis ajamaan tuollasella liikenteeseen, pyssyllä pitäs uhkailla ennen kuin ajasin!!!!!! Tiedätkö edes mikä pommi sulla on alla?

        että onko cdi boksi menny rikki vai ei?


      • slimpix
        kohta mrt kirjoitti:

        MRT pakoputken kuri on alkukäyrän ja paisarin välisessä liitoksessa. 3 pulttia vaan irti ja kuri pois. sitten isompi suutin (95-102) on hyvä ja rieju kulkee suoralla oikeata 57km/h-60km/H riippuen kuljettajan painostaja 13 hampainen ratas hyvä eteen kaupunki ajossa ,mutta jos ajat pitempää matkaa niin suosittelen 14 hampaista. seuraavaksi pitäs porata cdi , sitten tehari , isompi kaasari , isompi pytty jos haluaa vielä virittää ,MUTTA HUOM !. älkää ostako teharia riejuun jos ei oo cdi rajotettu ! heti kun pääsee piikille niin rupejaa pätkimään :(... kaikista parasputki on riejuun jos cdi rajotettu niin vakio putki. (sori vähä sekalaista tekstiä :D )

        Onko sulla teharia mrt:ssä? mistä saa?


      • arnie
        kohta mrt kirjoitti:

        MRT pakoputken kuri on alkukäyrän ja paisarin välisessä liitoksessa. 3 pulttia vaan irti ja kuri pois. sitten isompi suutin (95-102) on hyvä ja rieju kulkee suoralla oikeata 57km/h-60km/H riippuen kuljettajan painostaja 13 hampainen ratas hyvä eteen kaupunki ajossa ,mutta jos ajat pitempää matkaa niin suosittelen 14 hampaista. seuraavaksi pitäs porata cdi , sitten tehari , isompi kaasari , isompi pytty jos haluaa vielä virittää ,MUTTA HUOM !. älkää ostako teharia riejuun jos ei oo cdi rajotettu ! heti kun pääsee piikille niin rupejaa pätkimään :(... kaikista parasputki on riejuun jos cdi rajotettu niin vakio putki. (sori vähä sekalaista tekstiä :D )

        itelläni on mrt -10 vakiona iha ookoo.. mut tänää ku otin ton alkukäryrän kurin poijes ja iskin 95 suutinta nii kulkee mittariin 47kmh ja siin alkaa rajotin hakkaa. välit on siis 11-62=vakiot kiihtyy nii perkeleesti mut huiput jää sit siihe ku se cdi tykkää rummuttaa alakerras :D mutjoo 13 piikkistä tulos etee nii toivon mukaa jopa 55KMH!!/!!&!!! linssiin! (Y)


      • ....
        arnie kirjoitti:

        itelläni on mrt -10 vakiona iha ookoo.. mut tänää ku otin ton alkukäryrän kurin poijes ja iskin 95 suutinta nii kulkee mittariin 47kmh ja siin alkaa rajotin hakkaa. välit on siis 11-62=vakiot kiihtyy nii perkeleesti mut huiput jää sit siihe ku se cdi tykkää rummuttaa alakerras :D mutjoo 13 piikkistä tulos etee nii toivon mukaa jopa 55KMH!!/!!&!!! linssiin! (Y)

        Moi!
        Minulla itselläni on Rieju SPIKE X 50 SM ja olen ottanu alkukäyrän ja paisarin välissä olevan kurin pois ja vaihtanu suuttimen kokoon 102, mutta silti se ei oikein pelaa. Kun käynnistän mopon kierrokset nousevat todella korkealle ja hetken päästä laskee. Sitten lähden ajamaan, mutta taas hetken päästä kierrokset nousevat jälleen korkealle ja sitten koko vehje sammuu.. mikä mättäää???


      • kohta mrt
        arnie kirjoitti:

        itelläni on mrt -10 vakiona iha ookoo.. mut tänää ku otin ton alkukäryrän kurin poijes ja iskin 95 suutinta nii kulkee mittariin 47kmh ja siin alkaa rajotin hakkaa. välit on siis 11-62=vakiot kiihtyy nii perkeleesti mut huiput jää sit siihe ku se cdi tykkää rummuttaa alakerras :D mutjoo 13 piikkistä tulos etee nii toivon mukaa jopa 55KMH!!/!!&!!! linssiin! (Y)

        onko sun rieju smoto ? kaverin smotossahi näyttää mittari n.10km/h liian vähän.
        kaveri sai huudatettua kurittomalla enska mrt jossa isompi suutin gps 62,5km/h ja omaan mittariin 57km/H


      • kohta mrt
        kohta mrt kirjoitti:

        onko sun rieju smoto ? kaverin smotossahi näyttää mittari n.10km/h liian vähän.
        kaveri sai huudatettua kurittomalla enska mrt jossa isompi suutin gps 62,5km/h ja omaan mittariin 57km/H

        siis meinaan arnien mrt:tä


      • n3wb13
        kohta mrt kirjoitti:

        siis meinaan arnien mrt:tä

        paljo rrx -07 kulkee jos ottaa sen kurin sieltä paisarin ja alkukäyrän välistä pois (ja onko se siellä paisarin vai käyrän puolella??;) ja välit mahdollisimman pienet jotta kulkis kuitenkin jtn 55kmh??


      • aihääh
        n3wb13 kirjoitti:

        paljo rrx -07 kulkee jos ottaa sen kurin sieltä paisarin ja alkukäyrän välistä pois (ja onko se siellä paisarin vai käyrän puolella??;) ja välit mahdollisimman pienet jotta kulkis kuitenkin jtn 55kmh??

        miten se ees otetaan pois se kuri sieltä?


      • n3wb13
        n3wb13 kirjoitti:

        paljo rrx -07 kulkee jos ottaa sen kurin sieltä paisarin ja alkukäyrän välistä pois (ja onko se siellä paisarin vai käyrän puolella??;) ja välit mahdollisimman pienet jotta kulkis kuitenkin jtn 55kmh??

        nii ja semmosen 102 suuttimenko siihe hankkis??


      • rieju power up
        arnie kirjoitti:

        itelläni on mrt -10 vakiona iha ookoo.. mut tänää ku otin ton alkukäryrän kurin poijes ja iskin 95 suutinta nii kulkee mittariin 47kmh ja siin alkaa rajotin hakkaa. välit on siis 11-62=vakiot kiihtyy nii perkeleesti mut huiput jää sit siihe ku se cdi tykkää rummuttaa alakerras :D mutjoo 13 piikkistä tulos etee nii toivon mukaa jopa 55KMH!!/!!&!!! linssiin! (Y)

        no mulla on 09 rieju rrx on kuri irti ja katti poistettu menee 62-70 rajotinta vasten säästä riippuen välit 12-62 ei ole porattua boksia. ja riejun mittari näyttää 2km/h alle todellisen nopeuden..


      • riejudude
        rieju power up kirjoitti:

        no mulla on 09 rieju rrx on kuri irti ja katti poistettu menee 62-70 rajotinta vasten säästä riippuen välit 12-62 ei ole porattua boksia. ja riejun mittari näyttää 2km/h alle todellisen nopeuden..

        Osaisko kukaan kertoo mistä johtuu se, että mulla mrt:ssä on ruvennu mittari vähä sekoileen.
        Siis kun kiihytän normaalisti ja vaihan vaihetta nii sillon kun kierrokset ensin vähenee ja sit taas sen jälkeen kaasuttaessa kasvaa nii koneesta kuuluu semmonen jännä ääni (vähä niinkö semmonen kun rajotin ottaa kiinni) ja sit nopeusmittari näyttää vähä mitä sattuu ( esim heittelee 70- 20) ja sit taas kun on kierroksia tarpeeks nii toimii normaalisti.
        Olis kiva tietää. :)


      • safdhmgfjg
        rieju power up kirjoitti:

        no mulla on 09 rieju rrx on kuri irti ja katti poistettu menee 62-70 rajotinta vasten säästä riippuen välit 12-62 ei ole porattua boksia. ja riejun mittari näyttää 2km/h alle todellisen nopeuden..

        mul näytti 0.8km/h vähemmän kuin riejun mittari.


      • tehari
        kohta mrt kirjoitti:

        MRT pakoputken kuri on alkukäyrän ja paisarin välisessä liitoksessa. 3 pulttia vaan irti ja kuri pois. sitten isompi suutin (95-102) on hyvä ja rieju kulkee suoralla oikeata 57km/h-60km/H riippuen kuljettajan painostaja 13 hampainen ratas hyvä eteen kaupunki ajossa ,mutta jos ajat pitempää matkaa niin suosittelen 14 hampaista. seuraavaksi pitäs porata cdi , sitten tehari , isompi kaasari , isompi pytty jos haluaa vielä virittää ,MUTTA HUOM !. älkää ostako teharia riejuun jos ei oo cdi rajotettu ! heti kun pääsee piikille niin rupejaa pätkimään :(... kaikista parasputki on riejuun jos cdi rajotettu niin vakio putki. (sori vähä sekalaista tekstiä :D )

        tiekkö et mitä tehareita menee rieju mrt?


      • olio44
        arnie kirjoitti:

        itelläni on mrt -10 vakiona iha ookoo.. mut tänää ku otin ton alkukäryrän kurin poijes ja iskin 95 suutinta nii kulkee mittariin 47kmh ja siin alkaa rajotin hakkaa. välit on siis 11-62=vakiot kiihtyy nii perkeleesti mut huiput jää sit siihe ku se cdi tykkää rummuttaa alakerras :D mutjoo 13 piikkistä tulos etee nii toivon mukaa jopa 55KMH!!/!!&!!! linssiin! (Y)

        mulla itellä on rieju mrt-10 otin alkukäyräst kurin pois ja vaihdoin 100 suuttimen vinguttamalla 64km/h suoralll alamäkeen noin 76km/h huom välit 12/62..... kannattaako vaihtaa 13/62.. kiitus :D


      • asdasdasdasdasdasdas
        tehari kirjoitti:

        tiekkö et mitä tehareita menee rieju mrt?

        vaikka turbokit?


      • riejumyyrä
        kohta mrt kirjoitti:

        aikalailla samanlailla spikeski.putki spikes vähä erillainen,mutta kurin otto samanlaine homma. joissai riejuis ne 3pulttia hitsattu kiinni,mutta kavereilla ei ollu.mutta todella helppo ottaa kuri pois ja vaihtaa isompi suutin. vaikka mrt ja spikessä erillaiset putket niin kumpikin kiihtyy aikalailla samanlailla ja tehopiikkiki melko samanlainen. aikalailla pätee samat ohjeet virityksessä jos sulla on power up.
        jos ei oo power up niin samanlailla kuri pois ja isompi suutin ,mutta kulkee kovempaa ,kun ei ole cdi rajotettu ja raskaammat välit vakiona. ja power up koneet taisi tulla riejuun 2007.

        Saanen kysyä että mikä vitun power-up MOOTTORI se moottori on täysin sama ku vanhemmissakii vitun URPO!


      • speed121km/h
        riejumyyrä kirjoitti:

        Saanen kysyä että mikä vitun power-up MOOTTORI se moottori on täysin sama ku vanhemmissakii vitun URPO!

        Se ei ole sama -.- Power up on CDI boxsissa oleva osa joka tekee moposta vähän tehokkaamman... Uusi Power up maksaa 100euroa ...


      • Pen4!
        arnie kirjoitti:

        itelläni on mrt -10 vakiona iha ookoo.. mut tänää ku otin ton alkukäryrän kurin poijes ja iskin 95 suutinta nii kulkee mittariin 47kmh ja siin alkaa rajotin hakkaa. välit on siis 11-62=vakiot kiihtyy nii perkeleesti mut huiput jää sit siihe ku se cdi tykkää rummuttaa alakerras :D mutjoo 13 piikkistä tulos etee nii toivon mukaa jopa 55KMH!!/!!&!!! linssiin! (Y)

        Mittaris on pakko kusta! Mulla on kuriton 1,1 suutimel oleva rieju mrt ja gepsin mukaa 57 km/h alkaa hakkaa!


      • Mrt hoo
        kohta mrt kirjoitti:

        MRT pakoputken kuri on alkukäyrän ja paisarin välisessä liitoksessa. 3 pulttia vaan irti ja kuri pois. sitten isompi suutin (95-102) on hyvä ja rieju kulkee suoralla oikeata 57km/h-60km/H riippuen kuljettajan painostaja 13 hampainen ratas hyvä eteen kaupunki ajossa ,mutta jos ajat pitempää matkaa niin suosittelen 14 hampaista. seuraavaksi pitäs porata cdi , sitten tehari , isompi kaasari , isompi pytty jos haluaa vielä virittää ,MUTTA HUOM !. älkää ostako teharia riejuun jos ei oo cdi rajotettu ! heti kun pääsee piikille niin rupejaa pätkimään :(... kaikista parasputki on riejuun jos cdi rajotettu niin vakio putki. (sori vähä sekalaista tekstiä :D )

        Onko mrtees muit kurei ku alkukäyräs ja paljo ne vie nopeutta/kiihtyvyyttä


      • jdbdhhjdvg
        kohta mrt kirjoitti:

        MRT pakoputken kuri on alkukäyrän ja paisarin välisessä liitoksessa. 3 pulttia vaan irti ja kuri pois. sitten isompi suutin (95-102) on hyvä ja rieju kulkee suoralla oikeata 57km/h-60km/H riippuen kuljettajan painostaja 13 hampainen ratas hyvä eteen kaupunki ajossa ,mutta jos ajat pitempää matkaa niin suosittelen 14 hampaista. seuraavaksi pitäs porata cdi , sitten tehari , isompi kaasari , isompi pytty jos haluaa vielä virittää ,MUTTA HUOM !. älkää ostako teharia riejuun jos ei oo cdi rajotettu ! heti kun pääsee piikille niin rupejaa pätkimään :(... kaikista parasputki on riejuun jos cdi rajotettu niin vakio putki. (sori vähä sekalaista tekstiä :D )

        Minkä kokone takaratas


    • bot

      Onko mistään mahdollista ostaa 70h takaratasti rieju spikeen? (5 pulttinen)

      • PROe

        Gianelli kii ja isompaa suutinta nii kyllä menee sen 85 ainaki


      • kisukisu69
        PROe kirjoitti:

        Gianelli kii ja isompaa suutinta nii kyllä menee sen 85 ainaki

        itellä on -08 rieju smx pro... ite otin kurit pois ja porasin cdi boksin, nii kulkee suoralla 74km/h (mittari ei valehtele, mitattu kevarin ja auton mittariin) ja alamäkeen 82km/h... en ole vaihtanut vielä isompaa suutinta... tilauksessa on.. ja on vakio välit


      • HJNVN
        kisukisu69 kirjoitti:

        itellä on -08 rieju smx pro... ite otin kurit pois ja porasin cdi boksin, nii kulkee suoralla 74km/h (mittari ei valehtele, mitattu kevarin ja auton mittariin) ja alamäkeen 82km/h... en ole vaihtanut vielä isompaa suutinta... tilauksessa on.. ja on vakio välit

        MISTÄ TEHARI RIEJU RRX 08 MALLIIN JA MISTÄ RAJOITTAMATON CDI BOKSI???????????????


      • asdpff
        HJNVN kirjoitti:

        MISTÄ TEHARI RIEJU RRX 08 MALLIIN JA MISTÄ RAJOITTAMATON CDI BOKSI???????????????

        netistä. poraamalla.


      • miltä vitun
        asdpff kirjoitti:

        netistä. poraamalla.

        sivulta


      • lawl eti ite
        miltä vitun kirjoitti:

        sivulta

        oisko jostai mc scatterilt tai tmi jimi kaasalainen? :P


      • 118km/h
        PROe kirjoitti:

        Gianelli kii ja isompaa suutinta nii kyllä menee sen 85 ainaki

        Itel gianelli v6 tehari välit erilaiset ohitettu rajotin ja 124 suutin ja 75 pytty kulkee about 118


      • 140kmh
        118km/h kirjoitti:

        Itel gianelli v6 tehari välit erilaiset ohitettu rajotin ja 124 suutin ja 75 pytty kulkee about 118

        itel am6 pro, leovincen putki ja 72 pytty ja kulkee about 140 välit 15 42


      • bot

        ei saa mistää . mulla oli sama ongelma mutta otin vanhan takakiekon keskiön ja siirsin sen alkuperäseen ja on toiminu :D


      • tuosta
        140kmh kirjoitti:

        itel am6 pro, leovincen putki ja 72 pytty ja kulkee about 140 välit 15 42

        mull on mopo.


    • Random asd

      Paljo Rieju rrx 07 kulkee jos pistää arrowin teharin?

    • liejupieru

      riejun saa kulkemaan kun heittää sen jostain korkealta alas! tai sitten vain työnnät kovaa ;)

    • Jarkkops

      Mulla on mopo Rieju smx pro 07 jossa suutin vaihettu hieman isompaan ja kuristukset otettu sielt putkest vek, kulkee n. 55km/h. Jos tosta nyt porais sen boksin ni kiertää vissiin aika perkeleesti. Kun myyn moponi ja laitan kuristukset putkeen takasin niin paljonko kulkee sitten sen poratun cdi:n kanssa?

    • jööpööpö

      Paljonko menee -04 rieju mrx turbokitin teharilla ? Ja miten korkea mopeti tuo on ?

    • hhaaaha

      elä nyt vaan sano että oot riejua ostamassa :DDd

    • nooooooh

      oonoon

    • konsta 97

      riejun saa kulkemaan 75km/h ku ottaa kurin pois ja poraa cdi poksin . ja isomman suuttimen

    • rieju_93

      voi jumalauta näitä 95-96 mopojonneja, menkää niilä vitun peveteillä ajelee :D
      itellä ku oli viel 09 Mrt SM nii se meni vakiona 43, alkukäyrän kuri pois ja 98 suutin nii 65-70 meni tasasella sitä rajotinta vaste, rajottimen poraa nii se on 75-90 km/h, välityksil saa menee mukavasti lisää jos ei riitä, mutta setä sininen ei välttämättä tykkää.

    • pahisz

      115 suutin, porattu cdi ja tehari ni menee sellaset 80-90

    • Pierupaska

      mulla on rieju mrt 50cc kulkee sen 52km/h iha vakio mutta eturatas 1 piikki enemmän

    • voivoivoivoivoivoi

      ketään ei vittu kiinnosta paljonko ne luumunne menee!!!!!! mupas mopo menee miljoona, mumpas mopo menee kahta miljoonaa . ääliöt

    • pökköä tankkiin

      Kuse tankkiin. Kulkee sen jälkeen ainakin 70 km/h.

      • paskavakio45km/h

        ja tuo on totta:DD:DD:DD tankkiini oli laitettu vähä kusta ja jäähytysneseitte sekaa vähä kusta nii jäähäri jäähytti tosi hyvi ja mopo kiihty tosi hyvi saatana :D:DDDD:DD


    • 4238576295629752

      PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE PERKELE

      • KONSTAIHQ

        konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta konsta


    • JaRe123
      • asfsdsdffgjgkh

        käy!


    • Riejuriemu

      Itelä rieju MRT -09 ja kulukee 55km/h 12-62 väleillä. Kaikki muut kurit on poies paitsi CDI rajottaa kierrokset, paljo kulkis jos ohitan ton CDI boxin?

    • itellä rieju mrt

      Elikä jos sulla on yli 08 vuos mallin rieju niin siin on CDI poksissa sähkönen rajotin . ite porasin siihen reijjän niin kulkee 78 km

    • ostakaa derbi

      mut jos ei niin riejusta:
      Kurit pois, suutin 100, 12/62 välit = 88Km/h

    • joo o

      rieju rr 04 sport edition elikkä ei rajotinta kurit pois siitä pakoaukon alusta poralla tai jollakin työkalulla ja sitten ne ruuvattavat poes isompaa etu ratasta suuttimeks riittänee 95-100 jos sekään ei riitä niin tehomäntää ja madallat kantta kyllä ilman tehoputkeakin kulkee hyvin:D

    • MRT '11

      Oisko kellää mitään tietoo et mistä sais e-hyväksytyn teharin mrt '11:hen? Enemmänki nyt haluis vääntöö tolla teharilla eikä nopeutta...

    • cdi

      Onko kellään kaupan rieju mrt:hen (power up. vm 09) käypää rajoittamatonta tai rajotettuu cdi boksia?

      Jos on nii tonne vaan viestii --> [email protected]

      • cdi

        Tai tänne ja ilman tota 21 tonne perään..


    • riejupieru

      mun riepussa on rajoittamaton cdi boksi ja alkukäyrän kuri otettu pois ja kulkee sen 63-66 (mittarin mukaan)

    • rieskamrt

      Itellä -09 vm Rieju MRT power up.

      Otin kurin kokonaa pois (myös kurin pidikkeen) ja laitoin 100:sen suuttimen

      menee sen 55-65km/h vakio väleillä riippuu vähä ottaaako rajottimeen.
      ****


      te ketkä ootte vaihtanu etu-rattaan oliko miten vittumaista? saako helposti irti & takaisin etteivät takuu huollossa huomaa :D

    • paskaaaaaaaaa

      rrst en tiiä mut mun mrt on kuriton ja 105 suutin ja 90

    • riejumän

      Kuriton rieju mrx-06 100suuttimella ilman kuria 75km/h

    • Rieju MRX

      mul ois rieju mrx -07 vuoden ni mikä olis suutin koko ku on power up moottori jos laittaisin teharin kiinni ja ottaisko rajotin vastaa?

    • hankkikaainfoo.

      Kurittomat enduromopot (yleisesti) menee noin 65km/h todellista nopeutta. Teharilla ja kaasarilla ym.(välit) saa menemään n. 80-85. 70cc viripytyllä, 21-24mm kaasarilla, teharilla, väleillä menee hikiseen sata.

      • spikeeee

        Kyl mul menee rieju 70cc, 21 kaasaril, ja gianelli teharil 118 gps:ssää....


    • .....

      mul on rieju mrx -07 ja jos hankin siihe teharin esim e-noxin ku entiedä että minkälaisen suuttiumen pitäisi ostaa ja minkä kokosta että onko suutin esim 6mm? ja suutin koko vois olla jtn 110??

    • joonasfsggwtc

      miten ku mulla on 06 vuoden mrx ja kaikki kurit otettu pois ja 90 suutin ni menee vaan 55km/h ja ku eikös se rajotettu cdi tullu vasta -
      07

    • rieju europa

      Siis miten se kuri oikeen otetaan pois alkukäyrästä? poraamalla vai viilaamalla?
      porataanko/viilataanko se hitsaus sauma et sen saa vaan vedettyy vai porata/viilata sitä aukko vain suuremmaks? Joo mulla on tosiaanki rieju mrt europa 2011
      olis tarkotus 1000huollon jälkee ottaa kuri pois. Semmosta sit vielä et minkä kokoinen suutin suunillee 100? sitten mua kiinnostas siellä ilmanputsari laatikossa on sellane suodatin musta iso jonka ottaa pois siinä on sellane pyöreä levy onko se just se reikälevy jos sen ottaa pois nii sit saa enemmä vääntöö?
      siis jos noi 2 asiaa vaihtas nii mikä olisi hyvä suuttimen koko?

      • Riejudaa

        Kuri on helppo ottaa pois. Siis avaat ne mutterit siitä alkukäyrästä ja viilaat vaikka sen hitsauspisteen helvettiin sieltä putken alapuolelta jolloin putki menee kahteen osaan ja niitten osien välissä on se kuri jonka sitten otat poies. Se kuri on semmone suppilon malline pala niin joko sahaat tai hakkaat sen suppilo osan poies siitä tai ostat uuden semmose metallipalan siihe putkien välii, mutta kuitenkin joku metallipala siihe on laitettava takas. Se suutin nii joku satasen kokoluokkaa suuttimen ostat, itellä 105 niin kyllä hyvin jaksaa:).


    • valaisetyhmää

      millainen suutin menee Rieju MRT 50 europe maliseen mopoon saa linkata

    • Miten kannattaa viritää tota riejua silleen että menee 55-60 gepsiin? Onko rattaiden vaihto kannnattavaa ja onko jotain kuristuksia imukaulassa ?

    • okvitunmo

      mul on rieju rrx 07.. porattu cdi, alkukäyränkuri pois hikiset 75kmh sigmaan

    • derpderpherp

      Rieju mrt power up (enduro 2011) otin holkin/alkukäyrän kuristuksen pois ja kiihtyy ihan helvetisti mutta ei kule kun sen 55km/h ja ns pätkii kun laittaa kaasun pohjaa, suutinta en oo vielä vaihtanu ja auttaako se ongelmaan? ja ei se mittari miullakaan heitä ku sen 3km/h alaspäin...

      • rieju tuunaajaa

        juu hei itsellä sama mopo ja vaihat siihen 115-120 suuttimen ja otat sieltä ilmanputsarista sellasen kiekon pois joka rajoittaa ilmanottoa (löytyy ilmanputsarin takaa) ja sitten välit kuntoon itellä 13 etee ja 50taakke niin menee niin kauan kunnes rajotin alkaa hakkaamaan eli omaan mittariin jotain 65 gepsillä en ole jaksanut mitata mutta luultavasti menee kovempaakin. ps jos et ota sitä kiekkoa pois niin 100 suutin on hyvä


    • riejubensaboy

      Eli ite otin kurin pois alkukäyrästä, vaihdoin eturattaan 13piikkiseen ja 105 suutin. Menee sen 64gps tarkalleen ottaen 63.9:D mopon mittari näyttää 71km/h, mutta siihen ei ole luottamista kovemmilla nopeuksilla. Ja tohon pätkimiseen kovemmissa vauhdeissa niin suutin varmasti auttaa joo tai sitten se sun putkes vuotaa siitä alkukäyrästä eli kannattaa kattoo ne tiivisteet ja mahdollisesti ostaa uudet. ittellä pätkis kans mut se johtus siitä että kaasari oli huonosti jotenkin kiinni, mutta jos et oo kerta suutinta vaihtanu/ kaasaria avannu nii ei kai se voi siitä johtua.
      Toivottavasti tästä oli apua:)

    • Mitä vittua

      Kuka helvetti haluaa laittaa mopon kulkemaan yli 65km/h? Mikä vitun järki siinä oikeasti on? Jos jäät kiinni, kilvet lähtee tulee verot. Ja toisekseen, miks sen pitäis mennä edes niin paljoa? Itelle riittää kun kulkee 55km/h kiihtyy hyvin ettei hyydy mihinkään mäkiin. Suomessa sen nopeuden voisi kyllä nostaa jonnekkin 50-60km/h, kun eihän missään melkein oo 45km/h rajotuksia. Mopolla, joka on tieliikennekäytössä ja kulkee 90km/h, ei tee mitään. Se on tappopeli. Tälläsiltä virittäjiltä vaan kortti ikuisesti hyllylle, niitä ei kaivata. Montulla voitte ajaa niin kovaa kun haluatte. Vittu.

    • RieMi

      itellä rieju mrx -06 ja oon saanu kulkemaa vähän pääle 70 ottamalla alkukäyrästä kurin pois.
      se on hyvä -06 malleissa että niissä ei oo rajotinta ja sen saa kulkee vituhyvi pelkällä toisen kurin poistolla :) ja ei vittu että on holmöjä kysymyksiä "missä on riejun kurit" jos ei tiedä mitään riejuista/mopoista ...ei kannattais ees lähtee ajaa... sad.

      • loota

        mitkäs välit sul on?


    • Jesus Christs

      Mulla riaju mrx 50 power uppi 102suutin, tecnigas enox, välit 13/58 kulukoo omaa mittarii 77 tasasella ja hakkaa rajoottimelle nii perkeleesti ja se o vittumaasta ku tos enoxis teho piikki alakaa 8000 ni sit se rajottaa jo 9000. Jos ei meinaa porata boksia ja haluaa riajun kulukemaa ni ei kannata ostaa mitää yläkiartosta putkia menöö paremmi tyhjällä vakioputkella.

    • Lollero

      Itellä Rieju MRT 2011 europa malli ja kulkee sen ~70 tällä hetkellä ku oon tehny seuraavaa: Kuripois alkukäyrästä , reikälevy pois , suutin 103 ja välit 13/62 et mitä pitäs vielä tehä et nopeutta tulis lisää ? Äijät puhuu et pitäs kovempaaki mennä noilla säädöillä ku on mulla neula säädetty puoleevälii et pitäs ainaki rikas olla ku menee suoralla kaasulla vaa tuota 70 tyssää vauhti ja 6 vaihe ei paljoa nopeutta lisää tuo. Niin että apuja ? :D

      • rieju tuunaaja

        muistaakseni jos avaa putken paisarin kohalta sieltä pitäisi löyty kaikenlaista sälää joka rajoittaa ilmaa.


    • Rieska123

      Kurit pois ja suuttimeen vaihto, tehoputki, rajottamaton CDI-boksi . Niin kulkee jo laillisuuden rajoissa :D

      • riemu69

        mistä semmosen rajattoman CDI:n vois sitte saada ku oon kuullu et tohon ei saa rajatonta?


    • riemu69

      Nooh mul on tää Rieju RRX -09 Pover-Up. ostin 3kk sitte uutena liikkeestä ku se oli lojunu liikkeen varastossa 2009 asti ja siinä on 2 vuotta takuuta viellä.
      Ni asiaan, KUN VIRITTÄÄ MOPOA ESIM. OTTAA KURIN POIS, VÄLIT JA TEHARIN KIINNI JA PORAAMATON CDI-BOKSI MENEE RIKKI YLI-KUORMITUKSESTA.
      SEN JÄLKEEN LAITAN VAKIO-OSAT TAKAS KIINNI JA VIEN MOPON TAKUUSEEN KORJATTAVAKSI. HUOMATAANKO CDI-BOKSISTA ETTÄ MOPO ON KULKENUT YLI 45-50km/h ?????????????????????? haluan tietää!
      koska aion tehdä sillee.
      takuussa lukee "MOPON MOOTTORIA JA RUNKOA EI SAA MUOKATA!"

    • En usko

      että huomataan. Sanot vaan et kuulu yhtäkkiä sellanen särähys kesken ajon ja mopo sammu. Kotona huomasit et CDI ottanu osumaa.

    • Kaverin siskon äidin

      Helpoimmat viriohjeet! Ostakaa laajempi kaasarin ketju,irrottakaa tulpan hattu, sahakkaa änkkä irti ja paikalle pieni reikänen prikka (ampuu kaasut pois). ja jos haluaa että kulkee niin prkeleesti ni ostakaa rabasan kone ni kyllä rupee nimittäin kulkemaan. (työntämällä) sitte viä kusette tankkii ni voila!

    • ha haaa ahaa

      MELKEIN JAKSOIN LUKEA TÄTÄ PASKA PUHETTA itellä on toki rieju mrx vuosimalli 07 siinä airsalin 70cc sylinterijärjestelmä kantalaskettu jäykemmät kytkin jouset dellerto 18 mm ja siinä tyhjä käynti suutin 36 ja pää suutin 100 ja tk tehari niin niillä vireillä kulki gps 143 km/h mut nykyisillä vakio putkelle otettu alku käyrästä kuri pois dellerto 16 mm suutin 102 50cc airsali jne. muuten vakio niin kulkee sen noin 61-69 päivästä riippuen milloin on myötä ja milloin vasta tuuli :D

      • jepp1

        naurattaa ku porukka luulee et vakioputkella ja rajoitetulla boxilla voi päästä 80km/h itellä rieju mrt -11 ja siinä on 98 suutin gianellin alakauttanen porattu boksi 14/62 välit nii niillä menee nihkeesti 85km/h gps


    • ottakaa selvää.

      yamaha dt:ssä vakio mittari kusee sen verran et jos mittari näyttää 98 esim. nii oikeeta vauhtia 88-89km/h.....

    • rieujjuu

      ite porasin tuon cdi boksin uudesta power up mallista :) ja putkesta kuri pois niin menee nyt sen 75 :D vielä ku vähän vääntöä ja kulkua sais lisää :p

    • luotettavaa tietoa..

      RIEJU MRX PRO


      Suuttimet

      Miten suutin vaihdetaan? Löysäät ensin molemmat letkukiristimet, imukaulasta sekä ilmanputsarin puolelta. Tämän jälkeen kaannat kaasuttimen vaakatasoon. Sitten otat kaasarin pohjassa olevan mustan kopan irti, kiinni kahdella ruuvilla. Siinä on kolme messinginväristä ruuvia, kaikki ovat suuttimia, se isoin siinä keskellä on pääsuutin joka siis täytyy vaihtaa, ruuvaat sen vaan irti ja isket uuden tilalle. Ja sitten koppa kasaan ja menoksi.

      Vakiona -06 vuoden malleissa suutin on kokoa 78. Power Up malleissa eli 2007 vakiona suutin 88.

      Kurittomalle kelpaa suutin väliltä 92-105, molemmille vuosimalleille, kylmemmille keleille sitten tietysti pari numeroa isompi kuin kesällä.

      Kaasutin on Dellorto PHBN 16mm. Suuttimen kierteen koko on 6mm.

      Nopeuksia


      Vakioina

      Vakiona vuoden 2006 on aivan törkeän laiska ja huiput on tasella siinä 50km/h pinnassa, alamäkeen voi huudattaa vähän kovempaa mutta ei se vauhti silti päätää huimaa.

      Vuoden 2007 malli eli Power Up on vakiona suht koht pirteä johtuen lyhyistä välityksistään ja kuristukset ovat erilaiset kuin 2006 vuoden mallissa. Huiput on hiukan yli 50km/h ja alamäkeenkään ei paljoa kasva koska on rajoitettu CDI-boxi. Jaksaa mennä 2-päällä.

      Kurittomina

      Vuoden 2006 malli on jo sopivan pirteä ja kiihtyy hyvin ja kulkee sen 75km/h, eteen voi heittää piikkiä isomman eturattaan eli 12h ja sitten mennään hiukan lujempaa ja silti säilyy kiihtyvyys ja 2-päällä jaksaa mennä vaikka kuuhun(no ei nyt sentään)

      Power Upit taas kulkevat hiukan yli 60 km/h vakio välityksillä, joilla ne kiihtyvät hyvin ja vääntävät hyvin. Välityksiä voi kuitenkin suurentaa huoletta heittämällä pari piikkiä isomman eturattaan (13), 13 piikkisellä kiihtyvyys ja 2-päällä ajaminen on edelleen jouhevaa ja mopo ei tunnu laiskalta. 14 piikkisellä eturattaalla on saatu jopa 75km/h nopeus.

      Kuristukset

      Vuoden 2003-2005 välillä olevista riejuista löytyy vain kuristus alkukäyrän ja paisarin liitoskohdasta.

      Vuoden 2006 mallissa on kuristuksina alkukäyrän paisarin liitoskohdassa oleva holkki ainoastaan. Muita tämmöisiä ns. kuristuksia on katalysaattori putkessa joka ei juurikaan tehoa tuo, kiihtyvyys parantuu ihan hiukkasen ja äänistä tulee paremmat.

      Vm. 2007 eli Power Upeissa on kuristuksina rajoitettu CDI-boksi Ja lisäksi on myös tuo holkki alukäyrän ja paisarin välissä sekä katalysaattori joka ei sitä tehoa juurikaan tuo. HUOM! Kaikki vuoden 2007 eivät ole Power Uppeja joten niissä on samat kuristukset kuin vuoden 2006 mallissa. (tämän tunnistaa esim Rrx mallissa analogi-mittarista.)
      Vuoden 2008 Power-upeissa on samat kuristukset kuin 2007 vuotisessakin.

      Tehot hukassa?

      Eli jos moposi tuntuu nuhaiselta ja ei meinaa oikein napata tehopiikkiä, väännöt on hukassa ja ei kulje läheskään niin pirteästi niin ongelmana on katalysaattori joka on mitä ilmeisimmin joko irronnut tai mennyt hajalle.

      Katalysaattorin poisto

      1. Ota paisari irti.
      2. Avaa putki rälläkällä hitsaussauman kohdalta, hitsaussauma on paisarin alkupäässä.
      3. Sitten vaan nyppäset katin pois sieltä.
      4. Putki hitsillä kasaan ja kuumakesto maalit päälle.

    • Hate65

      Löytyykö keneltäkään joutavaa kuristinta Rieju MRT Power Up:iin 2010?
      Mopo vakioksi ja myyntiin

    • LOLL

      yksinkertaista, rieju ei kule

    • riemu69
    • tru story <3

      jätkät tulee tänne puhuu vireistä sit joku rupee huutaa mun mittari kusee sen ja sen verran,-.-

    • Nyt niitä vastauksia

      Tarviiko mun tehä muuta ku porata cdi-boksia riejussa että saisin sen kulkemaan kovempaa? Siis mitää välei tai jotai?

    • auto on

      taas jotai vitun pellejä !!!

    • rrrrrr1

      auttaako jos vaihtaa pelkä änkän

      • mitämeinaat?

        mitähän hyötyä luulit siitä olevan?


    • kurit mäkeen

      mitä kureja on 06 rieju spikessä?

      • Newbi

        Hei ostettiin vähän aikaa sitten Rieju SPIKE X50 hieman kunnostettavassa tilassa. Odotellessa kävin selvittelemässä asioita kyseisestä mallista. esim. Maksimivääntö tulee 5 500rpm:ssä. Saisiko tietoa että mistä saisin mopooni uuden öljytankin halvalla? Kiitos


      • Newbi
        Newbi kirjoitti:

        Hei ostettiin vähän aikaa sitten Rieju SPIKE X50 hieman kunnostettavassa tilassa. Odotellessa kävin selvittelemässä asioita kyseisestä mallista. esim. Maksimivääntö tulee 5 500rpm:ssä. Saisiko tietoa että mistä saisin mopooni uuden öljytankin halvalla? Kiitos

        Ai niin ja on tietysti power up ;)


    • jooooytu

      arrow paisari, 13-62 välit ja 102 suutin menee sen 70-80km/h :))

    • nakkiletku609

      VITTU TE OLETTE KAIKKI TÄYSIÄ PELLEJÄ...

      Rieju MRT 50/50 Pro 11- Viritys ohjeet:

      - Alkukäyrän ja paisarin välissä oleva kuri pois ni kulkee ~60km/h Suutin: 100
      - Reikälevyn poisto ja imukaulan viilaus lisäävät kiihtyvyyttä ja jaksamista
      Suutin pelkästään näillä: 100 ja ilman alkukäyrän kuria: 105
      - Nämä kaikki kun teet ja poraat vielä rajoittimen niin menee vakioväleillä (11:62)
      vähän yli 65 oikeaa nopeutta (poliisit ei tästä anna vielä veroja)
      - Näiden lisäksi laitat 12z eturattaan ni menee ~70km/h ja 13z eturattaalla ~75

      Vakioputki on erittäin nuhainen eikä sen kanssa mopo meinaa millään kiihtyä,
      joten suosittelen lämpimästi teharia. Niitä löytyy vinceä ja enoxia 200euron tienoilla, käytettynä halvemmalla. Teharin kanssa melkein millä tahansa vireillä 110 suutin on hyvä, jos näistä ohjeista ottaa mallia niin ei isompaa tarvitse, mutta talveksi voi melkein 112 olla hyvä.

      Rieju kulkemaan kovaa:
      Reikälevy pois, imukaulan viilaus, tehari, porattu rajoitin ovat perusvirejä.
      14-65 väleillä saa kulkemaan ~80 mutta jos innostuu enemmän virittelystä ja kaipaa OIKEASTI 90-105 km/h nopeuksia, niin suosittelen vielä näiden virien lisäksi madaltamaan kantta, heittämään hiilikuituläppiä ja ostamaan isompaa kaasaria. Näillä tehoilla 13-53 väleillä kulkee 90 ja kiihtyy hyvin, mutta kokeileppa 15-53 välejä niin VARMASTI kulkee yli 100 ja kiihtyykin vielä siedettävästi.

      Jos haluat kuitenkin enemmän niin 70cc airsal, 21mm dellorto, kisaputki, uusi imukaula, läpät, ja uusi ilmanputsari ja välit 15-45 ni kyllä pitäs 120km/h mennä rikki!

      Oletan, että teille jonneille kuitenkin riittää se alkukäyrän kuri ja suutin kokoa 100 6mm kierteellä ;) vaarannatte muuten itsenne ja muiden turvallisuutta!

      • Keijo[FIN]

        Osaisko joku neuvoa rieju mrx -04 malliis sellasta ongelmaa kuin:
        en tiedä mitä viriä on, mutta varmaankin osa kureista pois kulkee gepsiin 60.3
        nyt kun kedä tuli niin pitäs vissiin ostaa pienempi suutin, mutta en tiedä minkäkokoinen siellä on :D
        uskallanko ottaa kaikki kurit pois ja laittaa talvella isomman suuttimen?


    • Anonyymi

      Miten nopeest vakoi rieju mrt menee

      • Anonyymi

        45kmh.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11201
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3123
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2974
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2177
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1938
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1765
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1734
    9. 85
      1698
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe