niin minulla on puoliverinen jonka isa on hollaninpuoliverinen emä on trakner.mutta sukupostissa lukee muuta sit siin lukee esh mita tämä esh tarkoitaa.olisi kiva saada nopeasti tietoa
Vastaukset 11
Muistelen jostain lukeneeni, että se tarkoittaisi eestiläistä urheiluhevosta, minkä tulkitisin tarkoittavan virossa syntynyttä ratsuhevosta. Mutta en tiedä kuinka luotettava tietolähde se oli joten en uskalla sanoa varmuudella.
- apua kaipaava3
Ok olisi kiva saada viel lisää vastauksia
- kukasmuutenkaan
Juu, noinhan se on että ESH eli Eestin sporthorse eli virolainen urheiluheppa...
- apua kaipaava3
onko eestin urheilu hevoset hyviä este ja koulu hevosia? olisi kiva saada vastaus mahdolisimman nopeastti
- Niccina
Ei voi yleistää, kyllä nuo asiat ovat täysin yksilökohtaisia.
Usein virolaisten hevosten hoito ja käsittely on vähän retuperäistä (toki poikkeuksia näissäkin), joten ongelmiin kannattaa varautua. - peace1
EI SYYTÄ HUOLEEN
- Ellu00506
Esh tarkoittaa eurooppalaista koulua. Minä olin siellä. Esh on koulu. En kyllä tiedä mitään tosta hollantipuoliverisistä, mutta olen 100% varma, että esh on koulu käy vaikka esh sivustoilla. www.esh.fi sit mee sen kotisivustoille on muuten tosi hyvä koulu!
- Sini88888
Toi ellu00506 on oikeessa!
- 1ssu
hevosrodusta puhuttaessa ESH on eestinurheiluhevonen eli Estland Sport Horse.siis lyhenne englanninkielen sanoista.
- Anonyymi
Paitsi että se on eesti sporthobune, ei tule englanninkielisistä sanoista. Mutta ehkä tähän nyt on jo vastaus saatu.
- Anonyymi
molempia nimityksiä, viron ja englannin, on suomessa käytetty. nykyään tulee virosta, alkujaan oli englanniksi, ainakin hippoksessa.
nim. Flicka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 101739
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r1671088Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.262963- 73835
- 63788
- 75751
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?22686Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran69661Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?138657- 42609
- 62606
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32588Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?120580Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.44539- 55538
- 48519
- 38519
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.40503- 30493
Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri20488