Onko S. Penttilän parikybänen poitsu työtön vai mitä tekee?

Whattt

Joku bändi josta ikinä en ole kuullut kai on harrastusmielessä mutta ei sillä rahaa tee, ainoastaan kuluja sellaisesta harrastusbändistä on. Mutta käykö töissä? Opiskeleeko?

23

791

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suskimummu

Poika on ammatiltaan vanhuksen lähihoitaja.

• geri ja atria

Corega Tabs-tutkinnon suorittanut sellainen.

• vanhustenhoitaja

Liekö myös harrastuksiltaan...

• Riisuu villatakin

Kiltti poika on, kun jaksaa taluttaa mummoa kauppaan. Sellaisen ikäneidon takapuolen pyyhkiminen kysyy jo luonnetta.

• luuska.t

Tuon Penttilän otan koska vaan. On siinä teille tantoille Naista mistä ottaa mallia! Ja ps. seisooko teidän vanhuksilla ilman sitä sinistä?

• kurttuhanuri

Harvemmin ne mummot maksavat luonnossa, mutta kerta se on ensimmäinenkin.

• Kalaojan malli

Ulkoiluttaako Penttilän mummo puolestaan omaishoitajaansa leikkipuistossa?

• madonnan jäljillä

Olette kateellisia kun kaunis Puuma-nainen on saanut oman toyboyn.

• Eipäs liioitella

Kaunis?

• lääke auttaa

Eero se tässä pitää ketjua vauhdissa. Vastailee itselleen.

• geri ja atria

Kiirettä pitää, kun olen mielestänne mm. Eero, Jasmin ja Lothar. Tulee vielä idenditeettikriisi.

• geri ja atria
        geri ja atria kirjoitti:

Kiirettä pitää, kun olen mielestänne mm. Eero, Jasmin ja Lothar. Tulee vielä idenditeettikriisi.

Ei pitäisi univelkaisena naputella, siis po. identiteettikriisi.

• kalinennainen hennuk

Käyttääkö penttilä ja toyboy huumeitakin ja laittomia nappejaanko?? ovat niin samanäköisiä ku tuhinainen.

• Valaiskaa minua

Jaksaa ihmetyttää miten nämä keski-ikäiset naiset (joilla lapsiakin) jotka jaksavat olla noiden kaksikymppisten puoliteinien näköisten pikkupoikien kanssa. Minusta tuo Penttilänkin pojufrendi näyttää naismaiselta pikkupojalta. En oikeasti käsitä.

Kertokaa nyt vanhalle keski-ikäiselle (olen 39) naiselle, mikä noissa klopeissa aikuista naista voi viehättää. Yhtäkään syytä en itse keksi. Yleensä ovat vielä köyhiä, vailla ammattia, pahimmassa tapauksessa nainen saa elättää poitsua.

Eikö näitä naisia kiinnosta miehissä sellaiset ominaisuudet kuin charmi, tyylikkyys, miehekkyys, hyvä koulutustaso, hyvä työpaikka, oma ura, vakituiset tulot, ns. aikuisten jutut, jonkinasteinen yleissivistys, ehkä sentään jo oma asunto ja auto jne...

Luulisi pelkästään jutustelun tason olevan tuon ikäisen pojan kanssa aivan onnetonta.

Omassa lähipiirissäni on noin 50-vuotias nainen, joka seurustelee 24-vuotiaan miehen kanssa. Tämän naisen oma tytär on vanhempi mitä hänen poikaystävänsä.

No, ehkä joku sitten heittää että seksi varmaan. Tätäkään en purematta niele. Väitän, useimmiten vähän vanhemmat miehet osaavat senkin taidon paremmin.

Ja toisinpäin, miksi pikkupojat haluavat seurustella äitinsä ikäisten naisten kanssa.

• nuortapitääolla

En tiä miks vanhat muijat hinkuu nuorten perään mutta mä voin sanoo, en jotain Penttilän muijaa ottais ikänäs, hyi shitttt, ite oon just parikymppinen mies.

• minä vaan

Onkohan se kundi käynyt jo armeijan?

• 30++

Parikymppinen mies voi olla todella fiksun ja kypsän oloinen, kyllä älykkyys ja sivistys (tai niiden puute) näkyy jo siinä iässä.

Joillakin syy olla paljon nuoremman miehen kanssa saattaa toki olla hyvin pinnallinen, ja ehkä jonkinlaista itsetunnon pönkittämistä. Samapa tuo minulle, ei maailmaani mitenkään häiritse monenkirjavat pariskunnat.

• rimputi rämpyti

no mitähän tommoiset parikymppiset jätkät tekee? soittaa jossain bändissä, myy vaatteita carlingsissa, tekee jotain levynkansia... ja rahaa tulee ikkunoista ovista.

• ....................

Mitä itse teitte kaksikymppisenä? Suurin osa varmaan opiskelee päätoimisesti.

• Outo.ö

Hiukan outoa että tämä päälle kakskymppinen kikkuloi kokkareilla keski-ikäisen naisen kanssa ja lopun aikaa harrastelee bändinsä kanssa. Tuon ikäiset ovat kyllä aina opiskelemassa... jokunen voi lisäksi jo olla duunissa, siis duunissa, ei harrastamassa.

• alkkariteka

IHQUUUUUU!
        Kyllä MINÄ tiedän nämä asiat, olenhan JO ehkä aikuinen...

• xintsiainen

Suski saa nuorta ja komeaa.

• ala-aste

Kuka Se komea on? Tämä nykypoju on naismainen ripaolka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Pike surkea

Pike on surkea
      Ikävä
      16
      4662
    2. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      2
      1625
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1587
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      228
      1096
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1068
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      126
      889
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      846
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      817
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      815
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      47
      807
    Aihe