GLAMOURETTO.COM todella kyseenalainen verkkokauppa!

Sinne meni rahat...

Minä erehdyin viimeviikolla tilaamaan Grouponin diilin kautta Glamouretton myymän säädettävän sylitason läppärille. Tuote tuli kyllä nopeasti mutta kun rupesin sitä säätämään haluamaani asentoon, sanoi yksi säätönivelistä sopimuksensa irti ja näin ollen tuote on käyttökelvoton. En tehnyt mitään käyttöohjeiden vastaista tai muutenkaan ollut huolimaton. Eli aivan naurettavaa laatua kun tuotetta ei saa edes käyttökuntoon!

No, eihän siinä sitten muuta, kuin ottamaan ensin Grouponiin yhteyttä. Sieltä tulee vastaus, että pahoitellaan kovin ja otapa yhteys suoraan myyjään. Näin myös olen tehnyt. Glamouretton nettisivuilla kehotetaan ensisijäisesti laittamaan palautusasioissa sähköpostia. Minä laitoin jo 13.3. mutta vastausta ei ole kuulunut. Eilisen päivän olen useita kertoja yrittänyt soittaa heille mutta puhelimessa soi vain vastaajaviesti, joka kehoittaa jättämään soittopyynnön tai laittamaan tekstiviestin. Laitoin tekstiviestin mutta eipä ole vastattu siihenkään.

Kaikista mielenkiintoista asiassa on se, että Glamouretton nettisivuilla lukee, että myyjä EI VASTAA PALAUTUKSIEN TOIMITUSKULUISTA ELLEI PALAUTUKSESTA OLE VARTAVASTEN SOVITTU MYYJÄN KANSSA. Mitenkäs sovit kun yhteyttä myyjään ei saa? Tämän lisäksi siellä lukee myös, että vialliset tuotteet ainoastaan vaihdetaan uuteen. Eli kun kerran rahasi tuohon puljuun laitat niin siellä on ja pysyy...

Olin eilen uudestaan yhteydessä Grouponiin ja nyt he käskevät odottelemaan perjantaihin asti ja ottamaan sitten yhteyttä heihin päin jos myyjä ei ota yhteyttä...

Nyt kun olen lukenut täältä ja muilta sivustoilta tuon Glamouretton touhusta niin voi tosiaan vaan ihmetellä, miten helvetissä se on saanut vuosikausia jatkaa samaa rallia kuluttajien kustannuksella. Ja Citydeal/Groupon vaan edelleen jatkaa yhteistyötä tuommosen puljun kanssa.

7

1143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdhfuhgg

      Näihin Glamouretto keskusteluihin törmää jokapaikassa, toivottavasti kuluttajat nyt olisivat jatkossa valveutuneempia koska yritys ei näytä skarpaavan toimintansa suhteen :/

    • tyytyväinen

      Osuipa silmääni Glamouretto valitusta, kun Googletin firman tilatakseni lisää heiltä vakituotteita, joita olen jo pari vuotta tilaillut.

      PAri vuotta siksi, että toimitukset ovat olleet nopsia ja hiuslisäkkeet, piilarit, meikkipussit ja puhelimen tarvikkeet ym joita olen 'erehtyny' ostamaan on olleet kyllä täysin priimaa tavaraa, ja tulleet postin tai mypakcin kautta 1-2 päivässä tilauksestani.

      Et ole varmaan ikinä ostanut kaupasta mitään, mikä olisi ollut rikki valmiiksi? minulla semmoista on sattunut kyllä silloin tällöin, enkä ole ensimmäisenä miettinyt että se on kaupan vika. Kaikki halpistavarat valmistetaan Kiinassa, niin kyllä sinne sekundaakin sekaan varmaan eksyy joskus. Aina ovat mua Glamoruetton aspassa palvelleet, kun olen aukioloaikana soittanut. JOskus oli hiuslisäke vähän eri sävyinen kuin mitä kuvan perusteella oletin, ja sain vaihtaa tuotteen, ja uusi tuli postissa ennen kuin ehdin vanhaa edes palauttamaan,

    • Minä

      Huijari firma.Tilasin Grouponin kautta höyrymopin.Kuvaus oli täysin erillainen kuin tuote jonka sain.Nyt olen kaksiviikkoa yrittänyt tavoittaa myyjää ja ei minkään laista vastausta.Eli rahat meni täysin hukkaan.Vielä kun palautusohjeissa luki että käytettyä tuotetta ei voi palauttaa...No testatessa vasta huomasin että tuote on syvältä...ei toimi lainkaan ja näkökin eri kuin tuotetta tilatessa.Nyt myyvät Grouponin kautta taas samaa tuotetta mutta kympin kalliimmalla.Eli älkää ihmeessä tilatko!!!!,

      • dfhbdfbdfb

        Totta kai valmiiksi rikkinäisen tuotteen voi palauttaa, oli paketti avattu tai ei. Luonnollisesti sama juttu, jos sinulle lähetetään eri tuote kuin mitä olit tilannut.

        Eri asia on tietysti, saatko ketään kiinni palauttaessasi tuotetta.


    • no respect

      Täysin moraalitonta toimintaa, miettikää niitä ihmisiä, jotka joutuu myös henk.koht. elämässä tällästen ihmisten "käsittelyyn". Tuskin meinaan on moraalisempaa touhu silläkään saralla. Toi positiivinen kommentti on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin läpinäkyvää, terveisiä vaan firman pyörittäjille.

      • niinläpinäkyvää

        terveisiä samalla kilpailijallekin


    • Anonyymi

      Veloissa näkyy olevan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3451
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      179
      1508
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1277
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1151
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      815
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      794
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      779
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      47
      772
    Aihe