Omasta 2005 kyykähti HU-650 soitin ja samanlaista mielii (parkkitutkan takia)? Purkamot huutavat 250-350 radioista ja sellaisen lie joutuu ostamaan, mutta kyssäri eli pystyykö heittämään sellaisenaa autosta toideen vai joutuuko käydä Biliassa koodamassa omaan autoon se?
V70 ja radion HU-650 vaihto?
Vooolvomies
2
3840
Vastaukset
- v70 awd d5
Uusi radio toimii kyllä, mutta taustavalojen ja ratin nappien toimimiseksi joutuu käyttämään volvon merkkihuollossa, itse laitoin suosiolla normaali usb/aux soittimen adaptereilla ja kojelautasovitteella, toimii rattinapit ja peruutustutkakin, volvo keskustelufoorumeilla enemmän tietoa muutoksista, esim volvolandia tai volvo racing club finland
- Gabriel Radiomies
Missä voisi olla vika samassa radiossa? Antenniliitäntä on ok, mutta radiosta kuuluu pelkkää suhinaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1781825
- 1241520
- 351006
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16961- 78873
- 85856
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78832- 45797
- 4778