Aina kannattaa miettiä mitä

nettiin kirjoittaa,

nämäkin kirjoitukset on helppo jäljittää,poimia ip-osoite.Mitä jos joku poimisi täältä kirjoituksia ip-osoite jäljitetty,tulostaa ne paperille,liittää mukaan google mapsista kartan missä ip-sijaitsee,lähettää puolisollenne?

Järjen käyttö sallittua.

31

378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • linussi

Kerro minulle miten saat ilman ylläpitoa ip.osoitteen tietoosi?

• Joo ja vielä

mielenkiintoisempaa olisi, miten se sillä kykenee kirjoitukset kohdistamaan tiettyyn henkilöön tai edes tiettyyn talouteen... Taitais olla tiilenpäiden lukeminen lähellä...

• Mistä ip:n saa?

Miks siihen pitää kartta liittää mukaan?

• kysymys?

Mistä joku saa muka ip-osoitteen?
      Täytyyhän täälä olla sentään joku yksityisyydensuoja...?

• tuhansiavaihtoehtoja

Mutta jos ei ole kiinteää IP-osoitetta, vaan aina vaihtuva dynaaminen osoite?
      Aina on eri paikkunnalla ja sijainnissa, jokaisen kirjoituksenkin jälkeen, entä sitten?

Silloin voisi tietysti ajella noin 1000 kylää Suomessa läpi etsimässä että mikä on oikea.

• Mistä ip:n saa

Edelleen mitä se puoliso tekee sillä kartalla?

• sen verran i-ha-na

Mä voisin lähettää reittihaun hänelle suoraan puhelimeen IP-osoitteen kera.

• Mikä kirjoitus nyt

esim. olis sellanen mikä pitäs lähettää? En huomaa yhtään. Mistä tiedät kuka on varattu ja kuka ei? Anonyymejä kirjottajia ympäri Suomen.

• melkovaikeayhdistell

Niin ja tosiaan jos käyttää prepaid-liittymiä ja dynaamista osoitetta, melko vaikeahko on päätellä mitään jonkun IP-osoitteen perusteella.

• Oletko ap ihan

ip osotteiden pyydystämisen vuoksi täällä?
      Mikä sinut saa tuommosta tekemään?
      Oletko katkeroitunut jostain syystä?

• M.... Mies

Jos jollain on tarve poimia minun kirjoituksia ja laittaa kartalle, niin poimikoon jos siitä joku saa kicksejä. Onpahan halvat huvit hänellä. Eiköhän poliisit viimekädessö puutu tuohon jos joku alkaa häiriköimään tai haittaa tekemään.

Enemmän minua huolettaa tuo yläkerran siskosten metakka kakkos kerroksessa kuin nuo jutut. Toivottavasti lopettavat metelöinnin niin saa nukuttua.

Öitä kaikille :)

• Miksikä

Kuka haluaisi olla niin ilkeä

• hyvä elämä

hanki elämä

• Höpsistä

Helppoa on jäljittää kone, mutta kuka sitä käyttää? Onko tosissaan?
      Ei tänne kovin merkittäviä juttuja kukaan kirjoita.

• pähkinää

Mutta mutta.. vaikka Ip osoiteet jotenkin saisi selville laillisesti ja sen saisi jotenkin kohdistettua juuri oikeaan paikkaa, miten todistat että kuka sitä kyseessä olevaan konetta on käyttänyt ja sillä mennyt internettiin ikävä palstalle? Talossa/asunnossa saattaa olla asukkaita enenmmän kuin yksi kaikki vierailijat jotka käyttänyt konetta. esim. lapsien kaverit tai omat kaverit. on myös yleisiä tietokoneita julkisilla paikoilla joita voi vapaasti käyttää. Mites tällainen sitten?

• Ip-osoitteen

käyttäjän tietojen onkiminen ilman oikeuden päätöstä on rikos. Ja silloinkin vain tietyt henkilöt voivat näitä tietoja pyytää / selvitellä. Joten ihan sama mitä roskaa ap. kirjoittaa.

• Pitäskö ilmottaa

ap sinun puolisolle sinun tempauksista netissä?
      Vois saada paskahalvauksen kaiken sen jälkeen mitä puuhastelet netin eri saiteilla.

• Noinhan se on

Ihmiset näkee sitä mitä kuvittelee näkevänsä. Varsinkin tällaset nimettömät kirjotukset helposti ruokkii mielikuvitusta. Alkaa näkeen ties ketä minkäkin tekstin takana.

• Nälkä kasvaa
        Noinhan se on kirjoitti:

Ihmiset näkee sitä mitä kuvittelee näkevänsä. Varsinkin tällaset nimettömät kirjotukset helposti ruokkii mielikuvitusta. Alkaa näkeen ties ketä minkäkin tekstin takana.

etsiessä sitä mitä toivoisi löytävänsä. Petyttyään yrittää epätoivoisesti lohduttaa itseään toisia uhkailemalla.

• onko profiloijia

Mä en näe tässä kirjoituksessa ollenkaan sen motiivi, mitä tällä oikeasti halutaan sanoa.

• ei morjes

Sivun koodista ei näe mistä ip-osoitteesta viestit on lähetetty, ainoastaan ylläpito saattaa nähdä mutta ei kukaan muu. Ja vaikka saisikin jostain ongittua ip-osoitteen niin se yleensä näyttää vain kaupungin jossa kyseinen tietokone sijaitsee ja sekin menee usein pieleen.

Älkää ihmiset huoliko naurettavasta trolli-ap:stä!

• Nälkä kasvaa

Tarkastimpa oman ip numeroni mikä tällä hetkellä on käytössä. Mutta paikkakunta missä minun pitäisi olla on semmonen etten ole edes tiennyt Suomessa olevan edes sen nimistä paikkakuntaa.
        Joten lopputulemaksi jää turha uhoaminen ap:ltä.

• ei morjes
        Nälkä kasvaa kirjoitti:

Tarkastimpa oman ip numeroni mikä tällä hetkellä on käytössä. Mutta paikkakunta missä minun pitäisi olla on semmonen etten ole edes tiennyt Suomessa olevan edes sen nimistä paikkakuntaa.
        Joten lopputulemaksi jää turha uhoaminen ap:ltä.

Nimenomaan.

• höpö hommaa

Jos puoliso saisi tietää tänne kirjoittelusta ja siihen kosahtaisi suhde niin heikko on sellainen suhde. Tiilitalo mikä menisi puhaltamalla kumoon. Mulle ainakin ihan sama mitä paskaa jauhaa jossain keskustelupalstalla, kunhan ei irl huorissa kulje.

• Tervettä järkeä

Mikä ihmeen käräyttelijä siellä taas luuraa? Tuskin kenenkään tervejärkinen puoliso piittaa siitä missä palstoilla siippa käy. Kuten joku mainitsikin niin hyvään suhteeseen ei mitään vaikutusta. Ap on tosiaan jostain katkeroitunut/ei ehkä ole itsenään riittänyt jollekin. Mitä täällä uhkailet, senkus käräyttelet sitten. Ei se tarkoita uskottomuutta jos täällä lueskelee tai kommenti! Herää jo pahvi ja hoida vaan omat asiasi. Olet säälittävä, tiesitkö sen!

• kirjoitan mitä

haluan ja mut saa vaikka tappaa näiden kirjoitusten perusteella, jos ne niin satuttaa. Kerran elän. Kerran.

• heipatit vaan :)

Mä kirjoitan vaan hyviä. Provot on ikäviä, siksi täällä ei voi sanoa viihtyvänsä, mutta tänään oli huippupäivä!!!

En mä silti tänne jää, koska kohta joku kirjoittaa jotakin ikävää, ja hetikö tulee paha mieli.

• hänen vaimonsa

Kuten ap kirjoittaa, varokaa kenen puolisoita jahtaatte. Minun mieheni saa naida muita mutta ei kirjoittaa tänne. Käry käy vielä.

• Mut sä saat

kirjottaa? Mitä jos se onkin sinä, jota ap meinaa käräyttää? Sukupuolta ei mainittu. Onksulla täällä joku salarakas?

• voe,voe

Kuulehan nero. ip-osoitteen voi jäljittää jollekin alueelle ja se on suhteellisen laaja. kenkään ip- osoitetta ei pysty yksityishenkilö jäljittämään. Jäljitä tämö kirjoitus ja tule käymään,hölmö.

• Panisin sua kunnolla.

Näin on. Juuri jäljitin aloittajan ip-osoitteen.Haluatko että tulen vierailemaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      152
      4934
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      19
      3575
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      160
      3381
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      35
      2861
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      98
      2611
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1863
    7. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      10
      1645
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      151
      1485
    9. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1482
    10. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      11
      1277
    Aihe