ulkonäössään?
Mikä on parasta hänen
41
718
Vastaukset
- Nauru-
rypyt
- Hymy.
Hymy.
- pahinta
kauneus kai
- Roooooosa
Hän on komea miehekäs mies, jolla on kauniit silmät.
Kokonaisuus on todella minun makuuni. - [[[
Hänessä kaikki on ihan parasta
- tsihihii
Nätit silmät ja söpö hymy. Hyvä pylly (ei mikään lattaperse). Mielettömän kiiltävät ja hyväkuntoiset hiukset. Jos olisin tissinaisia, niin varmaan sitten nekin olisi listalla ;D
- kunhan sanon
Parasta hänessä oli, että hän oli het kun mun kaksoisolento. Ei ulkonäöllisesti vaan luonteeltaan ja olemukseltaan. En oikeastaan ikävöi häntä. Ystävänä pidin, mutta ei hän ole sitä. Kaveri ehkä vielä tai tuttava. No ihminen menneisyydestä kuitenkin ja aina tavallaan mielessäkin.
- --------------------
Minä ajattelin myös näin, mutta oikeasti taisimme olla hyvin erilaisia ja hän ei ole enää tuttava eikä kaveri, ainoastaan ihminen joka joskus rikkoi pahasti sydämeni.
- 3+3
-------------------- kirjoitti:
Minä ajattelin myös näin, mutta oikeasti taisimme olla hyvin erilaisia ja hän ei ole enää tuttava eikä kaveri, ainoastaan ihminen joka joskus rikkoi pahasti sydämeni.
Kunhan sanon: Mistähän päin mahdat kirjoitella
- länkisäärelle
vähän pinnallista
tosi nätti
ikävä. - sielun peilit
Hänen katseessaan näin semmoista, mitä en koskaan aiemmin kenenkään katseessa. Eikä se muuten ollut pinnallista :)
- ...
Tuo ei ole pinnallista, ne katseet. Niistä huokuu se ihmisyys tai vastapainona pahuus. Katseesta näkee niin paljon.
- muuta en halunnut
p*llu.
- ...........
miks et saanu?
- eikö charmi riitä
Etkä saanut edes sitä.
- muuta en halunnut
........... kirjoitti:
miks et saanu?
Sain, en kai muuten tiedä miltä se näytti. Hän halusi seurustella, mutta halusin pysyä vain seksissä.
- eikömuutalöydy,köyhä
muuta en halunnut kirjoitti:
Sain, en kai muuten tiedä miltä se näytti. Hän halusi seurustella, mutta halusin pysyä vain seksissä.
Miksi seksikaverisi on sitten HÄN etkä valitse HÄNEKSI ihmistä, johon olet oikeasti ihastunut?
- Niin..
Ulkonäössä parasta miehellä.. en osaa sanoa.. se on jotain siinä koko ihmisessä ja olemuksessa mikä saa heikoksi. Jos jotain pakko sanoa niin.. vatsa tai kädet!
- ....................
Älykkyys ja salilla trimmattu mies!
- Niin..
.................... kirjoitti:
Älykkyys ja salilla trimmattu mies!
Kyllä näin juuri! :)
- peppu :)
Hymy ja silmät.
- mä olen sen
oravan näköinen.
- hän ei oo.
mä olen sen kirjoitti:
oravan näköinen.
Vai niin. Ole vaan.
- ei kai mulla
hän ei oo. kirjoitti:
Vai niin. Ole vaan.
ole muuta vaihtoehtoa.erään miehen mielestä olen oravan näköinen.
- oon nainen ;)
ei kai mulla kirjoitti:
ole muuta vaihtoehtoa.erään miehen mielestä olen oravan näköinen.
Ok. No harmi. Mä en.
- eisaaräpytelläliikaa
Minun mielestäni naisissa ensimmäisenä ovat rehelliset silmät ja sen jälkeen hyvä vartalo.
- sanotaan
katse ja nenä!
real - ....
Silmät joo ja katse se oli viimestään se joka vei sydämmeni , leikkisä ja kiusaajan vikaa on, hiukan hullu, hiukan hölmö ja ei varmaan pelkää näyttää suuttumustaan edes miehillE.. Sais kyllä tosi erikoisen vastauksen jos mulle suuttuis .. meinaan suukon!
- vastataas sitten.
ensimmäiseksi kiinnitin huomion siihen olemukseen,myöhemmin silmiin..ja sille tielle jäin :-)
- Ääni
Silmät ja hymy :)
- täyskäsi
perse, suu, silmät, tissit, hiukset
- tulee olemaan aina
Syötävän oloinen ollut aina :)
- sperm bank
"Hän on toisen, mutta miksi syyllisyyttä tuntisin..."
- Koko mies on
jumalaisen komea.
- Laillista huumetta
Huumaava ominaistuoksu, suutelemisen taidot, jäntevän kauniit kädet ja tällä (myös) jumalaisen komealla miehellä on pituutta lähes 2m. Ehkä kaikkein hienointa on kuitenkin se, että hän uskaltautui aivojeni sisään ja osasi navigoida siellä-se tuntuu jopa paremmalta kuin kaikki seksi elämässäni tähän päivään saakka. Kun luen hänen kirjoituksiaan, saan sanaorgasmeja, aina vaan uudelleen ja toistuvasti.
- ]]]
Laillista huumetta kirjoitti:
Huumaava ominaistuoksu, suutelemisen taidot, jäntevän kauniit kädet ja tällä (myös) jumalaisen komealla miehellä on pituutta lähes 2m. Ehkä kaikkein hienointa on kuitenkin se, että hän uskaltautui aivojeni sisään ja osasi navigoida siellä-se tuntuu jopa paremmalta kuin kaikki seksi elämässäni tähän päivään saakka. Kun luen hänen kirjoituksiaan, saan sanaorgasmeja, aina vaan uudelleen ja toistuvasti.
Mäkin haluisin kirjoittaa siitä näin. Pituus tosin on väärin, eikä olla suudeltu. Äly on seksikästä
- Koko mies on
Tuo "Laillista huumetta"-nimimerkin kirjoitus ei ole minun "Koko mies on"- nimimerkin kirjoittama, selvennän vain.
- Miesssss
]]] kirjoitti:
Mäkin haluisin kirjoittaa siitä näin. Pituus tosin on väärin, eikä olla suudeltu. Äly on seksikästä
Eikä olla suudelta vielä :)
- Laillista huumetta
Tarkennan vielä, että olimme olosuhteiden pakosta yhdessä "livenä" vain 4 päivää (ei niitä öitä siinä välissä), eikä tässä ajassa edetty suuteloa pidemmälle. Nyt välillämme on lähes 400 km ja päivittäin elämäämme sulostuttavat verbaaliorgasmit ja muistot himosuutelemisen tuottamasta valtaisasta orgasmista. Onko muilla kokemuksia suudelma- ja verbaaliorgasmeista?
- ootsinäkanssa
Kaikki. Silmät, ryhti, pylly... ;) Iso mies.
- molemmat :P
Etu- ja takapuoli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1211286Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373813Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092979Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1042321Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin681964Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1921718Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.298979Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17760Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143705- 53679