Sitä on tarjolla. Semmottis.
Kaverikortti.
16
281
Vastaukset
- Kerro enemmän
kun noita korttejahan on nykyisin joka lähtöön, mutta mikä tämä sun ehdottama on?
- ap.
Kaveri. Ei muuta.
- pohdin
Onnistuisikohan tuo olla kaveri, jos tuntee vetoa toiseen ?
- ap.
Ei voi tietää. Jokainen valitsee itse.
- ed.
ap. kirjoitti:
Ei voi tietää. Jokainen valitsee itse.
Kirjoitin itsestäni. Minä tunnen vetoa häneen. En pystysi olemaan kaveri.
- ap.
ed. kirjoitti:
Kirjoitin itsestäni. Minä tunnen vetoa häneen. En pystysi olemaan kaveri.
No jos toinen on vaikkapa varattu eikä halua mennä kahden ihmisen väliin tai halua ihmistä, joka varattuna hakee muuta, ei kai siinä ole vaihtoehtoja: kaveri tai ei mitään. Tuttu. Kohde ikäväpalstalla. No onhan näitä.
- Oih voih
ap. kirjoitti:
No jos toinen on vaikkapa varattu eikä halua mennä kahden ihmisen väliin tai halua ihmistä, joka varattuna hakee muuta, ei kai siinä ole vaihtoehtoja: kaveri tai ei mitään. Tuttu. Kohde ikäväpalstalla. No onhan näitä.
No onhan näitä.. näköjään. En löydä ikävöimääni ihmistä baarista enkä ruokalasta enkä tältä palstalta. Jonkun täytyisi varmaan sitoa käteni, etten koskisi tuohon puhelimeen. Varatut mitkä varatut. Ikävääää...
- ed.
ap. kirjoitti:
itse en pystyisi. Kohde palstalla.
- ajatus sivusta
ed. kirjoitti:
itse en pystyisi. Kohde palstalla.
Jos tunteet on molemmin puolisisa, niin vaihtoehto on myös että ei halua pettää kumppaniaan mutta ei ole kuitenkaan ihan varma haluaako jatkaa suhdettaan pidempään. Kaveriksi siksi ettei menettäisi kokonaan.
Mutta nämä nyt vaan näitä pohdintoja kun ei voi tilannettasi tietää. - ap.
ajatus sivusta kirjoitti:
Jos tunteet on molemmin puolisisa, niin vaihtoehto on myös että ei halua pettää kumppaniaan mutta ei ole kuitenkaan ihan varma haluaako jatkaa suhdettaan pidempään. Kaveriksi siksi ettei menettäisi kokonaan.
Mutta nämä nyt vaan näitä pohdintoja kun ei voi tilannettasi tietää.Ei liity tilanteeseeni tuo pohdintasi. En itse suuremmin arvosta varattujen kaipailijoita enkä varattuna kaipailijoita. Jos ei siis kaivata jostain syytä sitä omaa ihmistä. Sitäkin on nähty.
Jos sanotaanko ystäväni kertoisi ihastuneensa varattuun naiseen, joka vastaa tunteisiin, en sitä suuresti arvostaisi mutta en kyllä tuomitsisi. Tunteet eivät ole pakotettavissa. Mitä niillä tekee, se on toinen juttu. Jos näkisin heidät yhdessä, sen molemminpuolisen vetovoiman, ymmärtäisin varmasti, että tilanne on vaikea. Toivoisin heidän saavan asiansa järjestykseen.
- ????????????????
miksi ehdotat kaveruutta täällä?
- miettii
Miten sitä kaveruutta käytännössä toteutettaisiin? Sitä oon ihmetellyt.
- mmmmm1
Ennemmin kaveri kuin ei ollenkaan tekemisissä. Vaikka tunteet olisikin enemmän kuin kaveruutta.
- iholle
Ei onnistuisi. Haluaisin lähemmäksi
- oih ja voih
Sydäntä särkevää kaveruutta
- puhallus sinne
Kaveripohjalta on hyvä oppia tuntemaan ,kun ei ole vielä mitään lupauksia on vain toiveita. Siinä on hyvä aika miettiä onko resusseja
muuhunkin. Enempi ajattelen näin että kuin heti menee suuna päänä johonki seksisuhteeseen.Luottamus ja varmuus toisesta, jos kantaa
saattaa tuottaa joskus hedelmää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423900Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393486- 703108
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912940Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851934- 351928
- 241769
- 321713
- 291711
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231664