Sen verran kysyn sulta

--------------------

Että etkö osaa hoitaa mitään mielenliikettäsi live-elämässä oikeiden ihmisten suuntaan? Miten voi yksi keskustelupalsta olla niin korvaamaton, ettet kykene ajatustenjakamiseen irl? Mistä tuo voi johtua? Onko se jotain, mihin olet kasvanut?

Ota puhelin käteen ja lopeta se palstanikottelu. Täysin mahdoton arvella sekavia ajatuksiasi ja arvaamatonta käytöstäsi! Voin antaa anteeksi, vaikken pystysikään unohtamaan ja jatkamaan. Minulta löytyy ymmärrystä, kunhan on keskusteluyhteys.

40

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en kyl tunnistanut

Katso peiliin.

• näemmä aloittaja

ei itsekkään osaa hoitaa suhteitaan irl,kun täällä pitää kirjoittaa.suo siellä,vetelä täällä..ja otappa itse se luuri kätöseen.

• hahahahahahaha

Tää oli paras vastaus! =D

Ja voi vielä oikein antaa anteeksi :D

• minäkin vastaan

Mielenliikkeeni ovat suurimmaksi osaksi irl. Olen kova keskustelemaan ja puhumaan, mutta tämä ihastus asia :( Puran sitä tänne.

• sivusta.com

En tunnistanut minäkään, mutta ehkä henkilö ei halua suoraan sinulle jakaa ajatuksiaan.

• Jospa SINÄ ap

ottaisit sen puhelimen käteesi, ja soittaisit.
      Tuo sinun aloituksesi viittaa täysin siihen että roikut jonkun kirjoituksia täältä kyttien ja kommentoimalla oman pääsi tuotoksia tänne, tietämättä edes onko ne kyttäämäsi ihmisen tekemiä.
      Laita sille kyttäämällesi ensin s-postiin tieto milloin soitat, sillä ei jokapaikassa voi alkaa tuommosta selvittämään.
      Menikö perille?

• AP.

Minä en TODELLAKAAN ole tällä palstalla hänen takiaan!!

• kenen takia
        AP. kirjoitti:

sitten???ai,sulla on useampia ihastuksia player...

• sangen mielenkiintoi
        AP. kirjoitti:

Jotenkin kummallisesti kuitenkin hänelle (ilman mitään tunnisteita) olit kirjoittavinasi...?

• Jospa SINÄ ap
        AP. kirjoitti:

No miksi sitten olet täällä tuommosta tänne kirjottelet?
        Olet todella outo.
        Kehotat ottamaan irl yhteyttä, mutta itse et olekkaan valmis siihen yhteydenottoon, vaan odotat että sinuun otetaan yhteyttä.

Kerro sitten sen henkilön tunnisteita kenen sinuun pitää ottaa yhteyttä. Aika outo pyyntö yhteydenottoon kun ei mitään vinkkiä kuka se on jota kaipaat, ja kenelle nakkelet!

• AP.
        Jospa SINÄ ap kirjoitti:

No miksi sitten olet täällä tuommosta tänne kirjottelet?
        Olet todella outo.
        Kehotat ottamaan irl yhteyttä, mutta itse et olekkaan valmis siihen yhteydenottoon, vaan odotat että sinuun otetaan yhteyttä.

Kerro sitten sen henkilön tunnisteita kenen sinuun pitää ottaa yhteyttä. Aika outo pyyntö yhteydenottoon kun ei mitään vinkkiä kuka se on jota kaipaat, ja kenelle nakkelet!

Mun tarkoitus ei ole vihjailla ulkopuolisille, niinkuin joillakin. Siksi en kirjoita tarkempia vihjeita, mutta ajattelemisen aihetta.

Ei ole tarvetta myöskään kirjoittaa solvauksia tänne. Riittää, kun nyt tiedän, ettei väärinkäsityksistä ollut kyse, vaan että hän itse halusi aiheuttaa hämmennystä. Minä en voi tehdä muuta kuin parhaani. Pysytellä poissa täältä ja keskittyä muuhun.

• niin,
        AP. kirjoitti:

lienee niin että olet vain aukomassa päätäsi ja saat siitä kiksit.

• Jospa SINÄ ap
        AP. kirjoitti:

Mun tarkoitus ei ole vihjailla ulkopuolisille, niinkuin joillakin. Siksi en kirjoita tarkempia vihjeita, mutta ajattelemisen aihetta.

Ei ole tarvetta myöskään kirjoittaa solvauksia tänne. Riittää, kun nyt tiedän, ettei väärinkäsityksistä ollut kyse, vaan että hän itse halusi aiheuttaa hämmennystä. Minä en voi tehdä muuta kuin parhaani. Pysytellä poissa täältä ja keskittyä muuhun.

Onko nimesi mainittu jossain viestissä?
        Oletko joku noista J alkuisista ja yhdistelet niistä itseesi kohdistuvina jotakin mikä ei todella koske sinua?

No minä en ainakaa ole solvannut sinua, enkä ketään toistakaan, mutta usko ihan miten haluat, pidä kuitenkin mielessä ettei kaikki se mitä noista J alkuisista kirjoitetaan, ole sinua koskevia.

• No niin ap
        AP. kirjoitti:

olet siis joku J alkuinen.
        Mieti tarkkaan kun seuraavan kerran syyttelet jotain. Ota ensin selvää ketä J:tä niissä tarkoitetaan!

• piiiiiipaaaaapiiiiip
        AP. kirjoitti:

Kannattaisko herätä todellisuuteen. Aika monen nimi alkaa jollain kirjaimella, voi olla satoja kaimojakin per yksi nimi.

• tuskin sinulle
        Jospa SINÄ ap kirjoitti:

Onko nimesi mainittu jossain viestissä?
        Oletko joku noista J alkuisista ja yhdistelet niistä itseesi kohdistuvina jotakin mikä ei todella koske sinua?

No minä en ainakaa ole solvannut sinua, enkä ketään toistakaan, mutta usko ihan miten haluat, pidä kuitenkin mielessä ettei kaikki se mitä noista J alkuisista kirjoitetaan, ole sinua koskevia.

Voihan pieru.

Eli kirjoitat jollekin J alkuiselle ja SINÄ luulet / kuvittelet ap:n olevan hän ??

Missä mielikuvitus maailmassa sinä itse olet ??

• Suhdesotkut

En minäkään usko tälläisten palstojen kautta selviävän mitään.En voi kuin ihmetellä sitä ihmisten uskoa olemattomaan ja haluttomuutta, selvittää asioita face to face.
      Ellei näin pysty tekemään, antais olla.Tänne voi mielestäni kertoa mielipiteitä ikävästä.
      Mutta ihmisuhteiden ratkomiseen tämä ei ole oikea paikka.Jos niitä täällä koetetaan setviä jonkun kanssa, siinä on menty pahasti metsään.

• sinulta ??

miksi sitä täällä muilta kyselet kun et näytä itsekkään osaavan kysellä oikeassa
      elämässä vaan tänne laitat kyssärisi samallalailla mistä jotakuta muuta syytät!!

• ap:lle

ai anteeksi pyyntöäkin vielä odottelet???odota rauhassa...täältä sitä et tule saamaan!

• mitäs täällä kyselet

et osaa sit itekkään livessä puhua !! mut kuiteski on pokkaa syytellä muita !!

• sinnetänne

Tämä on niin Häntä itseään kuin voi olla, olisin odottanut hänen puhuvan asioista irl tai jotain selvitystä, niin sekavan kuvan täältä sain.
      Ehkä jos haluaa voi puhua vielä, jos haluaa asioita oikaista.

• ei ole-

tämä on pelkkää tuntematonta jorinaa.

• hoitoon siitä

Ap kuulostaa vainoharhaiselta palstakyttääjältä joka toivoo ihastuksensa kirjoittavan täällä ja kuvittelee jokaista tekstiä tältä olevaksi.

• eikö ap

jo kirjoittanut selvästi, ettei kyseessä ole ihastus. Taisi kirjoittaa senkin, ettei ollut täällä hänen kirjoitustensa takia.

• No sanoppa se
        eikö ap kirjoitti:

jo kirjoittanut selvästi, ettei kyseessä ole ihastus. Taisi kirjoittaa senkin, ettei ollut täällä hänen kirjoitustensa takia.

miksi ap sitten tänne yleensä kirjoitti jonkun syytöksen jollekkin mitä ei kerro edes ketä tarkottaa!

• No kerroppa sitten
        eikö ap kirjoitti:

se miksi ap sitten tänne yleensä kirjoitti jonkun syytöksen jollekkin mitä ei kerro edes ketä tarkottaa!

• piiiiipaaaapiiiiipaa
        eikö ap kirjoitti:

mutta päättelee reippaasti, että kaikki kirjoittajat ovat täällä HÄNEN TAKIAAN?

Tai ainakin kaikki, joiden hän tahtoo kuvitella olevan itselleen, se on ilmeisesti tässäkin (head)keississä valtava määrä kirjoituksia.

• Hus irliin kaikki

Miksi te päätänne näillä vaivaatte. 99,99 % näistä on tuntemattomien anonyymien jorinoita, jotka ei ole tarkoitettu teistä yhtään kenellekään.

Ottakaa nää vaan purkauksina ei keneltäkään ei kenellekään.

• Miksi v*ttuilu?

Mä en nyt oikein käsitä? Siis aloittaja kirjoittaa täällä jollekin tuntemalleen (tai jonka luulee tuntevansa), mutta ei kuitenkaan ole tuon ihmisen takia palstalla ikävöimässä? Miksi ihmeessä sitten kirjoittaa tälle, vaan v*ttuillakseenko? Eipä anna kovin hyvää kuvaa kirjoittajastakaan, kun ikävä-palstalle pitää tulla jollekin v*ttuilemaan, tekisi sen suoraan jos kerran hampaankolossa jotain on.

• Kuuel, kyllä tuo ap

täällä pesii, mistä se muuten tietäs/olettas häneen kohdistuneita kirjoituksia olevan.
        Ainakin kyttää ja olettaa olevansa jonkun viestiketjun kohteena.

Moikka, pitää lähteä hakemaan oppia lisää koulun penkiltä, jos vaikka oppisin tänäänkin jotain mikä avartaa tulkitsemaan paremmin tämänkin saitin juttuja.

• ei tuhma

ap kaipaa yhtä vai keljuillaakseen, onko lääkket ottamatta. hyi hyi ku on tuhma

• ei oppi ojaan kaada
        Kuuel, kyllä tuo ap kirjoitti:

täällä pesii, mistä se muuten tietäs/olettas häneen kohdistuneita kirjoituksia olevan.
        Ainakin kyttää ja olettaa olevansa jonkun viestiketjun kohteena.

Moikka, pitää lähteä hakemaan oppia lisää koulun penkiltä, jos vaikka oppisin tänäänkin jotain mikä avartaa tulkitsemaan paremmin tämänkin saitin juttuja.

Paras oppi olisi ehkä, miten oppia pysymään täältä poissa ;).

• mietippä

sekavat ajatukset = täältä poimitut satunnaisten kirjoittajien satunnaiset kynäelmät = erittäin sekava kuva, jos ne laittaa jonkun irl ihmisen piikkiin

• ljhfgkgjfkhgkf

Voi helv.tin pöhköt. kaikki tunnistaa toiset kirjoittajat tuosta vaan, niinkö? :)

• noinhan se on

Hih, missähän ne valkotakkiset oikein viipyyyyyyyy........aika sairaat mielikuvitusmaailmat täällä itse kullakin :D
        Nyt rehellisesti, moniko teistä tuntee nää toiset kirjoittelijat ja
        moniko tietää kenelle viestinne menee !!!!

• vastaus tässä :
        noinhan se on kirjoitti:

Hih, missähän ne valkotakkiset oikein viipyyyyyyyy........aika sairaat mielikuvitusmaailmat täällä itse kullakin :D
        Nyt rehellisesti, moniko teistä tuntee nää toiset kirjoittelijat ja
        moniko tietää kenelle viestinne menee !!!!

kukaan ei tunne, kukaan ei tiedä.

• voi ressua

Todennäköisesti se ihminen jota ap täällä parjaa ja jonka tekstejä on kyttäävinään, elää livessä täysin ap:n unohtaneena ja onnellisena. Täällä katkera ap vaan on tunnistavinaan jokaisesta sopivasta kirjoituksesta tämän ihmisen. Voit elää elämääsi katkerana ja muita kytäten tai siten kuin syyttämäsi ihminen todennäköisesti elää, onnellisen tietämättömän edes noin katkerasta ihmisestä omaa elämäänsä eläen.

• Osaa ja ei osaa

Tää on vaan leikkiä täällä. Irl jos kerran ei kiinnosta, se siitä. Ymmärsitkö???

• 2QT2BSTR8

Kyllä minä ainakin vähän ymmärrän tuota ap:n turhautumista. Pitää välillä itseänikin muistuttaa siitä, että mikä olikaan tilanne irl minun ja ikävöimäni henkilön välillä, ja mikä oli palstan aiheuttamaa tunnetta. Kyllä voi pää sekoittua jos ei nollaa välillä tilannetta. Kannattaa pitää taukoa täällä käymisestä vaikka pidempäänkin jos alkaa lukemaan kangastuksia ; )

Minulla on kyllä keskusteluväylä irl, mutta en saa sanotuksi hänelle niitä asioita joita täällä omilla keinoillani olen nyt purkanut. Lisäksi yritän ehkä epätoivoisesti selvittää olisiko hänelläkin tunteita minua kohtaan, kun irl asiat ovat olleet vähän ristiriitaisia jo pitkän aikaa. Typeräähän se on, mutta sitä se rakkaus teettää. Eihän täältä voi ketään 100% varmasti tunnistaa. Itsellänikin ainoa johtolanka on se, että hänellä joskus oli sähköposti suomi24:ssa...joten hän saattaisi käydä täällä. Joopa joo, tai sitten ei. Älytöntä.... X-/

sentään jotain fiksua ja järkevää kirjoitettua jollakin. have a nice day :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      127
      4830
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      13
      3498
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      157
      3310
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      30
      2762
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      86
      2506
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1823
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1442
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      127
      1351
    9. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1288
    10. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1259
    Aihe