helvetin nikotiini riippuvuus!!!

pinna aivan saatanan kireellä koko aika ja kuumia aaltoja tulee yms.... ilman röökiä viikon ollu nyt!!! en varmaa kestä kauaa tät!!! pitää vissii sytyttää kohta rööki...

18

2059

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuuska2

      Hanki nuuskaa niin ei mene keuhkot...auttaa

    • Meas

      Taistele. Se onkin tän lopettamisen haittapuoli että on pinna kireällä koko ajan, mutta se helpottaa muutaman päivän jälkeen :)

    • elek

      Olisit lopettanu sähkötupakan avulla !

    • ylistettyolkoonelek

      elek yhdyn kommentiisi

    • hyväelek

      Täältä kanssa peukut sähkötupakalle. Ei tarvi seinillä kiipeillä...

      • ...

        Kannattaa myös muistaa että normaaleilla aloituspakkauksilla (eli ne evodit, egot, kangerit ja visionit) veren nikotiinipitoisuus laskee neljäsosaan tupakoitsijoihin verrattuna, joten täysin ongelmitta aloituspakkaukseen ei siirrytä. Sen sijaan tehokkaita RBA-laitteita käyttävillä veren nikotiinipitoisuus on tutkimusten mukaan sama kuin tupakoitsijoillakin.
        Pienet savukkeen näköiset laitteet soveltuvat vain kokeneille höyryttelijöille, jotka ovat jo saaneet pikkuhiljaa laskettua käyttämänsä nesteen nikotiinipitoisuutta matalalle ja joille tuollainen pieni aloituspakkaus alkaa jo olla riittävä.


    • sickup86

      vittu oon kokeillu jo sähkötupakal mut se ei tunnu samalt ku oikeet kunnon savut....vittu enkä jaksan olla röökilakos enäää....

      • huonot laitteet?

        Onkohan sinulla laitteet ollut liian heikkotehoiset ja höyryltään laihat? Ego-tikkuja tai evodeja tms?
        Itse olen tällaista kaiffaria käyttänyt (jota saa nykyään jo suomestakin), nyt jo 3kk irti tupakasta eikä ole ollut minkäänlaisia tupakantuskia. Tämä lopettaminen on itse asiassa paljon miellyttävämpää kuin normaali tupakointi, ja rahaa säästyy joka kuukausi pari satasta.
        http://www.esmoke.fi/product/554/kayfun-lite-plus
        Nesteenä on El Toro hyviä tupakka- ja sikarinesteitä.


    • Oon itekki huomannu et nää vitun vieroitusoireet ei hävii. Oon nyt ollu 13 pv ollut polttamatta ja jos käytät nuuskaa tai muuta korvike paskaa nii se ei oo lopettamista vaa vaihtamista. Ylpeenä työkaveri sanoo, että vittu oon ollu 5 v polttamatta ja joka päivä kaupassa 24prk/paketin ostaa, jos purkat loppuu nii hermot loppuu kans

    • egoo

      Hyi hitto mikä hinta.Laitteet kannattaa tilata www.ego2.pl

      • vältä klooneja

        Siinä ego2:n kaiffari-kloonissa on liian tiukka imuvastus, lisäksi wickaus toimii huonommin (urat liian pienet) ja helpommin tulee kärähtänyttä makua kun imulangat tai pumpulit kuivuvat.
        Mieluummin maksaa vähän enemmän että saa ongelmattomasti toimivan hyvän laitteen jota on mukava käyttää, kuin tuhlaa 37€ hukkaan käyttökelvottomaan huonosti toimivaan klooniin.


    • Vieroitusoireeton

      Ei sähkötupakka vaikuta samalla tavalla kun tupakka. Sillä saa vaan nikotiinivajeen haitat kuriin jopa paremmin, kun imeskelytableteilla tai purukumilla.

      Tupakassa on paljon koukuttavia aineosia. Yksi näistä on suurella vaivalla vaiettu, mielialalääkkeenäkin käytetty MAO-estäjä. Lisäksi tupakkaan lisätyt apuaineet nopeuttavat nikotiinin imeytymistä (8 sekuntia ensimmäisestä savusta aivoihin) , niin että siitä nopeasti syntyy pää pumpuliin-tunne. Tällaista ei tule sähkötupakasta.

      Viimeisten tutkimusten mukaan elimistö saa puolen tunnin humuttelusta saman määrän nikotiinia kun viiden minuutin savukkeen poltosta.

      Itse vaihdoin savukkeet (kunnon) sähkösavukkeisiin noin kaksi vuotta sitten ja tästä on nyt kehkeytynyt varsin mukava harrastus.

    • V_Laurikainen

      Heh. Kannattiko aloittaa...:)

      Nyt kun ratkeat niin ensi kerralla ratkeat vielä helpommin. Rahat menee ja terveys siinä samalla. Tiedätkö kuinka kolkolta tuntuu kuulla syöpädiagnoosi?

      Jos tupakoinnin aloittaja on tyhmä niin miten tyhmä voi olla tupakoinnin hyötyjä perusteleva henkilö. "Haluan nauttia elämästä" ???? Haloo! Jokainen sairastunut tupakoija on tietänyt riskin. Nauttikaa sitten elämänne viimeisistä rippeistä.

    • VesaKörnöläinen1996

      Vai että helpottaa muutaman päivän jälkeen? Paska puhetta. Hyvä se on tupakoimattomien täällä puhua siitä mistä eivät tiedä! Itse olin pakolla ilman tupakkaa kuukauden suljetussa ja onneksi oli niksoja. Meinaan en tiedä mitä olisi tapahtunut ilman niitä. Joo mut meen tästä ilta nortille nyt...

    • dirli

      Hanki tupakastavieroituslääkettä lääkärin kautta!
      Mitään nikotiinia sisältävää ei kannata käyttää. Ne vain jatkavat tuskaa.
      Minä poltin 30 vuotta vähintään askin päivässä. 2007 huhtikuussa sain lääkäriltä Campix reseptin. Sain tupakoinnin loppumaan kahden viikon aloitussatsilla. En ole sen jälkeen tupakkaa tarvinnut. Parasta Campixissa oli se että se poisti vieroitusoireet. Ilman lääkettä en olisi pystynyt lopettamaan.

    • Anonyymi

      Tuo nikotiiniriippuvuus on mainio ansaintamuoto. Nikotiinipurkkaa suomessa myyvän yrityksen voitto oli 4 585 000 €. Ei huono.

    • Anonyymi

      Miksi tulikaan ruvettua jauhamaan tota nicopurkkaa. En pääse eroon. Tuntuu että väsyttää kokoajan. Eikä uni taas tule jos ei ole jauhanut 2h putkeen ennen nukkumaan menos. Hampaat ovat aika keltaisina jo.

      • Anonyymi

        On se jännä kun sitä tuputetaan mutta parempia kielletään ja mustamaalataan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      264
      2926
    2. 199
      2845
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      68
      2415
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      209
      1902
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1358
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1317
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1285
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1257
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1182
    Aihe