Nyt on hetki selvittää kuinka voimakkaat ne tunteet vastapuolella on, vaikka tämä itsestäkin tuntuu pahalta vaihtoehdolta niin se on tehtävä.
Se on ollut minä joka on yhteyttä pitänyt, olen antanut mahdollisuuden vastata siihen omien tunteiden paljastamiseeni useamman kerran.
Nyt siirryn hiljaiseloon ja odotan josko hän vuorollaan ottaa yhteyttä jos ei ota niin täytyy sitten osata päästää irtii tästä tunnehuumasta ja jatkaa eteenpäin.
Eikä ole kenellekkään täällä tämä viesti.
Aika valita
20
243
Vastaukset
- juu ei sitä täälä
kirjottava tuntematon immeinen tuu kyl toisen tunemattoman tykö, on itestään selvää.
- kylläpä se niin
on että jos ei saa mitään vastakaikua omille yrityksilleen niin eihän sitä loputtomiin kukaan jaksa eikä viitti, toisen vastaushan on silloin se vanha evvk.
- kkh
Niinhän se on, mutta aika munaton tapa ilmaista, kun voisi suoraan sanoa.
- Eikäkuulumulle.
Sikäli kuin olisit se eräs mies, joka seurustelee kauniin vaalean neitokaisen kanssa niin suosittelisin jättämään turhat säädöt ja nauttimaan yhteisestä olosta ja elosta. Päätöksiä ehtii tehdä myöhemmin.
Vaan ethän sä tietty ole ;). - SelvääPässinLihaa
Tieto on jo siinä jos vain toinen yrittää pitää yhteyttä eikä toinen reagoi millään tavalla. Muuta ei tarvita, se kertoo kaiken.
- No sehän
tässä nyt on tarkoitus selvittää että reagoiko vai ei, itsellä ollut tunteet senverran pinnassa ettei kauaa ole pystynyt pysymään poissa.
Eikä hän täällä varmastikkaan ole, piti vaan johonkin saada ajatuksia purkaa eli ei ollut tarkoitus hänelle sitä näin ilmaista.
Jos ei vastakaikua tule niin täytyy koittaa jatkaa kaverilinjalla tulevaisuudessa, jos vaan onnistuu näiden tunteiden kanssa. - Tsemppiä.
No sehän kirjoitti:
tässä nyt on tarkoitus selvittää että reagoiko vai ei, itsellä ollut tunteet senverran pinnassa ettei kauaa ole pystynyt pysymään poissa.
Eikä hän täällä varmastikkaan ole, piti vaan johonkin saada ajatuksia purkaa eli ei ollut tarkoitus hänelle sitä näin ilmaista.
Jos ei vastakaikua tule niin täytyy koittaa jatkaa kaverilinjalla tulevaisuudessa, jos vaan onnistuu näiden tunteiden kanssa.Rohkeesti vain. Kyllä siihen pitää luottaa että sydämellä näkee parhaiten. Ja myös sivullinen näkee ne tunteet mitä kahden ihmisen välillä on.
- ap.
Tsemppiä. kirjoitti:
Rohkeesti vain. Kyllä siihen pitää luottaa että sydämellä näkee parhaiten. Ja myös sivullinen näkee ne tunteet mitä kahden ihmisen välillä on.
No tuota olen kyllä ajatellut että sivullinenkin näkee kyllä ne tunteet, mutta mielummin kyllä hoidan nämä asiat kasvotusten hänen kanssa kuin sekoittamalla siihen soppaan ystäviä ... aika soppa nimittäin on.
- ed.
ap. kirjoitti:
No tuota olen kyllä ajatellut että sivullinenkin näkee kyllä ne tunteet, mutta mielummin kyllä hoidan nämä asiat kasvotusten hänen kanssa kuin sekoittamalla siihen soppaan ystäviä ... aika soppa nimittäin on.
Ei siihen tosiaan tarvi ulkopuolisia. Tsemppiä ja onnea teille. Asiat järjestyy.
- Mä ajattelin
ed. kirjoitti:
Ei siihen tosiaan tarvi ulkopuolisia. Tsemppiä ja onnea teille. Asiat järjestyy.
jatkaa syksyyn asti ja katsoa järjestyykö asiat vai ei...
- Sitten..
Mä ajattelin kirjoitti:
jatkaa syksyyn asti ja katsoa järjestyykö asiat vai ei...
I´m done! Ja saakoot jatkaa elämäänsä ilman mun tunteitani...
- return to sender
Ei, kyllä tämän täytyy olla mulle, aivan pakko olla. Niin on selvät tuntumat ja tunnisteet.
- Uupuiko silmät
ennekuin luit loppuun asti
"Eikä ole kenellekkään täällä tämä viesti."
- taitaa olla
valinta selvillä jo.
- jokukeksiikysymyksiä
Aika vaikea on kysymys, jos esim. 1-5 asteikolla ajattelisi jotain tyttöä jonka kanssa olisi syytä jutella jotain, tai sitten joku uusi ihastus joka on kauniimpi, tai toisinpäin.
Mutta tuosta pidän, kun joku keksii kaikkia kysymyksiä, osaa keksiä, mihin voi vastailla sitten, melkein kuin monivalinta tehtäviin, aivan hyvä piriste palstalle. - karibianpikkulomat
Kuitenkin lomailemassa Karbialla, jossain hotellissa, tai tarkemmin Bermudalla, kuitenkin, vain omaksi huvikseen sielläkin, pikkulomalla.
- ilmoille
Tiedätkö onko tämä oikea paikka kertoa oudoille tyypeille.
- on on
on on onononnnnon
- melkoihmesukua
Tiedätkö "ilmoille" miten outo sinä ja koko sukunsi on, kaikki insestejä HEH
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724969Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164689- 804163
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014087Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33158Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223094- 352828
- 282767
- 372742
- 402733