taas. Antaisit asioiden mennä omalla painollaan.
Elämää ei voi elää täällä :) ♥
mikä uho päällä
8
147
Vastaukset
- kaikenlaistahauskaao
Näin on, ei kannata UFOja eikä muitakaan UHOja palstalla ajatella, on vain ajanvietettä tämä, oikeassa elämässä tapahtuu asioita, ei palstalla.
- todellahauskojakyl
hmm... mutta niin tytöt ovat keksineet omia hassuja koodinimityksiä joihin taisi tulla päivitys, kun ensin oli kirjaimia, on tullut päivitys koodinimiin, joihin on lisätty numerot myös :)
Numerot ja kirjaimet sekaisinkin, että mitä mahtaa tarkoittaa kaikki ihmeelliset. Minä tuon taisin kyllä aloittaa kaikista sanonnoista, että mitä tarkoittavat, mutta tuo on kyllä tyttöjen oma, ei mitään "suurhirviö"-tyyppisiä käsitteitä :)- Outoja
Ymmärtääkö joku sun juttujas?
- 9+7
Mä olen huono käsittelemään uhoa. Haluan vaan pois tilanteesta jos sellainen tulee eteen.
- mukavuusjahauskuuson
Suuret Mammuttimaiset ja joskus Dinosauruksenkin kokoiset jutut, kyllä tyttöjen keksintöjä tuollaiset, kyllä myönnän että taisin vahingossakin tai no puoli-vahingossa innostaa tuollaisiin koodisanoihin.. mutta luulen että tyttöjen mielestä tuollainen on hauskaa jos on jotain omia koodikirjaimia sekä numeroita :)
Pakko valvoa ja odottaa minkälaista sinttiä verkkoon on saapunut farmi-ohjelmassa, ei ole enää montaa tuntia odotusta kunnes tuokin alkaa. Joku sukeltaja on käynyt viemässä niille jonkun kalan kuten venäjän presidentin koukkuun, jonkun ison :D - Ei uhoa
vaan pakoilua, kun toinen ei pysty vielä antamaan sitä mitä nyt tarvitsisin.
Otettava etäisyyttä jottei murhe kaada kokonaan maahan.
Tiedä ehkä sitten aikanaan, siihenasti on pysyttävä etäämpänä.- siinä aina olisi
en haluaisi,hänen pakoilevan.
- 18+17
Taas vuosipäivä tulossa huhtikuussa, en enää niin nuori ja olen saamaton luuseri. Äksyilen itselleni. En kenellekkään muulle.http://www.youtube.com/user/ubisoft?v=PSLrmWg_Ad0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254783Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa73443Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283231Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss272679Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu812403Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181793Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91414Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1201283Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41188