onko teitä kiusattu kerro oma tarinasi.

jokunen01

Mua kiusataan koulussa ihan turhasta syystä. Esim vittuilua kamppimista.haukku mista ja rasittavaa ja erittäin paskaa servailua. Esim Mua servataan joka sanasta. yleesä Mua yritetään servata tällee äitis oli, ai sä vai, vitun homo , niin sä ootki siis niin rasittavia servaus yrityksiä. Sit ko sanon et teil on paskat servaukset niin ne ragee ja sit on 2 vs mä ne on viel isompii :( kaikki muut meiän luokkalaiset on mun parhaita kevereita mut ne 2 on aika koviksii . Mua haukutaan homoks joka päivä vaiks ne ite runkkaa toisii ja sanoo nyt raiskattiin sut .sit jalka pallossa ne väittää et muka kylkeen saa ottaa kontaktii silleen et toinen lentää maahan. Mitä mieltä te ootte?

15

264

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lauta...

Kyllä muaki haukutaa laudaks jne enkä ota tosissaa vaikka se sattuuki ja itsetunto laskee. Mulla kiusaajat lopetti ko olin niinko niit ei ois ollu.:)

• poika14 xD

Jos ne mulkut tulee vittuilee ni oo vaa ku niit ei oliskaan, jos ne käy käsiks ni lyöt nyrkillä niin. V*tun kovaa naamaan ku lähtee. Mul oli sillee et joskus 6 luokal jotkut 8luokkalaiset tuli uhittelee mulle ni mä vaa löin ditä naamaa ja löhin juoksee. Jos tää ei auta ni ota poliisiiyhteyttä tai jollekki

• En sanoisi, että nyrkillä kasvoihin. Pikemminkin etusormi keskisormi täysillä palleaan. Siinä saattaa olla myös joku tietty kohta, mutta seurauksena voi olla jopa pyörtyminen.

• haluunvittuuntäältä

Mua on kiusattu ilkeillä sähköposteilla,jossa on lukenu kuinka hirvee oon ja kuinka kaikki inhoo mua,mulle tuli viesti jossa luki ketään ei haittas jos kuolisin,musta puhutaan koko ajan paskaa,jätetään ulkopuolelle,kommentoidaan ulkonäköön,painoon,mun mahalle on naurettu ku on ollu vähän makkaroita ku oon istunu,haukuttu laudaks,haukuttu rumaks,pilkattu musiikkimakua,haukuttu huoraks,vittupääks,pikkuämmäks,lesboks,eikä ne ikinä jätä rauhaan,yms.

• Turpiin vaa

Jos ne kusipäät tulee vittuilee nii hakka niitä turpaa!! Kysy vaikka jos joku sun kamuista tulis auttaa

• nyt jo lukiossa

Mua kiusattiin yläasteel kaks vuotta.
      Se alko ku vaihoin kouluu enkä tuntenu ketää. Sain pari "kaverii" joitten seuras hengailin. Mut sitte eräs meiän luokan mulkvistein jätkä keksi alkaa haukkuu mua homoks. Sitte se alko levittää sitä muillekki. Mua haukuttii ja tönittii ja kaikkee mitä mä tein, seurattii ja sille naurettii. Kaverini puolusti aluks mut sitte vaihto puolta kutotes et mä todellaki olinki homo. Suutuin helvetisti. Sitä jatku eka luokka, mut en menny kertoo opettajille sillä se oli mun mielest häpeällistä koska en tasan ruikuta kenekään paidan helmas pyytämäs apuu. Vittu sillo vaa vaihtaisivat sanaan: itkupilli.
      Alko toinen luokka. Muut oli vähän kasvanu ja ajattelin et ne ois unohtanu, mut sitte toinen mun vanhoista "kavereista". Päätti vielä todistella ettei oo mun kaveri ja alotti uuden kiusauskauden.
      sitä jatku... ja jatku... ja jatku... ku sitte yhtenä päivänä oli liikkatunti. Olin pitkäst aikaa menos suihkuihi ku pelkäsin et ne vaa haukkuu lisää siellä, mut oli pakko ku olin ihan umpihies. Sitte menin sinne ja siellä oli jäljel vaa se mun kiusaamisen alottaja.
      kävin sit siel ja menin pukkarii ku muut oli häipyny ja puin päälleni. Olin lähös ku mun takaa se mulkku tönäs mua ja sano: "mä näin miten sä katoit mun munaa siel suihkus vitun homo"
      mä en enää kestäny. Käännyin ja tartuin sitä jätkää päästä ja löin sen seinään. Nyt sil ei ollu ketää nuoleskelijaa tukena ja yritti huitoo mua. Aloin kuristaa sitä ja lopuks löin sitä leukaa. Siltä lähti kolme hammasta ja sit se makas pienes verilätäkös pukkarin lattial. Tajuissaan se oli mut ei uskaltanu enää käydä kimppuun.
      seuraavan koulupäivän kukaa ei haukkunu mua eikä ees kattonu muhu. Käytävälki kävelin niitä mun "kavereita" vastaa nii ne kiers mut helvetin kaukaa. Ja se kiusaaja oli sanonu et oli kaatunu portais ja sille oli laitettu tekarit.
      seuraaval luokal mul oli jo muija, mopo ja kukaa ei uskaltanu väittää mua homoks saatika mikskää muuks. Se oli niitten vuoro pelätä.

• Kiusattu

Mua on kiusattu ;(Olin 4 luokalla, ja minulla oli poikaystävä. Olin harkinnut eroa, kyseisen henkilön kanssa. Kyseinen henkilö jätti minut eräänä päivänä...Hän jätti minut näin "Olin pyörällä siskoni kanssa kaupassa. Olimme lähdössä kaupasta. Pyöräilimme pois päin....Kyseinen henkilö ilmestyy, kavereiden kanssa! Hän huutaa minulle, päin naamaa "vitun huora! Mä jätän sut!" Lähdemme pois, kyyneleet valuvat poskillani. Koulussa aina kyseinen henkilö töni, kaatoi, läpsäisi, haukkui, heitti repulla, vittuili kavereidensa kanssa ja pussasi uuden tyttöustävänsä kanssa, edessäni! Yritin kääntää pääni, mutta kyseisen henkilön kaverit ottivat minua päästä kiinni, ja kääntivät minut ;'( En kertonut, että minua kiusataan. Olin omasta mielestäni ihan kaunis ja terve, mutta toiset henkilöt ajattelivat minua rumana ja laihana! Itsetunto laski 0!! Kerran kun oli 2 kaverini kanssa tapahtumassa, kyseisen henkilön tyttöystävä huutaa "vitun huora, myyt ittees rahasta, HYYI!" Silloin sain tarpeekseni! Juoksin sen tytön luo, ja läpsäisin! Kyseinen entinen poikaystäväni lyö minua ;'( Alan itkeä, juoksen nurkan taa. Otan puhelimeni esiin, näpytän poliisin numeron, mutta en soita! En uskaltanut! Joka ikinen ilta sen jälkeen on ollut täyttä helvettiä! Olen miettinyt miten murhata itseni! Sen jälkeen kun poika oli lyönyt minua hän oli alkanut levitellä täysin perättömiä valheita minusta! esim. hän on huora, ja on myynyt itseään opelle! Eräänä iltana poika oli ovellani! Vanhempani eivät olleet kotona...läimäisin oven, hänen nenän eteen! Juoksin huoneeseeni, ja kuulin kuinka puhelin soi. Vastasin näin "miksette perkele vitun homot jätä mua rauhaan!" Poika sanoi: koska olet helvetin ruma sairas paska! Silloin sanoin Mm..sitä mä aina sulle olen ollutkin ja tulen olemaan!!! Hain veitsen ja viilsin käteeni sanan "vahva, voimakas ja kestävä" Nyt olen 7lk ja minulla on satoja ystäviä ja poikaystävä ;-) Olen onnellinen, että en satuttanut itseäni!

• kanamanne

kauheaa :( mutta onneks 7lk tilanne parani :) toivon sulle kaikkee hyvää jatkossakin ;)

• kanamanne

Eskarissa mua on jätetty paljon ulkopuolelle (syytä en ainakaan muista) ykkösluokalla on kiusattu koska olin ihastunut yhteen tyttöön ;) kakkosluokalla haukuttiin että oon kaikes huono jne. ja jätettiin joukon ulkopuolelle :( ja kerran eräs tyyppi jahtas mua kesällä ja huusi:"kuristan sut hengiltä" kolmosluokalla sama tyyppi uhkas mua monesti hakata verille ja tappaa kesällä, mietin sitä ja itkin aina itteni uneen :''( onneks kyseinen henkilö vaihto kouluu ja olin iloinen :) nelosluokalla mua kiusattiin, koska seurustelin sen tytön kanssa, johon olin ihastunut 1.lk

• "kiusattu"

Joo mä halauaisin nyt kertoo teille oman tarinani "kiusaamisesta" :) oon 14 vuotias tyttö ja käyn seiska luokkaa:) jos mietitte miks toi kiusaaminen on heittomerkeissä niin mä tiedän kyllä että mua on "kiusattu" mut oon vaa sellanen persoona että en halua ajatella sitä kiusaamisena. Mä pääsen paljon helpommalla ku suurinosa muista kiusatuista ajattelemalla kaiken toisellatavalla:) mä koitan ettii jokaisesta negatiivisesta asiasta hyvät puolet ja miettiä sen tarkotuksen miks joku sanoo mulle noii. Mä myös myönnän että oon itekki kiusannu joten mä myös ajattelen että mä ansaitsen sen koska saan itte samal mitalla takasi:)......... Mä oon aina kuulunu niihin "suositumpiin" ja mul on ollu aina tosi paljokavereita ja poikakavereita ja mun vanhemmat rakastaa mua:) mun elämästä ei vois mitenkää arvata et mua on joskus kiusattu ja satutettu! Kaikki alko kun olin kolmannella luokalla ja meidän luokka yhistettiin vuotta vanhempien kanssa samaan siitä päivästä lähtien mä oon joutunu kärsii mut koska kaikki eii mua suinkaa "kiusaa" ja ajattelen haukut ja muut positiivisesti oon selvinny huomattavan vähällä:) Noo....... mun luokalle tuli sillonkaks poikaa jotka alko eka haukkuu mua siitä että olin hyvä koulussa osallistuin tunneilla ja sain hyviä numeroita. Sit se meni siihe et ne alko haukkuu mun ulkonäköö ja kaikkee mitä sanoin. Ne kyseli mult henkilökohtasia kysymyksii ja nauro mun vastauksille ne dissas mua ihan kaikesta mut samalla ne oli mun kavereita vaik mä vihasin niit mut silti tykkäsin niist ja olin paljo niitten kanssa. Tähän samaa ****** lähti mukaa mun parhaat kaveritki neki alko haukkuu mua mut mä en vaa välittäny haukuin niit takas joka on kyö jälkeepäii aateltuna tyhmää:D no mä selvisin sen vuode ja sit taas se luokka hajos ja oltiin vuottanuotempien kaa seuraava vuos ja se oli paras vuos mun ala-aste aikana. Sit seuraavana vuonna taas ne samat vuotta vanhemmat tuli meän kaa ja se alko taas alusta se kaikki ***** minkä kestin sen vuoden........ no kestin sitä sit viel toisen vuode kunnes ne vuotta vanhemmat lähti ylä-asteelle ja me yhistyttiin taas omanikästen l mua dissattii ja uokkalaisten kanssa ja se vuos oli ihan mukava lukuun ottamattamuutamii kertoii millo mua dissattii,haukittii, vietii tavaroit,sotkettii vihkoi, revittii vaatteita ja huijjattiin. Sit meninki ylä-asteelle ja se toine niist pojist oottiki mua siel. Mä pelkäsin niin ekoina päivinä et mua aletaa "kiusaa" iha kunnolla ja et se poika on puhunu must jtn ****** muille. No mitää sellast ei tapahtunu. Muutaman kerran se huuteli mulle käytäväl jtn ****** mut suurimmaks osaks se oli jättäny mut rauhaa. Mun uudet luokkalaiset oli aluks mulle tosi ihanii ja mä olin yhessa yhen ihanan pojan kaa ja aattelin et tää on parast mitä mun elämäs on tapahtunu ja et mus ei oo mtn vikaa koska mua ei enää kiusata. Sen sijaa mä aloin kiusaa mun kavereitten ja kokonmuun koulu seiskaluokkalaisten kaa yhtä ihan ***** noloo tyttöö jota vihaan edelleenki me puhutaa siitä aina ****** ja sil ei oo paljoo kavereita ja se on ihan sen oma vika koska kukaa ei halua olla sen kanssa sen käytöksen takia! ?............ nooo nää mun ihanat ystävät rupes haukkuu mua ja dissaamaan mun meikkaamist vaatteit ja hiuksii ja kaikkee maholist. En halua olla ym mut oon iha kaunis tyttö eikä mus oo mtn vikaa silti ne dissaa:) mut en välitä siit päin vastoin nautin siit huomiost mitä saan ku muhun kiinnitetään nii paljo huomioo että jokaikinen yksityiskohra huomataan. Tää jatkuu edelleenki ja tänäänki sain kuulla kui rumat mun hiukset on ku värjäsin niit nii niist tuli vähä harmaat ja aion värjätä ne nyt uudestaan mut hetihän mä sain ne haukut kuulla vaikka en ees ehtiny värjää mun hiuksii valmiiks :D mut ainaki mä huomaa kuii paljo mun hiukset ja ulkonäkö herättää huomiota muissa :D........ mut joonjos mä voin antaa yhe ohjee jollekki kiusatuille. Älkää ottako ihteenne mtn mitä muut sanoo vaa miettikää miks ne sanoo jtn ja miettikää nyt oikeesti jos joku jaksaa joka pvä huomautella jostaki nii kuii paljo sitä kiinnostaasun elämä! Se on ainoastaa merkki siitä! Kukaa ei voi olla täydellinen eikä kukaa ookkaa eikä tarviikkaa olla! Nauti siitä mitä haluut olla! Nii mäki teen mul on tälläki hetkellä ihana poika ystävä jota rakastan ja se rakastaa mua ja me rakastetaan kaikkii mun "kiusaajii" jotka rakastaa mua!;) ei ne muute mua haukkus ne on vaa katellisii paskoja jotka ei osaa lähestyy ihmisii oikeel taval:) ÄLÄ SÄKÄÄ VÄLITÄ SIITÄ MITÄ KIUSAAJAT SULLE SANOO VAA RAKASTA ITTEES JA SITÄ MITÄ SULLA ON YOU ONLY LIVE ONE!:* tein täst jo keskustelun mut halusin lisätä tämän vie tähän:)

• kiusattu123

Joo, eli mä oon 16 wee tyttö ja käyn 9-luokkaa. Mua on kiusattu ala-asteelt asti, millä on ollu aika iso vaikutus muhu ja on sillä edelleeki. :( eli tää kiusaaminen alko vitosella. mua vuotta vanhemmat pojat oli kyl aiemminki pitäny mua silmätikkunaa ja arvostellu aina mun vaatteit yms. Mut aiemmin mul oli kuitenki ollu paljo kavereit ja mä olin ollu tosi onnellinen. vitosen ja kutosen aikan kuitenki kävi nii et mun kaverit alko syrjii mua ja sillee. roikuin kyl siin porukas mukana mut ei kukaa mul koskaa mitää jutellu, olin siin porukas ihan ku ilmaa. jopa mun bestis alko olee kummallinen mua kohtaa, mikä oli mulle kova paikka. kutosella olinki tosi yksinäinen, ja tunsin itteni jatkuvast ulkopuoliseks.

yläasteel siirryttäes tää viel paheni. tää mun bestis ei enää huomioinu mua mitenkää. mä sit kuljin parin meijän luokkalaisen tytön ja yhen 8 luokan tytön kaa. mut siinäki kävi niin ikäväst et ne alko syrjii mua tosi radikaalist, ne meni mua karkuu ja ihan selväst osotti ettei ne haluu olla missää tekemisis mun kaa.

seiska ja kasikin jatku näin ja olin tosi yksinäinen. mul ei ollu ketää kavereit ja olin melkee aina yksin. lisäks viel kaikki aina naureskeli mul jotaa ja haukku mun pukeutumist jne.

ysillä tää tilanne nyt on vähä muuttunu ja nyt mua ei enää syrjitä niin paljoo. kuitenki edellee must puhutaa paskaa selän takan, oikeestaa mä kyl huomaan sen iteki vaik nää ahanpuhujat luuleeki etten tajuu et ne puhuu must.

Kaikkein ikävintä täs on mun mielest se miten tää mun entinen bestis suhtautuu muhuu nykyää. se on nykyää se pahin paskanpuhuja, vaikken ikinä ois uskonu et siint tulee sellanen. se on muuttunu niin paljo, et ei kukaa varmaa uskoiskaa et me ollaa joskus oltu kaverukset. tää ihminen oli kuitenki mun viimenen sellanen oikee ystävä ja oon tosi pettyny sen nykysee käytöksee. sen jälkee mul ei oo ees ollu ketää yhtä hyvää kaverii. nykyääki mul on koulus vaa lähinnä sellasii kavereit, joita en nää vapaa-ajal. vapaa-ajalla vietän aikaa mun sisarusten kaa tai yksin, ku mul ei oo ketää hyvii kavereit. Mut mun sisarukset on ihan huippui ja ilman niitä... No en tiiä oisinko enää tässä jos oisin joutunu kestää tän kaiken ihan yksin.

mä koen edellee oloni tosi ahistuneeks, ja mietin usein mikä mus on vikan et oon joutunu kokee tällast ja ettei mul edelleekää oo oikeit kavereit, jotka haluis olla mun kaa.

Sori, tää teksti on tosi epäselvä. Mut oon tosi kiitollinen jos joku jakso tän lukee kokonaan ja ymmärtää milt must tuntuu.

• derpbird

Vihaan ahdasmielisiä suomalaisia.
      Oma kiusaamiseni alkoi yläasteen alussa.
      Mulla ei ikinä ole ollut paljoakaan ystäviä. Pukeudun joukosta erottuviin vaatteisiin ja olen aika värikäs persoona. Oletin kutoselta päästyäni että ihmiset suvaitsevat paremmin yläasteikäisinä, ja mulla oli kovat odotukset uusiin kaverisuhteisiin.
      Sitäpä ei tapahtunut, Tässä pienessä käpykylässä kaikki tietävät kaikki ja kaiken kaikkien asoista, mikä sinänsä on niin ärsyttävää. Kuitenkin.
      Tyyliäni arvosteltiin netissä ilkeillä viesteillä ja päin naamaa. Asujani katsottiin kieroon. Joskus saatettiin kävellä ohi,tsekata päästä varpaisiin ja huutaa käytävällä lujaan ääneen "HYI VITTU!" Olin sinut sen kanssa, koska asia ei ollut keksittyä, ja mielipidekysymykset on eriasia kuin keksityt juorut.
      No keksityt tulivat kuvioihin...huorittelu alkoi. Jostain syystä vain. Joku alkoi levittelemään sairasta juttua, ja musta levisi muokattu, kikissä tehty screenshot,jossa puhun "yhdyntäkokemuksistani" sen ja sen ja sen kanssa. Kuva levisi facebookissa ja muut lähettelivät sitä naureskellen eteenpäin. Hauskinta siinä on, että koskaan en ole seksiä harrastanut. Mulle kehiteltiin uusia kumppaneita ja uusia tarinoita. Myin kuulemma itseäni. En kestänyt enää,koska jouduin esiintymään "yleisenä huoranaa" vaikka kaikki olikin täyttä puppua. Voitte uskoa, että kukaan poika ei halunnut "suurtajakorasiaa" ja ketään tytöistä ei sellaiseen halunnut tutustua. En jaksanut käydä koulua ja numeroni menivät alaspäin. Koitin vaihtaa luonnettani ja pukeitumistyyliäni ja kertoa,että juorut eivät ole totta,mutta kukapa minua olisi siinä vaiheessa uskonut.
      "Huora, ruma,jakari,läski, aikaansaamaton paska....." Löytyyhän näitä.
      Nousin ajan kanssa ylös siitä kaikesta ja opettelin löytämään oman itseni, koska on tullut harvinaisen selväksi,että vaikka minkälainen olisit,et kelpaa siltikään.

• Vittu että vituttaaa

Kerron veljeni kokemukseta joka sattui tänään kun hän oli pelaamassa jalkapalloa kavereidensa kanssa .Hän oli ollut pelaamssa aika kauan jalkapalloa kunnes isäni puhelin soi ja pikku veljeni soitti itkien mutta hän ei kertonut mitä oli tapahtunut no hän tuli itkien kotiin ja kertoi kuinka sinne kentälle oli tullut niitä saatanan urpoja jotka ovat heidän kanssaan samalla luokalla jotka olivat alkaneet kiusaamaan ensi pikku veljeni kaveria joten urheana veljeni oli mennyt väliin,veljeni sattuu olemaan ylipainoinen aika reilusti joka johti siihen että veljeäni alettiin haukkumaan läskiksi ja heittelemään lumipalloilla jos mietitte miten sitä heitettiin lumipalloilla no siten että tänään jostain vitun syytä satoi lunta.No tähän tapahtumaan vielä veljeni kaveri jota ensin kiusattiin lähti ensi itkien kotiin ennen sitä kun veljeäni haukuttiin joten veljeni oli yksin.Mua vituttaa aivan suunattomasti tämä asia ja tiedän että tämä ei ole mikään pahemman laadun kiusaamis tapahtuma mutta tämä sai minut avaaman silmät että mihin tämä maailma on menossa kuin nuorena kaikki tällainen paska alkaa ja tiedän omasta kokemuksesta miltä se tuntuu ja mitä se aiheuttaa koska itse olen todella ujo mutta en herkkä ja haluan kiittää kiusaajiani siitä jotka ovat nykyään ns. kavereitani

• tpoam

Kaikki pointsit veljellesi, urhea kaveri. Ylipainoisuus ei tee kenestäkään huonompaa ihmistä. Tuollaiset kusipäät ovat eräs syy minkä takia hävettää joskus olla nuori. Respectit sinulle ja veljellesi ja hänen kaverilleen!

• Kiusattu...

Tässä teille vähän luettavaa!
      Mun tarina: Joo elikkäs muakin on kiusattu ihan 2.luokalta asti, Se alko homottelulla, syrjimisellä ja hakkaamisella. Se jatku 5.luokkaan asti, kunnes vaihdoin koulua (koska muutettiin) olin muuten helvetin onnellinen kun pääsin niistä vitun kusipäistä eroon (mulla oli ne vuodet n.2kaveria)Kun vitosen alussa menin uuteen kouluun kaikki oli ihan innoissaan että vähän mä oon siisti jätkä! Joo Se oli ehkä parhaita hetkiä, kunnes mulle tuli silmälasit. Silloin kaikki heti irtaantu musta eikä kukaan tullu lähellekkään, ihan hiljasta ei kuulunut mistään mitään, kunnes sain taas n. 2 uutta kaveria. Sitten ku mä kasvatin vähän pidemmät hiukset niin perkele ku sitä ääntä lähti tulemaa vittu viimeinki, mutta Se ei ollukkaa kauteen positiivista ääntä. Heti alko uudestaan Se haukkuminen ja syrjiminen (mutta onneks ei tällä kertaa fyysistä väkivaltaa). Silloin mua ei enää kiinnostanu vittu yhtään mitä ne sano. En ikinä kuunnellu tai huomionu niitä, mutta Se paska jatku vaan. Seiskalla oli aluks ihan ok luokka ja olin aika onnellinen (vaikka ne sanat kusipäät kusipäät kutoselta jatko vaa),koska mulla oli "parempi" luokka Nii ne ei haitannut enää.(paitsi että tietenkin Se kaikkein väkivaltaisin kiusaaja oli samalla luokalla) alku oli hyvin, kunnes ne rupes keksimään ihan vitun älytöntä paskaa musta ja haukkumaan kaikilla mahdollisilla sanoilla mitä niitten päähän tuli. Voi saatana, että ärsytti! Sitten jostain tuli vaan yhtäkkiä entinen naapuriluokkalainen 6.luokalta. Se rupes sitten AINA kun Se näki mut niin huuteli jotain paskaa. Kerran 7.luokan puolivälissä olin välitunnilla Nii tuli Se jengeineen mun luo hiekkakentälle ja Se rupes aukomaan oravapäätään ja tuli ihan nenää kiinni. Sitten Se otti mun limun, joo tietenki suutuin ja sitten Se halus ottaa matsii ja rupes vittuilemaan ja haastaa tappeluun. Sitte Se teki pahimman virheen minkä ikinä olis voinut tehä, Se otti mun silmälasit. Joo Sitte mä käskin sitä laittaa ne maahan (en halunnu että ne menis rikki). Se laski ne maahan ja rupea haastaa lisää riitää Sitte mä suutuin ihan vitusti sille ja porukka rupea huutaa "tappelu tappelu!" olin vittuuntunu ja ei kuule menny hetkeäkää ku Se makaa siinä maassa taju pois. (mä olin saanut jo ihan tarpeeksi siitä kiusaamisesta). Opettajat tuli paikalle ja heti kuulusteluihin. Onneks Se oli niitten mielestä sen vika koska Se oli alottanu koko homman ja mulle ei tullut nuhteita yhtää (onneks). Joo sitten mä olin hetken aikaa ihan onnellinen, koska kukaan ei kiusannu, kunnes Se yks luokkalainen alotti vielä pahemman paskan alusta, koska Se oli kateellinen. Sitten mua ja mun perhettä haukuttiin ihan sanoinkuvaamattoman pahasti, sen takia mä itkin itteni öisin uneen ja olisin halunnu tappaa ne ja itteni myös... Sitten vihdoin kerroin asioista vanhemmille jolloin he laittoivat viestiä koululle siitä, mutta arvatkaapas mitä, koulua ei kiinnostamu paskan vertaa Se mitä mulle oli tehty näitten vuosien ajan. Ne vaan jossitteli siellä, mitään ei tapahtunut. Sitten sama kierre jatkui kuukausia, kunnes taas liikkatunnilla luokkalainen tuli ärsyttämään tahalleen ja loput voitteki arvata. Ja muutama kuukausi sitä ennen sama jamppa tuli tönimään niin eipä muuta ku vetäsin sen "hellään syleilyyni" ja kuristin melkei tajun pois, kunnes opettaja tuli sinne Nii irrotin etten olis saanu jälkkää. :\ Seiskaluokalla kerranki luokkalainen tuli otti mun kaikki kamat pöydältä ja heitti ne ikkunasta (ope ei ollu silloin paikalla) ja Sitte ne naureskeli ikkunasta kattoen ku mä keräilin niitä, kun tulin luokkaan niin opettaja laitto luvattoman poissaolonerkinnän, koska Se ei uskonu, että Se olis heittäny ne. Sitten muutaman kerran mut oli myös lukittu tyttöjen vessaan ennen tunnin alkua ja tietenkin myöhästymisiä. Homma ei edistyny mihinkään muuhun suuntaan kun alaspäin. Oon nytte pääsemässä käsille ja nykyään mua kiusataan vieläkin mun musiikkimausta (taisin unohtaa mainita), haukkuu mun perhettä ihan ilman syytä, haukkuu ja syrjii. Nykyään harrastan itsepuolustuslajia, Se auttaa purkamaan tunteita, suosittelen! Nyt onneks Se pahin kiusaaja on jäämässä luokalle.
      Siinä Sitte teille mun tarina!
      Mun mielestä kaikilla kiusaajilla on noussu kusi vähän liian korkeelle päähän.
      LOPPU

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      307
      3025
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      121
      2049
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2033
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1379
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1233
    Aihe